Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda FR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 
Zaslat odpověď



  Strana 7 z 7
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 1.2.2018 , 20:18   Citovat  

Taky přidám pár postřehů, FRVéčko jsem vlastnil cca 8 let a 90tis. Km…

Sloužilo k plné spokojenosti od r. 2006 a loučil jsem se s ním nerad, ale jsem zvyklý auta v určitém okamžiku měnit. Náhrada aktuální verzí CRV byla a je kompromisní řešení, na některé věci jsem si dodnes za 3 roky nezvyknul a na FRV vzpomínám se slzou v oku.

Plusy: Neskutečně prostorný a variabilní interier, CRV je až na obří kufr míle pozadu. Zadní dělená sedadla super, přímý předchůdce „magic seats“ vs dělena lavice jakou pamatuju z 20 let starých aut… Všude spousta místa, místo pod zadními sedadly, schránky pod předními, taky tajná schránka v sedadle. Posuvná prostřední sedadla. Sklopené přední prostřední sedadlo sloužilo mj. jako „přebalovačka“ pro miminka (manželky ocení především v zimě)… Výhodou FRVéčka je a bylo, že interiér se pánové z Hondy kdysi chlubili, že udělali kvalitou na úrovni segmentu střední třídy, tj. Accord/Passat a kvalita v dané době tomu myslím i odpovídala. Když jsem si ho byl před koupí projet, zkusil jsem i C8G a rozdíl byl ve všem o 2 třídy jinde, C8G laciné plasty a k tomu jako bonus šílenej „rádoby sportovní“ podvozek (a to tenkrát C8G Sport stál skoro jako FRV 1.7). I CRV 4G je uvnitř poněkud laciné. Kompaktní karoserie + obrovský rejd = super parkování. Jo a má sexy zadek… Nesnáším ty nakouslý kombíkový nakládací hrany na nárazníku…

Mínusy: Koroze se za celou dobu projevila pouze na kufru, ale pravda, přespávalo v nevytápěné garáži. „Kvetlo“ to ještě v záruce navíc uprostřed vedle SPZ, tj. jednoznačně chyba z výroby, flíček cca 2-3mm. Jiná závada pouze zmatená automatika stahování předního okna. Menší kufr, proto na delší „výlety“ doplněno rakví. Stejně ji člověk obvykle potřebuje pro lyže… Ale dvojkočár Jane se vešel… Mrk Asi bych snesl komfortněji naladěný podvozek pro auto této kategorie, ale bylo to poplatný době, kdy i francouzská auta ztvrdla… Hluk od kol a při 150+ i aerodynamický, ale s K20 rychlost 200km/h max reálná… Rychle sjetý kotouče, šly společně s destičkama tuším po cca 50 tis. km. Asi daň za hustý pražský provoz…

Určitě se nebojte motoru K20, podle mě nejlepší volba - 1.7 + 5q je málo a spotřeba stejná, 1.8 na hraně s lepší spotřebou, 2.2 neznám. Spotřeba při rozumném zacházení cca do 8,5 L. Chorvatsko jsem s tím onehdá dal za 7,5L s rakví na střeše a dálniční rychlostí GPS 120 km/h. Vyšší dálniční rychlosti velké čelní ploše nesvědčí. S CRV R20 FWD se dá jezdit za méně. K20 je ale oproti R20 více Honda… R18 mi nějak v FRV nesedlo, měl jsem ho půjčený a plně naložený už to nebylo ono. Jesli si dobře pamatuju, tak K20 má vzadu stabilizátor. Nicméně CRV4G oproti FRV celkově dospělejší jízdní projev, ale nevím, kolik z toho udělaj velký kola…

Posed řidiče u kraje pro mě OK, ale nikdy jsem nejezdil velký auta, takže jsem asi zvyklej. Problém ale nastává, pokud chce řidič zavřít nedovřený dveře spolujezdce – jednoduše nedosáhne… Mrk Sedadla i na delší cesty OK. V CRV jsou přední sedadla lepší, ale „prostřední“ vzadu nepoužitelné…

Mám hromadu zajímavých (sofistikovaných?) srovnávacích testů z té doby, případně můžu nafotit a nějak vložit, ale nevím jak… Jednou vyhrálo v testu tahání karavanů…

Tak zdar a spoustu spokojených kilometrů s úžasným FRV!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 2014 CR-V  
standacer je teď offline  standacer
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.3.2018 , 21:27   Citovat  

gerda napsal:

Jen mám problém, který už někdo řešil, že v rozmezí otáček 1800 až 2000 někdy motor jak kdyby vibruje nebo něco od motoru rezonuje. Někdy i při ubrání plynu kolem 2000 až 2200 otáček jak kdyby něco lehce škubne.‎ Pozoruji, že když tankuji aditivovany benzín, tak to tak nedělá, jak s benzínem bez aditiv. Když bych porovnal chování motoru benzín 1.8 i-VTEC v FR-V a 1.4 66 kW v Civicu r.v. 2000 (anglan), tak ta starší 1.4 měla plynulejší průběh otáček. Ale možná to je tím, že u 1.8 je někde nějaký problém... případně, že má motor proměnné časování. Může být problém s rozvodový řetězem? Někde jsem četl, že může být zaneseny EGR ventil.


Řešil jsem to i já. Hned po koupi mě to trochu zaskočilo. Byl jsem s tím i v autorizáku v Hondě a prý je to normální stav. Každopádně za těch 5 let se to nějak nezlepšilo ani nezhoršilo. Nejvíc je to patrné na trojku po městě. S každým tankováním dávám i VIF, ale vliv nepozoruji žádný.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2007 FR-V  
gerda je teď offline  gerda
PříspěvekZaslal: 2.3.2018 , 23:14   Citovat  

Taky jsem vypozoroval, že na 3. RS to ve městě dělá nejvíc. Hlavně, když se jede po rovině nebo lehce do kopce. Budu doufat, že je to vlastnost. Na jaře se asi podívám, jestli u motoru není něco volného; ale to by asi nedělalo převážně jen na 3. RS. Snad to nemá souvislost se seřízení ventilů, které se měly dělat při 100 000 km a dělal jsem je až po koupi ve zhruba 140 000 km...

Ještě k tomu drnčení, vrzani. Především v mrazech při najetí na větší nerovnost, kdy to s autem hupsne (buď na rovince nebo náhlou změnou sklonu vozovky) to v autě vrzne jak kdyby s karoserií. Připadá mi, že zepředu i zezadu. Ale nejde to v ten moment přesně určit. Nemá někdo tip, co to může být. Vyčetl jsem, že buď silentblok nebo čep.
Navíc na kostkách občas asi drnčí okýnko u řidiče nebo levé zrcátko? Auto už má 8 let, tak už na to má asi nárok Úsměv Jo a aby toho nebylo málo, tak teď po těch -10 a více mi ráno začala vrzat řadící páka - nejspíš krycí plast. Předpokládám když tam striknu WD40, nic s tím nezkazim.‎
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 12 2010 FR-V  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 0:23   Citovat  

Hondu s benzínem bych pod 2000ot. moc nenechával - nedělá to zrovna dobře řetězu... Mám 1.8 v obou Civicách a žádné škubání.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23453 2016 Civic i-VTEC  
Kendik je teď offline  Kendik
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 11:32  Naposledy upravil Kendik dne 3.3.2018 , 14:25, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Hellborn napsal:
Hondu s benzínem bych pod 2000ot. moc nenechával - nedělá to zrovna dobře řetězu... Mám 1.8 v obou Civicách a žádné škubání.
A jak je to tedy u automatu se kterymi se jezdi pod 2000 otacek velmi casto a nejde to vlastne nijak ovlivnit?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2933 2004 Accord  
gerda je teď offline  gerda
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 13:41   Citovat  

Byl jsem zvyklý z civicu 1.4 - 66 kW, že se to ochotně sbíralo z nízkých otáček. Mohl jsem jet po městě na 5ku naložen ve 4 lidech a když jsem chtěl mimo město (a nemusel rychle zrychlit), tak ta 5ka to krásně zvládla víceméně po rovince a motoru vůbec nevadilo (teda aspoň podle zvuku a ochotě zrychlovat). S 1.8 i-VTEC to takto provozovat nejde a už jsem se přizpůsobil. 

Nicméně se pohybuju převážně po městě, kdy prostě ať člověk chce nebo nechce, se na hranici 1800 ot/min dostane lehce. Pokud teda před sebou nechce hrnout auto, které jede před ním Úsměv ‎Ale začínám si zvykat, abych se moc pod 2000 ot/min nedostával a občas to podržel déle na nižší RS. Občas to vezmu i kousek mimo město, abych motor trochu probudil z městského provozu. Teď totiž s malým moc po výletech ještě nejezdíme...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 12 2010 FR-V  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 13:45   Citovat  

To lehké "škubání" mají kolem 2k otáček všechny R18.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 712  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 17:34   Citovat  

Sakra, zas to mám rozbitý... to mi hlava nebere Stejně jako u ekonoma, kde to je prý taky vlastnost... HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23453 2016 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 18:53   Citovat  

Někdo si toho všimne jiný ne. O ničem jiném to není.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 712  
standacer je teď offline  standacer
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 19:42   Citovat  

Hellborn napsal:
Hondu s benzínem bych pod 2000ot. moc nenechával - nedělá to zrovna dobře řetězu... Mám 1.8 v obou Civicách a žádné škubání.

Pokud nechceš pokaždý, i za studena, honit dvojku do 3500, případně jezdit po městě 40 na 2rs, tak ti nic jiného nezbývá. Navíc R18 mi nepřijde nějak žhavá do otáček, ale to může být i stavem mého motoru.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2007 FR-V  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 19:45   Citovat  

Studené točím do 2500ot., pak to spadne na 2000..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23453 2016 Civic i-VTEC  
standacer je teď offline  standacer
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 20:39   Citovat  

Hellborn napsal:
Studené točím do 2500ot., pak to spadne na 2000..

Tak to máš asi jinou převodovku, nebo motor. Z 2500 na 2RS to spadne na 1750, což jsi přesně tam, kde na 3RS začíná peklo.
Aby ses dostal do bezpečné zóny, musíš po rovině na alespoň 3250, do kopce víc.
Důkaz místo slibů je na obrázku Hihi


R18A1-FR-V.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
R18A1-FR-V.jpg, 175.9 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2007 FR-V  
renda4 je teď online  renda4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.5.2018 , 17:32   Citovat  

K čemu slouží díl č. 16 tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328 2005 FR-V  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.5.2018 , 19:34   Citovat  

Přepíná délku saní.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 712  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda FR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(93773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0859s ][ Dotazy: 90 (0.0224s) ][ GZIP on - Debug on ]