Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Prosím o pomoc s Hondou C5G
Fórum: Pro nováčky = pokusy
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 6.7.2015 , 22:27   Citovat  

Zdravím Honda společenství.

jsem 2 měsíce šťastným majitelem nové Honda Civic - no nové (skoro nové - 138tkm, r.v.1992)

Řeším problém podobný tomuto: odkaz: D15B3 karburator duseni

Motor dosud naskakoval "na ťuknutí" - teď už několikrát (za tepla) neochotně chytil a pak chcíp (nutno plynem držet otáčky). Souběžně mám pocit, že chvilkama netáhne/neakceleruje - jakoby se něco ucpávalo a zase "od-ucpávalo", a také to nějak moc žere (zpočátku občas i 7.5, teď 11.5).

Podle místního FAQ se mi nedaří najít "hlavní relé". Pod tím šroubem vlevo viz Foto "img_2344" nic nemám.

Našel jsem si také, že tam patří tahle lambda (bez vytápění) odkaz - má to ale vůbec nějakou?

A související dotaz - pod tímhle "pancířem" u spolujezdce vlevo viz Foto "img_2341"
jsem si myslel, že je ECU, ale není pod ním vůbec nic - má to vůbec ECU? A pokud ano, kde?


Auto je z r.92 Civic-EX hatchback 1.5, D15B3-karb. (VIN: JHMEG44200S0...)
.


IMG_2341.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2341.JPG, 2.07 MB

IMG_2344.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2344.JPG, 3.25 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.7.2015 , 23:30   Citovat  

Pokud je to karbec, měl by mít mechanickou pumpu na hlavě, takže tím pádem nemá elektrickou v nádrži a nemá ani hlavní relé.
POd krytem bych taky očekával ecu Úsměv
Tvůj motor je tady poněkud exot, myslím.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13293 1990 Civic VTEC  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 0:07   Citovat  

Pokud to nemá ECU ani lambdu (ani relé), tak je celá regulace a ovládání v těch "1000+1" trubičkách, co jsou kolem toho karbce - nopotěšpámbu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
TRUcKER je teď offline  TRUcKER
Jak malej Jarda [2]
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 5:40   Citovat  

Wow dalsi d15b3 v CR. Pokud jses z okoli ostravy, tak doporucuji Hondika, minule mi pomohl
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 1991 Civic  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 7:29   Citovat  

Jsem z Prahy.

Že to je exot jsem tak-ňák věděl, že ale až takovej Smutný
Z toho kouká "1000+1" otázek, co s těma "1000+1" trubičkama - to mě dost děsí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
TRUcKER je teď offline  TRUcKER
Jak malej Jarda [2]
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 7:40   Citovat  

PetrRa napsal:
Jsem z Prahy.

Že to je exot jsem tak-ňák věděl, že ale až takovej Smutný
Z toho kouká "1000+1" otázek, co s těma "1000+1" trubičkama - to mě dost děsí.
zkontrolovat vsechny hadicky, u me byl problem uz nevim s cim, ale vim, ze se jedna hadicka odpojila a bylo po problemu. Jinak mas to taky usdm verzi pro arabsky trh?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 1991 Civic  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 8:18   Citovat  

citace:
Jinak mas to taky usdm verzi pro arabsky trh?

Právě že moc nevím pro jaký trh to bylo určeno - v manuálu "USDM_92-95_civic" spousta vecí není, ale zas to mělo oranžové blinkry (než jsem jeden rozbil).
Určení VIN jsem našel jen v "62sr300a_92-maint-repair-construct_vol1,2" jako "Except European Model". .
Netypické jsou i brzdové destičky (systém Akebono - packy blíž ke středu).
Je to automat, ale nemá polohu "1" - pouze [..D4,D3,2].

Teď musím vyzkoumat, jak se sundavá ta (eliptická) plechovka se vzduchovým filtrem Úsměv abych se dostal blíž k těm hadičkám.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
TRUcKER je teď offline  TRUcKER
Jak malej Jarda [2]
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 8:31   Citovat  

PetrRa napsal:
citace:
Jinak mas to taky usdm verzi pro arabsky trh?

Právě že moc nevím pro jaký trh to bylo určeno - v manuálu "USDM_92-95_civic" spousta vecí není, ale zas to mělo oranžové blinkry (než jsem jeden rozbil).
Určení VIN jsem našel jen v "62sr300a_92-maint-repair-construct_vol1,2" jako "Except European Model". .
Netypické jsou i brzdové destičky (systém Akebono - packy blíž ke středu).
Je to automat, ale nemá polohu "1" - pouze [..D4,D3,2].

Teď musím vyzkoumat, jak se sundavá ta (eliptická) plechovka se vzduchovým filtrem Úsměv abych se dostal blíž k těm hadičkám.
akebono je vestina brzd na hondach, ted dekel je na 10matky, udelej nejake fotky, jak vyzera a jestli mas stitek s ,,rosypanou ,, ryzi kdyz otevres ridicovy dvere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 1991 Civic  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 9:45  Naposledy upravil PetrRa dne 7.7.2015 , 9:53, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

citace:
akebono je vestina brzd na hondach ...
šlo o ty packy, eshopy mi podle typu auta vnucovaly jen "s packama" na střed nebo vně.

Filtr jsem měnil, ale "odkrytovanou" fotku musím udělat.
S tím sloupkem u řidiče mi až teď dochází, že to opravdu mohlo být pro arabský trh (viz IMG_2236)

Ještě drobnost - svíčky podle údaje na štítku na motoru: NGK BKR6E-11, K20PR-U11 (Denso)
Jaký je mezi nimi rozdíl resp. které zvolit ?


IMG_2252.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2252.JPG, 2.98 MB

IMG_2236.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2236.JPG, 2.88 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
TRUcKER je teď offline  TRUcKER
Jak malej Jarda [2]
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 9:51   Citovat  

Drsne, ja mel tohodle a ted uz to ma asi 5ty majitel co jsem ho prodal, ale furt jezdi!http://pneumatics.rajce.idnes.cz/eg8_arabian/
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 1991 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 9:57   Citovat  

Hondy mají nejradši NGK.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13293 1990 Civic VTEC  
TRUcKER je teď offline  TRUcKER
Jak malej Jarda [2]
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 10:53   Citovat  

Bkr6e11, nic jineho tam nedavat
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 1991 Civic  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 11:08   Citovat  

Oběma Vám dík - už jsem ty "NGK BKR6E-11" objednal u "autodily-cardo.cz"
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 20:03  Naposledy upravil PetrRa dne 7.7.2015 , 20:20, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Tak jsem se zatím dál - pod ten plech - nedostal. Ta hadička na tom kloboučku vlevo (viz foto) je "přirostlá" a nejde sundat (nechci jí potrhat).
Čím uvolňujete takovéhle gumové hadičky? - silikon sprej? Čím vůbec ošetřovat gumu?

BTW: Kde se kupují tyhle tenký gumový hadičky (doufám že mají všechny alespoň stejné rozměry).


img_2352.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
img_2352.jpg, 4.65 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.7.2015 , 20:05   Citovat  

Chyť ji do kleští a zakruť s ní. Odtrhne se a pak už půjde stáhnout.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13293 1990 Civic VTEC  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 8.7.2015 , 9:53   Citovat  

Tak jsem to konečně sundal (že ty hadičky uvnitř potrhám, jsem se bál zbytečně - byly přirostlé jen na začáteční hraně).
Minor: to zakroucení pomohlo Úsměv

Viz foto - teď co s tím dál - od čeho/čím začít.
(Doplněno: Pořadí obrázků mělo být obráceně - v náhledu to tak bylo, ale tady už né)


IMG_2356_.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2356_.JPG, 3.67 MB

IMG_2355_.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2355_.JPG, 3.92 MB

IMG_2354_.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2354_.JPG, 3.8 MB

IMG_2353_.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2353_.JPG, 3.74 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
Marphy je teď offline  Marphy
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.7.2015 , 11:28   Citovat  

Ja mel teda karbec naposled u Stodvacky, ale nebude jen pricpana tryska v karbecu? Teda pokud to tam neni reseny nejak jinak Úsměv Pak bych jeste zkusil najot hadicku od pumpy, odpojit a zkusit nastarovat, jestli pumpa pumpuje..Hlavne se u toho nepodpal Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 568 1991 CR-X  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 8.7.2015 , 22:10   Citovat  

Snažím se nepostupovat metodou "Slepé kuře hledá zrno", takže se prokousávám servisním manuálem, jenže potíž je v tom, že mnohé pojmy a funkce neznám ani v češtině - to je pak v angličtině těžké pořízení.
Např. nevím, která je hlavní tryska (ta v díře bez klapky?).

Navíc nevím, jak to funguje, když to funguje Smutný - teď konkrétně - jak se tahá za to táhlo, co mačká akcelerační pumpičku. V manuálu je to dost nepřehledně (viz 62sr300a_page11-112).

Další věc, kterou nevím, je - jestli můžu spustit motor s takhle odmontovaným filtrem.

P.S.: Všechny ty hadičky vypadaj neuvěřitelně zachovale - žádný popraskání apod.


IMG_2354-VY.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_2354-VY.jpg, 1019.74 kB

62sr300a_page11-112.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
62sr300a_page11-112.jpg, 488.99 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.7.2015 , 7:45   Citovat  

Podle mě bys udělal nejlíp, kdybys angažoval někoho znalého.
Kuhnel od České Lípy je hodně dobrý a měl by znát i tyhle motory.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13293 1990 Civic VTEC  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.7.2015 , 7:49   Citovat  

swap na čtyřbod a máš vystaráno s ještě lepší spotřebou
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3312 1999 Integra Type-R  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 9.7.2015 , 17:41   Citovat  

To Minor: Není mým cílem dělat si všechno sám, jenže jako "státem-ušetřený-poinvalidní-důchodce" si nemůžu příliš vyskakovat a po všech těch poplatcích kolem převodu si teď nějaké výlety po servisech moc nemohu dovolit.

To Lucas28: Co všechno takovýhle swap obnáší?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.7.2015 , 19:04   Citovat  

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3312 1999 Integra Type-R  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 10.7.2015 , 2:31   Citovat  

To Lucas28: Dík za link, vlákno jsem přečetl celé - a ten 4bod by se mi líbil Úsměv

Jak moc se to zkomplikuje tím, že to nemá elektrickou pumpu v nádrži a také, že to nemá místo pro lambdu (pokud jsem pochopil).
Na kolik by vyšly náklady (jak obtížně je to sehnatelné) a jak je to náročné na dílenské vybavení?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.7.2015 , 5:45   Citovat  

nádrž nejlépe z modelu se vstřikováním a přehodit to celé.

Cena kolem 2-4tis za swap a 2-4 tis za práci
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3312 1999 Integra Type-R  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.7.2015 , 7:34   Citovat  

PetrRa napsal:
To Minor: Není mým cílem dělat si všechno sám, jenže jako "státem-ušetřený-poinvalidní-důchodce" si nemůžu příliš vyskakovat a po všech těch poplatcích kolem převodu si teď nějaké výlety po servisech moc nemohu dovolit.

To Lucas28: Co všechno takovýhle swap obnáší?


Obávám se, že u tebe bude trochu problém, že máš automat, nebo si to pamatuju špatně?
Ecu pro automat je jiná a asi nebude tak snadno k sehnání.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13293 1990 Civic VTEC  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 10.7.2015 , 8:16   Citovat  

To Minor: Pamatuješ dobře - je to automat (je to zmíněno i zde, asi 7 příspěvek).
Jak je vůbec (alespoň v hrubých obrysech) ECU navázána na převodovku? Ptám se zejména proto, že pokud to doteď nemělo ECU, jestli právě to nemůže být problém (podle štítku je tam převodovka: M48A-1065787).

A jak je to s tou lambdou? (Pochopil jsem, že bez ní to také nefunguje)

To Lucas28: Pokud bych uvažoval tu nižší hranici, tak nějakejch 5 tisíc bych časem pohrabal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  
PetrRa je teď offline  PetrRa
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 15.7.2015 , 18:53   Citovat  

Sice jsem nedostal odpověď, ale dospekuloval jsem se k závěru, že ten swap nejspíš není reálný Smutný . Pokud jsem to dobře pochopil, tak by se musela vyměnit také převodovka za nějakou, co umí komunikovat s ECU.


Mám ale dotaz zpět na můj karbec: Kde se do toho shánějí membrány?

A ještě drobnost - kam mám umístit dotaz na pneu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Prosím o pomoc s Hondou C5G
Fórum: Pro nováčky = pokusy
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1305s ][ Dotazy: 143 (0.0169s) ][ GZIP on - Debug on ]