Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g e:HEV (2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 19
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 22.11.2019 , 19:54  Naposledy upravil stani-stani dne 25.5.2020 , 7:22, celkově upraveno 3 krát. Citovat  

Zakládám toto téma, protože se jedná o zcela nový typ.

Články:1, 2, 3.

Video s podrobnostmi exteriéru a interiéru:
https://www.youtube.com/watch?v=d5ISSPgNM3Q

Zajímavostí je 5 různých variant: Home, Crosstar, Luxe, Ness, Basic.


honda-jazz.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
honda-jazz.jpg, 22.61 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.11.2019 , 11:55   Citovat  

Nešlo by téma nazvat "Vše o Jazz 4g" abychom držely nějaký klubový systém? Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2634 2009 Accord Tourer  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 27.11.2019 , 14:12   Citovat  

V tom případě bych tohle vlákno úplně smazal, páč Jazz 4G není nic nového pod Sluncem.
Na rozdíl třeba od Civiců (5 až 8G, a teď 10G), tam vlákna podle generací smysl mají.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2381 1999 Accord  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.11.2019 , 14:50   Citovat  

Tak pořád to je něco jiného než 3g, ne? Během pár let zestárne a budou se zde resit věci jako v kterémkoliv jiném vlákně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2634 2009 Accord Tourer  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.11.2019 , 15:20   Citovat  

piskot napsal:
..páč Jazz 4G není nic nového pod Sluncem...
Hmmm... Tak to valím bulvy

Ale zpět k tématu: všiml si někdo na tom videu, kde jsou u/na volantu tlačítka na příjetí/ukončení hovoru? Já je tam nějak nevidím.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 27.11.2019 , 18:22   Citovat  

stani-stani napsal:
Hmmm... Tak to valím bulvy

Ale zpět k tématu: všiml si někdo na tom videu, kde jsou u/na volantu tlačítka na příjetí/ukončení hovoru? Já je tam nějak nevidím.

Jasně, jsou tam, čas 2:05. Uf, ale znova už se na ten "nový" Jazz koukat nebudu, jo...? Úsměv

Jo, v čem je jiný, než předchozí...?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2381 1999 Accord  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.11.2019 , 18:40   Citovat  

piskot napsal:
Jasně, jsou tam, čas 2:05.

No, spíš 2:29 - ale já tam ty tlačítka nevidím...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 2.12.2019 , 16:00   Citovat  

Nová videa, exteriér a interiér.

Loketní opěrka jako luxus? V Lux navíc kapsy v zadní části u obou předních sedaček, u Home jen v jedné a v Basic žádná? V kufru schod - i po sklopení zadních sedaček.


FIT Home, Lux a Basic
https://www.youtube.com/watch?v=4yTa1irHlE0

FIT Home, Lux, Crosstar, Ness
https://www.youtube.com/watch?v=HnlraiIjRLU


FIT Crosstar
https://www.youtube.com/watch?v=vWJ5ouQRJm8
https://www.youtube.com/watch?v=NqWiT97Fa5k

Info z japonské stránky Honda (Google překladač).
Z té samé stránky popisy vybavení u daných variací (Google překladač).

Jinak prý v Japonsku v prodeji od února 2020.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.12.2019 , 21:57   Citovat  

Honda Fit v USA.

Cena začíná na 16.200 USD = cca 370.000 Kč. Nejdražší verze 21.550 USD = cca 492.000 Kč.
Zajímavé je, že se bude prodávat jak s manuální převodovkou, tak s automatickou. A automatickou uvádí CVT, ne e-CVT (což je dost velký rozdíl).
Taktéž udávaná průměrná spotřeba nic moc: 31 mpg (7,59 l/100km) u manuálu, a 36 mpg (6,53 l/100km) u automatu.

Standardní výbava zahrnuje zadní kameru, spoiler výklopných dveří, automatické zapnutí / vypnutí světlometů, LED zadní světla, Bluetooth, multifunkční středovou konzolu. K dispozici je sedm barevných možností.

Od úrovně Sport a výše přicházejí auta s integrací Apple CarPlay a Android Auto prostřednictvím 7palcového dotykového displeje a automatických dálkových světlometů.

Honda Sensing zahrnuje brzdový systém pro zmírnění kolize, adaptivní tempomat, zmírnění odjezdu z jízdního pruhu.

---------------
Aktualizace: tak se mi zdá, že tam píší o nějakém jiném modelu Fit 2020, i když obrázek (a odkaz v článku) odkazuje na Fit 2020 e:HEV.
Ale v článku nic o "e:HEV", a ta udávaná spotřeba také neodpovídá hybridu... Cooo??? Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 0:12   Citovat  

To bude nová generace Jazzu pro US trhy s atmosférou 1.5 iVTEC, která je u nás v Jazzu Dynamic. Pro EU trhy bude Jazz dostupny výhradně s hybridem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 614 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 6:05   Citovat  

anunaki napsal:
To bude nová generace Jazzu pro US trhy s atmosférou 1.5 iVTEC, která je u nás v Jazzu Dynamic. Pro EU trhy bude Jazz dostupny výhradně s hybridem.


Aha Tak to koukám!
Takže ten obrázek je tam správný? Tedy Jazz 4g, ale nehybrid? Cooo??? Že o tom nikde nepsali...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 7:25   Citovat  

Obrázek mi přijde z nové generace. Každopádně tam píšou o pohonné jednotce 1.5 iVTEC s přímým vstřikováním s manuálem nebo Cvt. Jazze s hybridním pohonem v EU Honda uvede kvůli snížení flotilovych emisí. Už teď tu mělo být hybridní HRV. V druhé polovině roku 2020 očekávám zajímavé akce na nového Jazze, protože každý snížený gram CO2 je dobrý. Uvidíme.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 614 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 11:29   Citovat  

No, možná hybrid ani v v Americe nebude.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 11:46   Citovat  

Co bude v U.S je mi celkem fuk. Z toho článku mě spíš zaujalo tohle:

... the best handling, most fuel-efficient, and highest quality Fit to date. We know because we've just driven a pre-production version at Honda's Takasu proving ground in Hokkaido, Japan's northern-most island.

Něco podobného tvrdil Jopeeeno, který měl informace od dealera. Celkem zajímavá shoda.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 614 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 11:51   Citovat  

Jo, to je dobrá informace, i když naproti tomu: ...but the plastics on the door panels and the top of the dash feel less improved.

Já čekám na rozměry, spotřebu, a první test - hlavně jízda do kopce a 130 km/h na dálnici - hluk.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 12:11   Citovat  

Tak jeli v predprodukční verzi, uvidíme jaká bude realita. Délka auta bude myslím kolem 4m, Honda bude chtít hádám zachovat kompaktnost auta a neprodlužovat ho jako třeba Civica. Ten zadní převis je malý, ale možná trochu prodloužili rozvor. Hluk na dálnici mě zajímá taky, to by mě vadilo na Dynamicu. Má tam být 1.5 pracující v atkinsonu, uvidíme.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 614 2014 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 14:22   Citovat  

O hluk bych se nebál , motor není slyšet ani venku HaHaaa

Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3906  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 14:54   Citovat  

anunaki:
Vycházejme z toho, co máme. Z interiéru je cítit pocit prostoru, obdobný tomu z C7G 5D (k tomuto hondímu kompaktu má prostornost nového Jazzu údajně nejblíže, což je fajn). Menší zavazadelník byl rovněž statický pocit, počkejme si na reálná data.

Co se týče pohonu, buďme rádi za R4, 1.5 l. Ve většině případů bude spalovací motor pohánět generátor a vibrace z litrového tříválce nechceš (nechceme). Mrzí mě jen, že se šíří drby o tom, že může být u nasazen přímovstřikový motor, který se mi nezdá pro tuto sestavu ideální (průs.r s benzínem v oleji, zakarbonování ventilů a sedel).

Příjde mi, že z videa od hopita je vidět rozdíl ve světlé výšce Jazze a Jazze Crosstar. Na to jsem fakt zvědavý. Doufám, že bude info o autě dřív, než auto dojede do Evropy (počátek května).

hopit:
Jj, nějak to (kupodivu) neřve Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 21:33   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Mrzí mě jen, že se šíří drby o tom, že může být u nasazen přímovstřikový motor...

Jaký motor by sis tam přál? Myslíš, že v 4g Jazzu bude nějaký zcela nový?

Jinak jsem cca před 2 měsíci četl na americkém webu, že v tomto novém FIT/JAZZ(e:HEV) má prý být v Evropě a v Asii na výběr mezi 1.5 a 1.3.
Já mám obavu i u toho 1.5, protože se mě to zdá být na hybrid slabé (navíc Atkinson). Viz Toyoty 1.8 - "vysavače". Až 2.0 je vcelku OK.
Tudíž jsem moc zvědavý na test, jak se bude chovat při jízdě do kopce - jakou bude mít na to sílu a samozřejmě úroveň hluku, to samé na dálnici při 130 km/h.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 22:11   Citovat  

Není motor, jako motor. Vysvětlení, třeba na datech. Toyotí motor 1.8, použitý v hybridní verzi, má 72 kW (v součtu s elektromotorem 90 kW) a 142 Nm, 1.5 zase 51 kW (v součtu s elektromotorem 74 kW) a 111 Nm.
Tohle fakt nejsou jistě vůbec dechberoucí údaje, už i "na papíru", čemuž odpovídá i ta Tebou zmiňovaná dynamika.

Hondí hybridní systém, jak máš jistě načteno, ale pracuje na jiném principu, nemá klasickou převodovku, tedy není tam CVT, e-CVT, nýbrž "přímý" převod, používá v řetězci dva elektromotory (generátor, hnací motor). Není tedy pravděpodobné, že tento systém bude tak uřvaný, jak u Toyoty. Už jsem tu psal, MÁ TO JET LÍP, NEŽ JAZZ DYNAMIC.

To, jak to pojede v kopci ve vyšších rychlostech, mi taky vrtá hlavou. Jak se s tím Honda "poprala" se žel Bohu, dozvíme až na jaře.

Pokud bude použit motor z HR-V, nebo jeho alternativa, silně pochybuji, že bude podladěn na hodnotu, blížící se tomu z Yarisu. Píšou, že to má být úsporné, ale i zábavné auto.

Jasně, pokud budeš požadovat okamžitý, plný výkon, 1.5 bude přes onen přímý převod dotovat pohon otáčkami, blížící se maximálním, ale jak často tak bude řidič hybridu jezdit? Hybrid v B segmentu si zřejmě sportovec nekoupí.

Věřím, doufám, že fajn pocit z jízdy v JPN nebyl jen hloupý plk a přehnané nadšení, ale čistý reálný pohled (tohle bych od vedení České Hondy trochu očekával).

No, jsem zvědavý. Hlavně, každý vnímá dobrou dynamiku a jízdní vlastnosti, či hluk, jinak.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.12.2019 , 22:26   Citovat  

No právě, nějak mě nejde dohromady "dobrá dynamika" s "most fuel-efficient", právě u 1.5.
Jasně, u hybridů, obzvláště s takovouto motorizací se předpokládá klidná jízda, žádný sport, o tom žádná. Ale i taková auta mají své příznivce, já mezi ně patřím.

Jinak právě u Hondy o hybridním systému mnoho nevím, ale e-CVT není klasická převodovka, je to právě ten "přímý převod", jak popisuješ.

Ještě jedna věc by mě dost zajímala, jestli i v tomto "slabším" autě bude možnost tažného zařízení. U Priuse to bylo myslím možné až od 4g - muselo se kvůli tomu upravit celkové chlazení hybridního systému, (bavíme-li se o menších hybridech).

Jasně, je tu mnoho otázek, musíme si počkat na reálný test. Ale myslím, že nebudeme muset čekat až do jara, neb v Japonsku se má prodávat už od února, tak předpokládám, že už příští měsíc bude nějaký reálný test, a snad do konce roku se dozvíme oficiální parametry.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 21:17   Citovat  

Honda Fit Modulo X Concept
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 22:05   Citovat  

stani-stani napsal:
Honda Fit Modulo X Concept

Nevím jak realita , ale na fotce je to divná laciná krabice Ble Kola nemá cenu ani komentovat.


Honda-Fit-Modulo-X-Concept-2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Honda-Fit-Modulo-X-Concept-2.jpg, 104.55 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3906  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 22:11   Citovat  

No, vypadá to fakt divně..
Ale tenhle "Freestar" ještě hůř:


Honda-Freed-Modulo-X-Concept-2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Honda-Freed-Modulo-X-Concept-2.jpg, 112.42 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 22:20   Citovat  

hopit:
Nevím, jak to bude v rámci OEM upgrade, ale v sérii to jezdí na 185/55 R16, což vypadá na podobný (malý) rozměr téhle kreace v podání Modulo. Kola jsou malá a podivná. Jestli to vezmu, jdou tam na léto šedé+leštěné 17" (205/45 R17). Kola dělají (celkový dojem z) auta Úsměv

I na 3G tento rozměr udělá parádu (design bych asi volil jiný) Úsměv


20191219_212518.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20191219_212518.jpg, 633.01 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 22:44   Citovat  

Jopeeno: Ten 3G to je jiná káva je to dobrý Možná je vzhled nového Jazze vyladěn pro ekoteroristy , velká kola a spoilery nejsou in Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3906  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 22:58   Citovat  

hopit:
To bez debat, Mugen umí i z krabičky udělat auto H+
Dejme jim šanci, možná naladí i 4G, to Modulo je chudý příbuzný (nelíbí se mi od nich kreace na HR-V).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 23:06   Citovat  

Nevím co pán povídá , ale je tam chvilku vidět pohonná jednotka . 7:20

Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3906  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.12.2019 , 23:33   Citovat  

No super, konečně video z jízdy. Chvílemi jel 130 km/h (v prvním kole) a ticho na palubě, v tom je citelný posun Úsměv Při kick downu to teda úplná sláva není, nicméně soudě podle intenzity jeho hlasu a zvuku motoru, to je tišší, než HR-V před FL, to bez debat. Motor má, jak jsme se už bavili, výfukové svody opět svedené k příčce, což je limitující.
Stopl jsem si to a myslím, že to bude L15B4 (Jazz 3G, HR-V), jen je jinak řešena klapka a sání.
Za mě o.k., při uvedené rychlosti je na palubě auta slušný komfort. Škoda, že mluví v té hatmatilce.
Díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2013 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 20.12.2019 , 8:09   Citovat  

hopit: no, ani jsme nemuseli čekat do příštího měsíce, jak jsem předpovídal, a už první i když jen takový menší test, je tu. Úsměv

Dle mě úroveň hluku průměrná, a při akceleraci, no jasně, slabý motor ještě v Atkinsonu, s tím se nic nenadělá, tam to půjde pořád do vysokých otáček a samozřejmě hluk bude. Jen se obávám aby to nebylo při jakékoli akceleraci, ne jen při kick downu.

Překvapilo mě, že jak jel v Luxu, tak tam nebyla loketní opěrka (jako při oficiálním představování), zřejmě to bude asi volitelná věc.

Jinak auto se mě líbí, fakt o něm vážně uvažuji, co se mě ale nelíbí a nechápu, že modernizace nepostihla i páku předvolby AT, ta by tam být neměla (navíc tak velká), měly by tam být už jen tlačítka - to by krásně ladilo s designem. Je to trochu nepochopitelné, když i parkovací brzda je řešena elektronicky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 217  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g e:HEV (2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1198s ][ Dotazy: 153 (0.0225s) ][ GZIP on - Debug on ]