Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 122, 123, 124, 125, 126  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 123 z 126
shallowhal je teď offline  shallowhal
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 11:54   Citovat  

xenon04 napsal:
shallowhal: nejvíc zkušeností bude mít asi AHIFI.cz tudy odkaz

v domácích podmínkách se tady někdo pokouší zlepšit tovární audio, až mu dorazí SPDIF audio decoder bude se vědět víc:
tudy 2018-premium-audio-system

mě nastavení zvuku umožňuje extra nastavit subwoofer i zapínat/vypínat DTS, nevím, jak moc je chytrý ten tovární zesilovač obcházet, je do něj zapojená i anténa
zatím mi přijde nejlepší/nejjednodušší cesta vyměnit tovární repro + přidat sub do kufru s vlastním zesilovačem a poslat do něj rozšířený signál i z předních repro viz. us vlákno




Tak hlavní výhoda použití SPDIF je právě v tom, že se vůbec nezasahuje do původního audia, resp. head unit, takže všechny funkce jsou bez jakékoli změny. Taky proto, že mi přijde head unit docela použitelná - BT, wifi, automaticky přehrává Spotify apod. Nicméně podle obrázků výstup SPDIF nevypadá na standardní konektor, ani z toho není jasné, zda je optický nebo koaxiální.

Výměna repro + subwoefer jako první nejsnažší krok - souhlas, až na to vytažení signálu z repro. To je čuňárna Velmi šťastný Nehledě na to, že pak nelze omezit nízké kmitočky právě ve dveřích, kde odporně duní. Woofer je potřeba ovládat samostatně. A na tohle by taky měl odpovědět někdo, kdo tu hondí head unit opravdu zná.

Jinak se omlouvám, že jsem vnikl do tohoto threadu, chtěl jsem vytvořit vlastní, ale nějak na to nemám čudlík k dispozici Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 137 1993 Civic Vti  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 12:32   Citovat  

Podle tohoto obrázku to vypadá na koaxiální ...


PIN1 signál
PIN3 zem (stínění)

Ostatní je nevyužité.

tudy odkaz




   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 842  
shallowhal je teď offline  shallowhal
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 13:23   Citovat  

Ah, tak to bude koax (tak kvalitní fotku jsem zatím nikde neviděl). A zesíky, co jsem prověřoval, mají v drtivé většině optiku Úsměv Snad se brzy někde objeví i redukce/konektory). A díky za ten tip ahifi, brňáááci, to se přímo hodí Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 137 1993 Civic Vti  
Hondak je teď offline  Hondak
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 7:28   Citovat  

Ja som na 18.3 objednany na montaz do Ahifi, povodne som chcel iba vymenu vsetkych repro a vytlmit dvere, ale nakoniec som sa rozhodol aj pre montaz subwofera a zosilovaca, tak som zvedavy aky bude vysledok. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 234 2017 Civic  
gregy4 je teď offline  gregy4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 9:46   Citovat  

A budes kupovat zesilovac s dsp a nebo nejak jinak upravovat vstupni signal z HU ?

Ja se ptal na ten match 62dsp (zesilovac + dsp) a vyrobce ho jeste nepodporuje pro civic x - aby se jen dokoupil adapter a nahral profil. Ale nemel by to byt snad problem, jen to jeste nikdo nechtel a nekdo musi byt prvni.

Mimochodem spdif konektor je i u verze s 8 reproduktory (vybava sedan elegance) ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127  
Hondak je teď offline  Hondak
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 9:57   Citovat  

Zatial som zvolil variantu ze repro v aute bude napajane na honda jednotku a zosilovac bude na subwofer. Uvidim ako to bude vo vysledku hrat a ked sa mi to nebude ani potom zdat, tak to dam prerobit na 5 kanalovy alebo 6 kanalovy zosilovac s DSP a vsetko pojde z neho.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 234 2017 Civic  
shallowhal je teď offline  shallowhal
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 10:45   Citovat  

Rád bych založil v sekci Honda 10G tématicky založené diskuse, ale nějak mi k tomu chybí oprávnění, viz připojený soubor. Nemá někdo tušení jak to tu chodí? Členem jsem opravdu hodně dlouho, jen jsem nějakou dobu nepřispíval, jelikož jsem chvíli jezdil v Yarisu Úsměv Zkušenosti nějaké jsou Mrk


forum.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
forum.jpg, 122.72 kB

IMG_20190222_152314.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190222_152314.jpg, 4.42 MB

IMG_20190222_152213.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190222_152213.jpg, 4.61 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 137 1993 Civic Vti  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 11:17   Citovat  

shallowhal: můžeš buď pokračovat v tématu o connectu 10g tudy odkaz

nebo pokud Ti nejde založit vlákno v sekci "Interiér a Hi-Fi", tak ho klidně založím Mrk

ale podle obrázku chceš založit diskusi ve vlákně o civicu 10g a to nejde Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1766 2017 Civic  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 11:21   Citovat  

shallowhal napsal:
Rád bych založil v sekci Honda 10G tématicky založené diskuse, ale nějak mi k tomu chybí oprávnění, viz připojený soubor. Nemá někdo tušení jak to tu chodí? Členem jsem opravdu hodně dlouho, jen jsem nějakou dobu nepřispíval, jelikož jsem chvíli jezdil v Yarisu Úsměv Zkušenosti nějaké jsou Mrk


No když jsi vlezlý v tématu XY (vidím tlačítko "odpovědět" a stránky 122,123..,takže jsi v tématu), tak tam podtéma nezaložíš...
Musíš vlézt do příslušné sekce (Interiér a hi-fi - sekce 10g neexistuje a nebude s ohledem na to, že dost věcí má stejné řešení a není nutno řešit altík zvlášť na Civic a Accord) a tam na Tebe vykoukne místo "odpovědět" tlačítko "nové téma"... Viz. příloha


Bez názvu1.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Bez názvu1.jpg, 254.85 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23786 2016 Civic i-VTEC  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.3.2019 , 15:16   Citovat  

Téma Civic XI tu zatím není, tak holt sem - CIVIC TYPE R XI ASI BUDE MÍT SPECIFIKACI 2.0 VTEC TURBO HYBRID SH-AWD VTEC svatoušek
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 466  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.3.2019 , 16:22   Citovat  

King napsal:
Téma Civic XI tu zatím není, tak holt sem - CIVIC TYPE R XI ASI BUDE MÍT SPECIFIKACI 2.0 VTEC TURBO HYBRID SH-AWD VTEC svatoušek


Ehm, Kingu, nadpis jak z Blesku. Aktuální Civic Type-R je teprve pátá (!) generace, vycházející z CXG.
tudy odkaz
Honda says there has never been a Type R quite like the subject of this road test: the fifth-generation Civic Type R, which might be a little more helpfully classified as the performance version of the 10th-generation Civic hatchback,
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2042 1999 Accord  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 11.3.2019 , 19:37   Citovat  

tak tohle je paráááda Cool


54268313_2440231216005900_2182218590416011264_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
54268313_2440231216005900_2182218590416011264_n.jpg, 83.09 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1766 2017 Civic  
Djabel je teď offline  Djabel
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.3.2019 , 14:45   Citovat  

Policejni Honda

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 102 2017 Civic Sport  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.3.2019 , 14:28   Citovat  

piskot napsal:
Ehm, Kingu, nadpis jak z Blesku. Aktuální Civic Type-R je teprve pátá (!) generace, vycházející z CXG.


Fak jo? cože cože ? Jestli chceš extra počítat generace Type R, klidně můžeš to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 466  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.3.2019 , 14:33   Citovat  

Re-edice testu z podzimu před hacknutím webu, CIVIC X SEDAN 1.6 i-DTEC, rozdíly oproti hatchbacku. Ono je to dneska už asi stejně jedno, protože ropák z nabídky Hondy ČR zmizel, tak spíš jen pro pořádek. S tím 9AT by to asi bylo zajímavější. VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 466  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 19.3.2019 , 15:34   Citovat  

Opravdu dehte zmizel? Vidím ho v akčním ceníku pro 4D i 5D na 1Q/2019 to mi hlava nebere Hatch s 6MT a 9AT a sedan s 6MT? A že se nabízí mi tvrdili i v Kolíně v půlce února. 1,6 i-DTEC je problém sehnat v HR-V to si musí zákazník speciálně vyžádat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 2011 Civic i-VTEC  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.3.2019 , 16:27   Citovat  

2bep napsal:
Opravdu dehte zmizel? Vidím ho v akčním ceníku pro 4D i 5D na 1Q/2019 to mi hlava nebere Hatch s 6MT a 9AT a sedan s 6MT? A že se nabízí mi tvrdili i v Kolíně v půlce února. 1,6 i-DTEC je problém sehnat v HR-V to si musí zákazník speciálně vyžádat.


to mi hlava nebere a proč teda není v neakčním? Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 466  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 19.3.2019 , 16:44   Citovat  

Protože se špatně díváš? pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 2011 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 0:31   Citovat  

Zajímavý test GPF tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 13:06   Citovat  

hopit:
OK Ten pocit dlouhého (až něčím podporovaného) plachtění u Civiku 1.0T jsem zaznamenal i u CR-V 1.5T. Přikláním se k názoru redakce, je to dobrý způsob, jak ušetřit palivo, snížit emise i ochránit kat. Uteklo mi to, nebo jen u Hondy zaznamenali přiměření fičůru "inteligentní dobíjení"? Zde v tom vidí přínos (akcelerace na max. zátěž /jako při předjíždění/, kdy Honda přestane dobíjet, aby nebrala motoru potřebný točivý moment)Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1190 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 15:37   Citovat  

Jopeeeno napsal:
hopit:
OK Ten pocit dlouhého (až něčím podporovaného) plachtění u Civiku 1.0T jsem zaznamenal i u CR-V 1.5T. Přikláním se k názoru redakce, je to dobrý způsob, jak ušetřit palivo, snížit emise i ochránit kat. Uteklo mi to, nebo jen u Hondy zaznamenali přiměření fičůru "inteligentní dobíjení"? Zde v tom vidí přínos (akcelerace na max. zátěž /jako při předjíždění/, kdy Honda přestane dobíjet, aby nebrala motoru potřebný točivý moment)Ble


a proc ne ??? u starych hond bych tohle uvital jako docasne odpojeni klimatizace kdyz potrebujes vsechen vykon pri predjizdeni kde se hodi kazdej kun a Nm ,cokoliv aby byl motor efektivnejsi ,koho tohle poburuje odporucuji si koupit favorita tam je vse mechanicky a jednoduchy pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4762 2003 Accord Aerodeck  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 15:40   Citovat  

Tak on i Ufo s R18 nebo K20 od nějakých 4.500ot odpojovalo klimu Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 15:57   Citovat  

DOHCVTEC:
Pokud bys uměl číst mezi řádky, pochopil bys, co tím myslím. Takže ještě jednou. V testu je balíček "inteligentní dobíjení" jezdnoznačně potvrzen (nedávno jsme se tu o tom bavili u C9G). Byl bych pablb, kdybych hejtoval jakoukoli pomoc (berličku) při předjíždění. Tam to naopak logicky vítám.

2bep:
Vím, tohle je logické a efektivní OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1190 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 16:26   Citovat  

Jopeeeno napsal:
DOHCVTEC:
Pokud bys uměl číst mezi řádky, pochopil bys, co tím myslím. Takže ještě jednou. V testu je balíček "inteligentní dobíjení" jezdnoznačně potvrzen (nedávno jsme se tu o tom bavili u C9G). Byl bych pablb, kdybych hejtoval jakoukoli pomoc (berličku) při předjíždění. Tam to naopak logicky vítám.

2bep:
Vím, tohle je logické a efektivní OK


mne je jasny ,ze ty to nehejtujes ,ja to psal jen tak v ramci tematu ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4762 2003 Accord Aerodeck  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 16:44   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
a proc ne ??? u starych hond bych tohle uvital jako docasne odpojeni klimatizace kdyz potrebujes vsechen vykon pri predjizdeni kde se hodi kazdej kun a Nm ,cokoliv aby byl motor efektivnejsi ,koho tohle poburuje odporucuji si koupit favorita tam je vse mechanicky a jednoduchy pořádnej výtlem

Efektivita je dost sporná : v akceleracích obohatí tak, aby nespálený benzín dopadal na katalyzátor a chladil ho. Asi měli konstruktéři strach, aby se teplotně nepoškodil. Z výfuku pak létá 6,5 % CO ale i více, jako u aut z 80-tých let bez katu. Katalyzátor totiž v tu chvíli nemá kyslík, aby konvertoval, a tak se vozidlo emisně v tento moment chová, jako kdyby ve výfuku žádný oxidační systém nebyl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 19:15   Citovat  

hopit napsal:
Efektivita je dost sporná : v akceleracích obohatí tak, aby nespálený benzín dopadal na katalyzátor a chladil ho. Asi měli konstruktéři strach, aby se teplotně nepoškodil. Z výfuku pak létá 6,5 % CO ale i více, jako u aut z 80-tých let bez katu. Katalyzátor totiž v tu chvíli nemá kyslík, aby konvertoval, a tak se vozidlo emisně v tento moment chová, jako kdyby ve výfuku žádný oxidační systém nebyl.


ja ,ale myslel spotreba vs vykon .. emise me nezajimaj ,beru jak to je ne jak by to mohlo byt ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4762 2003 Accord Aerodeck  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 19:30   Citovat  

hopit napsal:
Efektivita je dost sporná : v akceleracích obohatí tak, aby nespálený benzín dopadal na katalyzátor a chladil ho. Asi měli konstruktéři strach, aby se teplotně nepoškodil. Z výfuku pak létá 6,5 % CO ale i více, jako u aut z 80-tých let bez katu. Katalyzátor totiž v tu chvíli nemá kyslík, aby konvertoval, a tak se vozidlo emisně v tento moment chová, jako kdyby ve výfuku žádný oxidační systém nebyl.


Čteš hezky, ale zase po svém HaHaaa , ta citace patřila vitaře a ceedu. K Hondě patří "Podobně, i když méně, je tomu u vozidla Forda Focus i u Hondy" - ta má mít 6 % CO. Každopádně to vysvětluje, proč to prakticky všem při novinářských testech žralo. Novinář na to samozřejmě rád šlápne a pak jde spotřeba nahoru.

Každopádně tě jako pravověrného hodndafandu určitě potěší že efektivitu motoru neokecáš. Je to podle SM nejúspornější litr na trhu a žere dokonce méně, než místní ikona úspornosti Mazda G120. A to i přesto, že Civic charakterem motoru spíš pobízí k sešlápnutí, zatímco udušený dvoulitr naopak.

Zajímavé je ovšem každopádně zjištění, že si 1.0 VTEC Turbo žije tak nějak vlastném životem. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 466  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.3.2019 , 20:14   Citovat  

King napsal:
Čteš hezky, ale zase po svém HaHaaa , ta citace patřila vitaře a ceedu. K Hondě patří "Podobně, i když méně, je tomu u vozidla Forda Focus i u Hondy" - ta má mít 6 % CO. Každopádně to vysvětluje, proč to prakticky všem při novinářských testech žralo. Novinář na to samozřejmě rád šlápne a pak jde spotřeba nahoru.

Každopádně tě jako pravověrného hodndafandu určitě potěší že efektivitu motoru neokecáš. Je to podle SM nejúspornější litr na trhu a žere dokonce méně, než místní ikona úspornosti Mazda G120. A to i přesto, že Civic charakterem motoru spíš pobízí k sešlápnutí, zatímco udušený dvoulitr naopak.

Zajímavé je ovšem každopádně zjištění, že si 1.0 VTEC Turbo žije tak nějak vlastném životem. Velmi šťastný

Omlouvám se , přidal jsem Civicu 0,5% CO. Jako pravověrný hondafanda sleduji techniku a proto si žádný tříválec nikdy nekoupím .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.3.2019 , 10:27   Citovat  

hopit napsal:
Omlouvám se , přidal jsem Civicu 0,5% CO. Jako pravověrný hondafanda sleduji techniku a proto si žádný tříválec nikdy nekoupím .


Omluva přijata Velmi šťastný . Já bych s tím litrem problémy neměl, speciálně v kombinaci s CVT. Líbil se mi zvuk i dynamika. Dá se říct i charakter, i když to není TEN charakter, který proslavil motory Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 466  
BrozikCZ je teď offline  BrozikCZ
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 26.3.2019 , 11:37   Citovat  

Prosim vas, vim, ze se to tu resilo, ale nejak to nemohu najit.

Motor vydava pri 1800 - 2000 otackach dunivy zvuk a melo by se to fixnout vymenou hadicky. Jak se tato hadicka jmenuje? Pripadne, nejake jine info k tomu?

Nedavno jsem si vsiml, ze se mi mlzi zadni svetla, mate nekdo podobny problem?


IMG_20190119_142548.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190119_142548.jpg, 172.46 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 51 2017 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 122, 123, 124, 125, 126  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3110s ][ Dotazy: 153 (0.1964s) ][ GZIP on - Debug on ]