Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Endrix: Honda CRX 2G D16A9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 21.5.2017 , 9:20   Citovat  

Včera jsem vyměnil chladič, protože se dost sypal a čekal jsem, že to vyřeší problém s vodou.
A co myslíte, nevyřešilo... předtím už jsem dával termostat a víčko chladiče, ale bohužel to bude pod hlavou. Po obědě to pudu rozebrat. Kolik maximálně ubrat při přefrézování? případně existuje nějaký vyšší tesnění, které by to vykompenzovalo? Nechci moc zvyšovat kompresi a navíc nevim, jestli už to někdo neudělal přede mnou a o kolik. Budu to chtít ubrat co nejmíň. Tak 0,2-0,3mm, ale nevim, jestli to bude stačit Úsměv.


P1290682.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
P1290682.JPG, 2.76 MB

P1290683.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
P1290683.JPG, 2.27 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 21.5.2017 , 21:46   Citovat  

Počítám, že by mělo stačit míň, pokud není zkroucená do vrtule. Každopádně to zjistí spíš až v brusírně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13402 1990 Civic VTEC  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 23.5.2017 , 19:41   Citovat  

Nakonec museli odebrat 0,35mm. Byla pěkně vyžraná.
Zejtra tu stavebnici zase složit dohromady, abych moch o víkendu na výlet. tralala.... Úsměv


P1290692.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
P1290692.JPG, 1.95 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 24.5.2017 , 8:29   Citovat  

Pozerám že rezervy na zrovnanie mas este dost Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 629 1991 CR-X  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 26.5.2017 , 9:45   Citovat  

Včera jsem to poskládal dohromady a už to zase jezdí. Doufám, že to dá pokoj. Je tam teď všechno nové. Těsnění, termostat, chladič, pumpa....... Odpoledne po práci udělám nějakej okruh. Včera jsem to projel asi jenom 5km.
A nějaká pani co parkuje o 2 garáže vedle řikala, že to je krásný auto, ale že neví jak by do toho lezla a jak ven Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 9.6.2017 , 8:22   Citovat  

Možná by se někomu mohla hodit moje zkušenost s kloubem GSP 823021. Už při prvním sestavení a dotažení se kolo točilo ztuha a někde něco drhlo. Po povolení středové matky se vše uvolnilo, takže jsem to znova rozebral a zjistil, že kloub sedí na krycím plechu. Na podzim jsem to vyřešil 'po partyzánsku' a mezi dosedací plochu ložiska a kloub jsem vyříznul plechovou podložku ze starých dveří Úsměv. Jenže ta se postupně vymačkávala a objevovala se vůle. Teď jsem klouby znova rozebral a na soustruhu odebral z čela cca. 1mm. Problém vyřešen.


kloub.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
kloub.jpg, 58.88 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 3.6.2018 , 8:44   Citovat  

Ahoj. Po 2000 kilometrech je těsnění pod hlavou znova venku.
Rozhodl jsem se, že pude motor ven. Znova přerovnat hlavu, přerovnat blok, zkontrolovat vůle (vím že axiální je větší), případně vyměnit šály a kroužky a vše přetěsnit.... taková malá GO. Poraďte mi zkušeného mechanika, kterej mi s tim pomůže. Rozeberu si to sám, ale složení bych radši svěřil někomu, kdo s tím má víc zkušeností a případně bych s ním ještě nějaké věci konzultoval.

Jsem z Benešova u Prahy, takže v nějaké rozumné vzdálenosti.... Vím nedaleko o člověku, který takové věci dělá, ale 100% nikdy nedělal tento motor. Zkusím ho kontaktovat jak se k tomu postaví, ale radši bych měl někoho v záloze.
Díky za případné reakce a ať vám to jezdí Úsměv.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
cico86 je teď offline  cico86
PříspěvekZaslal: 3.6.2018 , 13:56   Citovat  

za mne " Honzax2" u Hradce Kralove.. :gut:
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 78 1996 Civic VTEC-E  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 17:54   Citovat  

Dopadlo to hůř, než jsem čekal.
Po sundání hlavy a změření ovality jsem zjistil kruhovitost válce 0,1-0,25mm!!. A ano, to je hodně nad přípustným limitem Úsměv. Jel sem asi nějakou dobu bez vody kolem vložek tak se to zkroutilo a dva jsou přidřené Smutný. V současné době je motor rozebranej a ve středu se jdu dohodnout na převrtání + vyhonování na ø75,5.
Pozitivní zpráva je ta, že na prostředním čepu klikovky je házivost oproti krajním 0,008mm a ovalita je taky v pořádku. Šály bude potřeba vyměnit, jsou trochu 'chycené' ale klikovka to naštěstí neschytala OK .
Chtěl bych v srpnu jezdit, tak se to snad povede Úsměv .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 18:12   Citovat  

Zdar kde budeš riešit piesty a kruhy?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 629 1991 CR-X  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 21:23   Citovat  

Čau. Sehnal mi to David Weil tudy odkaz Ještě jsem to ale neobjednal. Čekám, jak se dohodnu s tím člověkem, kterej bude ten blok honovat. Ale já bych změřil průměr pístu a podle toho dělal blok. V manuálu je předepsaná vůle mezi pístem a válcem. Ve středu to probereme, tak snad budu chytřejší.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 9.7.2018 , 16:52   Citovat  

Zítra si jedu pro hotovej blok. Po srovnání bloku + hlavy mi vychází výsledné snížení 0,65mm a komprese tím pádem naroste na 10:1. Standart je 9,5 tak si myslím, že s tím nebude problém.
Má někdo pod hlavou těsnění PAYEN ?? píšou, že dělaj prvovýrobu, ale tu značku neznám.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  
Endrix je teď offline  Endrix
PříspěvekZaslal: 14.7.2018 , 21:10   Citovat  

Blok vypucovanej, kroužky, písty, těsnění atd. doma. Čekám na šály a pak se do toho můžu pomalu a s rozvahou pustit Úsměv


blok.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
blok.jpg, 2.77 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 85  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Endrix: Honda CRX 2G D16A9
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0705s ][ Dotazy: 86 (0.0153s) ][ GZIP on - Debug on ]