Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Fincz: Honda Accord- K24 TURBO
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.12.2018 , 19:55   Citovat  

Zdravím, stal jsem se hrdým majitelem tohoto auta ,tak se tu s vámi podělím. Po rozhodnutí že pokud svoje A7G opět vyměním, tak už jedině za 8G, jsem narazil na neskutečnou 7G a bylo vymalováno. Můžu tedy s potěšením oznámit: K24 TURBO IN DA HOUSE Je to tam. svatoušek VTEC
Jedná se o Faceliftový Type-S v super stavu, jak zvenku, tak zevnitř, poprvé s čistým svědomím můžu říct TOP stav . Původní majitel nechal udělat profesionální turbo zástavbu. Dělala to firma MKR-turbo, co jsem pozjišťoval, tak to vypadá opravdu na profíky. Samotná zástavba mě osobně nadchla, skoro v tom motoráku není znát, narozdíl od ostatních co jsem viděl různě po netu.
Zatím jsem ho neměl možnost pořádně projet, ani prohlídnout zespodu, ale zatím vypadá že funguje parádně a pojede neskutečně. cože cože ?
Je tam turbo GARRETT GT3076R a velice zjednodušeně, vše co k tomu patří, jednotka AEM, spojka CC-keramika a prúchozí 76mm výfuk.

Jo a kdyby to náhodou někoho zajímalo, tak výkon je 330ps/421Nm. Lucy

Z těch větších věcí co mám v plánu jsou zatím samosvor a pořádné brzdy.

Vypadá to že už teď má toho výkonu až, až, ale když už je ta možnost, tak bych toho chtěl využít a udělat z něj úplnou bestii. Postavit pořádný motor, přifounkout a poladit na 500-600koní(500hp Acco je moje meta).

Veškeré úpravy jsou zapsané v TP, hlavně kvůli tomu jsem ho bral. Vždycky jsem snil že bych ho jednou oturbil a dostal z toho nesmyslný výkon, ale nikdy bych to u nás rozumně nezlegalizoval. Takže jsem po tomhle šel s nadějí že to snad zapíšu i tady. Což už vypadá hodně nadějně- emisema jsem prošel zcela legálně a technickou nakonec taky, 0 závad i s větou v protokolu- provedené úpravy splňují podmínky pro provoz v ČR.
Teď už mi stačí skočit se vším na úřad a doufat že tam ještě nedojdou nějaké obstrukce, což by neměli a auto bude u nás přihlášené i se všemi úpravami. Je to tam.


SDC14090.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SDC14090.JPG, 2.31 MB

SDC14091.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SDC14091.JPG, 2.31 MB

SDC14094.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SDC14094.JPG, 2.34 MB

SDC14080.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SDC14080.JPG, 2.31 MB

IMG_20181210_140208.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20181210_140208.jpg, 1.55 MB

IMG_20181210_140215.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20181210_140215.jpg, 1.42 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.12.2018 , 20:59   Citovat  

Ahoj,pěkně se na to kouká OK
Docela by mě zajímala úprava motoru,někde jsem četl,že by tenhle motor měl těch cca 330whp dát bez zásahu do motoru ....
Máš k tomu nějakou fotodokumentaci ze stavby,nebo výčet použitých dílů?
Kdyby jsi měl dělat tuhle úpravu poctivě,tak vyjde na balík,nebal bych se napsat tak 6-7 tis EUR včetně práce!
Každopádně,jak píšeš,brzdy bych udělal jako první,plus časem třeba ten samosvor je to dobrý ...
jaký to má podvozek?
Jinak tvá poznámka přifouknout a poladit na 500-600whp je podle mě uplně mimo, sorry KO zmatenej ,
tohle je super DAILY CAR,a větší výkon už by byl zbytečný a ani by jsi ho v bězném provozu na silnici nepřenesl.
MKR-turbo jsou profíci a docela tomu rozuměj,bylo by hloupé motor níčit nesmyslnýma hoňbama za výkonem,ale ty jsi majitel Úsměv ,rozhodně si myslím,že je tady spousta lidí co mě to potvrdí.
Bude tady taky jistě zajímavá spotřeba,měla by jít tím turbem při bězném užívání docela dolů.
No nic,pomalu by tady měl přibýt smajlík turbovtec Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 346 2003 Accord Tourer  
TMisa090 je teď offline  TMisa090
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.12.2018 , 21:09   Citovat  

Ahoj, odkud jsi ? Zajímalo by mě vidět to na živo Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 343 1998 Accord  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.12.2018 , 10:01   Citovat  

Zdravím Tě,
vítej u nás v Showroomu a nechť se Ti zadaří vše co si plánuješ a zamaneš.

M.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17526 1992 Civic VTEC  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 26.12.2018 , 18:49   Citovat  

edy: Díky, ve vlastní garáži je to ještě lepší Úsměv
Tak to jsme dva, ohledně motoru musím ještě zabojovat a vyzjistit info, ale zatím to vypadá, že motor asi zůstal sériový Tak to koukám! Zatím jsem vyčetl že by měl tenhle motor zvládat i 450hp, takže bych se tomu nedivil.
Fotodokumentaci nemám, papíry od stavby mám, ale bohužel jen 2 ze 3 stran, ale myslím že na té 3 straně už motor nebude, ani finančně už by tam asi nevlezl.

Vypadá to poctivě a profesionálně, docela si to trefil, za turbo zástavbu platil 7000e + podvozek a spojka za další 2000e.
No ten samosvor bych moc neodkládal. To už vím z minulého že by se hodil a tady to bude nutnost.
Podvozek je tam teď H&R, výškově stavitelný. mám ale nachystaný Tein stavitelná výška, tuhost a tvrdost a k tomu EDFC. Úsměv

S tím výkonem tě chápu a v podstatě souhlasím. Třeba k tomu nedojde, ale nepotřebuju ho jako DAILY, takže bych do toho i šel. Až bude nejhůř, tak existuje verze 4x4 pořádnej výtlem Rozhodně ho nehodlám ničit, psal jsem že v takovém případě bych postavil pořádný motor, na cca 700 hp a tlačil 500-600. Ale kdo ví, veřím že už i tak to bude zajímavé. Potvrdím ti to v podstatě i já, ale jak jsem psal. Na spotřebu jsem sám zvědavý.

TMisa090: Jsem z Hodonína, pokud by se na to chtěl někdo H+ přijet podívat, tak s tím nemám problém a rád předvedu.

M@jk: Díky pane.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
markos je teď offline  markos
4 háčka
PříspěvekZaslal: 26.12.2018 , 22:07   Citovat  

Ja sa rad zastavím niekedy, bývam kúsok od hraníc smer Bratislava
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2040 2006 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 26.12.2018 , 22:16   Citovat  

Hmm,ze bych si zajel do Rohatce na zele a jine dobroty Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1044 1989 Civic  
Chris je teď offline  Chris
1 háčko
PříspěvekZaslal: 5.1.2019 , 22:22   Citovat  

....
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 224 2006 Accord  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.1.2019 , 22:16   Citovat  

Hezkypěkně OK tak ať jezdí a dělá radost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10068 2002 CR-V  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.1.2019 , 17:07   Citovat  

markos, mad_zed: Není problém Úsměv

Chris: Samozřejmě Úsměv

sablos: Díky, snad bude OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.1.2019 , 17:42   Citovat  

Jinak menší update:

Přehodil jsem manžetu a hlavici řazení z poFL, vyměnil plast v motoráku za správný a nahodil kola na zkoušku (musí jít na repas).

Jinak co se týče motoru, tak jsem zjistil že K24 zvládá v pohodě 450-500 koní na STOCK motoru a našel jsem i 600+ Tak to koukám! . Po tomhle zjištění jsem přestal řešit co mám za motor, bude určitě STOCK, vzhledem k danému a jelikož jsem o něm nenašel zmínku.
Přihlášení už snad proběhne bez dalších komplikací, vše jsem již předal na úřadě, s tím že mají 3 týdny na vyřízení, čekám teda už jen na značky Tak to valím bulvy


Lenovo_A1000_IMG_20190120_154221[1].jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Lenovo_A1000_IMG_20190120_154221[1].jpg, 2.07 MB

Lenovo_A1000_IMG_20190120_162830[1].jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Lenovo_A1000_IMG_20190120_162830[1].jpg, 1.25 MB

Lenovo_A1000_IMG_20190120_154323[1].jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Lenovo_A1000_IMG_20190120_154323[1].jpg, 2.04 MB

Lenovo_A1000_IMG_20181228_122925[1].jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Lenovo_A1000_IMG_20181228_122925[1].jpg, 1.68 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 22.1.2019 , 16:52   Citovat  

Tak auto je ÚSPĚŠNĚ PŘIHLÁŠENO i se zapsanými úpravami, tzn. legálně oturbeno! Je to tam. muhehe
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
TMisa090 je teď offline  TMisa090
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.1.2019 , 18:33   Citovat  

Fincz napsal:
Tak auto je ÚSPĚŠNĚ PŘIHLÁŠENO i se zapsanými úpravami, tzn. legálně oturbeno! Je to tam. muhehe

To je super, měl bych dotaz, na jaký ECU jedeš ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 343 1998 Accord  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.1.2019 , 18:00   Citovat  

TMisa090: ECU je od AEM.

Když už je o tom řeč, tak bych se zeptal, jestli někdo poradí, kdo by byl schopný jí odladit?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
TMisa090 je teď offline  TMisa090
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.1.2019 , 21:08   Citovat  

Fincz napsal:
TMisa090: ECU je od AEM.

Když už je o tom řeč, tak bych se zeptal, jestli někdo poradí, kdo by byl schopný jí odladit?


A je to standalone nebo piggyback ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 343 1998 Accord  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 26.1.2019 , 19:40   Citovat  

TMias090: Ještě jsem podrobněji nezjišťoval co tam je, ale jelikož jsem původní OEM dostal do ruky, tak předpokládám že standalone.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 10.2.2019 , 21:55   Citovat  

Fincz napsal:
Tak auto je ÚSPĚŠNĚ PŘIHLÁŠENO i se zapsanými úpravami, tzn. legálně oturbeno! Je to tam. muhehe


A to už prodáváš,jo? Tak to koukám!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1269 1993 Legend  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.2.2019 , 15:14   Citovat  

David.306 napsal:
A to už prodáváš,jo? Tak to koukám!


to jsi vyčetl tady z diskuze nebo si viděl inzerát?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 982 2011 Accord  
Honzax2 je teď offline  Honzax2
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.2.2019 , 16:37   Citovat  

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 378  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.2.2019 , 20:30   Citovat  

Rychle nabyl, rychle pozbyl ....
Jsem zvědav na důvod prodeje HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 346 2003 Accord Tourer  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.2.2019 , 17:58   Citovat  

S tím prodejem to nijak horké není. V podstatě to řeším tak, že když mám možnost se s autem posunout dál, tak stávající rád prodám a posunu se. Jsem mechanik a cokoliv si vyřeším, mám je spíš pro radost, takže když to má smysl, tak klidně auta vyměním. Začal jsem kdysi s A5G, s tím že mám dané vysněné auta odstupňované dle ceny, do kterých bych rád šel, tehdy to byla K24 s manuálem, tak jsem řešil až jsem se přes k20, pak k24 s automatem k němu dostal. např. posledně jsem měl v hnědém matném laku, byl parádní, ale ten matný lak mi fakt vadil, tak jsem se rozhodl ho vyměnit, s tím že jsem pořídil dalšího kterého si vyladím dle svého, ale objevilo se toto turbo, které jsem si vysníval že bych ho jednou snad nainstaloval, takže i když se mi to vůbec nehodilo tak jsem pro něj jel a ty předchozí šli z domu.
Takže v podstatě jsem si pořídil vysněného Accorda, jsem velice spokojený, auto je neskutečné a klidně si ho nechám a budu užívat, je opravdu vyjímečné, ale pořád mám v hledáčku další vysněné auta a pokud mi prodej tohoto k nim pomuže a posunu se zas dál, tak ho asi prodám. Já to vidím postupně tak že A7G->A8G->IS-F->GT-R, ale s tím že A8G už budu muset vyřadit, po tomto se k obyčejné K24 vrátit nedokážu, i když se mi jinak 8G strašně líbí, takže už půjdu po tom Lexusu. Přemýšlím ještě nad tím že bych ho vyladil na těch cca 450koní, vyřadil už i toho Lexuse, nechal si ho klidně pár let a pořídil až to GT-R, když se povede.

ALE!- mám teď slušnou nabídku na toho Lexuse a pokud mi to k němu pomůže, tak jsem ochotný Accorda teď nechat za 250 000Kć, s tím že si doplatím. Ale jen než mi ta nabídka padne, pak už si ho určitě nějakou dobu nechám, takže dávám jedinečnou příležitost, kdyby si někdo chtěl udělat radost. VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
njn je teď offline  njn
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.2.2019 , 15:57   Citovat  

Dobrý důvod na změnu Úsměv OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 729 1997 Civic Vti  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.3.2019 , 0:44   Citovat  

njn napsal:
Dobrý důvod na změnu Úsměv OK


Spíše to vypadá, že neví, co chce. Přecházet z A7g FL na A8g a pak na Lexus a nakonec GT-R? Už jenom přecházet z A7g na A8g, kdyz chci potom něco sportovnějšího, pokud by to nebylo americké coupe s V6. K24Z3 je prostě s tím autem slabší než K24A3 u 7g FL. To bych spíše přešel z A8g na A7g FL Type S (když chci agilnější auto a než praktické důvody řeším zábavu) a nebo rovnou koupil nějakou "malou" motokáru z Japonska (MR2, Celicu GT4, ITR atd) a přesedlal na GT-R. Velmi šťastný

GT-R chce už dneska každej stejně jako Supru. Dotáhněte sem spíše něco ve stylu Toyoty Chaser, Mitsubishi FTO, DC5... No prostě něco, co tady má tak 5 lidí. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 210  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 2.3.2019 , 13:12   Citovat  

R4YNE8 napsal:
Spíše to vypadá, že neví, co chce. Přecházet z A7g FL na A8g a pak na Lexus a nakonec GT-R? Už jenom přecházet z A7g na A8g, kdyz chci potom něco sportovnějšího, pokud by to nebylo americké coupe s V6. K24Z3 je prostě s tím autem slabší než K24A3 u 7g FL. To bych spíše přešel z A8g na A7g FL Type S (když chci agilnější auto a než praktické důvody řeším zábavu) a nebo rovnou koupil nějakou "malou" motokáru z Japonska (MR2, Celicu GT4, ITR atd) a přesedlal na GT-R. Velmi šťastný

GT-R chce už dneska každej stejně jako Supru. Dotáhněte sem spíše něco ve stylu Toyoty Chaser, Mitsubishi FTO, DC5... No prostě něco, co tady má tak 5 lidí. Velmi šťastný


ja to chapu a znam taky ,ale ja prechazel ze ,D14,D16 na B16,B18,K20,R18,B16T,H22,K24 plus nakly V6 a turbo a skoncil zase u R18 jako u dobre spolehlive motorizace a pritom nestarnoucim dizajnem ,smozrejme byly napady jako FTO ktere bylo v CR na prodej tak jako accord EURO R CL1 a podobny japonsky kousky za pakatel ,ale tehdy byl jeste problem z legalizaci tehle aut .. samozrejme jsem pokukoval i po supre a R34 treba i non trubo a podobne ,ale stavy tech aut byly strasny a tam to je financne jinde .. taky jsem byl nalomenej na acuru TL-S coz docela lituji pac tohle auto resi hodne veci ktere jsem od auta vyzadoval a mohl jsem ho mit .. je to asi jediny takovy auto ktery bych jeste zkusil mit vetsi rocni najezd porpipade VXR8 ,tohle jsou zde jeste rarity dle mne a da se stim jezdit i denne.. ale po A7G bych do A8G nesel proste ,spis bych hledal tu TL kdyz uz..
Ale jak pises GTR je uz spis OUT jako rarita v EU ,ale DC5 nebo celica taky .. otazka kde ma prioritu ,ve vykonu ,odlisnosti nebo proste to chce i bezny uzivani .. ja to mel tak napul ze vseho coz je nekdy docela problem..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4752 2003 Accord Aerodeck  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.3.2019 , 13:55   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
ja to chapu a znam taky ,ale ja prechazel ze ,D14,D16 na B16,B18,K20,R18,B16T,H22,K24 plus nakly V6 a turbo a skoncil zase u R18 jako u dobre spolehlive motorizace a pritom nestarnoucim dizajnem ,smozrejme byly napady jako FTO ktere bylo v CR na prodej tak jako accord EURO R CL1 a podobny japonsky kousky za pakatel ,ale tehdy byl jeste problem z legalizaci tehle aut .. samozrejme jsem pokukoval i po supre a R34 treba i non trubo a podobne ,ale stavy tech aut byly strasny a tam to je financne jinde .. taky jsem byl nalomenej na acuru TL-S coz docela lituji pac tohle auto resi hodne veci ktere jsem od auta vyzadoval a mohl jsem ho mit .. je to asi jediny takovy auto ktery bych jeste zkusil mit vetsi rocni najezd porpipade VXR8 ,tohle jsou zde jeste rarity dle mne a da se stim jezdit i denne.. ale po A7G bych do A8G nesel proste ,spis bych hledal tu TL kdyz uz..
Ale jak pises GTR je uz spis OUT jako rarita v EU ,ale DC5 nebo celica taky .. otazka kde ma prioritu ,ve vykonu ,odlisnosti nebo proste to chce i bezny uzivani .. ja to mel tak napul ze vseho coz je nekdy docela problem..


Promiň,ale tohle je nesmysl,když si koupím autojako Fincz na podzim nebo kdy... ,dám ho na český značky,čekám celou zimu až budu moct vyjet a pak se na jaře rozmyslím,že chci něco jiného,tak opravdu ten dotyčný neví co chce. Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 346 2003 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 2.3.2019 , 14:43   Citovat  

edy napsal:
Promiň,ale tohle je nesmysl,když si koupím autojako Fincz na podzim nebo kdy... ,dám ho na český značky,čekám celou zimu až budu moct vyjet a pak se na jaře rozmyslím,že chci něco jiného,tak opravdu ten dotyčný neví co chce. Tak to valím bulvy


hele ja treba taky prodal CTR a koupil trilety UFO protoze 5dveri a do mesice jsem ho prodal protoze jsem jeste nebyl pripraven na takovy auto a nedokazal ocenit jeho prednosti ... pak jsem koupil B16T a mel jsem ho rok a z toho jsem najezdil parrtisic km jinak auto stalo vetsinou v dilne ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4752 2003 Accord Aerodeck  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 5.3.2019 , 12:43   Citovat  

R4YNE8 napsal:
Spíše to vypadá, že neví, co chce. Přecházet z A7g FL na A8g a pak na Lexus a nakonec GT-R? Už jenom přecházet z A7g na A8g, kdyz chci potom něco sportovnějšího, pokud by to nebylo americké coupe s V6. K24Z3 je prostě s tím autem slabší než K24A3 u 7g FL. To bych spíše přešel z A8g na A7g FL Type S (když chci agilnější auto a než praktické důvody řeším zábavu) a nebo rovnou koupil nějakou "malou" motokáru z Japonska (MR2, Celicu GT4, ITR atd) a přesedlal na GT-R. Velmi šťastný

GT-R chce už dneska každej stejně jako Supru. Dotáhněte sem spíše něco ve stylu Toyoty Chaser, Mitsubishi FTO, DC5... No prostě něco, co tady má tak 5 lidí. Velmi šťastný


Tak zaprvé- moc nechápu, jak se tvrdí že A8G je podstatně horší, dle mě to jsou auta na stejném levelu, jak podvozkově tak motorově, možná není úplně až tak hbitý, ale ten rozdíl je minimální a za druhé- s mým A8G bych ti ujel že bys nepochopil.
Kolik si toho najezdil v 8G? Svezl ses někdy v poladěném Accordu(myslím atmosféru)?
Tu poznámku o americkém coupe už teda vůbec nepobírám, tím si chtěl říct co? Žádnou malou motokáru nechci, jsem na sedany a až výběr z nich vyčerpám, tak dojde GT-R.
Auto pro sebe si pořizuju kvůli sobě, ne kvůli druhým, je mi úplně jedno kdo na to má jaký názor a takové že to už je trapné to chce každý, tomu se jen směju. Pořiď ITR je taky zcestné, nijak extra lepší není.
Myslím že co se týče jedinečnosti, tak mám myslím splněno na 110%. Kolik u nás v ČR jezdí oturbených Hond? Kolik z nich má vše zapsáno v TP? A ta nejpodstatnější- Kolik z nich je Accordů?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 5.3.2019 , 13:11   Citovat  

edy napsal:
Promiň,ale tohle je nesmysl,když si koupím autojako Fincz na podzim nebo kdy... ,dám ho na český značky,čekám celou zimu až budu moct vyjet a pak se na jaře rozmyslím,že chci něco jiného,tak opravdu ten dotyčný neví co chce. Tak to valím bulvy


Promiň, ale to nejsi schopný nebo nechceš pochopit co píšu? Kvůli těm různým debilním spekulacím jsem tu sepsal minule ten sloh na vysvětlení a ty s tím dojdeš zas?
Zkusím to ještě jednou polopatě- A7G už jsem nechtěl, vzal jsem ho jen kvůli tomu turbu, měl jsem v plánu už 8G a dál. O IS-F sním od doby co ho vypustili, takže cca deset let, nerozmyslel jsem si to teď na jaře.
Dostal jsem super nabídku na to IS-F, bohužel se to tak sešlo s tím turbem, že si ho pořádně v takovém případě neužiju, což mě bude strašně mrzet, ale když se posunu zas dál, tak to provedu, jinak si tohoto Accorda velice rád nechám.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 92 2007 Accord Type-S  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Fincz: Honda Accord- K24 TURBO
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1295s ][ Dotazy: 145 (0.0172s) ][ GZIP on - Debug on ]