Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Články
 
  Report: 2009 - Výlet 5. - Jižní Čechy 1. - 26.-27. 09.
  Sekce: Srazy a výlety
  Zaslal:  6.11.2009 , 23:43
   
AUTOR: M@jk
Moderátor
Založen: 17.6.2007
Články: 9
Komentáře: 21

Hodnocení: 0.00/5.00 [0]

Technika Jak na to Klub Srazy a výlety Novinky a historie Partneři Můj příběh

   Článek  
  
Vážení a milí výletuchtiví,

Léto bylo obdobím prázdnin, dovolených, srazů větších či menších, sprinterských či tuningových srazů. Zejména pak našeho svátku největšího – HONDAye. Letošní ročník byl můj první, byť jsem členem HONDA-CLUB.cz již 3 rokem, okolnosti dovolily se zúčastnit teprve letos. Ale vraťme se zpět k výletu. Ten byl naplánovaný na předposlední víkend v září. Poprvé se jednalo o dvoudenní akci a spojili jsme ji s decentní oslavou narozenin dvou našich členů: Spacemana a M@jka. Gratulujeme.
HaHaaa
Tentokráte vyrážíme za poznáním a krásami jižních Čech. Měli jsme v úmyslu navštívitkraje Jana Žižky a Přemysla Otakara II, Rožmberků a Schwarzenberků a pokochat se krásou měst a míst, jako jsou: Tábor, řetězový most ve Stádlci, zámek a panství Bechyně, renesanční zámek Červená Lhota, novogotický zámek Hluboká nad Vltavou, metropoli jižních Čech České Budějovice, Český Krumlov a na závěr Písek. I tentokráte jsem plán trochu pozměnil. Vypustili jsme tudíž Červenou Lhotu a Písek, abychom získali dostatečnou časovou rezervu. Výsledný program byl následující: Tábor-Stádlecký most-Bechyně-Hluboká nad Vltavou-České Budějovice-Křemže-OSLAVA-Český Krumlov a cesta domů.

DEN PRVNÍ
Sraz v Praze a cesta do Tábora

V sobotu ráno 26. září jsme vstali kolem 7 hodiny, nechtělo se nám z vyhřáté postele, no prostě se nám jednoduše nechtělo vstávat, snad chápete.
Velmi šťastný
Vzhledem k tomu, že jsme vyráželi bez naši milované Terezky, tolik času na odjzed jsme nepotřebovali. Místem setkání se stala čerpací stanice AGIP v Kaplanově ulici. Jako obvykle z Prahy nikdo nejel, tudíž jsme na místo setkání nepřileji, rovnou v 8,30 hodin vyrazili směr Tábor po dálnici D1. Na 21 kilometru odbočujeme na silnici č.3/I.třídy směr Tábor/České Budějovice. Po zhruba 70ti minutové jízdě přijíždíme do Tábora. Na místě setkání u plaveckého bazénu, nás očekává Witty.cz s kamarádkou Janou se svým Accordem 5G. Odtud se vydáváme do centra města, kde parkujeme na Žižkově náměstí za Kč 45,-. Pokud budete chtít zanechat své auto na parkovišti u Střelnice (ulice Žižkova), pak zaplatíte Kč 10,-.

Tábor

Prohlídka Tábora
Na Žižkově náměstí (Obrázek č. 1) začneme naší prohlídku. Křížíkovou ulicí projdeme na náměstí Mikuláše z Husi, kde se nachází Husitské muzeum a Augustiniánský klášter (Obrázek č. 2). Dále se vydáváme ulicí Filipovskou a Růžovou k Bechyňské bráně a Kotnovu. (Obrázky č. 3 a 4). Ten působením času a požárů způsobil pokles obranného významu natolik, že byl v 17. století přestavěn na městský pivovar Tábor (Obrázek č. 5). Ulice Na Parkánech vede víceméně po původních hradbách. Je z ní krásný výhled na údolí s řekou Lužnicí. (Obrázky č. 6) Ulicí Divadelní míjíme divadlo Oskara Nedbala. Žižkovou ulicí pokračujeme kolem Gausových domů, kde vznikla renesanční Pražská brána (Obrázek č. 7), jež byla v 19. století zbourána a v 30. letech 20. století obnovena. Od Pražské brány procházíme kolem Střelnice (Obrázek č. 8 ), kde je výhled na Jordán. (Obrázek č. 9) Střelnickou ulicí se vracíme zpět do centra. Na jejím konci je krásný výhled na celé náměstí Jana Žižky: na Starou radnici (Obrázek č. 10), s děkanským kostelem Proměnění Páně a sochou Jana Žižky (Obrázek č. 11), a kašnu. V Pražské ulici objevujeme Starkův dům s velice zajímavou fasádou figurálními a ornamentálními sgrafity. (Obrázek č. 13). Tím se naše návštěva Tábora chýlila ke konci.





Cesta ke Stádleckému mostu
Z Tábora odjíždíme po ca 11 hodině a po silnici č. 137/III.třídy se vydáváme směř Malšice, kde máme sraz s Lucy C3G a Joystickem C6G. Za Malšicemi cca 600 metrů odbočujeme směr Dobřejice a Stádlec po silnici označované jako cyklostezka č. 31, pro ty z Vás, co máte sníženo doporučuji snížit rychlost na nezbytně nutné mininum.

Stádlecký most a jeho historie
Stádlecký most je poslední dochovaný empírový řetězový most v České republice. Most postavil Vojtěch Lanna v letech 1847–1848 přes Vltavu v Podolsku. Most sloužil dlouhá léta, až do roku 1960. Od konce třicátých let stál ale již most nový, železobetonový, přímo nad stávajícím mostem. (Obrázek č. 14) Po napuštění přehrady Orlík by byl most, vyhlášený v roce 1959 kulturní památkou, potopen a proto se rozhodlo o jeho pečlivému rozebrání, dokumentaci a uložení na místě mimo zatopený břeh. Ze zahraničí přišla v šedesátých letech nabídka na odkoupení mostu, naštěstí však byla zamítnuta a bylo rozhodnuto o pozdějším přestěhování a znovusestavení. Z několika možných lokalit bylo vybráno malebné místo na Lužnici, na silnici mezi obcemi Stádlec a Dobřejice. Na tomto místě je v provozu již od slavnostního otevření 25. května 1975.



Prohlídka Stádleckého most
K řece Lužnici krásným řetězovým mostem přijíždíme kolem 12 hodiny. Je opravdu krásný. Nejdříve jsme zaparkovali na jeho jihovýchodním portálu a šli se projít a pokochat se jeho krásou. Řidiči se pak vrátili, aby přesunuli HONDice na druhý břeh řeky, kde zákonitě muselo dojít na fotografování. (Obrázek č. 15 a 16)



Cesta do Bechyně
Směr Bechyně odjíždíme lehce po 12té hodině. Míříme na Dobronice od Stádleckého mostu. Stoupání od řeky Lužnice je sice velice pěkné, ale kvalita asfaltu nikoliv. Po odbočení na silnici 122/III.třídy už je to mnohem lepší. Do Bechyně přijíždíme asi ve 12.30 hodin. Místo k parkování nacháízíme v Lázeňské ulici, která je od centra - náměstí T. G. Masaryka vzdálena cca 0,5 km a parkování je zde pro tak 2-4 auta ideální, bez poplatku a ve stínu a pro možnost sejít k řece Lužnic opravdu výborné.

Bechyně

Prohlídka Bechyně
Sejitím Lázeňskou ulicí a Parkány pozvolna klesáme k řece Lužnici. Tím se přibližujeme k Bechyňské duze, mostu postaveném v roce 1927. (Obrázek č. 1718 ). Od řeky pak zamíříme směrem do centra města, stoupáme po skalnaté cestě a na krátkém úseku zdoláváme cca 20ti metrové převýšení. Míjíme Bechyňský klášter. Účastníci zájezdu se nám trochu zapotili.
HaHaaa



Libušina ulice nás přivádí na náměstí T. G. Masaryka, zde se nachází kostel sv.Matěje. (Obrázek č. 19) Z náměstí míříme ulicí Zámek přímo k zámecké bráně, tzv. Domu nad branou (Obrázek č. 20), procházíme kolem Šatlavy a Hozlaurovského domu. (Obrázek č. 21), na který navazuje bývalá sýpka, ve které najdete Muzeum sochaře Vladimíra Preclíka. (Obrázek č. 22) Za Zámeckou jízdárnu (Obrázek č. 23) se nachází budova bývalého Zámeckého pivovaru, kde je umístěna od roku 1967 galerie našeho mistra Mikoláše Alše. Zde již vcházíme do Zámeckého parku. V jeho severní části nás zaujaly nás voliéry se zvířaty, zejména s pávy. (Obrázek č. 24). Pomalu se blížíme k zámku. Zpoza stromů se nám postupně odhaluje. Je to docela zajímavé, jak stromy brání výhledu a nutí vás jít blíž, ještě blíž a blíž (Obrázky č. 25 a 26) a v momentu stojíte přímo před zámkem. (Obrázek č. 27) Po levé straně od budovy se nachází vyvýšené místo, odtud je krásný výhled na údolí proti proudu řeky Lužnice (Obrázek č. 28 ) a po proudu naopak na zámek a Čertovu zeď. (Obrázek č. 29) Čas naší návštěvy zámeckého areálu se pomalu nachýlil a my se pomalu vracíme do centra. V jeho jižní části se pyšní novotou fasády domu Městského Muzea. (Obrázek č. 30)





Cesta do Hluboké nad Vltavou
Na cestu se vydáváme okolo 13.45 hodin. Směřujeme přes „Bechyňskou duhu“ (Obrázek č. 31) po silnici č. 122 na Týn nad Vltavou. Za na křižovatce Netěchovicemi se k nám z ničeho nic přidává Roverman s C5G. O chvíli později již parkujeme na nábřeží v Týnu nad Vltavou. Na chvíli jsme se zde zastavili a domluvili se na organizaci dalšího programu. (Obrázek č. 32) Roverman odjel domu a v Českých Budějovicích se k nám připojí a my ostatní jsme se ve 14,30 hodin vydali směr Hluboká nad Vltavou, kam po silnici č. 105/III. třídy přijíždíme v cca 14,45 hodin a místo k parkování volíme v Masarykově ulici nedaleko Mateřské školy, v její severnější části cca 1 km od zámku., což opravdu není daleko. Pokud Vás nebude mnoho, dá se zaparkovat bezpečně a bez poplatku.



Zámek Hluboká nad Vltavou

Prohlídka Hluboké nad Vltavou
Od našich HONDic se vydáváme Masarykovou ulicí k zámku. U kostela svatého Jana Nepomuckého (Obrázek č. 33) začínáme ulicí Bezručovou stoupat k zámku.



V ulici Zámek začínám být s ubývajícími metry dosti nervózní, protože zámek v Hluboké nad Vltavou má být nádherný, ba přímo pohádkově nádherný. Realita však několikanásobně předčila očekávání, takovou nádheru je prostě „povinné“ vidět.
HaHaaa
Tak pojďme na to. Na západní straně sousedí s Horní zámeckou zahradou bývalý zámeček Stockel (hotel Štekl). (Obrázek č. 34) Horní zámeckou zahradu ohraničuje budova bývalé zimní jízdárny, která je spojena prosklenou budovou Zimní zahrady. Tou se projedeme a vrátíme do Horní zámecké zahrady, odkud je nádherný výled na zámek. (Obrázek č. 35) Vstup do zámku po mostu lemují nádherné lucerny. (Obrázek č.36 ) Nad branou se nachází na portálu erb rodu Schwarzenberků. (Obrázek č. 37) Vcházíme přes 1. nádvoří na 2. nádvoří. Zde se s wittym.cz chopíme našich fotoaparátů a snažíme z nich získati maximum. Snad se nám to podařilo. No posuďte sami. (Obrázky č 38 - 41). Poté se vydáváme do prostor Dolní zámecké zahrady, která obklopuje zámek ze tří stran. Z ní je krásný výhled do okolí. V nejjižnější části zámku se nachází Oranžerie nyní sloužící jako obřadní síň. (Obrázek č . 42) Také se zde nalézá kruhový bazén s vodotryskem, (Obrázek č. 43 ) do kterého v pohádce Pyšná princezna spadla princezna Krasomila. Po 16 hodině jsme opustili zámecký areál a vydali zpět.





Cesta do Českých Budějovic
Z Hluboké odjíždíme po silnici č. 105/III.třídy. Po cca 5 km odbočujeme na silnici č. 20/II.třídy a před 17 hodinou parkujeme u prodejny Lidl v ulici B. Němcové. A vydáváme se do města.

České Budějovice

Prohlídka Českých Budějovic
Z parkoviště vyrážíme kolem Muzea koněspřežné dráhy České Budějovice-Linec (Linz). (Obrázek č.44) Ulicemi Mánesovou a F. A. Gerstnera obcházíme naší snad nejznámější továrnu na výrobu tužek - Kooh-i-Nor Hardtmuth. Pokračujeme kolem zimního stadionu Budvar areny, který byl otevřen v roce 2002. Po pravé straně jsme minuli budovu krajského soudu. Mostem přes řeknu Malši vcházíme do Biskupské ulice, která nás přivádí na náměstí Přemysla Otakara II. (Obrázek č. 45). To svým čtvercovým půdorysem o straně 133 metrů a rozlohou cca 1,7 hektarů je největší čtvercové náměstí v České republice. Náměstí vévodí Samsonova kašna. (Obrázek č. 46) V jihozápadní části náměstí se nalézá historická budova radnice (dnešního magistrátu).(Obrázek č. 47) Na radnici se nachází zvonkohra, pamětní deska T. G. Masaryka. (Obrázek č. 48 ) V severovýchodní části náměstí se nachází symbol města - goticko-renesanční Černá věž, která dominuje celé sedmdesátce českobudějovických věží, vížek a věžiček. (Obrázek č. 49) Jižně Černé věže najdete Katedrální chrám sv. Mikuláše. (Obrázek č.49) Centrum města opouštíme ulicí dr. Stejskala a Goethovou zpět přes řeku Malši, obcházíme budovu krajského soudu.



Cesta do Křemže
Kolem 17.30 hodin se vracíme směrem na parkoviště. Zde jsem udělali pár snímků a rozloučili se s wittym.cz a jeho kamarádkou Janou. (Obrázky č.50, 51 a 52). Nyní s Rovermanem opouštíme město po silnici č.3/I.třídy. Po cca 2 km jízdy na jih odbočujeme na silnici č.143/III.třídy, kde po 10ti km přijíždíme na místo setkání v Křemži a parkujeme na Náměstí v 18 hodin. Zde nás již očekává zbytek HONDAbandy: SpaceMan a Simča s CRX IIIG, Minor s C4G a Georgo a Kačenkou s C4G. Po přivítání usedáme za volanty a vyrážíme Chlum, kde se ke koloně přidávájí Zdeněk s Andreou a jejich C6G. V plném počtu již míříme k srubu Georgova tatínka.



Oslava
Příjezdová cesta byla trochu náročná, ale všichni jsme v pořádku vyjeli až ke srubu a ty krásné pohledy nám byly sladkou odměnou. Pomalu jsme vystoupili a Gerogo s Kačenkou nás přivítali a uvedli. No a my se pomalu ubytovali. Zapadající sluníčko vytvářelo krásné variace, a tak úchylní fotografové měli tedy opravdovou a jedinečnou možnost se vyřádit. No posuďte sami (Obrázky č. 53 – 59) Domluvili jsme se, že budeme nakonec grilovat venku, což byl naprosto geniální nápad. Neboť navzdory avizovaným cca 4-6´C a jasné obloze, byly nakonec večer a noc velmi příjemné, aby také ne. Hřál nás oheň, výborné masíčko a alkohol a v neposlední řade láska a mládí. Popisovat, co dobrého jsme měli, snad ani nemá cenu, ale Minor byl výhradním dodavatelem krkovice, a klobásek. Kačenka, Andrea a Lenička s Minorem připravovali maso. Roverman se pak staral s Minorem jeho správné grilování. Kačka s Georgem pak ještě cestovali mezi Chlumem a srubem nezbytně nutné pochutiny a pivo. Spaceman a já jsme připravovali saláty (ehm nějak vůbec se mi tentokráte nepovedla zálivka a zapomněl jsem balkánský sýr doma, tudíž mám obrovské mínus). Ale nakonec se prolil vodou a lehce přisolil a dal se jíst. Tímto se ještě jednou omlouvám. Jak se maso peklo, náladu zlepšoval obsah alkoholu v krvi, tak mezitím dorazili Mulder s Michaelou s Toyotou Corolla GT. Byli jsme tedy v plném počtu a oslava mohla začít na plné obrátky. Srotili jsme se kolem ohně a užívali si večera. My ze Spacemanem jsme všem poděkovali za účast a poděkovali svým manželkám, přítelkyním, že nám pomohly. Georgo nám v nestřežený okamžik položil záludné otázky a podle odpovědí nás ze Spacemanem obdaroval modely auta a motorky. Takže Vážení: „buďte furt ve FTEKu p..o“.
Velmi šťastný


Roverman nás obdaroval velmi ochrannými ripstopovými potahy sedadel (vyzkoušel jsem, jsou opravdu super) a Minorek vínkem. Ostatní nám udělali obrovskou radost, že se vůbec rozhodli přijet a zúčastnit se této malé skromné oslavy. Děkujeme.
Bylo opravdu krásně, obloha plná hvězd byla tak jasná, že bylo možné vidět i Mléčnou dráhu. Po grilování, jsme se přesunuli do srubu, kde se pokračovalo v pití a relaxování. Mezitím se Georgo s Kačenkou odebrali do Chlumu a zanechali nás našemu osudu. No zhruba v 01.30h všichni usnuli, my s Leničkou jako poslední. Po pečlivém výběru uvádím pár fotografíí z naší decentní oslavy. (Obrázky č. 60-68 )





DEN DRUHÝ
Vstávání a přípravy k odjezdu
Vzhledem k jasné obloze se ráno sluníčko plně opřelo do oken našeho srubu a lechtalo některé spáče tak, že se vzbudili, pohlédli na tu krásu a otočili se na druhý bok a opět šli spát, viď Spacemane.
Velmi šťastný
Někteří, jako třeba Minor, vstali a vyvenčil Liku, někdo jako Mulder se jal fotoaparátu a zvěčnil linoucí se rosu po našich "japoncích"[/url].[/b] No a po 9 hodině jsem se pomalu, ale jistě rozhodl, že též vstanu a jal se uklízet. Další se pomalu začali trousit do koupelny k vykonání ranní hygieny a pomalu se začala připravovat snídaně. Mezitím jsme Georgovi dali vědět, že už jsme jaksi vhůru, neboť mezitím již dorazil Gerogův otec a byl lehce nervózní, že je tu toliko lidí a už chtěl do svého srubu. Tímto bych mu velmi rád poděkoval (i když se neznáme) za poskytnutí přístřeší a místa pro naši komorní oslavu. Následovala pak snídaně venku a těšili jsme se na klobásky. (Obrázky č. 69 a 70)



Zde se můžeme pokochat fotkami od: z dílny Muldera anebo Spacemana.
Paráda, že?

Cesta do Českého Krumlova
Někdy před 13 hodinou jsme se zabalili, rozloučili se. Někteří se vydali ke svým domovům a my ostatní se vydali po silnici č. 1439/III.třídy, s výborným povrchem a docela pěknými serpentinami, takže Mulder se v nich docela vyžíval, nejen on. V cca 13,15 hodin parkujeme nedaleko vyhlídky "Vyšehrad". (Obrázek č. 71) Pokocháme se výhledem na město a pak nás Witty.cz vede směrem do kopců nad Český Krumlov k Letohrádku Bellaria na neplacené a hlavně téměř neobsazené parkoviště..



Český Krumlov

Prohlídka Českého Krumlova
Prohlídku začínáme netradičně ze západní části, tudíž vstupem do Zámecké zahrady. Procházíme kolem Zimní jízárny a Letohrádku Bellaria a pokračujeme ke Kaskádové fontáně (Obrázek č.72). Dále pak pokračujeme kolem známého Otáčivého hlediště, které každoročně přitahuje díky své jedinečnosti stovky a tisíce diváků z celého světa. (Obrázky č. 73) Zámeckou zahradu procházíme až k umělému jezírku v její nejzápadnější části. Poté areál opouštíme a ulicí K Zámecké zahradě pomalu scházíme a před námi se otvírá pohled na vstupní bránu a téměř celý zámecký komplex. (Obrázek č. 74) Procházíme kolem budovy Renesančního domu a Zámeckého divadla a míříme přes Plášťový most (Obrázky č. 75) do zámeckého komplexu Horního Zámku. Z něj je výhled na budovu Prachárny a na město. Opravdu je to krása. (Obrázky č. 76) Průchodem vcházíme na IV. Nádvoří, následně i Nádvoří III. , jejichž fasády jsou pokryty velmi pěknými malbami.( Obrázky č. 77) V poslední části Horního zámku se nachází Máselnice. Poté scházíme na Nádvoří II. (Obrázky č. 78 ), které se již nachází komplexu Dolního Zámku Po pravé straně se najdeme budovu Mincovny a Hrádek se Zámeckou věží (Obrázek č. 79). Po levé straně je vidění [/b]budova Lapidária[/b], před kterou je vystavena výzbroj Schwarzeberské gardy (Obrázek č. 80), která byla založena začátkem 18.století k reprezentativním účelům, ale i k plnohodnotné funkci vojska. Odtud pokračujeme k Medvědímu příkopu (Obrázek č. 81), který nás dovádí na I. Nádvoří, odtud pak Červenou branou (Obrázek č. 82) opouštíme Zámecký komplex. Ulicí Latrán pomalu scházíme k řece Vltavě a kocháme se barokními a renesančními domy. Kolem kostela Sv. Jošta (Obrázek č. 83) nás cesta vede na [/b]Lazebnický most[/b] přes řeku Vltavu. Z něho jsou krásné pohledy na zámek. Ulicí radniční stoupáme k náměstí Svornosti. (Obrázky č. 84) V jeho severní části se nalézá budova Městského úřadu spolu s Informačním střediskem.. (Obrázek č. 85) V jižní části se nachází socha/morový sloup … Nad jeho jihovýchodní částí se na skalnatém výběžku majestátně vypíná kostel Sv. Víta, který pochází ze 14. století. (Obrázek č. 86) Vzhledem k tomu, že už nás docela bolely nohy od neustálého procházení po krásném městu a ubíhajícímu času a blížící se cestě do Prahy, jsme se rozhodli návštěvu Českého Krumlova ukončit. Neprohlédli jsme si část města nad náměstím, ale to nevadí, zážitků a krásných pohledů jsme se nasytili dosti. Možná toto místo navštívíme někdy jindy. Ulicí Panskou a Soukenickou scházíme do ulice Dlouhé vede pasáž do ulice Široká. Zde usedáme k odpočinku a posilnění v Bar&restaurantu TORNÁDO. Posezení je možné i venku u břehu Vltavu, odkud jsme mohli sledovat vodáky sjíždějící řeku. Po cca půl hodinové přestávce se vydáváme na cestu zpět. Opět procházíme pasáží do ulice Široké a míříme k [url=http://www.krumlovskymlyn.cz/index.php?page=museum〈=cz]Krumlovskému mlýnu[/url] , jeho původ sahá do 14. století, do doby vlády Rožmberků (Obrázek č. 87) Přes Ostrůvek se vracíme na Lazebnický most a zpět do ulice Latrán. Zde se zastavujeme u prodejny s Trdelníky – link. (Obrázky č. 88 ). Kde si Mulder s Míšou vystáli poctivou frontu a má žena dostala chuť na cukrovou vatu. No byla z ní úplně paff. No koukněte se na její radostný výraz. (Obrázek č. 89). Cesta zpět vede přes Zámecké schody do zámeckého areálu.







Cesta zpět
Vracíme se tedy na parkoviště, kde s mapou v ruce váháme, kterou trasu zvolit. (Obrázek č. 90) S Mulderem po zvážení 3 variant vybíráme asi tu nejlepší možnou, a to cca 180km po silnicích III. tříd.

Vyrážíme tedy kolem 16,30 hodin směr Praha. A hezky ve svižném tempu, žádné „courání“. Tempo udává Mulder se svou Corollou. Po silnici č.39/II. třídy směr Prachatice, po cca 8,5km odbočujeme na silnici č.166/III. třídy směr Chvalšiny. Cesta se krásně kroutí mezi Šumavským podhořím a Blanským lesem. Po 18km přijíždíme do Lhenic, zde odbočujeme na silnici č.122/III. třídy. Cesta velice rychle ubíhá. Naše podvozky jsou testovány v rychlostech kolem 90-120km/h v dosti členitém terénu a se svým Civicem Mulderově Corolle stačím – nechci totiž ze své ženy vytřást duši.
VTEC
U Nové Hospody překračujeme silnici č.20/II.třídy a pokračujeme směr Temelín. Po cca 18 km odbočujeme na silnici č.105/III.třidy. Po té již míříme směr Týn nad Vltavou. Společnost nám tato silnice bude dělat 175 kilometrů, na což se náležitě těšíme. Pokračujeme přes Bernartice, Milevsko, Sedlčany, Neveklov, Kamenný Přívoz, Jílové u Prahy a Vestec u Prahy. Byla to nádherná cesta plná stoupání, klesání, různých serpentýn, mírných i ostřejších zatáček. Vřele Vám tuto cestu doporučuji. Pokud se chcete vyhnout silnějšímu provozu po silnici č.20/II.třídy a č.4/I.třídy a rychlostní silnici R4 přes Písek a Příbram či přetížené silnici č. 3/I. Třídy a dálnicím D3 a D1 a nespěcháte, je tato cesta naprostou adekvátní náhradou a dokonce se při jízdě pobavíte za volantem a zároveň užijete mírného provozu. Dobrá zpráva je, že směrem od jihu je povrch celého úseku více méně než dobrý až výborný. Horší kvalita je pak samozřejmě na území Středočeského kraje, kde je infrastruktura z dob totality stále aktuálním dědictvím a vše ze za posledních 20let zatím nezměnilo.
Smutný
Po příjezdu na čerpací stanici Benzina v Praze 4 – Kunraticích jsme s Muldrem a Michaelou prohodili pár slov, rozloučili se a zamířili ke svým domovům.

Tak snad se Vám četlo dobře a nebylo to ani moc náročné. A třeba někoho tento článek motivuje a udělá si také výlet za krásami jižních Čech. Opravdu je to nádhera a pokud Vám vyjde počasí, úspěch je zaručen.

Doporučil bych Vám tyto odkazy:
1) Oficiální stránky města Tábor
2) Oficiální stránky obce Stádlec
3) Oficiální stránky města Bechyně
4) Oficiální stránky obce Hluboká nad Vltavou
5) Zámek Hluboká nad Vltavou
7) Oficiální stránky města České Budějovice
8 ) Oficiální stránky města Český Krumlov
9) Hrad a zámek Český Krumlov


Poznámka autora: z výše uvedených www stránek byly použity informace pro tvorbu tohoto článku.

Rád bych touto cestou zvlášťě poděkoval za spolu-práci, spolu-organizaci a za nápady: Georgovi, Spacemanovi, Motýlkovi, Minorovi a wittymu.cz. Zejména pak své ženě Lence.

HONDAr Honda Úsměv
M@jk

   Autor  Komentáře
Nebyly nalezeny komentáře pro tento článek


Rating box? ? neni


  Články
 
  Report: 2009 - Výlet 5. - Jižní Čechy 1. - 26.-27. 09.
  Sekce: Srazy a výlety
  Zaslal:  6.11.2009 , 23:43
   
AUTOR: M@jk
Moderátor
Založen: 17.6.2007
Články: 9
Komentáře: 21

Hodnocení: 0.00/5.00 [0]

Technika Jak na to Klub Srazy a výlety Novinky a historie Partneři Můj příběh


 
Přejdi na:  
 
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
You cannot post articles in this chapter
You cannot edit your articles in this chapter
You cannot delete your articles in this chapter
You cannot rate articles in this chapter
You cannot approve articles in this chapter

You cannot post comments in this chapter
You cannot edit your comments in this chapter
You cannot delete your comments in this chapter
You cannot rate comments in this chapter



Board Security

(87372 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: poslední témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0756s ][ Dotazy: 36 (0.0117s) ][ GZIP on - Debug on ]