Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
22
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 
Zaslat odpověď



  Strana 149 z 149
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.5.2019 , 14:19   Citovat  

Jiřik napsal:
pokud funguje kat a benzínové emise jsou ok, potom na LPG bez zátěže to bude fungovat taky.
Problém můžou být uložené chybové kódy. Jsou tam nějaké uložené chyby?


Jde ta řj od tebe použít i na 4 válec? Protože na V6 to asi těžko udam. Při nejhorším ti ji vrátím, já ji pravděpodobně nevyuziju.

A ještě by mě zajímalo jestli někdo odhlasoval lpg z TP? Co vše je potřeba?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1287 H+ body: 0 1993 Legend  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.5.2019 , 15:00   Citovat  

Jde použít na jakýkoliv motor až do počtu 6 válců. Pokud jsi ji už vykopal ven tak to nemá cenu řešit,
ale moc rád bych to auto měl možnost seřídit, jsem přesvědčený že bych to zvládl.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 505 H+ body: 14  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.5.2019 , 16:19   Citovat  

Jiřik napsal:
Jde použít na jakýkoliv motor až do počtu 6 válců. Pokud jsi ji už vykopal ven tak to nemá cenu řešit,
ale moc rád bych to auto měl možnost seřídit, jsem přesvědčený že bych to zvládl.


Je to ještě v autě, ale nemám možnost ti auto přistavit.

Ale aspoň už jsem ponaučenej.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1287 H+ body: 0 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2019 , 19:31   Citovat  

Nikdo neví co obnáší odhlášení lpg z TP?

Ještě se mi nezaplatil předchozí systém solaris a dal jsem za další systém Europegas dalších 9000 a zbytečně. Tak to chci zrušit. Rád bych se po roce aspoň v létě s legendem svezl. Poradí někdo?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1287 H+ body: 0 1993 Legend  
Kennyy je teď offline  Kennyy
0
PříspěvekZaslal: 24.5.2019 , 20:08   Citovat  

Ahoj Hondaci,

chcem sa spytat, ma niekto realnu skusenost s priemernou kombinovanou spotrebou 2.4L K motoru v CRVcke na plyne? V nedelu ma ist pozriet krasny kusok avsak bojim sa tej spotreby...

Dakujem za kazde info!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
markos je teď offline  markos
4 háčka
1
PříspěvekZaslal: 24.5.2019 , 21:37   Citovat  

BOjíš sa spotreby? Nie je jedno či to žerie 10 alebo 13? pri tej cene...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2069 H+ body: 9 2006 Accord Tourer  
Kennyy je teď offline  Kennyy
0
PříspěvekZaslal: 24.5.2019 , 21:45   Citovat  

Áno je to jedno. Ak zožerie max 13 litrov plynu tak s tým nemám problém. Bojím sa len toho aby to nebolo cez 14-15 Ono sa to potom mesačne a ročne nazbiera.Jazdim väčšinu pravidelnej trasy po obchvate v BA. Tak osobne si myslím že by to nemuselo byť ani tých 13. Nikam sa neponáhľam jazdím 110 max.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
padam je teď offline  padam
3 háčka
Členství: Gold
1
PříspěvekZaslal: 24.5.2019 , 21:58   Citovat  

Na Spritmonotoru mají 2.4 spotřebu kolem 12L - spritmonitor.de
2.0 jezdí kolem 11L/100km.
Takže v pohodě, 14-15L mám já s 3.5 V6 Legendem KB1, když trochu pospíchám.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1212 H+ body: 5 2008 Civic Type-R  
optimas je teď offline  optimas
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.5.2019 , 17:11   Citovat  

David.306 napsal:
Nikdo neví co obnáší odhlášení lpg z TP?

Ještě se mi nezaplatil předchozí systém solaris a dal jsem za další systém Europegas dalších 9000 a zbytečně. Tak to chci zrušit. Rád bych se po roce aspoň v létě s legendem svezl. Poradí někdo?

Řek bych, že to vymontuješ zajdeš na evidenčku, že byla provedena demontáž lpg a pak zajdeš na změny. Myslím že nic složitého to nebude. Nebo si zavolej kde montují lpg. Nebo ny to měl vědět i Jiřík
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2018 H+ body: 3 2000 Civic  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Gold
1
PříspěvekZaslal: 26.5.2019 , 7:26   Citovat  

Kennyy napsal:
Ahoj Hondaci,

chcem sa spytat, ma niekto realnu skusenost s priemernou kombinovanou spotrebou 2.4L K motoru v CRVcke na plyne? V nedelu ma ist pozriet krasny kusok avsak bojim sa tej spotreby...

Dakujem za kazde info!
mám 2g s K24A1, kombi je cca 10.5 při slušný jízdě, jde to i za 8.2, ted jsem byl v PL pro nárazník a zhruba jsem počítal a vyšlo mě to na cca 11/100, s tím že v PL litaj po silnici 140km/h, tak jsem tam loupnul 6ku a mazal jsem abych nebyl za brzdu. Jinak plyn mám seřízen od Jiříka a naprostá spokojenost.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10075 H+ body: 15 2002 CR-V  
Kennyy je teď offline  Kennyy
0
PříspěvekZaslal: 26.5.2019 , 21:01   Citovat  

Stále ma ľudia strašia že Japonci majú mäkké sedla ventilov. Len jeden známy čo servisuje hlavne Hondy mi písal že tieto 2.4 s tým problém nemajú, že sú na to práveže vhodné. Kua kde je pravda? Dnes som za auto zaplatil síce malú zálohu a budúci týždeň mám ísť pre neho... Mam to zobrať ci nie? Inak ventily a kluka krásne čisté aj jazda bola absolútne hladká. Zdokladovana výmena v prevodovke pred rokom v Honde. V diferaku takisto. Plyn tma bol montovaný 4 roky dozadu v Strakonicich. Pravidelne zdokladovane výmeny oleja atď. Kupované nové v ČR ma nabehanych 133 000. Výbava executive, dofukovatelne sedadlo vodiča a podobne srandičky. Dorabana park kamera a senzory priamo v Honde. Na všetko faktúry. Fakt by bola škoda to nekupit. Prosím povedzte vás názor na tie sedla ventilov.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 26.5.2019 , 22:13   Citovat  

optimas napsal:
Řek bych, že to vymontuješ zajdeš na evidenčku, že byla provedena demontáž lpg a pak zajdeš na změny. Myslím že nic složitého to nebude. Nebo si zavolej kde montují lpg. Nebo ny to měl vědět i Jiřík


Diky, zkusím si zavolat asi přímo na úřad.
Já s LPG koncim,spoustu peněz a nervů mě to stálo a zánovní systém mi bude doma k ničemu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1287 H+ body: 0 1993 Legend  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 26.5.2019 , 23:38   Citovat  

Já s LPG koncim,spoustu peněz a nervů mě to stálo a zánovní systém mi bude doma k ničemu.

Neodpustím si k této smutné věci melancholickou, byť trochu offtopickou glosu: Tak to samozřejmě končí, když to dostane do rukou neumětel. Ten systém, za to pravděpodobně nemůže a o tom je skálopevně přesvědčen i Jiřík. Jak říká Pan MUDr. Pirk. Může to být rutina, to jo, ale nesmí to být fušeřina. (Najděte si můj zdejší vánoční post.) Je velký rozdíl mezi řemeslem a uměním. Nacházet kvalitu v jakékoliv oblasti lidského podnikání v dnešní době je NESKUTEČNĚ problematické. Zvláštěpak pro člověka, který je zvyklý jít do hloubky věcí. Tato vlastnost se v mém případě proměnila v celoživotní prokletí. Moje hledání by vydalo na další nekonečně dlouhý post. Je jedno jestli hledám stomatologa, obkladače, nebo člověka, kterému dovolím něco udělat na autě. Lidi nejsou ani na mačkání tlačítek a tak si na trhu najdou místo všichni. Od Marca Pantaniho, po ožralce jedoucího z hospody na skládačce. Naposledy jsem si po velmi pečlivém výběru nechal jako novopečený majitel japonce nechat ošetřit podvozek a dutiny od člověka, který s tím má podle svého 25 zkušeností. Byl to další v nekonečné řadě mých koncentrovaně hořkokyselých zážitků s těmi, kterým moje žena říká "zástupci lidstva". Je zvláštní, jak i tak směšně jednoduchovu věc je možné zkonit. A to vlastně platí obecně i pro instalaci LPG. Často si vzpomenu na taťušku Stalina, který s oblibou říkával: „Není člověk, není problém“ Velmi šťastný No snad za tenhle politicky a eticky nekorektní konec nedostanu doživotní ban, ale to je dnes důvod, proč si stále více lidí, kteří pochopili principy a motivaci lidského myšlení a konání, dělá stále více věcí samo.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 40 H+ body: 1  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 7:32   Citovat  

Kennyy napsal:
Stále ma ľudia strašia že Japonci majú mäkké sedla ventilov. Len jeden známy čo servisuje hlavne Hondy mi písal že tieto 2.4 s tým problém nemajú, že sú na to práveže vhodné. Kua kde je pravda? Dnes som za auto zaplatil síce malú zálohu a budúci týždeň mám ísť pre neho... Mam to zobrať ci nie? Inak ventily a kluka krásne čisté aj jazda bola absolútne hladká. Zdokladovana výmena v prevodovke pred rokom v Honde. V diferaku takisto. Plyn tma bol montovaný 4 roky dozadu v Strakonicich. Pravidelne zdokladovane výmeny oleja atď. Kupované nové v ČR ma nabehanych 133 000. Výbava executive, dofukovatelne sedadlo vodiča a podobne srandičky. Dorabana park kamera a senzory priamo v Honde. Na všetko faktúry. Fakt by bola škoda to nekupit. Prosím povedzte vás názor na tie sedla ventilov.

K24 jsou úplně v pohodě...je tu o tom psáno už asi 100x.
Jinák já mám s 2,0 AT spotřebu 12-13L lpg/100, dlouhodobou dle spritmonitoru 12,7/100. Dálky, tempomat, 10 km/h nad limity jsem se vešel 11/100. Níž nikdy. Je teda fakt, že mám celoročně na střeše příčníky a nosiče na kola...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2328 H+ body: 8 2002 Civic Type-R  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Gold
2
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 8:11   Citovat  

rotker napsal:
K24 jsou úplně v pohodě...je tu o tom psáno už asi 100x.
Jinák já mám s 2,0 AT spotřebu 12-13L lpg/100, dlouhodobou dle spritmonitoru 12,7/100. Dálky, tempomat, 10 km/h nad limity jsem se vešel 11/100. Níž nikdy. Je teda fakt, že mám celoročně na střeše příčníky a nosiče na kola...
problém byl s CR-V s B20, tam ty sedla trpěly a zaklepavaly se, ale Křada už je na tom lépe. Hlavně kontrolovat olej a vůle a nic hrozného, hlavně to musí dělat člověk co tomu rozumí, za mě Jiřík dobrá volba.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10075 H+ body: 15 2002 CR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
2
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 8:34   Citovat  

sablos napsal:
problém byl s CR-V s B20, tam ty sedla trpěly a zaklepavaly se, ale Křada už je na tom lépe. Hlavně kontrolovat olej a vůle a nic hrozného, hlavně to musí dělat člověk co tomu rozumí, za mě Jiřík dobrá volba.

B20 má proti K20 mnohem menší vůle ventilů , zaklepávání se logicky projevuje mnohem rychleji. Rychlost zaklepávání je u obou motorů podobná , při pravidelném seřizování najedou oba statisíce km na LPG.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3722 H+ body: 69  
Kennyy je teď offline  Kennyy
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 9:38   Citovat  

Ďakujem za uistenie páni,

ten kus co som bol včera pozerať ma ukážkové výmeny oleja myslím každých 15 tis. Teraz je pred výmenou a to malo čo som videl cez viečko dolievania oleja tak vnútro vyzeralo ako nové a olej čistý ako po výmene. Po kúpe idem hneď na kontrolu lpg ( bola mi doporučena a prevádzka v BA Rača), a nastavenie ventilov do JapGarage. Samozrejme aj výmenu oleja a filtrov.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 10:47   Citovat  

Danstan napsal:
Já s LPG koncim,spoustu peněz a nervů mě to stálo a zánovní systém mi bude doma k ničemu.

Neodpustím si k této smutné věci melancholickou, byť trochu offtopickou glosu: Tak to samozřejmě končí, když to dostane do rukou neumětel. Ten systém, za to pravděpodobně nemůže a o tom je skálopevně přesvědčen i Jiřík. Jak říká Pan MUDr. Pirk. Může to být rutina, to jo, ale nesmí to být fušeřina. (Najděte si můj zdejší vánoční post.) Je velký rozdíl mezi řemeslem a uměním. Nacházet kvalitu v jakékoliv oblasti lidského podnikání v dnešní době je NESKUTEČNĚ problematické. Zvláštěpak pro člověka, který je zvyklý jít do hloubky věcí. Tato vlastnost se v mém případě proměnila v celoživotní prokletí. Moje hledání by vydalo na další nekonečně dlouhý post. Je jedno jestli hledám stomatologa, obkladače, nebo člověka, kterému dovolím něco udělat na autě. Lidi nejsou ani na mačkání tlačítek a tak si na trhu najdou místo všichni. Od Marca Pantaniho, po ožralce jedoucího z hospody na skládačce. Naposledy jsem si po velmi pečlivém výběru nechal jako novopečený majitel japonce nechat ošetřit podvozek a dutiny od člověka, který s tím má podle svého 25 zkušeností. Byl to další v nekonečné řadě mých koncentrovaně hořkokyselých zážitků s těmi, kterým moje žena říká "zástupci lidstva". Je zvláštní, jak i tak směšně jednoduchovu věc je možné zkonit. A to vlastně platí obecně i pro instalaci LPG. Často si vzpomenu na taťušku Stalina, který s oblibou říkával: „Není člověk, není problém“ Velmi šťastný No snad za tenhle politicky a eticky nekorektní konec nedostanu doživotní ban, ale to je dnes důvod, proč si stále více lidí, kteří pochopili principy a motivaci lidského myšlení a konání, dělá stále více věcí samo.


Hele, ať to je konkrétní- David má problém S MOJÍ JEDNOTKOU EG AVANCE, KTEROU JSEM MU TAM NAMONTOVAL JÁ. Když
odjížděl, bylo to ok, ale stále se cukání zhoršovalo. Nevíme proč, konzultovali jsme to, vyměnili co se dalo
samozřejmě jen formou konzultací. Proto jsem chtěl, aby auto přistavil, abych ho měl třeba týden a vyzkoušel
bych vše možné i nemožné, klidně včetně výměny jednotky za jinou. On to ale nepřistaví, je z dálky a nechce
jet bez STK. To taky chápu.
Takže jen uvádím co přesně David řeší.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 505 H+ body: 14  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 11:14   Citovat  

Nechtěl jsem se nikoho konkrétního dotknout. V případě, že autor instalace je přesvědčen, že je schopen to uvést do funkčního stavu, pak je třeba to zrealizovat a to auto prostě do Žatce dopravit. Popřípadě to dopravit do míst, kde disponují veškerou dostupnou technikou na analýzu a příčiny problému, což je aktuálně pouze FEDOR Prostějov. Pokud to po výměně všeho nefunguje, co za tím podle Vás může být? A měnili jste kabely? Rozdělovač? Cívky?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 40 H+ body: 1  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 11:18   Citovat  

hopit napsal:
B20 má proti K20 mnohem menší vůle ventilů , zaklepávání se logicky projevuje mnohem rychleji. Rychlost zaklepávání je u obou motorů podobná , při pravidelném seřizování najedou oba statisíce km na LPG.


Nevím jestli rychlost zaklepávání je stejná,ale za sebe můžu napsat,že po 100 tisících km na LPG s K24A3 se sedla drží,nebylo potřeba vůbec doštelovávat,jen jsem vůle zkontroloval a OK...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3668 H+ body: 14 2003 Accord  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 11:45   Citovat  

Kmóďa napsal:
Nevím jestli rychlost zaklepávání je stejná,ale za sebe můžu napsat,že po 100 tisících km na LPG s K24A3 se sedla drží,nebylo potřeba vůbec doštelovávat,jen jsem vůle zkontroloval a OK...
já měl po asi 60t km menší vůli na 3tim válci, jinak beze změn.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10075 H+ body: 15 2002 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 11:55   Citovat  

Danstan napsal:
Nechtěl jsem se nikoho konkrétního dotknout. V případě, že autor instalace je přesvědčen, že je schopen to uvést do funkčního stavu, pak je třeba to zrealizovat a to auto prostě do Žatce dopravit. Popřípadě to dopravit do míst, kde disponují veškerou dostupnou technikou na analýzu a příčiny problému, což je aktuálně pouze FEDOR Prostějov. Pokud to po výměně všeho nefunguje, co za tím podle Vás může být? A měnili jste kabely? Rozdělovač? Cívky?

Prý měnil úplně všechno. Ty symptomy vynechání zážehu ukazují přesně jak píšeš, ale to je prý v pořádku.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 505 H+ body: 14  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 19:55   Citovat  

Danstan napsal:
Nechtěl jsem se nikoho konkrétního dotknout. V případě, že autor instalace je přesvědčen, že je schopen to uvést do funkčního stavu, pak je třeba to zrealizovat a to auto prostě do Žatce dopravit. Popřípadě to dopravit do míst, kde disponují veškerou dostupnou technikou na analýzu a příčiny problému, což je aktuálně pouze FEDOR Prostějov. Pokud to po výměně všeho nefunguje, co za tím podle Vás může být? A měnili jste kabely? Rozdělovač? Cívky?


Je to jak píše Jiřík. Byli tam problémy už když jsem po montáži ujel asi 20km od jeho bydliště, ještě jsem se vrátil, ale na nic se nepřišlo. Legend nemá rozdělovač, ale zapalovací cívky na každý válec zvlášť, měnil jsem i modul zapalování a spoustu dalších čidel. Zkoušely jsme na dálku komunikovat a nastavovat co se dalo, bez výsledku. Mezi tím propadla technická a zduvodu nefunkčnosti systému lpg není možné provést emise a technickou. Tím pádem auto odstaveno už delší dobu. K Jirikovi to mám tak daleko, že nebudu riskovat problémy s policií a pokud bych mu chtěl auto nechat dovést na podvalu tak by mě to stálo 7000 a to je na ně moc na to že momentálně musím živit rodinu, atd... Mám v LPG přes 40tis.kc a najeto na něj cca 25000km,takze se mi to zdaleka ještě nezaplatilo a už nemám náladu a chut do toho sypat. Hold někteří mě třeba pochopí někteří třeba ne, ale tak to je.

A ještě bych dodal, že před tím jsem měl Solaris a s tím to jezdilo a fungovalo, jen jsem pak měl auto na vyvareni a těžko říct jestli se vypálila řidiči jednotka Solarisu svářením nebo to byla blbá shoda náhod, takže mě i to vyvareni auta s lakem vyšlo celkem draho.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1287 H+ body: 0 1993 Legend  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 27.5.2019 , 20:22   Citovat  

Tak tohle je opravdu bolestná zkušenost a hluboce s tebou soucítím. Pravděpodobně došlo k poškození něčeho elektrického u toho vyvařování, nebo to vidím na nekompatibilitu toho konkrétního systému s daným autem, což asi Jiřík vyvrátí. Taky se přiznám k tomu, jak bych řešil přesun s takovým autem k Jiříkovi: Pokud to jede, pokusil bych se k němu dostat v hlubokých nočních hodinách pečlivě vybranou cestou vždy v dohledu za nějakým autem, abych eliminoval riziko ze strany nějakého pomahače s chráničem. Podle mne to za to riziko vzhledem k investicím stojí.
Fakt to nevzdávej. Ta návratnost u šestiválu, až se t ovyřeší pak bude neskutečně rychlá. Legend nedává v benzínu žádný ekonomický smysl.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 40 H+ body: 1  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
1
PříspěvekZaslal: 14.6.2019 , 16:07   Citovat  

ahoj lidi, kterej je ten maník s K24 ze Žihle? Měli jsme tam problém se zkratovanou cívkou...
chtěl jsem to dořešit, ale zjistil jsem že nemám kontakt, v těch K24 co jsem přestavěl se už úplně topím...
Napiš mi prosím SZ nebo mail. Díky Jirka
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 505 H+ body: 14  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.6.2019 , 17:42   Citovat  

Jiřik napsal:
ahoj lidi, kterej je ten maník s K24 ze Žihle? Měli jsme tam problém se zkratovanou cívkou...
chtěl jsem to dořešit, ale zjistil jsem že nemám kontakt, v těch K24 co jsem přestavěl se už úplně topím...
Napiš mi prosím SZ nebo mail. Díky Jirka
nemyslíš tu mojí cívku? Jak sem ti volal? Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10075 H+ body: 15 2002 CR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.6.2019 , 22:30   Citovat  

ne Úsměv Úsměv
vím že jsi z Hol.....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 505 H+ body: 14  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
22
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3548s ][ Dotazy: 139 (0.2416s) ][ GZIP on - Debug on ]