Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Low budget "vesele auticko" napr. CRX?
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
LajdakMarek je teď offline  LajdakMarek
PříspěvekZaslal: 16.7.2019 , 13:44  Naposledy upravil LajdakMarek dne 16.7.2019 , 17:09, celkově upraveno 3 krát. Citovat  

Zdravim vsetkych.

Uvodom - zijem v Prahe a auto na daily nepotrebujem. Do prace chodim mhd/pesky a po Praze uber/pesky/mhd. Takze auto chcem iba ako zabavu primarne na okreskach v okoli Prahy.

Riesim nejaky low budget takze 60-100k za auto vratane servisov, prepisov, poistiek novych pneu atd atd...

Asi 8 mesiacov zpatky som si poridil Hodnu civic 6g, 1.4iS, 90HP. S autom som dost spokojny (29k za auto, 12k servis, 5k nove 13' pneu, 4k poistka = 50k za skoro rok a prevelice ostrych 6000km) no prestava mi stacit vykon a auto ma hodne chyb typu: repraky popraskane takze jazdim bez hudby, plno kozmetickych vad, nema to alu kola tiez to uz zacina zrat kruto olej atd atd a ano vsetko je to riesitelne lenze mne sa nechce cpat prachy do 1.4i civica...

Takze zvazujem vymenu.

A teraz sa dostavam k tomu, ze by som privital nejake rady tipy a triky od Vas. Co by ste mi odporucili? Hlavne poziadavky na auto su aby bolo male, stacia 2 dvere, "zive" takze lahke s vacsim vykonom povedzme 120HP+ a pevnou strechou (ak by mi nevadila strecha beriem MX5).

Zvazujem kupu tohto: tudy odkaz (CRX z '89, 1.6i, 91kW, D16Z5)

Niesom ale ziaden kutil... Ani olej si v aute nemenim... Takze co si myslite? Ako je na tom CRX zo servisom? Mohlo by byt plus minus ako civic? Moj predpoklad je, ze za to dam 50k a dalsie 50k do servisu...

Pripadne co ine? Tak, aby to bolo trochu rozumnejsie? (novsie, servisovatelne...)

PS.: Nieje absolutne nutne aby to bola honda no ten civic ma vo vela veciach milo prekvapil takze zacinam hladat u hondy... a nemusi to byt ani japonec no chcem aby to bolo fakt "vesele", zive auto na jazdenie nie octavia rs...

Za kazdu konstruktivnu poznamku vdaka!

Marek
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.7.2019 , 13:55   Citovat  

Vzhledem k rokům výroby to už jako Civic asi nebude a shánění dílů bude stále těžší... CRX 2g je už na veterána...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23820 2016 Civic i-VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.7.2019 , 23:35   Citovat  

CRX požadavky na radost z ježdění splní bohatě. Záleží na tom, co koupíš, jak se k tomu kdo choval a tak. Pokud je udělaná slušně plechařina a motor není před smrtí, tak se toho na céru moc nekazí.
Každopádně je to auto, které bude na ceně už jen stoupat. Výhoda je, že je nečekaně praktické (po sklopení sedačky velký kufr), jezdí relativně úsporně a běžné díly není celkem problém sehnat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13605 1990 Civic VTEC  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 17.7.2019 , 9:56   Citovat  

Zrovna konkrétně tuhle šedou,co máš vyhlídnutou,prodával někdo vloni,nevím jestli je to stejný majitel,nebo už šla do světa. Měl tam nějakou rez,kolem blatníků,zadní kapsy a podběhy+nějaký ten únik oleje. Taková klasika.Tady už to vypadá,že ji někdo opravoval,takže má několik odstínů šedi Velmi šťastný .Ale pokud se jim to povedlo udělat dobře, tak je to hodně slušná cena.Osobně bych se podíval i po jiné,vím že třeba tady Minor prodával slušnou,černou,s výborným motorem D16a8,sice za trochu víc peněz, než je ta šedá, ale zato v rozumném stavu.Osobně mám také D16a8 a v porovnání se Z5 je motor živější a o trochu úspornější.každopádně crx je autíčko, které při trochu péče vydrží neskutečné věci, požitek z jízdy je sportovní, výkon dostatečný,spotřeba (na to jak to jezdí) minimální,design vozu nadčasový a i v dnešní době dokáže potrápit hroomadu "sportovních" aut Velmi šťastný .Ale je potřeba počítat s nějakým servisem.Motorové a podvozkové díly seženeš bez problémů, s plechařinou je to horší, ale ještě se pár dílů ruzně po evropě pokoupit dá.Největší nemoc tohoto vozu je šíbr,který nový už neseženeš, pouze karbonový za cca 5-6 tisíc. Jinak pokud koupíš slušný a nezrezlý kousek,bude ti dělat radost po mnoho let. je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
LajdakMarek je teď offline  LajdakMarek
PříspěvekZaslal: 17.7.2019 , 10:56   Citovat  

Chcem sa vsetkym podakovat za nazory. Vazim si to.

Co by ste ale povedali na nejake porovnanie CRX vs napr. BMW 3er e36/e46 (6 valce min.) Alebo audi TT 1.8T? Tie auta su tazsie ale maju aj vacsie vykony... Co sa tyka vydrz, udrzba a naklady s tym spojene hlavne...

Co sa tyka spotreby na to vobec nepozeram... Bude to hobby auto s najazdom cca 7000km/rocne takze ci 9 ci 15l/100km je mi to fakt jedno... (civic ma 9-12 ked sa ide kudla a to je 1.4i Velmi šťastný)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 17.7.2019 , 11:25   Citovat  

Jako nejdůležitější je to,že každé auto potřebuje servis,a pokud to chceš pouze na vyblbnutí,nevyplatí se šetřit na kvalitních dílech, mohlo by tě to stát i život.Jinak pro porovnání, kamarád má audi tt,1.8 168kw,a v zatáčkách mi neujede.to auto má problém, že je vážně těžké, nehledě na servis,kde je mnohem víc věcí, co se mohou porouchat (celkově elektronika),turbo,zapalovací cívky,systém 4x4 atd.Díky tomu quatru je sice jednodužší na řízení, ale je to takové težkopádné a nemotorné (teda oproti crx).Bmw v benzínu,aspoň 2,5litr v benzínu je funny auto,ale musíš se s ním pořádně naučit jezdit,jinak první prudší zatáčka pod plynem a nedopadne to dobře. Bavorák má slušně rozloženou váhu,motor až za přední nápravou,takže parádně zatáčí a při správném dávkování výkonu si to uziješ.Bohužel většina těchto modelů je zhuntovaná od silničních pirátů.Zase bmw moc netrpí na korozi.Je to těžké. Osobně mám rád hondy,protože jsou to auta,kde jedeš klidně, pomalu,kultivovaně a najednou ti přeskočí v hlavně, podřadíš,šlápneš na to,ručička se drží mezi 6 a 8 t rpm a letíš.Honda mi vždy dokáže vykouzlit úsměv,už jen když si do ní sednu.Záleží co od toho auta očekáváš,jak dlouho ho chceš mít a kolik do něj chceš investovat.Každopádně pro bezpečnou rychlou jízdu je dobré modifikovat brzdy,spojku a mít to v hlavně srovnané.Přeji dobrý výběr a mnoho najetých km,hlavně bez nehody papa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 173 1989 CR-X  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 17.7.2019 , 12:13   Citovat  

Zdejší člen Blackburn šel z crx do bmw, ze začátku byl nadšený, ale pak ho to začalo nudit a koupil si zase crx.
Nevím, jestli to byl taky on, ale někdo měl po crx audi TT a byl z toho rozpačitý. Jako že jo, že to i jede a tak, ale sterilní, nezáživné.
Osobní zkušenost nemám, halda aut dokáže dělat radost. U mě to jsou ale holt ty hondy Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13605 1990 Civic VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 17.7.2019 , 12:19   Citovat  

Případně, pokud se chceš podívat, nabízím tohle céro - odkaz

Myslím, že by tě nečekaly žádné nutné zásadní investice a s možností přihlásit na veterány je to ideál na letní občasné ježdění, i když říkáš, že spotřebu a tak neřešíš. Každopádně veteránské papíry neznamenají ŽÁDNÉ omezení v možnostech používání, není žádný omezený počet km a tak. Když s ním budeš chtít jezdit skutečně den co den, nic ti v tom nebrání.
Lze ho pochopitelně přihlásit i klasicky Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13605 1990 Civic VTEC  
Bill de Kybl je teď offline  Bill de Kybl
PříspěvekZaslal: 17.7.2019 , 12:22   Citovat  

CRX vs E46 je dost zajímavá otázka Velmi šťastný Kdybych chtěl řešit CRX proti něčemu od BMW, tak jedině E30. Ale s E46 to nelze srovnávat. CRX je lehké svižné a hodně zábavné. Po vlastní zkušenosti s E46 coupe, 2,2 R6 můžu říct, že srovnat se to absolutně nedá. Byť to má víc výkonu, tak je to nesmyslně těžké a o hbitosti se nedá vůbec mluvit. Jediné co je zde krom komfortu hodně zábavné je zadní náhon, tady je důležitá otázka kudy se chceš vydat. Nicméně já pokud bych chtěl zábavnou zadokolku, určitě bych nekoukal po E46 (nehledě na to, že pod obsah 2,8 to nemá moc smysl a hezkej třílitr stojí už fakt nesmysl), spíš bych se zaměřil na výběr mezi CRX vs MX5. (lehké, zábavné, též nijak extra náročné na provoz, pokud vadí kabriolet je možnost hardtopu atp) meetallll
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 26 2006 Civic  
SpaceMan je teď offline  SpaceMan
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.7.2019 , 16:08   Citovat  

A co třeba CR-X del Sol? Jasně, není to kultovka jako CR-X, pevnou střechu to má, pr*el s tím je a ještě to hezky vypadá. Navíc si myslím, že se dá za 50 sehnat hezký kousek a pokud máš další 50 na to do ní nasypat, tak z toho bude super mazlík... S D16Z6 chybu neuděláš, ten motor toho moc nechce a pobavit umí. Za 50 určitě hezký kousek. U B16A2 je to o přístupu předchozího majitele, protože to je prostě kultovní motor. Za 50 ale těžko hezký kousek seženeš... Za 1) moc nejsou a za 2) cena začíná okolo 90, protože většinou lidé už vědí co prodávají. Velký plus je, že můžeš kdykoliv sundat střechu. Jen bych se vyhnul elektrické střeše, je nádherná, skvelé koukání, ale taky náchylná k problémům (i když relativně snadno řešitelným). V neposlední řadě je tu delSolTeam.cz, kde ta komunita po lehkém útlumu žije a stále častěji vidím na srazech mladší a nové tváře. přátele je to dobrý

PS:
Porovnání CR-X vs BMW - mám doma del Solku na 16", 205/40, sníženou na BC Racing a vedle ní parkuje E39 520i Tour poface na 15", 205/65 originál podvozek a obě auta jsou tak diametrálně rozdílná, že jsou de facto neporovnatelná. Švára má E46 320i poface na 17", 225/40 a i tak to prostě nelze porovnat... del Sol je oproti oběma BMW super agilní a svižná, je zábava ji naložit a cítit, jak se zahryzne do zatáčky a čistě ji vykrouží. S E39 je to o maximálním komfortu, a E46 je něco mezi. Umí pobavit, pokud ji držíš pod krkem, stejně jako umí plout krajinou i když s výrazně menším komfortem než E39...

je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3270 1994 CR-X DelSol  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Low budget "vesele auticko" napr. CRX?
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0697s ][ Dotazy: 71 (0.0143s) ][ GZIP on - Debug on ]