Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Projekt: Attack GTR - český supersport
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 7 z 8
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 30.9.2014 , 8:55  Naposledy upravil Dany dne 1.11.2014 , 11:14, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Dne 29.9.2014 proběhl další test AttackaGTR na okruhu v Mostě.

Základním úspěchem, byť jen dílčím, je doufejme definitivní odstranění problému s poloosami respektive s přehříváním a praskáním prachovek. Tento "drobný" problém nám znepříjemňoval život od zakapotování auta a znemožňoval nám provést kompletní testy...

Test byl krátký, nicméně jej lze považovat za úspěšný. Viditelný posun byl zaznamenán v oblasti podvozku, bylo otestováno nové nastavení tlumičů (jiné pružiny i charakteristiky tlumících sil), nově rozvážené auto (přidáno 8kg závaží do přední části), nové nastavení geometrie náprav, vše podle výsledků z prvního testu...

Současně byl částečně vyřešen problém s chlazením, kdy jsme dostali díky přepracovanému difusoru dolů dalších 10stupňů z teploty motorového oleje, což nám umožnilo otestovat auto i v kompletním 20min stintu.

Chlazení není ale úplně optimální a při vyšších venkovních teplotách by bylo určitě nedostatečné, takže teď nás čeká instalace externího chladiče oleje a předpokládáme, že další testovací den by mohl být již kompletně zaměřen na nastavení tlumičů, přítlaku auta a vylepšení jízdních vlastností.

Je to vše zdlouhavé a někdy až mravenčí práce, pro malý team jako jsme my dost náročný, ale NEJVĚTŠÍM úspěchem testu je bezesporu finální doladění nastavení převodovky, která dostala před testem optimálnější stálý převod a jiné nastavení svorného diferenciálu. HLAVNĚ ovšem se nám podařilo doladit robotické řazení, které již plně spolupracuje s ECU motoru a převodovka ŘADÍ již spolehlivě BEZ spojky s dobou přeřazení okolo 100ms, tedy dost se přibližujeme klasické sekvenční převodovce...
Jak to řazení vypadá se můžete podívat v krátkém onboardu ... tudy odkaz


DSE_9566.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9566.jpg, 296.87 kB

DSE_9573.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9573.jpg, 417.39 kB

DSE_9584.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9584.jpg, 326.46 kB

DSE_9590.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9590.jpg, 329.2 kB

DSE_9592.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9592.jpg, 343.04 kB

DSE_9599.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9599.jpg, 378.51 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
kandik je teď offline  kandik
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 30.9.2014 , 9:52   Citovat  

Dany napsal:

Jak to řazení vypadá se můžete podívat v krátkém onboardu ... tudy odkaz

mozna uz to nekde padlo, ale kdyz koukam na to video napada me - proc ne padla?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2596 2004 Accord Tourer  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 30.9.2014 , 11:09   Citovat  

kandik napsal:
mozna uz to nekde padlo, ale kdyz koukam na to video napada me - proc ne padla?


Tak to má několik důvodů...
1) cena, vývoj řazení by byl ještě o něco nákladnější
2) čas, všechno by trvalo daleko déle
3) COOL faktor ... já už bych se v tom cítil moc jako třeba v Nissanu GT-R, mám slabost pro mechanické sekvenční řazení
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 30.9.2014 , 22:47   Citovat  

pekne pekne, moc pekne je to dobrý je to dobrý

To EVO v poslednim strihu nebylo uplne s prstem v nose Úsměv To asi nebyla seriovka?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9820 1990 Civic  
rattray je teď offline  rattray
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.10.2014 , 7:23   Citovat  

Taky jsem koukal že ta X peláší a střílí ja neseriovka Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1149 1990 Civic GT  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 1.10.2014 , 7:57   Citovat  

FastCivic napsal:
pekne pekne, moc pekne je to dobrý je to dobrý

To EVO v poslednim strihu nebylo uplne s prstem v nose Úsměv To asi nebyla seriovka?


To EVO melo sice pry 380HP, ale hlavne narozdil od nas jelo na slickach, skoro jsem mel pocit, ze na slickach jezdilo krome nas vsechno Velmi šťastný , ale ta stopa toho EVA neni nic optimalniho, takze jsem se dost bal a hodne zvolnil, jezdil s tim EVEm cas okolo 1:57, coz je na EVO X dobre...
Samozrejme je v planu, ze my budeme jezdit jeste lepsi casy, jakmile budeme mit auto alespon trosku dobre nastavene, musime take prejit na slick, ale to zase budou jine penize, takze zatim nespechame...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 1.11.2014 , 11:11   Citovat  

Další test AttackaGTR na okruhu v Mostě proběhl dne 30.10.2014

Test byl zaměřený hlavně na chlazení vozu. V autě byl nově nainstalován externí chladič oleje a všechny zajímalo, jak tato změna ovlivní teplotu oleje. Vzhledem k výsledku testu můžu nyní chytře prohlásit, že jsem to opravdu měl udělat od začátku, ale zase díky postupnému vývoji se nám podařilo "inteligentně" a jednoduše umístit chladič oleje a vše vyřešit daleko levněji, než jsem v prvopočátku zamýšlel...

Nikdo nevěděl, jak bude test dlouhý a pokud by byl nějaký i drobný problém test by byl okamžitě ukončen, neboť před testem došlo ke kompletní rozebírce motoru a jeho prohlídce, více opotřebená ložiska byla vyměněna za nové (předpokládáme že vyšší tření bylo způsobeno nižší mazací schopností přehřátého oleje) a motor doladěn do finální specifikace, nyní tedy můžeme využít plného výkonu 320HP a maximálních otáček 9600rpm.

Přestože již tedy můžeme využít plný výkon a otáčky, v testech se to dít nebude, je naprostá škoda motor ničit a hlavně kvůli porovnání času na kolo je třeba jezdit ve stejných otáčkách aby případná změna času vyjadřovala zlepšení chování vozu a ne vyšší výkon, proto v testech budeme i nadále točit max. 8000rpm, tedy budeme pracovat s výkonem cca 280HP a o něco horším průběhem.

Test ve třetím stintu přerušil chvíli před koncem únik oleje ze spoje externího chladiče, prostě člověk nemůže mít vždy štěstí a přesně toto je daň za vývoj. Chladič má nakonec nějakou drobnou výrobní vadu, ale toto negativum přetavíme v pozitivum, protože jsme zjistili, že se nám tam vejde ještě o kousek větší chladič, takže hned v pátek došlo k objednání tohoto většího a je možné, že ještě příští týden vyrazíme naposledy tento rok testovat...

Příští test, pokud to počasí dovolí, by ukázal porovnání snížení teplot vlivem většího chladiče, což by mohlo být užitečné v případě, že v parných letních měsících pak bude potřeba chladit olej ještě více.
Dále bychom testovali auto při delších úsecích celý 25min stint, teď jsme ho drobnými zastávkami dělili na 3 části, dále pak by se doladilo nastavení pozice zadního křídla pro maximální rychlost na rovince při minimálních ztrátách přítlaku v zatáčkách....

Jak jsem psal v úvodu, test byl pojat odpočinkově, takže byla možnost svést spolujezdce, můžete se tedy podívat, jak vypadá smrt v očích před výjezdem na trať HaHaaa
Jak to vypadá po návratu do depa může napsat třeba Maxxi, člověk prostě chvíli nevěří, že některé věci jsou možné a jezdit s takovýmto autem vracák a pod matadorem smykem, je také jiný zážitek :twisted:


DSE_9646.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9646.jpg, 356.65 kB

DSE_9658.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9658.jpg, 349.16 kB

DSE_9634.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9634.jpg, 242.08 kB

DSE_9607.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9607.jpg, 263.36 kB

DSE_9646.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9646.jpg, 356.65 kB

DSE_9603.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9603.jpg, 431.29 kB

DSE_9668.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9668.jpg, 181.37 kB

DSE_9651.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSE_9651.jpg, 251.62 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
Ossi je teď offline  Ossi
2 háčka
PříspěvekZaslal: 1.11.2014 , 11:17   Citovat  

Nechápu jak se do toho maxxi vesel ! HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 938 1998 Integra Type-R  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.11.2014 , 22:24   Citovat  

predpokladam ze motor ktery sel do attacku byl postaveny jako fungl novy, nemel bys prosimte foto tech lozisek a kolik km mely za sebou? zajimalo by me to opotrebeni ciste pro studijni ucely Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9820 1990 Civic  
maxxi je teď offline  maxxi
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.11.2014 , 16:17   Citovat  

Tímto bych chtěl poděkovat Danymu za možnost svézt se na sedačce spolujezdce, bylo sice náročné se do auta dostat /já 190cm-120kg/ale nakonec se to povedlo Velmi šťastný a musím říct že to stálo za to Mrk

Teď zkusím shrnout svůj zážitek do několika řádků. Tak nějak jsem čekal že auto pojede rychle, výkon vs váha tomu napovídá ,ovšem zrychlení které jsem zažil po výjezdu z boxové uličky z rychlosti cca 50km/h mě neskutečně rozhodilo a zapasovalo do skořepinové sedačky i přes kuklu vidím že to Danymu udělalo velkou radost Velmi šťastný no nic rovnám se tedy v sedačce dotahuji ještě o něco víc pásy a pravou rukou chytám bezpečnostní rám. Teď jsem ready na další kilometry na okruhu Mrk toto naivní přesvědčení mi Dany vyvrací velkými brzdami před vlásenkovou pasáží, pomáhám mu tedy brzdit jak nohama, tak očima Tak to koukám! s překvapením vidím že jsme to oba zvládli o cca 100 metrů dříve než jsem čekal. Tak jo už je mi jasné že tohle je jiné auto než moje FN2 JRSC ,velice rychle si zvykám na přetížení a začínám si všímat věcí kolem. Odjíždíme několik kol auto funguje parádně, krásně reaguje na změnu směru, řazení je bezchybné! Několik zatáček projíždíme řízeným smykem. Vracíme se do boxu na kontrolu tlaků v pneu a na rychlou prohlídku auta vše je O. K. a mi se vracíme na dráhu a vjíždíme do našeho rychlého kola, které zajíždíme v čase 1:53.

Mě už je teď vše jasné vím, že tento čas není vůbec důležitý, je velice brzy udělat nějaký závěr o tom jak bude auto rychlé, je stále ve vývoji. S každým dalším kolem co jsem v tomto autě zažil i přes pro mě neuvěřitelné přetížení které toto auto vytváří, můžu teď napsat, že jsme nejeli zdaleka na limitu toho co je toto auto schopné zvládnout. Bylo by zbytečně tlačit na best time v těchto prvních testech kde si vše teprve sedá, to moc dobře ví i celý team Typer.cz. Už se těším na další testy ještě jednou díky Dany H+ !
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1009 2010 Civic Type-R  
maxxi je teď offline  maxxi
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.11.2014 , 18:44   Citovat  

ještě několik mých fotek z této akce

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1009 2010 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 0:30   Citovat  

V pátek 7.11.2014 jsme se rozloučili se sezónou posledním testováním... Máme teď hodně dat a informací ke zpracování, které si musím nějak v hlavě analyzovat a rozhodnout se jak pokračovat dál...
Na testu díky nevlídnému počasí nebylo sice moc aut ani lidí, ale to neznamená, že jsme nebyli ostře sledováni ... HaHaaa

Ačkoli nás nepřivítalo počasí, jaké bychom si představovali, podařilo se nám nakonec i na mokré trati otestovat všechno, co jsme před zimní přestávkou potřebovali...
Největším přínosem testu na mokru je vždy poznatek jak je auto vyváženo, neboť drobné nedostatky se na suchu neprojeví, ale na mokru je každá nestabilita jak při akceleraci tak hlavně deceleraci strašně znatelná. Tady jsem byl překvapen velmi mile, neboť stabilita je výborná a dokonce na brzdách pro mě až nepochopitelná Velmi šťastný , to jak to auto brzdí se semislickem na mokru jsem jen těžko pobíral...
Nakonec tento test dopadl vůbec nejlépe v tomto roce a poprvé jsme během testu neměli ani jeden technický problém, technika fungovala naprosto spolehlivě a my najeli cenných ostrých 140km ve třech stintech...
Vypadá to tedy, že se nám podařilo vyřešit všechny dětské nemoci a můžeme se již doufejme plně soustředit na vyladění jízdních vlastností auta, takže co více jsme si před zimní odstávkou mohli přát...

Pokusím se tedy ještě shrnout největší pozitiva letošní testovací sezóny:
- motor kompletně naladěn a připraven podávat plný výkon v maximálních otáčkách
- vyřešeno chlazení motoru, teplota oleje motoru se nyní pohybuje do 115°C, což by mělo být v pohodě i v parných letních měsících
- odladěno řazení bez spojky pod plným plynem, nastavení diferenciálu i finální odstupňování převodovky
- brzdy jsou vybrané správně co do velikosti i použitých materiálů, příjemně se dávkují za sucha i mokra a nastavení přepákování pedálů je výborné, díky dimenzi není problém auto zastavit i se setrvačností motoru, opotřebení je i po ujetí 400km ostrých neznatelné, neumím si představit použití menších
- prvotní problémy s praskajícími prachovkami na kloubech poloos jsou také snad již minulostí, nyní mají již klouby najeto přes 200km ostrých bez náznaku problému, hlavně již drží i v dlouhých stintech
- otestován máme vliv geometrie auta na sjíždění a teploty zahřívání pneu, z toho můžeme stavět v dalších testech
- již jsme trošku pochopili chování auta a jeho reakci na různé druhy nastavení
- máme základní představu vlivu nastavení přítlaku zadního křídla na aerodynamický odpor auta

A co nás čeká během zimní pauzy a jarních testů:
- rozebírka auta a kontrola opotřebení hlavních dílů
- přenastavení geometrie předních ramen
- zvětšit přítlak na přední nápravě
- finální dopracování difusoru pro lepší "vyplachování" motorového prostoru
- přepracovat zadní křídlo pro získání lepšího poměru přítlak / odpor, to nás prozatím dle testů stojí několik vteřin na kolo, na takto agresivní nastavení máme asi malý výkon motoru Cool
- základní test aerodynamiky pro správné umístění horního křídla do neturbulentního prostoru
- test teploty oleje v převodovce při plném hodinovém stintu, případně také vyřešit externí chlazení
- no a prostě vymyslet mnoho dalších nápadů, jejiž cílem bude zrychlit auto v zatáčkách bez ztráty rychlosti na rovince, nejraději i její nárůstu...
- jakmile budeme z jara spokojeni se srovnávacími testy na stejném semislicku, přejdeme na slicky a finální doladění auta



Odkaz

Loučím se krátkým videem, které trošku přiblíží, jak to vypadá zvenku, díky malému provozu je to slyšet dobře ... :twisted:


DSC_7182.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC_7182.JPG, 413.61 kB

DSC_7228.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC_7228.JPG, 338.31 kB

DSC_7192.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC_7192.JPG, 443.14 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 18:56   Citovat  

to jak to tam láduje ty kvalty je hoodně erektivní šuk šuk šuk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9820 1990 Civic  
Zemi je teď offline  Zemi
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 20:23   Citovat  

je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3683  
MOTyLEK je teď offline  MOTyLEK
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 21:04   Citovat  

nevědět o co jde, nevěřil bych, že to je český projekt OK
zlaté české ručičky OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2243  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 21:34   Citovat  

Mamma mia..... to je masakr zvuk pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 172  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 21:57   Citovat  

MOTyLEK napsal:
nevědět o co jde, nevěřil bych, že to je český projekt OK
zlaté české ručičky OK


vědět, co bude obnášet postavit de-facto úplně nové auto od začátku, asi bych se do toho nepustil pořádnej výtlem

já myslím, že to je kvalitní práce a díky všem, co se na tom podílí... Neumíte si představit, jak je zábavné to auto řídit... Auto po Vás "jde" při každém přidání plynu, při každém brzdění,... prostě pořád se Vás snaží "dostat", to je neskutečně zábavné jak na suchu tak i na mokru, samozřejmě pokud vyhráváte... HaHaaa

Nicméně někdy to auto dožene každého Bueee


Odkaz


Ale zase Vás to odmění neskutečným zážitkem, který za tu dřinu a peníze stojí...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
maxxi je teď offline  maxxi
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 23:15   Citovat  

A to se stalo proč, při podřazení Cooo??? Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1009 2010 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 23:38   Citovat  

maxxi napsal:
A to se stalo proč, při podřazení Cooo??? Úsměv


ja abych rekl vubec nevim, protoze to uteklo na opacnou stranu nez by to melo utect, pokud bych najel na obrubnik... Pravdepodobne jak byla mokra trat, tak jsem paradoxne najel levymi koly na mokrejsi cast nez byla pod pravymi... Kontra bylo myslim spravne, i docela rychle a az na doraz coz je u zadokoly take spravne, ale proste se to nechtelo zastavit a chytit Velmi šťastný , ale pohoda, behem toceni jsem v klidu podradil o dve rychlosti a jeste nez se auto zahrabalo v kacirku jsem z nej v poho vyjel, takze zadnej stress, ale zabava to byla...
Kdyz auto nema stabilizaci a ABS, chova se tak jak ridic chce, takze se krizovka paradoxne zvlada daleko lepe nez kdyz nevis, kam te ABS nebo dokonce stabilizace posle... Jen se nesmis potento HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.11.2014 , 23:51   Citovat  

Dany napsal:
ja abych rekl vubec nevim, protoze to uteklo na opacnou stranu nez by to melo utect, pokud bych najel na obrubnik... Pravdepodobne jak byla mokra trat, tak jsem paradoxne najel levymi koly na mokrejsi cast nez byla pod pravymi... Kontra bylo myslim spravne, i docela rychle a az na doraz coz je u zadokoly take spravne, ale proste se to nechtelo zastavit a chytit Velmi šťastný , ale pohoda, behem toceni jsem v klidu podradil o dve rychlosti a jeste nez se auto zahrabalo v kacirku jsem z nej v poho vyjel, takze zadnej stress, ale zabava to byla...
Kdyz auto nema stabilizaci a ABS, chova se tak jak ridic chce, takze se krizovka paradoxne zvlada daleko lepe nez kdyz nevis, kam te ABS nebo dokonce stabilizace posle... Jen se nesmis potento HaHaaa


Dane,
no teda, trochu horká chvilka či pro Tebe běžná věc? Neměl si trochu strach o auto?
Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17541 1992 Civic VTEC  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.11.2014 , 0:04   Citovat  

M@jk napsal:
Dane,
no teda, trochu horká chvilka či pro Tebe běžná věc? Neměl si trochu strach o auto?
Úsměv


protoze to strasne klouzalo, tak to nebylo prekvapujici, mozna jen ten smer ustreleni zadni casti auta, ale tohle proste musis resit v klidu a reflexivne, jinak jsi rozmazlej na stene... Nevim proc, ale tohle mi uz nic nedela, nebylo to nic extra dramatickeho...

Strach o auto mam porad a proto s tim jezdim pomaleji a opravdu s rezervou ... HaHaaa

ucim tohle prave lidi v Pachfurthu, aby se naucili jednat v klidu a nebyli prekvapeni, kdyz ten smyk dostanou, nejhorsi je "ztuhnout", coz se bohuzel stava nejcasteji to hrozne zpomali reakci a nasledky tak byvaji horsi... Neni to nic divneho, na smyk nebo dokonce hodiny clovek jinak pripraveny byt nemuze... Tady si uvedomis, kolik penez Ti muze v dusledku usetrit jeden treningovy den v Pachfurthu...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.11.2014 , 0:18   Citovat  

Dany napsal:
protoze to strasne klouzalo, tak to nebylo prekvapujici, mozna jen ten smer ustreleni zadni casti auta, ale tohle proste musis resit v klidu a reflexivne, jinak jsi rozmazlej na stene... Nevim proc, ale tohle mi uz nic nedela, nebylo to nic extra dramatickeho...

Strach o auto mam porad a proto s tim jezdim pomaleji a opravdu s rezervou ... HaHaaa

ucim tohle prave lidi v Pachfurthu, aby se naucili jednat v klidu a nebyli prekvapeni, kdyz ten smyk dostanou, nejhorsi je "ztuhnout", coz se bohuzel stava nejcasteji to hrozne zpomali reakci a nasledky tak byvaji horsi... Neni to nic divneho, na smyk nebo dokonce hodiny clovek jinak pripraveny byt nemuze... Tady si uvedomis, kolik penez Ti muze v dusledku usetrit jeden treningovy den v Pachfurthu...

Aha,
nějak jsem odhadoval, že tomu tak bylo. Vzhledem k Tvým zkušenostem.
Sice zatím nemám na školu zrucnosti,ale alespoň hltám Tvé informace a zkušenosti. Tím mnohým z nás dáváš neskutečně bohate a velmi důležité rady, jak se chovat za volantem nejen v krizových situacích.
A ten klid, to je naprostá pravda. Pokud počítáš s možnou krizovou situaci, mnohem lépe ji lze zvládnout.

Díky Ti.
přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17541 1992 Civic VTEC  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.11.2014 , 8:25   Citovat  

Zvuk motoru na videu z venku je fakt lahoda a převodovka to tam sází opravdu pěkně je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2831 1991 CR-X  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.5.2015 , 21:53   Citovat  

Auto jsme presentovali na RallyShow v Hradci Králové, sklidili jsme myslím zaslouženou pozornost. Nakonec jsme se v rámci exhibice postavili na start závodu na 800m...
A jak to dopadne, když se na start postaví AttackGTR proti závodnímu Porsche 997 GT3, Lotusu Exige S (upravený na cca 260HP) a dvěma vrtulníkům???
Start na semislicku proti slicku není úplně ono, ale počítá se to až v cíli ...

pohled ze startu ...

Odkaz

pohled z dronu ...

Odkaz


Nečekal jsem, že Lotus dostane tolik HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.5.2015 , 22:06   Citovat  

Dany napsal:
Auto jsme presentovali na RallyShow v Hradci Králové, sklidili jsme myslím zaslouženou pozornost. Nakonec jsme se v rámci exhibice postavili na start závodu na 800m...
A jak to dopadne, když se na start postaví AttackGTR proti závodnímu Porsche 997 GT3, Lotusu Exige S (upravený na cca 260HP) a dvěma vrtulníkům???
Start na semislicku proti slicku není úplně ono, ale počítá se to až v cíli ...

Nečekal jsem, že Lotus dostane tolik HaHaaa


Gratulace, to je hodně velká paráda ... klobouk dolu.
Máte už finální naladění, kW/Nm či se mapa stále dolaďuje? (doufám, že jsem tu informaci někde nepřehlédl, pokud ano, omlouvám se)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17541 1992 Civic VTEC  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.5.2015 , 22:23   Citovat  

M@jk napsal:
Gratulace, to je hodně velká paráda ... klobouk dolu.
Máte už finální naladění, kW/Nm či se mapa stále dolaďuje? (doufám, že jsem tu informaci někde nepřehlédl, pokud ano, omlouvám se)


Víme, co může být v motoru, máme odladěné obě mapy, ale zatím stále ladíme aerodynamiku, která pro nás rozhodně složitější, takže ještě stále tam je nastavení s mapou z podzimu, tedy asi 290HP... Ale to není jen o motoru...
Pro nás je teď důležité hlavně porovnání jednotlivých testů, takže neměníme ani semislick za slick, ani výkon motoru či zpřevodování... Neskromně bych řekl, že jakmile vyřešíme správně aerodynamiku, tak to ostatní již doladíme během jednoho dne... No a přejdeme na slick a všechno bude zase jinak HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.5.2015 , 22:30   Citovat  

Dany napsal:
Víme, co může být v motoru, máme odladěné obě mapy, ale zatím stále ladíme aerodynamiku, která pro nás rozhodně složitější, takže ještě stále tam je nastavení s mapou z podzimu, tedy asi 290HP... Ale to není jen o motoru...
Pro nás je teď důležité hlavně porovnání jednotlivých testů, takže neměníme ani semislick za slick, ani výkon motoru či zpřevodování... Neskromně bych řekl, že jakmile vyřešíme správně aerodynamiku, tak to ostatní již doladíme během jednoho dne... No a přejdeme na slick a všechno bude zase jinak HaHaaa


Aha,
nějak podobně to totiž to probíhá u mne, ale bez toho Attacka a aerodynamiky. Velmi šťastný Také víme, co v motoru může být, mapa je nastavena na základ, nemění se kola, pneu, podvozek a jakmile se doladí detaily proběhne finální naladění.

Těším se na živo. Letos by mohlo vyjít nějaké klání? Plánujete už vyjet či raději nic nepodcenit a poctivě vyhodnotit a nespěchat?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17541 1992 Civic VTEC  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.5.2015 , 22:36   Citovat  

M@jk napsal:
Aha,
nějak podobně to totiž to probíhá u mne, ale bez toho Attacka a aerodynamiky. Velmi šťastný Také víme, co v motoru může být, mapa je nastavena na základ, nemění se kola, pneu, podvozek a jakmile se doladí detaily proběhne finální naladění.

Těším se na živo. Letos by mohlo vyjít nějaké klání? Plánujete už vyjet či raději nic nepodcenit a poctivě vyhodnotit a nespěchat?


My spíš nemáme třídu a soupeře, auto je hotové již od loňska, klidně může na závod vyjet...
U nás to je tak, že motor se odladil jak na těch "základních" cca 290HP , tak rovnou i na "plný" výkon 320HP. Takže přejít na velký výkon je otázka asi 20min... Není to tedy kolik tam může být teoreticky, ale víme kolik tam může být prakticky, neboť se to už odladilo... Jen ten vyšší výkon je hlavně na krátké závody jako CarboniaCup, kopce a podobně...
Jenže tohle auto motorem zrychlí o 2-3s na kolo v Mostě, ale aerodynamikou možná i víc, takže to je třeba vyzkoušet... Pneu slick by také mělo pár vteřin udělat... Je tam moc neznámých...

Projekt je hotov a to ostatní vlastně jen testuji pro sebe... Takže to není jako u Tebe Hihi
U takového auta se ale bavíme u jednoho závodu o částce hodně desítek tisíc korun...

Teď už pracujeme na dalším projektu a tento už jen dolaďujeme...
Myslím, že z videa je vidět jak to jede a porovnání s přímým konkurentem, jako je srovnatelný Lotus...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.5.2015 , 22:50   Citovat  

Dany napsal:
My spíš nemáme třídu a soupeře, auto je hotové již od loňska, klidně může na závod vyjet...
U nás to je tak, že motor se odladil jak na těch "základních" cca 290HP , tak rovnou i na "plný" výkon 320HP. Takže přejít na velký výkon je otázka asi 20min... Není to tedy kolik tam může být teoreticky, ale víme kolik tam může být prakticky, neboť se to už odladilo... Jen ten vyšší výkon je hlavně na krátké závody jako CarboniaCup, kopce a podobně...
Jenže tohle auto motorem zrychlí o 2-3s na kolo v Mostě, ale aerodynamikou možná i víc, takže to je třeba vyzkoušet... Pneu slick by také mělo pár vteřin udělat... Je tam moc neznámých...

Projekt je hotov a to ostatní vlastně jen testuji pro sebe... Takže to není jako u Tebe Hihi
U takového auta se ale bavíme u jednoho závodu o částce hodně desítek tisíc korun...

Teď už pracujeme na dalším projektu a tento už jen dolaďujeme...
Myslím, že z videa je vidět jak to jede a porovnání s přímým konkurentem, jako je srovnatelný Lotus...


Jasně,
Proto jsem psal, že mě chybí ten Attack a aerodymmamika Velmi šťastný

Spíše to bylo myšleno, že chápu, co vše musíte ještě vyhodnotit, než bude finální nastavení.

Držím palce.
je to dobrý je to dobrý je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17541 1992 Civic VTEC  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.9.2015 , 19:13   Citovat  

Letos bohužel bylo potřeba peníze investovat jinam a navíc také nebyl úplně čas se více věnovat našemu AttackuGTR, takže se toho moc neodjelo, ale nakonec zkusíme alespoň jeden závod a udělám si radost... :twisted:

Zúčastníme se závodu v Mostě v rámci seriálu CarboniaCup v neděli 11.10.2015, pokud to tedy na poslední chvíli nebude vypadat na nějakou průtrž mračen či intenzivní déšť, to bychom asi museli zrušit, protože nemáme mokré pneu HaHaaa
Nebude to úplné hardcore, ale spíš svezení s rezervou, potřebuji otestovat ostré nastavení, které vyplynulo z loňského testování...

V naší třídě A8 budeme mít sice velký deficit, všichni používají slicky a mě se je nechce na jeden závod kupovat, takže pojedu na skoro sjetých semi Nitto (no spíš před smrtí HaHaaa ), ale jedu hlavně pro legraci, z toho ale zase plynou jiné možnosti...

Tudíž, pokud by měl někdo zájem, je možné se během tří tréningů svést na místě spolujezdce... Respektive to je tak, že dva ty tréningy již jsou předobsazeny a čekám na potvrzení, ale ten jeden by měl být stále ještě volný. Cena za jeden tréning cca 15min čistého času ... 3500,- kč

Tak se v případě zájmu ozvěte ... Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2315 2002 Civic Type-R  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Projekt: Attack GTR - český supersport
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1807s ][ Dotazy: 153 (0.0277s) ][ GZIP on - Debug on ]