Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda civic 4g skákanie otáčok a škubanie
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 23.11.2019 , 13:15   Citovat  

Zdravím som na tomto fóre dnes prvý krát a chcel by som pomôcť s problémom s mojim prvým autom hondou civic 4g ed6 1.5b 66kw hatchback. Problém spočíva v tom že okolo 3000 otáčok začne ručička tachometra skákáť a začne mierne škubať . Príde mi že je aj vyššia spotreba.Skúsim pridať aj video.
Za všetky odpovede ďakujem.

Ps: niesom žiadny mechanik je to moje prvé auto a mám k nemu celkom vzťah Velmi šťastný

Prikladám link na video : tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 23.11.2019 , 16:07   Citovat  

Velmi pravděpodobně špatný zapalovací modul nebo kontakt na něm. Abys aspoň tušil, o čem mluvím, mrkni se sem - odkaz - jde sice o výměnu ložiska, ale ty vnitřnosti rozdělovače tam jsou vidět. U toho modulu jde o vývod vpravo stranou, pokud je to jen špatný kontakt.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13677 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 23.3.2020 , 19:35   Citovat  

Nazdar ďakujem za odpoveď no nepomohlo autom stále v otáckach trhá vymenil som už rozdelovač , lambdu , káble a aj celú klapku čo mám robiť auto stále nejde tak ako má
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 23.3.2020 , 20:31   Citovat  

Minor ma pravdu.Uz jsem videl hromadu vadnych modulu.Na nekterych blbne jen vyvod na otackomer,ale vetsinou casem zdechne cely modul.
Nebo muze byt v rozdelovaci vymlete lozisko a pak to tam nechodi,jak ma.
No pokud jsi vymenil cely rozdelovac(TD-01U) aj s modulem a dela to to same,tak bude nekde bud spatne zamacknuty konektor,nebo nekde upadava kostra.
Mas to original dvoubod,nebo to mas predelane na 4bod?
Na ecu nic neblika?Muze klidne blbnout jen otackomer a byt nekde jeste dalsi problem.
Zacalo to samo od sebe,nebo postupne?
Ono to jede blbe,kdyz je rozvodak o zub,ale neskace otackomer.Da se seridit predstih?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 24.3.2020 , 12:51   Citovat  

Prolezl jsem krabice a mám náhradní díly,jak na dualpoint dpfi,tak na mpfi SOHC i DOHC.Na vyzkoušení.
Takze pokud bys byl Trenčín/Ilava,tak dokážu pomoct.Ale asi až otevřou Hranice Velmi šťastný .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 16:36   Citovat  

Náhdou fotku aké maju byť konektory nemáte ? Myslim aj pri motore
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 19:00   Citovat  

Šak proto sem sa ptál,co tam máš.Jestli máš dualpoint,nebo předělané na multipoint.
Nahoď fotku motorového prostoru,co máš pod kapotou OK
No a ještě důležitější je ta informace,jestli ti ledka na jednotce nebliká chybu.
Jinak je to věštění z křišťálové koule.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 19:27   Citovat  

Rv 1990 d15b2 dual point by to mal byť mám pocit že ten rozdelovač niekto už menil a ledka mi neukazovala nič a check engine mi ukazuje iba po dlhšej jazde prikladam link na fotku motora
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 19:48   Citovat  

Koukal jsi i na podtlakové hadičky? A ten check a vyšší spotřeba, to by mohla být lambda sonda....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 236 H+ body: 3 1989 CR-X  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 20:03   Citovat  

Hore som pisal že som menil rozdelovač ale menil som v nom cievku a modul a lambdu som menil za novu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 20:17   Citovat  

A máš rozdělovač ve správné poloze?Jestli jsis při výměně udělal značku,jak má být.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 236 H+ body: 3 1989 CR-X  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 20:26   Citovat  

Tak je to opravdu dvoubod.Chtelo by to zkusit vyblikat tu závadu.
Když se to rozsvítí po delší době to by mohla být ta lambda sonda.Protože není vyhřívaná,tak to trvá než se to rozsvítí ECU čeká po nějaké době odezvu a když je mimo rozsah a nehýbe se vyhodí chybu č1.
To dělalo už i před výměnou té lambdy?To lítání otáček je divné.To dělává zapalovací modul.
Jestli jsi vyměnil ten modul a cívku, nebylo vidět v rozdělovači nějaké kovové piliny na snímači,nebo rozpadlé ložisko?Ono i když je rozpadlé,tak to drží to pouzdro u motora,ale může to u snímače blbnout.
V tomto rozdělovači jsou pouze 2snimace TDC a CKP podle kterých to zapaluje a vstřikuje.
Tak jestli některý tenhle snímač neblbne.Coz jsou chyby 54 a 58, které by to mohlo hazet.
Zkus ten kód vyblikat.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 21:02   Citovat  

Mám pocit, že by to měly být chyby 4 a 8.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13677 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2020 , 22:58   Citovat  

Díky za opravu.Samozrejme máš pravdu.Tolik bliknuti to ani neumí Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 26.3.2020 , 21:53   Citovat  

Náhodou ten rozdelovač nemáte?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 26.3.2020 , 22:35   Citovat  

Myslím, že ho mám. Pro jistotu se podívej, jaký má označení. Na jednom z trnů na boku by měl být nápis TD-01U.
U těchhle rozdělovačů se dost často uvolňují snímací cívky, když ho rozebereš, možná to i uvidíš.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13677 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2020 , 0:25   Citovat  

TD-01U by to mal byt no asi to bude niečo s TDC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2020 , 8:22   Citovat  

Mrknu,ale už sem dva zlikvidoval na civky a moduly.
Minore ty myslíš,jak ty cívky padají z toho jádra?
Jinak muzes použít i td-40u,ale musíš prepinovat konektory ze své TD-01u.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2020 , 10:02  Naposledy upravil Minor dne 27.3.2020 , 10:05, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

mad_zed: Jojo, přesně. Už jsem viděl i cívky rozšmelcovaný od excentru a rozdělovač plnej drátků.
Pokud ti zbyly rozdělovače bez modulů a cívek, Buntovi by to asi stačilo.
Jo, TD-40U je na stejný motor ze civica 5G, je záměnný, akorát má jiné konektory, které by sis musel přepinovat.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13677 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2020 , 10:03   Citovat  

Tak s TD01 mám jen šrot,ale zjistil jsem, že byli 2druhy cívek.Na obrázku ta horní je ta co se rozpadá a ta dolní je nějaká novější verze.
Všechny ty použité součástky z dualpointu padly za oběť pro vyšší zájmy TD-02 a TD-03,takže jejich smrt byla hrdinská Velmi šťastný


IMG_20200327_085333.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20200327_085333.jpg, 312.41 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2020 , 10:06   Citovat  

Jojo, jsou dva druhy, máš pravdu. Ty lepší (co nepadají) jsem zažil jen u aut z konce produkce.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13677 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2020 , 11:34   Citovat  

Asi ano.Ta co padá,jak se to ohřeje sjede a prostě se odre,nebo utrepe drát.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1362 H+ body: 4 1989 Civic  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2020 , 13:10   Citovat  

Hmm no takže stále si neviem dať rady motor stále škube dalšia vec je normálne že ručička teploty motora nikdy nie je v strede ale kusok pod stredom ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2020 , 13:21   Citovat  

Ručička pod středem je v pořádku, tak to má být.
Skákání otáčkoměru jsme už probrali, jinou příčinu než vadu modulu, vadu kabeláže od modulu do budíků nebo vadu přímo budíků asi neznám. Otázka je, jak jsi to vlastně myslel. Lítá ti jen ručička otáčkoměru bez ohledu na chod motoru nebo ti ručička lítá a škube se v souladu se škubáním motoru? Pokud je to ten druhý případ, tipoval bych vadu na vstřicích, jsou tam dva, a u toho dvoubodu je to poměrně časté. Zkus prohledat forum, určitě to už někdo řešil, já ten dvoubod nikdy neměl, tak nechci dávat zavádějící rady.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13677 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
Bunta je teď offline  Bunta
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2020 , 13:35   Citovat  

JO otáčkomer skáče ako škube motor
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2020 , 14:20   Citovat  

No jo, ty jsi to napsal tak, že jsme to chápali jako že se škube ručička otáčkoměru.
Pokud škube motor, tak tipuju přicpaný vstřik.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13677 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.7.2020 , 13:03   Citovat  

když to tak čtu.....
...co vlastním C4G se swapem B16A1 (ecu P30), od cca 6500 do 8000 se rozhoupe ručička otáčkoměru..motor běží normálně.
Takže zkontrolovat kabeláž, modul a celkově rozdělovač (tuším, že není origo), popř. budíky Úsměv
A já měl za to, že je to nějaká nedokonalost při tomto swapu HaHaaa už jen to, že stabilně hází chyby 1,20,36 - což jsem procházel zahraniční fóra a nejsem jediný. Není nad to koupit swap po někom, kdo tomu "hodně" rozumí Tak to valím bulvy
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4115 H+ body: 29 1990 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda civic 4g skákanie otáčok a škubanie
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1068s ][ Dotazy: 141 (0.0186s) ][ GZIP on - Debug on ]