Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
   Garáž -> 2004 Honda Civic Type-R
Přehled autNej autaSeznam autHledat autoPřehled servisůPřehled obchodůPřehled sprintůMěření výkonů

  
  Detail modifikace
 Majitel: LK7R
 Avatar:
 Rok: 2004
 Značka: Honda
 Model: Civic Type-R
Modifikace JDM ITR DC5 intake manifold - PRC
Kategorie Motor
Auto 2004 Honda Civic Type-R
Aktualizováno 24.1.2009 , 20:55
Zakoupený od itr-dc5.com - fórum
Pořizovací cena 4700 Kč
Hodnocení výrobku 0
Instalováno
Cena instalace 0 Kč
Hodnocení instalace 0
Komentáře Sání z Honda Integra TypeR DC5 (PRC). Toto sání má stejný vnější tvar jako PRB sání z Civic TypeR. Rozdíl je ve vnitřní délce sacích kanálů a především v jejich šířce. Šířka sacích kanálů je o cca 2mm širší. A co to přidá? Dle CPL Racing (jejich testování a lazení na Dynu) je rozdíl mezi PRB a PRC solidních 8 koní na konci výkonového spektra (7000rpm+) a ve zbytku spektra solidních 1-3 koně a 5Nm v téměř celém spektru otáček. Hlavní výhoda ovšem spočívá v prodloužení "powerbandu" o krásných 500 otáček - tzn výkon se prodlužuje až na hranici 8000 rpm (s PRC výkon ochabuje kome 7400-7600). Po instalaci a naladění dám echo jak se věci mají.
Komentáře k instalaci





Board Security

(93373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: poslední témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0986s ][ Dotazy: 26 (0.0850s) ][ GZIP on - Debug on ]