Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
LJay: Honda CRX 2G ED9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 2
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 12:14   Citovat  

Po docela masivním hledání a domlouvání (díky všem co mi s tím pomohli) se mi podařilo sehnat celkem obstojnou náhradu za minulé CRX. Včera sem ho přivezl do ČR. Je to švýcarská verze (el. okna a zrcátka), dovezená před rokem do Polska (zde i koupeno). Motor je D16A8 najeto cca. 195 000km. Celkově je auto v dobrém a víceméně originálním stavu (vyjma jiných kol, koncového tlumiče výfuku, jiných tlumičů / pružin a lakovaní některých karosářských dílů).

Plány do budoucna jsou následující.
Karoserie:
- bez úprav, respektive návrat co nejvíce do sériového stavu (černé lakování zrcátek, zadního spoileru a spodních částí nárazníků)

Podvozek / Brzdy / Kola:
- přeházení dílů z předchozího auta. Pravděpodobně přechod na jiné coilovery.
- přední brzdy z EE8/9.
- disky zústanou 15" ROTA Slipstream
- pneu bych chtěl zkusit nový (aktuálně TOYO Proxes T1-R) musím ale nejdřív pročíst nějaký hodnocení (tipy uvítám).

Motor:
- s turbem byla sice sranda a je to nepopiratelně nejlevnější způsob jak dosáhnout vysokých výkonů, ale moje preference se časem přesunuly jinam a daleko víc si teď cením charakteru motoru (průběh krouťáku, odezva na plyn, zvuk) než velkýho výkonu, který člověk v běžným provozu stejně skoro nevyužije.
- rozhoduju se teď mezi dvěmi možnostmi co s tím udělám. Buďto použiju motor z bouranýho céra, který je připravený na boost a osadím ho mnou upraveným B16/18 kompresor kitem od Jackson racing (pokud se mi nejaký podaří sehnat), nebo postavím nový vysokokompresní NA motor.
- nejdřív se musím s autem pořádně projet, abych zjistil jak moc je "pomalý" a co mu bude nejvíc sedět a podle toho se rozhodnu jakou cestu zvolím. Časově sem na tom teď ale dost bídně, takže se celá tahle fáze možná trochu protáhne (nejdřív musím dorazit bydlení).

Každopádně cílem je postavit auto, který bude spolehlivý a zábavný i v nižších rychlostech (zvuk, odezva motoru a řízení, brzdy, ...)


crx_01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_01.jpg, 224.64 kB

crx_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_02.jpg, 282.37 kB

crx_03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_03.jpg, 360.6 kB

crx_04.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_04.jpg, 254.77 kB

crx_05.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_05.jpg, 386.85 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 15:05  Naposledy upravil edy dne 5.5.2018 , 18:00, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

je to dobrý perfektní,jsem zvědavý co to tedy z něho vznikne, projekt bude opět zajímavý, ať to zase litá a dělá radost Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 284 2003 Accord Tourer  
SaKaL je teď offline  SaKaL
Moderátor
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 17:30   Citovat  

Super, jsem rád, že to nakonec dopadlo a že CéeR-iXo v Tvých rukách bude pokračovat... OK Vypadá moc pěkně...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2969 1998 CR-X DelSol  
94EJ★1 je teď offline  94EJ★1
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 18:05   Citovat  

super stroj a v mojí oblíbenej barvě! tak to mám radost...
co se motoru týče, osobně bych strašně rád viděl v tvém podání
stavbu NA motoru
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1696 1994 Civic Coupe  
lazzzik je teď offline  lazzzik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 19:40   Citovat  

Moc krasne cero, presne muj vkus.
Vypada hodne zachovale, takze uz bylo vyvarene a lakovane?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 311 2012 CR-X  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 20:15   Citovat  

Pekné céro ,som zvedavý čo z toho bude . Obávam sa ze NA motor ti už nehude stačit to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 648 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 21:07   Citovat  

Díky všem, mám z něho radost.

Podle prodejce vyvařovaný nebylo. Měřilo se to sondou na hloubku laku a vypadá to, že by to mohla být i pravda. Uvidím, až odstrojím interiér a kouknu zevnitř na lemy.

Levý zadní lem je v jednom místě trochu nabublaný a levý přední blatník není originál a je v horní části kitovaný. Na motoru trochu vzlíná těsnění pod hlavou, jeden zapalovací kabel tam je kdo ví z čeho a při zatáčení krutě vrže jezdece kontaktu klaksonu co je v nábě volantu. Nic dalšího vážnějšího sem při ohledání před koupí nenašel. Na beton se ale ještě něco objeví, přeci jen je to 27 let starý auto Úsměv

Co se týká výkonu, tak se s tím fakt musím pořádně projet, abych si připomněl jak to jezdí. Já už teď ani nějak netoužím po něčem co bude hodně výkonný, spíš po něčem co mně bude bavit řídit v každý rychlosti.

Vysoko kompresní NA D DOHC mně docela láká, ale vzalo by si to víc času, protože bych musel postavit nový motor. Ten co sem stavěl pro FI by se dal použít i jako NA, protože má kompresi kolem 10,2:1 ale jsou v něm zbytečně těžký komponenty. Ještě to musím pořádně promyslet.

Každopádně všechny úpravy co na autě udělám musí být vratný, protože je fakt v hodně pěkným stavu a nechci ho "zničit" nevhodnýma úpravama.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 21:21   Citovat  

Lukas28 napsal:
Ljay: Ale koukal jsem, že jsi zvolil opět CRX 2g, což je také dobrá volba. Akorát bych se přikláněl ke swapu na Béčko (B16A2, B16A JDM,B16B JDM a nebo K2OA2).

Tím, že tyhle swapy už jsou u nás běžnější je zde knowhow a i ceny dílů jsou níže je to dobrý


Nad Béčkovým swapem sem už taky přemýšlel. Musím si to fakt ale nejdřív pořádně promyslet a spočítat.

Každopádně mám doma dva D DOHC motory (když nepočítám ten v bílým CRX) a do jednoho z nich sem nainvestoval spoustu práce a financí což docela hraje do karet pro to abych zůstal u nich Úsměv

Nad K swapem sem taky chvíli přemýšlel, ale zamítnul sem ho kvůli tomu, že přenáší poměrně dost váhy před nápravu + je tam otázka toho, jak to člověk obhájí na STK. Z tohohle hlediska mi příjde výhodnější JRSC kit, protože veškerá přidaná váha je za nápravou. Otázka STK ale zůstává furt stejná Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2018 , 21:24   Citovat  

94EJ★1 napsal:
zato STKčka a pčr čim dal víc v pr wc ..... už mě to začíná celkem demotivovat
stavět upravenej střep do běžnýho provozu :/


Jj tohle je čím dál tím větší problém a poslední dobou mně to u červenýho céra dost štvalo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.5.2018 , 17:01   Citovat  

Graluji k hezkému nákupu Mrk Vypadá fakt zachovale a též já jsem zvědav, co s autem vykouzlíš Mrk Takže téma přidáno do oblíbených a jde se na to Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 161  
R3S je teď offline  R3S
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.5.2018 , 20:08   Citovat  

super .Úsměv předpokládám že to bylo přes ten kontakt ode mě...)

BTW: nelakuj ty černý spodky takhle jí to sekne
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3337 1990 Civic VT  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 12:15   Citovat  

Trunda: díky. Včera při tahání motoru z toho červenýho céra, jsem dost přemýšlel co udělám s tímhle a už sem se pevně rozhodnul, že zůstane NA. Hlavním důvodem je zhoršující se situace s STK a navíc mi to k tomu autu příjde korektnější.

R3S: jj Miloš mi hodně pomohl. Pro auto sem pak jel ale s placeným dopravcem a podvalem. Bylo to tak bezpečnější a pohodlnější. Co se týká barevnýho designu, tak mi to taky nepříjde úplně špatný, ale chtěl bych auto udržet vzhledově v origo stavu. Nejdřív si udělám nějaký náčrtky ve photoshopu a podle toho se rozhodnu. Až budou hotový, tak je hodím i sem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 13:19   Citovat  

gratulace je to dobrý a pak že nejsou Velmi šťastný
vypadá jako hodně slušný základ pro stavbu je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3828 1990 CR-X  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 14:09   Citovat  

NA je blbost. Uděláš díru do podlahy jak budeš šlapat po plynu a hledat výkon.
Ať s tím uděláš cokoliv, pořád to bude pomalé.
Všichni co jednou zkusili turbo už by atmosféru nikdy nechtěli.
To že to bude ovladatelnejsi, použitelnejsi, legálnější a pod souhlasím, ale už to zdaleka nebude ono.
Jdeš na to moc vědecky a navíc STK je pořád ten nejmenší problém
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9771 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 14:12  Naposledy upravil FastCivic dne 7.5.2018 , 14:13, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Já bych tam vrátil původní motor a buď snížil tlak když ti vadí že to furt hrabe, nebo dal menší turbo a naladil na nižší výkon.
Ale pokud Honda nemá aspoň 200 koní na tunu tak to bude furt nuda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9771 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 14:13   Citovat  

Ale jinak gratulace ke koupi, vypadá fakt hezky přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9771 1990 Civic  
Zbysek09 je teď offline  Zbysek09
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 14:53  Naposledy upravil Zbysek09 dne 7.5.2018 , 18:13, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Mam nato stejny nazor jako Fast.Sam bych osobne uz NA motor nechtel....Podle me se budes nudit a nebude uz to tak zabavne....Navic kdyz ty mas motor vporadku jen by jsi ho prehodil do bileho a hura VTEC Jinak STK a emise zatim neni problem ...Teda pokud z venku vypada auto normalne kvuli fotkam...Jeste bych si to poradne rozmyslel....I vzhledem k tomu,ze nemas moc casu,tak bych ani o jinem motoru nepremyslel....to by jsi zase akorat laboroval,vymyslel a i financne by to asi nebylo nic levneho a to nemluve o vykonu....
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 376 1992 Accord  
Meda je teď offline  Meda
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 15:15   Citovat  

Ta bílá je peckovní fakt krásnej stav Úsměv Gratuluju ke koupi Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1394 1995 Civic Coupe  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.5.2018 , 15:43   Citovat  

Já to zas zcela chápu...
STK je jen jeden nepříjemný příklad konfrontace se zákonem, tedy legálností vozu. A ano, tam, pokud auto brzdí, zatáčí a jinak je bezpečné, nutně problém být nemusí.
Ale je tu i další konfrontace a to v momentě, kdy se něco stane. Někoho takovým autem sestřelíš a jdeš s dvojnásobnou pravděpodobností do kriminálu. To není strašení, to je konfrontace s možnou realitou. A je přirozené, že na takové riziko nemá každý žaludek.
Za mě je správný postup tak, že ok, auto nechat ve stavu tak, aby prošlo STK bez nutnosti šizení. Beru i to, když se motor/převodovka v rámci své vlastní konstrukce polepší. Takové auto bude na normální ježdění do obchodu a do práce pořád ekonomické a snesitelné.
Na to se vyřádit technicky je dobré mít druhé auto. Stejně ten výkon se na běžné silnici nedá si užít a tak takové auto koncipovat na jízdu na okruhu/rally. Tam se může pak vyblbnou klidně až k smrti Úsměv

Takže myslím, že zde rozum vítězí a fandím současnému rozhodnutí Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 161  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.5.2018 , 15:13   Citovat  

FastCivic, Zbysek09: jedním z důvodů, proč tam nechci dávat FI motor je právě to co uvedl Trunda. Druhý důvod je ten, že auto je v opravdu dobrým stavu a jakákoliv podstatná změna sníží jeho budoucí hodnotu.

Už sem se rozhodl, že tohle auto postavím jako restomod. Motor zůstane D DOHC, ale celkově ho upravím tak, abych z něho dostal co největší výkon při zachování spolehlivosti a rozumným rozpočtu. S tím že to z hlediska výsledných hodnot nebude žádná velká sláva počítám, ale vzhledem k váze auta si myslím že to na pěkný projetí bude dostačující. Úpravu tohohle motoru beru spíš jako možnost naučit se něco novýho, než honbu za co nejvyšším výkonem. Navíc mně docela baví matematika a fyzika spojená se spalovacími motory, tak se na tom "vyblbnu" i tímhle směrem Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.5.2018 , 15:23   Citovat  

Přihlášení auta z polska je opravdu lahůdka a pořád ještě nemám hotovou ani dovozovou STK.
Nejdřív prý měli málo údajů v původním techničáku, což chápu, protože je opravdu hodně stručný. Tak si vyžádali doplnění údajů z Dekry. Ty jim sice přišly, ale prý jsou nedostatečný, takže teď prý dostanu nějaký formulář s výpisem hodnot, který potřebují doplnit a ten budu muset poslat na český zastoupení Hondy. Sem docela zvědavej, jestli mně s tím nepošlou do pr...

Ať žije byrokracie.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.5.2018 , 15:42   Citovat  

Včera sem dělal takovou základní kontrolu auta a musím říct že je opravdu zachovalý. Endoskopem (nechtělo se mi odstrojovat interiér) sem prohlížel lemy z vnitřní strany a krom jednoho místa jsou netknutý. Na prazích (pohled z vnitřní strany, bez sundání oplastování) sem našel jen jedno malý místo, který bude chtít časem opravit. Na šíbru je jedna malá tečky rzi jinak nic. Interiér je v bezvadným stavu. Dokonce nejsou ani ošlapaný pedály. Panty dveří nejsou vytahaný a plynový vzpěry kufru jsou pořád origo a funkční. Měřil sem kompresi a na studeným motoru byly tlaky: 12 - 11,5 - 11 - 12 bar. K autu je dokonce i serviska vyplněná až do 185t km (aktuálně 195t km). Celkově mám z auta fakt radost, kterou mi teď ale docela kazí problémy s přihlášením.


crx_01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_01.jpg, 459.34 kB

crx_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_02.jpg, 494.27 kB

crx_03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_03.jpg, 377.03 kB

crx_04.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_04.jpg, 299.81 kB

crx_05.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_05.jpg, 255.19 kB

crx_06.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
crx_06.jpg, 200.95 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
zam3k je teď offline  zam3k
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.5.2018 , 17:13   Citovat  

Já ted taky na crx EG2 dělal na dovozové TK. výpis z dekry...prej se už nedá použít udaje z jiných aut,co prošlo stanicí....nechápu
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 491 1992 CR-X DelSol  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 16.5.2018 , 11:24   Citovat  

Tak myslel som že pojde FI spat ale ak budeš stavat NA budem len rád aspon ma niečomu priučíš Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 648 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.5.2018 , 8:59   Citovat  

Jen pro info o stavu dovozu a absurditě celýho toho systému. Auto stále není přihlášený a pořád ještě ani nemám hotovou dovozovou technickou. Podle STK nedokáže Dekra z nějakýho důvodu doplnit chybějící údaje. Takže mně odkázali na zastoupení Hondy. Ty mi odepsali, že mi za 4000Kč doplní všechny potřebný údaje kromě údajů o hluku. Ty si mám prý nemají k dispozici (nechápu proč, když jsou součástí stejnýho schválení ze kterýho použili zbytek údajů) a mám si je nechat změřit v certifikovaný zkušebně (Dekra).

Do nejbližší zkušebny to mám 130km, což dělá skoro 4000Kč jen za odvoz auta tam a zpátky + to co si zkušebna řekne za změření. Ve finále mi tam napíšou ty samý hodnoty co mám zapsaný v techničáku pro červený céro, ze kterýho se ale hodnoty opsat nedají a pojedu domů.

Celý je to až neuvěřitelný. Člověk koupí auto v zemi EU s veškerou dokumentací, která je pro ten stát potřebná, ale když ho chce přihlásit v jiným státě EU, tak to není možný. Hlavně že sou všude stejně zkroucený banány a máslo je stejně máslovitý.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2802 1991 CR-X  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.5.2018 , 19:04   Citovat  

To je smutné... nejsmutnější je to, že komunikace a ochota zastoupení běžnějších značek je mnohem horší, než u těch méně běžných. V naší komunitě Rover/MG/Jaguar/LR/Mini máme maličké zastoupení, kde pán je ochotný individuálně vyřídit cokoli, co je potřeba. Rozměry kol, doplnění chybějících a chybných údajů pro STK, dokonce i zlegalizovat přestavbu na jinou motorizaci. Nebo třeba posledně nám vydal oficiální papír pro STK, kde přesně definoval kterých aut se týká diagnostika na emisích.

Bojuj! Držím palce, protože jsi pořídil opravdu moc pěkný kousek v luxusním stavu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 161  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.5.2018 , 20:19   Citovat  

Flexa, VIN sem, VIN tam a za paní do okýnka už si půjdeš za stovku jen nechat přepsat barvu z červené na bílou pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9771 1990 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 17.5.2018 , 21:11   Citovat  

To bych si dnes nerisknul. Auto mělo větší nehodu a ty, pokud se nic nezměnilo, jsou registrovany v evidenci vozidel. Jednou by to pak za jistých okolností mohlo "vyjít ven" Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1034 2016 HR-V  
rattray je teď offline  rattray
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.5.2018 , 6:59   Citovat  

FastCivic napsal:
Flexa, VIN sem, VIN tam a za paní do okýnka už si půjdeš za stovku jen nechat přepsat barvu z červené na bílou pořádnej výtlem


přesně tak , řešil bych to uplně stejně. je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1149 1990 Civic GT  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.5.2018 , 8:31   Citovat  

Vždyť může udělat i legální přestavbu/výměnu karoserie.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13475 1990 Civic VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
LJay: Honda CRX 2G ED9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1400s ][ Dotazy: 154 (0.0206s) ][ GZIP on - Debug on ]