Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Klepání od motoru
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 6:14   Citovat  

JardaBar napsal:
Natoč to někdy mobilem.
Jestli je to vážně jen pár vteřin a jen po delším stání auta, ventilový rozvod ztichne až se naplní olejem.
Jestli to trvá déle, možná jde o detonační hoření.


Je to jak když má motor rozvody řetězem a než se natlačí olej do napinaku, nebo jak hydrostely nebo jak ten zvuk popsat. Ale nevím jestli je to normální nebo ne
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 11:12   Citovat  

U h 23 se nic olejem neplní, spíš to má vybehany uložení kliky a trvá než se tam natáčí dost oleje. Já bych zkusil vyměnit olej a filtr a patral po měděných supinkách v oleji. H 23 je na poruchy kliky náchylná.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5194 H+ body: 44 1988 Prelude  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 12:41   Citovat  

monty napsal:
U h 23 se nic olejem neplní, spíš to má vybehany uložení kliky a trvá než se tam natáčí dost oleje. Já bych zkusil vyměnit olej a filtr a patral po měděných supinkách v oleji. H 23 je na poruchy kliky náchylná.


Já vím no. Sem to asi před týdnem koupil.
A co kdyztak obnáší výměna toho uložení a kolik to cca může stát? Jinak auto by mělo mít nalitano 137k km

Lze to brát jako skrytou vadu?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 13:06   Citovat  

Tak ono u 2.3 je dobré být trošku opatrny.Kazdpodne za studena zaklepe všechno,co má vůle.Dobry rambajz dokáže i rozvodová kladka,která má vůli (tady jsou dvě). Když je tepleji tak zarambluje 2s,až bude zima třeba bude rambajzit 20s.Kdy tom byli dělané rozvody nevíš?
Jsou dva druhy motorů,jedny klepou a ty druhé začnou klepat.
Na těch H a F jsou vůle na servořízení a někdy se rozpadne ta guma v řemenici.
Udělej to jak píše Monty(do čisté nádoby to výpusť, ať tam najdeš ty případné šponky) a vyměň rozvody+nastav ventily.
135tis. je nějak moc málo na takový kočár a roky.f22b5 která taky trpěly na kliky jsem u 460tis.km prodal asi 2roky zpět a to byl podobný rok.
Teď jsem si vzpomněl na 1.6 od VW,kde písty za studena než se roztáhly dělaly pořádný humbuk,jak koňské kopyto v plechovém kýblu Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1179 H+ body: 4 1989 Civic  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 14:39   Citovat  

mad_zed napsal:
Tak ono u 2.3 je dobré být trošku opatrny.Kazdpodne za studena zaklepe všechno,co má vůle.Dobry rambajz dokáže i rozvodová kladka,která má vůli (tady jsou dvě). Když je tepleji tak zarambluje 2s,až bude zima třeba bude rambajzit 20s.Kdy tom byli dělané rozvody nevíš?
Jsou dva druhy motorů,jedny klepou a ty druhé začnou klepat.
Na těch H a F jsou vůle na servořízení a někdy se rozpadne ta guma v řemenici.
Udělej to jak píše Monty(do čisté nádoby to výpusť, ať tam najdeš ty případné šponky) a vyměň rozvody+nastav ventily.
135tis. je nějak moc málo na takový kočár a roky.f22b5 která taky trpěly na kliky jsem u 460tis.km prodal asi 2roky zpět a to byl podobný rok.
Teď jsem si vzpomněl na 1.6 od VW,kde písty za studena než se roztáhly dělaly pořádný humbuk,jak koňské kopyto v plechovém kýblu Velmi šťastný


Rozvody byli dělaný minulý rok. Bylo to servisovany u HSC racing ve Zlíně.
Já to mohl při koupi těžko poznat, pan to mohl před tím protocit a to pak po startu není nic slyšet.

To nejmenší je asi opravdu aspoň zkusit vyměnit ten olej.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 14:59   Citovat  

H23 má výšsi zdvih a tudíž větší namáhání klikovyho mechanismu navíc proti h22 má mensi čepy na ojnici 48 ku 45 mm. Stačí ji blbě prohnat mazne se uložení, přicpe díru na mazání ojnice a už to jede. Pár let zpátky jsem chtěl stavět Franka h23 Vtec, tak jsem sehnal motor,vydával jsem ho z auta a byl tichej, rozebral jsem ho že ho přeskládam na acl a chycenej na klice, protoceny ulozeni.
U toho oleje jde primárně o odhalení toho poskozeni pánvi, pokud to je v zárodku tak je to jen o n ovym uložení tzn pár t. Pokud je to ale už chyceny na klice tak to je drahý, přebrus kliky,vyčistit celej motor, nový pánve +0,25mm, složit na vůle, asi bych dal i nový cerpadlo a u azoval nad zrušením vyvazovaku ab, tudy neutikal tlak oleje. No ve výsledku bych asi sehnal h22...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5194 H+ body: 44 1988 Prelude  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 15:12   Citovat  

monty napsal:
H23 má výšsi zdvih a tudíž větší namáhání klikovyho mechanismu navíc proti h22 má mensi čepy na ojnici 48 ku 45 mm. Stačí ji blbě prohnat mazne se uložení, přicpe díru na mazání ojnice a už to jede. Pár let zpátky jsem chtěl stavět Franka h23 Vtec, tak jsem sehnal motor,vydával jsem ho z auta a byl tichej, rozebral jsem ho že ho přeskládam na acl a chycenej na klice, protoceny ulozeni.
U toho oleje jde primárně o odhalení toho poskozeni pánvi, pokud to je v zárodku tak je to jen o n ovym uložení tzn pár t. Pokud je to ale už chyceny na klice tak to je drahý, přebrus kliky,vyčistit celej motor, nový pánve +0,25mm, složit na vůle, asi bych dal i nový cerpadlo a u azoval nad zrušením vyvazovaku ab, tudy neutikal tlak oleje. No ve výsledku bych asi sehnal h22...


To je Teda radost

Auto mám 10 dní, na opravu nemám.Je možný že o tom majitel věděl
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 15:43   Citovat  

V klidu.Hlavne nepanikař.Prví udělej ten olej,pak se může spekulovat dál.
Samozřejmě má Monty pravdu.Ja nevím který máš typ motoru,ale některé měly uložení kliky 50, některé 55 a to i h22 to měly různé kódy motorizace jinak,ale nevím jestli to bylo i podle ročníků,trhu, bohužel ojniční čepy byli asi stejné.
Tady jsem něco našel v tabulce na konci tudy odkaz
To auto teda jezdilo u nás na Zlínsku?Servis má Staňa Slováček,ne?To je hondař.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1179 H+ body: 4 1989 Civic  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 15:48   Citovat  

mad_zed napsal:
V klidu.Hlavne nepanikař.Prví udělej ten olej,pak se může spekulovat dál.
Samozřejmě má Monty pravdu.Ja nevím který máš typ motoru,ale některé měly uložení kliky 50, některé 55 a to i h22 to měly různé kódy motorizace jinak,ale nevím jestli to bylo i podle ročníků,trhu, bohužel ojniční čepy byli asi stejné.
Tady jsem něco našel v tabulce na konci tudy odkaz
To auto teda jezdilo u nás na Zlínsku?Servis má Staňa Slováček,ne?To je hondař.

Jj, kupoval jsem ho přímo ve Zlíně.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 16:44   Citovat  

Objednal jsem oil a filtr, tak až přijde, tak to zkusím vypustit.
Nikde nemůžu najít video H23 jak zní když je to chyceny ba klice
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
94EJ★1 je teď offline  94EJ★1
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 21:04  Naposledy upravil 94EJ★1 dne 4.9.2019 , 7:53, celkově upraveno 3 krát. Citovat  

ja mam při studenejch startech taky pazvuk, ale to je vylozene takovy hlasitější zasrčení sekundový, to děla olej pumpa monty? je to D16 motor a u předešlej B16 jsem to měl taky... ja to natočim jestli se dostanu k autu

edit// tak nenatočim dnes rano zrovna ani hlasek Velmi šťastný
na b16 mi to delalo stale a mazani zhasinalo opozdene
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1730 H+ body: 1 1994 Civic Coupe  
Phoxinus je teď offline  Phoxinus
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 21:21   Citovat  

Joj, toho accorda znám. Pokud si pamatuju, Staňa mu dělal rozvody a spojku OK
Na klepání si nestěžoval pokud vím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 119 H+ body: 1 2001 Accord  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 21:39   Citovat  

Phoxinus napsal:
Joj, toho accorda znám. Pokud si pamatuju, Staňa mu dělal rozvody a spojku OK
Na klepání si nestěžoval pokud vím.


Aha,
Jo rozvody, olej a na spojce pouze pritlacak. Už to je 10000km.Ja jsem s tím každopádně jen dojel domu a najel pár km.
Ještě mě napadlo jestli by to nedělali ventilový vůle?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.9.2019 , 15:39   Citovat  

monty napsal:
U h 23 se nic olejem neplní, spíš to má vybehany uložení kliky a trvá než se tam natáčí dost oleje. Já bych zkusil vyměnit olej a filtr a patral po měděných supinkách v oleji. H 23 je na poruchy kliky náchylná.


Tak jsem právě vypustil olej a nic jsem v něm nenašel. Zda se být naprosto čistý bez jakýchkoliv částeček čehokoliv. Olej tam je 10tis.km,neco přes rok.

Myslíš, že vy to teda mohlo bejt ok? A nebo to vydržet? Jestli to není stoceny, tak najeto má 137tis.km
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.9.2019 , 19:31   Citovat  

A co dělá tohle "tikani"?
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.9.2019 , 8:55   Citovat  

David.306 napsal:
A co dělá tohle "tikani"?
tudy odkaz


Projel jsem dost videí a všiml si, že to "tikani" dělají různé motory od Hondy, ne jen h23, ale viděl jsem i B20, f20, j30,... Ale nikde jsem se nedozvěděl, co to způsobuje
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.9.2019 , 9:41   Citovat  

Podle videa nepoznáš nic. Bueee Velká ventilová vůle,nebo tlumítko, příliš velká vůle ve vodítku ventilu.To jsou věci které většinou po zahřátí zmizí.Rikam většinou protože,pokud máš tu ventilovou vůli fakt velkou mlátí to i potom.Jednou se mě stalo,ale ne na honde,že jsem to po nastavení málo zakonzervoval a jak jsem to protáhl,tak tam byla vůle 3mm to bylo jiné mlácení Velmi šťastný
To máš dobrý,že netekly špony.Mozna bych u té h23 přemýšlel nad zkrácením intervalu na třeba 6tis.,nebo půl roku, aspoň ze začátku pro jistotu.

Pouze přítlačák? Proč by proboha někdo nevyměnil zrovna lamelu a ložisko, prostě celou sadu.Neni v tom žádná finanční výhoda.Navic lamela není jen obložení,ale ty pružiny na tlumení bývají na těch 2,2 a 2,4 vymačkané,že to cvaka.Ta 2,3 na tom bude podobně.

P.S.:Kolega v práci má Subaru Forester a předevčírem mě říkal-uvidime,co zas upadne, záhadně to přestalo během týdne klepat Velmi šťastný

Začne klepat=problém
Přestane klepat=problém
Klepe furt stejně= VTEC
Neklepe=někdy začne do té doby VTEC
Zjednodušeně řečeno
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1179 H+ body: 4 1989 Civic  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 7.9.2019 , 12:31   Citovat  

ten zvuk je mi povědomý Velmi šťastný když jsme ho řešili, bylo to:
1. uložení vahadel
2. větší vůle ve vodítkách ventilů
3. volné výfukové svody (resp.prasklý šteft) pořádnej výtlem a to všichni říkali, že ojniční čep a motor na generálku HaHaaa
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3983 H+ body: 27 1990 CR-X  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.9.2019 , 18:11   Citovat  

mad_zed napsal:
Podle videa nepoznáš nic. Bueee Velká ventilová vůle,nebo tlumítko, příliš velká vůle ve vodítku ventilu.To jsou věci které většinou po zahřátí zmizí.Rikam většinou protože,pokud máš tu ventilovou vůli fakt velkou mlátí to i potom.Jednou se mě stalo,ale ne na honde,že jsem to po nastavení málo zakonzervoval a jak jsem to protáhl,tak tam byla vůle 3mm to bylo jiné mlácení Velmi šťastný
To máš dobrý,že netekly špony.Mozna bych u té h23 přemýšlel nad zkrácením intervalu na třeba 6tis.,nebo půl roku, aspoň ze začátku pro jistotu.

Pouze přítlačák? Proč by proboha někdo nevyměnil zrovna lamelu a ložisko, prostě celou sadu.Neni v tom žádná finanční výhoda.Navic lamela není jen obložení,ale ty pružiny na tlumení bývají na těch 2,2 a 2,4 vymačkané,že to cvaka.Ta 2,3 na tom bude podobně.

P.S.:Kolega v práci má Subaru Forester a předevčírem mě říkal-uvidime,co zas upadne, záhadně to přestalo během týdne klepat Velmi šťastný

Začne klepat=problém
Přestane klepat=problém
Klepe furt stejně= VTEC
Neklepe=někdy začne do té doby VTEC
Zjednodušeně řečeno


Tohle video není přímo moje, ale ten zvuk se tam objevuje. Dneska jsem se jel kousek projel a když jsem přijel, tak motor šel krásně hladce a potichu. Možná jen asi mrknu na ventilový vůle.

S tou spojkou to nechápu, nevím jestli majitel chtěl ušetřit pár korun? Přitom HSC racing jsou vyhlášený servis na Hondy, tak se mi nezdá že vy oni chtěli měnit pouze pritlacak.

Ten interval výměny jsem měl v plánu zkrátit. Normálně měním tak 9-10tis.km tak to u H23 budu měnit dřív.

Právě ty zvuky jsme s kámošem zkoumaly a opravdu to po startu bylo slyset že shora, z hlavy. Takže doufám že spodek je a bude ok. Vím že je tento motor náchylný na kliku. Ale musím říct, že ten motor krásně jede, má i hezký zvuk.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.9.2019 , 18:13   Citovat  

RASTA napsal:
ten zvuk je mi povědomý Velmi šťastný když jsme ho řešili, bylo to:
1. uložení vahadel
2. větší vůle ve vodítkách ventilů
3. volné výfukové svody (resp.prasklý šteft) pořádnej výtlem a to všichni říkali, že ojniční čep a motor na generálku HaHaaa


Takže jsi udělal všechny 3 věci a vše ok?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 7.9.2019 , 22:10   Citovat  

David.306 napsal:
Takže jsi udělal všechny 3 věci a vše ok?


to neee...řešil jsem 3 případy s tímto zvukem, pokaždé v jiné intenzitě a toto byl výsledek..resp. příčina Úsměv
být tebou bych začal ventil vůlema, většina lidí na to wc kááálííí HaHaaa
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3983 H+ body: 27 1990 CR-X  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.9.2019 , 0:26   Citovat  

Na fb mi někdo radil, ať do motoru naleju Metabond eco, třeba máte někdo zkušenost. Já osobně nejsem pro přidávání čehokoliv do náplní.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1312 H+ body: 0 1993 Legend  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.9.2019 , 6:54   Citovat  

Hlavně prosím do oleje nic nepřidávej.Stejne tak do chladiče,atd.Radsi zkrať intervaly výměny,ale hlavně nic nepřidávej tak H23 si to nezaslouží,aby tam někdo dával lepidla.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1179 H+ body: 4 1989 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Klepání od motoru
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1045s ][ Dotazy: 123 (0.0186s) ][ GZIP on - Debug on ]