Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 397, 398, 399 ... 429, 430, 431  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 398 z 431
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.1.2018 , 22:02   Citovat  

Stangy napsal:
piska vam taky nekomu remenice? menil jste ji nekdo? a kde ji koupit? nejak jsem ji nenasel...
V Honde pár let na Z5 byla akce na kontrolu řemenice,pokud auto jezdí do Honda kde se dodával kryt ,aby nešel bordel na řemenici,při tom se většina remenic měnila. Některé mám.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2005 Accord  
Stangy je teď offline  Stangy
PříspěvekZaslal: 6.1.2018 , 22:16   Citovat  

co mas kryt nebo remenice?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 29  
koty1989 je teď offline  koty1989
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.1.2018 , 16:28   Citovat  

Ten kryt je součástí deklu pod motorem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127 2003 Accord Tourer  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
PříspěvekZaslal: 7.1.2018 , 20:51   Citovat  

koty1989 napsal:
Ten kryt je součástí deklu pod motorem.

není ten se na nýtoval na ten stavající

Stangy napsal:
co mas kryt nebo remenice?

řemenici
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2005 Accord  
Stangy je teď offline  Stangy
PříspěvekZaslal: 7.1.2018 , 20:52   Citovat  

a v jakym jsou stavu a za kolik? Foto?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 29  
tommy6g je teď offline  tommy6g
PříspěvekZaslal: 12.1.2018 , 17:40   Citovat  

Čeká me lakovani předních a zadních dveří, barva auta je bílá perlet, tudíž na tohle katastrofa, nějaké zkušenosti nemáte někdo? Jak trefit barvu nebo kde ji míchají nebo jestli tu někdo není kdo taky lakoval bílou perlet? Diky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 82  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.1.2018 , 19:43   Citovat  

Bez rozstřiku to bude vždy vidět stačí jiný úhel. Proto většinou u bílé perletí není nesedí nárazníky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2005 Accord  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
PříspěvekZaslal: 12.1.2018 , 20:01   Citovat  

Ahoj, u naftovýho accorda mám problém se startem viz několik stránek zpět, v hondě mají tip na padající naftu.. Má být slyšet podávací čerpadlo před startem po otočení klíčku? Co si vzpomínám, nic po otočení neslyším. Kde ho popřípadě najdu, popřípadě vyzkouším? Nebo ten přetlakový ventil, kde ho najít, vyzkoušet? Při jízdě naftu necítím, trasa by měla být těsná, ale kontrola zatím neproběhla..

Může mít vliv vadný solenoid IMRC na start auta? Svítí mi kontrolka, ale i když asi týden nesvítila a auto ho považovalo za funčkní to stejně nenastartovalo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 77 2004 Accord Tourer  
Stangy je teď offline  Stangy
PříspěvekZaslal: 13.1.2018 , 20:45   Citovat  

Co říkáte na tuhle remenici? Nezkoušel ji někdo? tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 29  
tommy6g je teď offline  tommy6g
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 16:04  Naposledy upravil tommy6g dne 14.1.2018 , 16:41, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Mám accorda 2.2 ctdi chvíli, tudíž ještě moc nevím co a jak, ale přišlo mi ze ze začátku se auto ohřivalo dříve. Ale včera jsem jel plynule z domu přes vesnice a poté po hlavní teplota 0 st. A auto se ohralo na provozní teplotu až po 14 km což mi přijde hrozne dlouho. Muže to být Termostat? Ma to jeden nebo více? Dekuji
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 82  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 16:23   Citovat  

Me se pri tyhle teplote zacne zvedat rucicka za mestem,to je cca 3-5 km. Pak uz je to otazka chvilicky nez se dostane na provozni teplotu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 77 2004 Accord Tourer  
lodyh je teď offline  lodyh
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 20:22   Citovat  

Dobrý večer honďáci,
těsně před dojezdem na místo dovolený mě opustilo turbo, motor netáhne, auto skoro nejede a místo příjemnýho honďáckýho hvízdání se z turba ozývají jen nehezký zvuky padajícího železářství.
Otázka co teď s tím. Domů 800 km přes Brenner, variant je více, ale chci si zhodnotit co by bylo asi nejvýhodnější.
otázky:
- možnost dojezdu bez turba? Je to daleko a přes kopec, jak velké je riziko poškození motoru či jiných dílů? Kopec do 10% jsem schopen vyjet na trojku na cca 1500 otáček.
- výměna turba na místě? Nové mi může přivézt kamarád ve středu, jak je náročná výměna turba a zvládne to běžný mechanik z neautorizovaného servisu?
- dovézt to na vleku a opravit tady, ale ty ceny dopravy nejsou úplně nízké. Jaká je orientačně výměna turba (pouze práce) v čechách?
Je to Accord Tourer 7 2004, 2.2 CTDI.
Děkuju za jakékoliv názory!
Lukáš
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
mi5 je teď offline  mi5
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 21:15   Citovat  

Dle mého nejlepší řešení sehnat někoho s podvalem a přivézt to na vozejku, bude to asi i nejlevnější. Bueee
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 70  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 21:48   Citovat  

Lidi , mám question: líbí se mi Accord 2.4 v manuálu, ale je to trochu slabý. Dnes jsem objevil v USA turbokity na K20 za hodně slušné peníze. Šlo by to na K24 ?? Zkoušel to někdo?? Vydrželo by to řekněme 320 koní a 380Nm?
Myslím motor, převodovka a diferák ... Tak to koukám! záměr je normální provoz+ občas to prohnat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:01   Citovat  

Jiřik napsal:
Lidi , mám question: líbí se mi Accord 2.4 v manuálu, ale je to trochu slabý. Dnes jsem objevil v USA turbokity na K20 za hodně slušné peníze. Šlo by to na K24 ?? Zkoušel to někdo?? Vydrželo by to řekněme 320 koní a 380Nm?
Myslím motor, převodovka a diferák ... Tak to koukám! záměr je normální provoz+ občas to prohnat.


samotnej turbokit je nejmensi polozka na turbeni a to hodne lidi nechape... chces vysi vykon kup jsi legenda ,nebo acuru TL.. a vyjde te to levneji ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4513 2003 Accord Aerodeck  
koty1989 je teď offline  koty1989
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:02   Citovat  

Jiřik napsal:
Lidi , mám question: líbí se mi Accord 2.4 v manuálu, ale je to trochu slabý. Dnes jsem objevil v USA turbokity na K20 za hodně slušné peníze. Šlo by to na K24 ?? Zkoušel to někdo?? Vydrželo by to řekněme 320 koní a 380Nm?
Myslím motor, převodovka a diferák ... Tak to koukám! záměr je normální provoz+ občas to prohnat.

Jak slabý? Pokud nekoukas na data tak po reflashi accord nepraská i vw gti
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127 2003 Accord Tourer  
koty1989 je teď offline  koty1989
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:09   Citovat  

Jinak si na netu na US stránkách můžeš přečíst nevýhody turba v kackovym motoru. Pokud jdeš po výkonu tak spíše kompresor. Jinak za mě resis blbosti. Místo toho bych pořídil svody a sání.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127 2003 Accord Tourer  
Mara126 je teď offline  Mara126
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:10   Citovat  

lodyh napsal:
Dobrý večer honďáci,
těsně před dojezdem na místo dovolený mě opustilo turbo, motor netáhne, auto skoro nejede a místo příjemnýho honďáckýho hvízdání se z turba ozývají jen nehezký zvuky padajícího železářství.
Otázka co teď s tím. Domů 800 km přes Brenner, variant je více, ale chci si zhodnotit co by bylo asi nejvýhodnější.
otázky:
- možnost dojezdu bez turba? Je to daleko a přes kopec, jak velké je riziko poškození motoru či jiných dílů? Kopec do 10% jsem schopen vyjet na trojku na cca 1500 otáček.
- výměna turba na místě? Nové mi může přivézt kamarád ve středu, jak je náročná výměna turba a zvládne to běžný mechanik z neautorizovaného servisu?
- dovézt to na vleku a opravit tady, ale ty ceny dopravy nejsou úplně nízké. Jaká je orientačně výměna turba (pouze práce) v čechách?
Je to Accord Tourer 7 2004, 2.2 CTDI.
Děkuju za jakékoliv názory!
Lukáš

Jezdit s tím je nesmysl, stačí kousek lopatky v sání a odnese to i něco jiného. Takhle si vydělal kamarád.
Co jsem viděl, tak je potřeba rozebrat a vypláchnout komplet potrubí, hlavně pokud se do sání dostane olej.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 86  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:17   Citovat  

koty1989 napsal:
Jinak si na netu na US stránkách můžeš přečíst nevýhody turba v kackovym motoru. Pokud jdeš po výkonu tak spíše kompresor. Jinak za mě resis blbosti. Místo toho bych pořídil svody a sání.


bohate staci reflas a svody k nemu plus decat .. sam malokdy na bezne jezdeni vyuziju plnej vykon motoru ,spis na predjizdeni jinak tak 50% staci bohate ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4513 2003 Accord Aerodeck  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:35   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
bohate staci reflas a svody k nemu plus decat .. sam malokdy na bezne jezdeni vyuziju plnej vykon motoru ,spis na predjizdeni jinak tak 50% staci bohate ..

hmm, teď mám šestivál 188kW, 340Nm a 1505 kg, takže určitě nebudu kupovat něco , co jede hůř, nebo akceptovat řeči, že mi to stačí Velmi šťastný to jsou blbosti.
Mám jasnou otázku a rád bych požádal o nějakou informaci, jestli to někomu fungovalo a jak. Jednotku si už k tomu doladím sám. Vydrží to převodovka? Do kolika Nm je stavěná?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:38   Citovat  

Jiřik napsal:
Lidi , mám question: líbí se mi Accord 2.4 v manuálu, ale je to trochu slabý. Dnes jsem objevil v USA turbokity na K20 za hodně slušné peníze. Šlo by to na K24 ?? Zkoušel to někdo?? Vydrželo by to řekněme 320 koní a 380Nm?
Myslím motor, převodovka a diferák ... Tak to koukám! záměr je normální provoz+ občas to prohnat.


Slabý? To ti závidím,já mám deprese z toho že to neproháním dostatečně,protože to stačí trochu začít vytáčet a hned dost překračuju povolené limity a nerad bych platil pokuty nebo dokonce přišel o papíry. Jsem myslel že jsem někde četl že si pořídil něco od VW ??
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3527 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:40   Citovat  

koty1989 napsal:
Jinak si na netu na US stránkách můžeš přečíst nevýhody turba v kackovym motoru. Pokud jdeš po výkonu tak spíše kompresor. Jinak za mě resis blbosti. Místo toho bych pořídil svody a sání.

kdybych chtěl tuning "svody a sání" musel bych jít do LS2 nebo LS3 V8.
Jde o to, že kompresory jsou MNOHEM dražší, než celé turbokity. Turbokit stojí zhruba 1200 USD včetně svodů a intercooleru, kdežto kompresor klidně čtyřikrát víc. Navíc nesedí příruba a vůbec nic. Tak mě ten turbokit dost láká.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 22:51   Citovat  

Kmóďa napsal:
Slabý? To ti závidím,já mám deprese z toho že to neproháním dostatečně,protože to stačí trochu začít vytáčet a hned dost překračuju povolené limity a nerad bych platil pokuty nebo dokonce přišel o papíry. Jsem myslel že jsem někde četl že si pořídil něco od VW ??

Jo, to 3.6 FSi už jsem prodal, protože se mi nepodařilo to uspokojivě zplynovat. Ty FSi jsou hrozný motory. Půl roku jsem to ladil a stejně to žralo k plynu pořád 4 litry benzínu, takže o ničem. Ale byla to důležitá kapitola v mém výzkumu a laborování. Přišlo mě to zhruba na 50 tisíc, abych se dověděl info, které nikdo neví, protože to nikdo nezkoušel.
K24 je jeden z nejlepších čtyřválců co znám, co se týče asi všeho. Abych ho ale chtěl mít doma, musel by mít o 100Nm a sto koní víc. Jede to pěkně, třeba když jedeš na nákup pro rohlíky. Když ale za to vezmeš a chceš předjet v kopci kolonu aut, nebo na cílovce okruhu v Mostě doluješ každýho koníka zpod kapoty, je to najednou strašně slabý...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
koty1989 je teď offline  koty1989
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 23:09   Citovat  

Jiřik napsal:
kdybych chtěl tuning "svody a sání" musel bych jít do LS2 nebo LS3 V8.
Jde o to, že kompresory jsou MNOHEM dražší, než celé turbokity. Turbokit stojí zhruba 1200 USD včetně svodů a intercooleru, kdežto kompresor klidně čtyřikrát víc. Navíc nesedí příruba a vůbec nic. Tak mě ten turbokit dost láká.

Jinak píšeš že máš 188kW. Měl jsem taky v6 3.2 165kW a s přehledem bych s Hondou ujel. Co máš za auto?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127 2003 Accord Tourer  
koty1989 je teď offline  koty1989
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 23:15   Citovat  

Jiřik napsal:
Jo, to 3.6 FSi už jsem prodal, protože se mi nepodařilo to uspokojivě zplynovat. Ty FSi jsou hrozný motory. Půl roku jsem to ladil a stejně to žralo k plynu pořád 4 litry benzínu, takže o ničem. Ale byla to důležitá kapitola v mém výzkumu a laborování. Přišlo mě to zhruba na 50 tisíc, abych se dověděl info, které nikdo neví, protože to nikdo nezkoušel.
K24 je jeden z nejlepších čtyřválců co znám, co se týče asi všeho. Abych ho ale chtěl mít doma, musel by mít o 100Nm a sto koní víc. Jede to pěkně, třeba když jedeš na nákup pro rohlíky. Když ale za to vezmeš a chceš předjet v kopci kolonu aut, nebo na cílovce okruhu v Mostě doluješ každýho koníka zpod kapoty, je to najednou strašně slabý...

Po reflashi ecu si budeš myslet že máš hodně koní a přitom se jen změní citlivost plynu, mapy a sepnutí Vítka asi ve 4.600 místo v 6000. U jiných aut když chceš předjet tak stačí o jeden stupeň podradit. U Hondy o 2!! A to se mi na Hondě líbí. Na motorce musíš taky točit a kvaltovat. Hlavně musíš vědět co chceš. Nejlepší je auta postavit vedle sebe
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127 2003 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.1.2018 , 23:17   Citovat  

koty1989 napsal:
Jinak píšeš že máš 188kW. Měl jsem taky v6 3.2 165kW a s přehledem bych s Hondou ujel. Co máš za auto?

tudy odkaz
takovou tam mám teď kotelnu Úsměv
počítám, že s chipem by to mohlo být 200kW, ale chtěl jsem zkusit na K24 dát turbokit. To na V6 by šlo těžko.
Na cílovce v Mostě to dává 190km/h
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
markos je teď offline  markos
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.1.2018 , 6:56   Citovat  

Na SK Facebooku Honda -club predacasom niekto predával motor k24 frankenstein, odbrzdenych cca 280 koni ak sa nemýlim. A stale to bola atmosféra cena bola však cca 3-4 k€
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1969 2006 Accord Tourer  
koty1989 je teď offline  koty1989
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.1.2018 , 7:22   Citovat  

markos napsal:
Na SK Facebooku Honda -club predacasom niekto predával motor k24 frankenstein, odbrzdenych cca 280 koni ak sa nemýlim. A stale to bola atmosféra cena bola však cca 3-4 k€

Je to marný někomu vysvětlovat že kW. Není podmínkou rychlosti. Když někdo chce Hondu tak si jí koupí. Jinak je tady zbytečný psát, že stejně ten turbokit nekoupí a tím cena nekončí. Je plno věcí kolem co se musí udělat a hlavně to není jen namontovat a jezdit. Někdo ti to taky musí vyladit jako se ladí ten priblblej plyn.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127 2003 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.1.2018 , 9:00   Citovat  

koty1989 napsal:
Je to marný někomu vysvětlovat že kW. Není podmínkou rychlosti. Když někdo chce Hondu tak si jí koupí. Jinak je tady zbytečný psát, že stejně ten turbokit nekoupí a tím cena nekončí. Je plno věcí kolem co se musí udělat a hlavně to není jen namontovat a jezdit. Někdo ti to taky musí vyladit jako se ladí ten priblblej plyn.

Vím, že koupí turbokitu to jen začne Úsměv Měl jsem jen otázku, jestli to vydrží mechanika, při nějakém rozumném tlaku- o to mi šlo. Jak píšeš "přiblblym plynem" právě zrovna vyřeším naladění palivových map k tomu turbu, aniž bych musel kupovat Hondata nebo nějaké individuální flashování.
Dnešní LPG jednotky umožňují neuvěřitelné možnosti nastavení, například můžeš naladit v libovolné míře soustřik LPG i benzínu, není tedy problém ukrmit čtyřmi plynovými a čtyřmi benzínovými vstřiky u tohoto motoru klidně 400 koní. Napojí se lambda přes OBD, pak se to projíždí a data se ukládájí na osciloskop. Podle osc záznamu (lambda, otáčky, zátěž- časy vstřiku/MAP) se pak krásně naladí tabulka pro zatížení a otáčky ve všech možných režimech.
Jednoduchý, levný, účinný.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 15.1.2018 , 10:36   Citovat  

koty1989 napsal:
Je to marný někomu vysvětlovat že kW. Není podmínkou rychlosti. Když někdo chce Hondu tak si jí koupí. Jinak je tady zbytečný psát, že stejně ten turbokit nekoupí a tím cena nekončí. Je plno věcí kolem co se musí udělat a hlavně to není jen namontovat a jezdit. Někdo ti to taky musí vyladit jako se ladí ten priblblej plyn.


Nechci dělat flame war, ale nedá mi to nereagovat (pač turbení K24 by mě taky zajímalo) ... Pokud vidím dobře tak "jiřík" zde položil otázku slušným způsobem a myslím že čekal i slušnou odpověd/debatu. Proč ho napadáš a vnucuješ mu názor? Jen protože někdo řekl, že by potřeboval u Hondy víc výkonu? Já tyhle omezený zaslepený Hondaře, který si myslí že Honda je nejgeniálnější nejlepší auto na světě uplně nesnáším, protože díky nim se nám ostatní smějí ... Mrk
Já jsem zarytý Hondař-srdcař, nikdy nebudu jezdit nečím jiným, ale vím že jezdí po silnicích lepší/silnější auta. K24 je super motor, ale prostě nějaká V6 nebo V8 je zase někdě jinde, u A8g mám K24 a je mi líto, že tam nedávaly třeba C35, protože to auto je 1750kg těžký. (F20 mi v A5g na okrskách nejede o moc huř Mrk) Narozdíl od tebe, se Jiřík snaží sebevzdělávat experimentovat a mít nadhled. (neznám ho, ale dle příspěvku se mi to tak jeví).

Myslíš, že on neví že se to musí naladit? A co je to v dnešní době za problém - Tak si zjistí informace nebo kontaktuje někoho znalého a dá to dohromady. Bude ho to stát peníze a čas, ale bude vědět, že to jde/nejde. Ale TY budeš pořád za troubu, který jen splekulujuje a blbě kecá ... přátele

Edit: Kdyby se všichni spokojili s tím co mají teď, tak dneska stále jezdíme na parním stroji ...

Jiřik napsal:
Vím, že koupí turbokitu to jen začne Úsměv Měl jsem jen otázku, jestli to vydrží mechanika, při nějakém rozumném tlaku- o to mi šlo. Jak píšeš "přiblblym plynem" právě zrovna vyřeším naladění palivových map k tomu turbu, aniž bych musel kupovat Hondata nebo nějaké individuální flashování.
Dnešní LPG jednotky umožňují neuvěřitelné možnosti nastavení, například můžeš naladit v libovolné míře soustřik LPG i benzínu, není tedy problém ukrmit čtyřmi plynovými a čtyřmi benzínovými vstřiky u tohoto motoru klidně 400 koní. Napojí se lambda přes OBD, pak se to projíždí a data se ukládájí na osciloskop. Podle osc záznamu (lambda, otáčky, zátěž- časy vstřiku/MAP) se pak krásně naladí tabulka pro zatížení a otáčky ve všech možných režimech.
Jednoduchý, levný, účinný.



To se týče výdrže a limitů K-series motorů zkus napsat Danymu z Typer.cz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2392 2009 Accord Tourer  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 397, 398, 399 ... 429, 430, 431  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.6038s ][ Dotazy: 152 (0.4758s) ][ GZIP on - Debug on ]