Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda Crv 2.2 icdti 2008 Problem Dpf
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Dominik810 je teď offline  Dominik810
0
PříspěvekZaslal: 10.1.2018 , 22:28   Citovat  

Dobry den mam taky problem vlastnim hondu crv priblizne dva tyzdne rozvietila sa mi DPF kontrolka ktora ovplyvnila aj vykon motora a neprestala ani svietit po 30 km po dialnici . Pred včerom mi ho vycistili,auto islo uplne super ,po 150 km stoho 120 km dialnica opät ta ista chyba rozvietila sa kontrolka DPF a opat sa znižil vykon . Neviete mi poradit co by to mohlo byt? Alebo DPF filter je už mrtvy ?Auto ma 105 000 tisic nabehanych
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
Appletomas je teď offline  Appletomas
0
PříspěvekZaslal: 11.1.2018 , 8:33   Citovat  

Ahoj, tak pokud ti ho odborne cistili, tak by mel fungovat rozhodne dele. Takze bych tam kde jsi to nechal cistit zajel znovu. Urcite nych doporucil zajet do Honda, aby ti vyvolali pres diag regeneraci. Pokud tohle nepomuze tak nejspis vymena..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 H+ body: 0  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.1.2018 , 12:16   Citovat  

otazka jestli myslel cisteni, nebo servisni regeneraci...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2478 H+ body: 25 1991 CR-X  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.1.2018 , 12:53   Citovat  

Z nějakého důvodu nechodí regenerace nejdřív přijít proč pak jinak čištění DPF je zbytečné.
Určitě dovoz u nás DPF nebylo takže KM sedět nemusí.
Hadice k rozdílové mu cidlu jsou v pohodě,teplotní čidlo je v pohodě, nějaká závada na motoru která by odstavila regenerace?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 782 H+ body: 6 2005 Accord  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.1.2018 , 18:28   Citovat  

DworiBak napsal:
Z nějakého důvodu nechodí regenerace nejdřív přijít proč pak jinak čištění DPF je zbytečné.
Určitě dovoz u nás DPF nebylo takže KM sedět nemusí.
Hadice k rozdílové mu cidlu jsou v pohodě,teplotní čidlo je v pohodě, nějaká závada na motoru která by odstavila regenerace?

nevim jestli ses s timto problemem uz setkal, ja uz pomerne hodnekrat... u tohoto motoru ta regenerace moc nefunguje, je to prece jen motor vyvinutej bez DPF a pak tam ten filtr "nejak" dodelali, ale moc se to nepovedlo... dobre to funguje az na I-DTECu... cetnost problemu s ucpavanim filtru samozrejme ovlivnuje stav cele vstrikovaci soustavy
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2478 H+ body: 25 1991 CR-X  
toddik1 je teď offline  toddik1
0
PříspěvekZaslal: 12.1.2018 , 23:32   Citovat  

Ahoj, mám podobný problém. Mám HONDA CIVIC 103KW, objem 2 204, r.v. 2008. Najeto mám cca. 180 tis. km. Regenerace filtru probíhala v pohodě, až teď do vánoc, kdy se mi rozsvítila kontrolka, že regeneraci již nelze provést a mám zajet do servisu. V servise to napíchli na diagnostiku a zjistili, že se mi nezahřívá motor na provozní teplotu. Pořád drží 60°C. Vyměnili termostat, ale nepomohlo to. Vše se jeví v pořádku, veškerá čidla atd. Zkoušel vyvolat regeneraci filtru, ale nepovedlo se, protože v posledním kroce nebylo dosaženo teploty, která je pro regeneraci potřeba. Bohužel, v servise si již neví rady, protože auto i po nechání na volnoběh více jak dvě hodiny teplotu nezvýšilo. Setkali jste se s něčím podobným? Děkuji za jakékoliv rady! Honza
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2018 , 9:02   Citovat  

toddik1 napsal:
Ahoj, mám podobný problém. Mám HONDA CIVIC 103KW, objem 2 204, r.v. 2008. Najeto mám cca. 180 tis. km. Regenerace filtru probíhala v pohodě, až teď do vánoc, kdy se mi rozsvítila kontrolka, že regeneraci již nelze provést a mám zajet do servisu. V servise to napíchli na diagnostiku a zjistili, že se mi nezahřívá motor na provozní teplotu. Pořád drží 60°C. Vyměnili termostat, ale nepomohlo to. Vše se jeví v pořádku, veškerá čidla atd. Zkoušel vyvolat regeneraci filtru, ale nepovedlo se, protože v posledním kroce nebylo dosaženo teploty, která je pro regeneraci potřeba. Bohužel, v servise si již neví rady, protože auto i po nechání na volnoběh více jak dvě hodiny teplotu nezvýšilo. Setkali jste se s něčím podobným? Děkuji za jakékoliv rady! Honza

ověřil někdo že 60 st co tvrdí čidlo je skutečnost (pokud to nejsou schopni vyměna čidla ?)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5168 H+ body: 43 1988 Prelude  
toddik1 je teď offline  toddik1
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2018 , 10:54   Citovat  

monty napsal:
ověřil někdo že 60 st co tvrdí čidlo je skutečnost (pokud to nejsou schopni vyměna čidla ?)


V servise tvrdili, že jsou čidla OK, že je proměřovali.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  
TargaMan je teď offline  TargaMan
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 15.1.2018 , 10:07   Citovat  

Tak zde mohu možná poradit. Řešil jsem stejný problém na CRV 2007 najeto 100 tis. Nouzový režim,
čištění filtru v servisu a opět po 300 km stejný problém. Stačilo dát auto do autorizovaného
servisu na Jarově. Kontrolou zjistitli, že všechny komponenty jsou v pořádku, jen je v jednotce
nahraný původní software, který aktualizovali a od té doby mám najeto 10 tis. a klid. Jediné co
se změnilo, že průměrně každé 3 tis. km se spustí regenerace. Což starý software nedělal. Kamarád
měl stejný problém a na jarově ho opět vyřešili stejnou úpravou. Cena u mě byla včetně čištění 1 400 kč
a u kamaráda jen 700 kč za nahrání softwaru. Nemusí to být tvůj případ, ale za vyzkoušení to rozhodně stojí.
Dle info měli původní softwary s tímto problém.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2506 H+ body: 2 Varování : 1 
Dominik810 je teď offline  Dominik810
0
PříspěvekZaslal: 18.1.2018 , 15:54   Citovat  

No po dalsiom vycisteny som spravil 300 km a vsetko ide jak ma len sa mi zda ze v tych 1800zacalo to auto trochu cuka a od 2000 nad to ide v poriadku ako keby sa zase pomaly ten filter zanašal ale auto ma tah uplne normalny ..Oplati sa dat do auta neoriginal DPF filter bude to mat taku istu ucinost ? alebo nastivit autorizovany servis ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
Dominik810 je teď offline  Dominik810
0
PříspěvekZaslal: 18.1.2018 , 18:33   Citovat  

Keby ze si dam auto pozriet isiel by som do Praha Autojarov mohol by som prejst v nudzovom režime 350 km ? kedze pracujem v Nemecku
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
Dominik810 je teď offline  Dominik810
0
PříspěvekZaslal: 18.1.2018 , 22:38   Citovat  

som v nemecku a kupil som auto v bazare v ktorom som dostal rok zaruku a ten bazar ma aj servis prvy krat my vycistiliho neviem akym sposobom po 200 km to iste povedali ze budu hladat chybu ked som sa opytal ci sa chyba nasla povedali mi ze nic nenasli ze mi ho zase vycistia a ked sa to stane este raz tak mi tam objedna novy filter ale myslim ze urcite nebude original preto sa pytam
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
TargaMan je teď offline  TargaMan
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2018 , 12:39   Citovat  

Nevím jak funguje neorigo náhrada za DPF. Ale podle mě by se vyplatilo dát
auto zkontrolovat někde v autorizovaném H v německu, aby případně nahráli
aktuální software a bude třeba klid. Auto mi na starý soft nebylo schopné
zahájit regenaraci.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2506 H+ body: 2 Varování : 1 
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2018 , 13:49   Citovat  

TargaMan napsal:
Nevím jak funguje neorigo náhrada za DPF. Ale podle mě by se vyplatilo dát
auto zkontrolovat někde v autorizovaném H v německu, aby případně nahráli
aktuální software a bude třeba klid. Auto mi na starý soft nebylo schopné
zahájit regenaraci.


kvuli tomu nemusi do nemecka, staci se stavit do jakekoli hondy...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2478 H+ body: 25 1991 CR-X  
TargaMan je teď offline  TargaMan
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2018 , 20:26   Citovat  

A četl jsi jeho tři poslední komentáře??

MattiK napsal:
kvuli tomu nemusi do nemecka, staci se stavit do jakekoli hondy...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2506 H+ body: 2 Varování : 1 
haRRibo je teď offline  haRRibo
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2018 , 0:04   Citovat  

chalani ak by ste mali nejaky problem s DPF-kami tak mi napiste, zaoberam sa profi cistenim
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85 H+ body: 0 1997 Prelude  
kalikroman je teď offline  kalikroman
0
PříspěvekZaslal: 28.2.2018 , 18:15   Citovat  

Ahoj potřebuji poradit , rozsvítila se mě kontrolka výfuku s vykřičníkem , diagnostika ukazuje závadu 109A ,ale není u ní napsané co to znamená . Poslední regenerace proběhla před 900 km , tak jsem udělal servisní regeneraci , ale kontrolka svítí stále .
Prosím o radu jestli se s tím již někdo nesetkal . NA netu jsem hledal co závada 109A znamená - a píší senzor MAP . Hodnotu tlaku dává .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  
kalikroman je teď offline  kalikroman
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2018 , 9:48   Citovat  

ješte jeda otázka , při diagnostice je EGR ventil otevřený na 5% jak při volnoběhu tak i při vypnutem motoru . jeto správně nebo má bít v určité fazi zavřený ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda Crv 2.2 icdti 2008 Problem Dpf
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(93373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1098s ][ Dotazy: 104 (0.0200s) ][ GZIP on - Debug on ]