Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 3G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 32, 33, 34  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 33 z 34
marek.82 je teď offline  marek.82
2 háčka
PříspěvekZaslal: 1.2.2020 , 9:03   Citovat  

dobry_druh napsal:
Zdravím všechny, rád bych se zeptal, kolik je tak zhruba normální, průměrná cena JEN ZA PRÁCI za tyto úkony na CR-V III RE5 2.0 iVTEC mimo autorizovaný servis:

1. diagnostika
2. demontáž, vyčištění a přetěsnění olejové vany
3. výměna cívek a svíček
4. výměna motorového oleje
5. výměna oleje v diferenciálu
6. výměna chladící kapaliny
7. výměna spon na hadících chladícího okruhu
8. seřízení vůle ventilů
9. výměna předních brzdových kotoučů

Je normální aby si za to mechanik řekl o 26tis. Kč jen za práci??? Nepřijde vám to trochu přemrštěné? Mnohokrát děkuji za odpověď.


pokud to vsechno delal pres vyfuk tak jo
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 595  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 1.2.2020 , 14:29   Citovat  

Takže o kolik mě chlapec reálně natáhnul? Nemůžu si pomoct, ale i kdyby diagnostika trvala 2h, demontáž, vyčištění a přetěsnění olejové vany 8h, výměna svíček a cívek 2h, výměna obou olejů 2h, chladící kapalina 1h, spony 2h, seřízení ventilů 3h a výměna kotoučů 2h, pořád jsme na 22h práce, a stejně mi to pořád přijde, že by to člověk musel dělat jak píše kolega "přes výfuk", aby to trvalo tak dlouho.. A i kdyby to bylo 24h práce, tak je to pořád přes litr na hodinu... OK, ještě vlastně měřil kompresi, ale to snad není na dýl než na hodinu ne? Nebo se pletu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 2009 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.2.2020 , 8:25   Citovat  

dobry_druh napsal:
Takže o kolik mě chlapec reálně natáhnul? Nemůžu si pomoct, ale i kdyby diagnostika trvala 2h, demontáž, vyčištění a přetěsnění olejové vany 8h, výměna svíček a cívek 2h, výměna obou olejů 2h, chladící kapalina 1h, spony 2h, seřízení ventilů 3h a výměna kotoučů 2h, pořád jsme na 22h práce, a stejně mi to pořád přijde, že by to člověk musel dělat jak píše kolega "přes výfuk", aby to trvalo tak dlouho.. A i kdyby to bylo 24h práce, tak je to pořád přes litr na hodinu... OK, ještě vlastně měřil kompresi, ale to snad není na dýl než na hodinu ne? Nebo se pletu?


Tak třeba svíčky, cívky a seřízení ventilů je prakticky jeden úkon, kdy svíce a cívky musí stejně ven a zpátky dáváš nové. Seřízení ventilů mi doma na koleni trvá max hodinu vč. montáže a demontáže, olej v difu je asi na 30min. Chladící kapalina a spony je opět jeden úkon. Myslím si, že přes 10h práce by to trvalo jen jednorukému
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2368 2002 Civic Type-R  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 5.2.2020 , 0:15   Citovat  

Ahoj. Měnil jste někdo tlumiče? Je KAYABA v pohodě? A řešil jste někdo nefunkční automaticky naklápění světlometů? Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1322 1993 Legend  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.2.2020 , 8:48   Citovat  

David.306 napsal:
Ahoj. Měnil jste někdo tlumiče? Je KAYABA v pohodě? A řešil jste někdo nefunkční automaticky naklápění světlometů? Díky

Tlumiče neřešil, protože pokud ti neproreznou nebo nepraskne na předních manžeta, tak origo showy jsou téměř nesmrtelný.
Nefunkční naklápění myslíš xenonů? Pokud ano, máš prasklou spojovací tyčku k senzoru naklápění na nápravě u P zadního kola
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2368 2002 Civic Type-R  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 12.2.2020 , 11:52   Citovat  

Zdravím, moje CR-V III 2.0 iV-TEC (R20A2) je po výměně těsnění pod hlavou kvůli přehřátí motoru a rád bych se zeptal, co si myslíte o zvuku motoru? Přijde vám to jako zdravý zvuk nebo by mohl být někde problém? Jde o zvuk po studeném startu, nejdřív chvíli na volnoběh, pak dvakrát přidání plynu na neutrál a nakonec zvuk po zařazení D (automat) se sešlápnutou brzdou.

Soundcloud - zvuk motoru R20A2

Díky moc všem za názory.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 2009 CR-V  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 4.3.2020 , 17:02   Citovat  

Ahojte, mám dotaz ohledně geometrie na 2.2 i-ctdi. Nezdá se mi, že by se mi pneumatiky sjížděly, ale při přímém směru mám volant lehce natočený na stranu. Chtěl bych si pro jistotu nechat udělat geometrii. Má moje auto el. nebo hydraulické řízení a musí se po geometrii udělat reset. Moc tomu nerozumím, ale ptal se mě na to můj mechanik. Jinak bych prý musel na geometrii do Hondy. Dík za odpověď.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 60 2007 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.3.2020 , 8:22   Citovat  

michalb napsal:
Ahojte, mám dotaz ohledně geometrie na 2.2 i-ctdi. Nezdá se mi, že by se mi pneumatiky sjížděly, ale při přímém směru mám volant lehce natočený na stranu. Chtěl bych si pro jistotu nechat udělat geometrii. Má moje auto el. nebo hydraulické řízení a musí se po geometrii udělat reset. Moc tomu nerozumím, ale ptal se mě na to můj mechanik. Jinak bych prý musel na geometrii do Hondy. Dík za odpověď.

ropa má hydraulický posilovač a vůbec netuším o jakém resetu mluvíš, nic takového není potřeba ani u benzínu, který má el. posilovač
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2368 2002 Civic Type-R  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 5.3.2020 , 11:24   Citovat  

Taky nevím, co tím myslel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 60 2007 CR-V  
Pavel jazz je teď offline  Pavel jazz
PříspěvekZaslal: 6.3.2020 , 11:20   Citovat  

michalb napsal:
Ahojte, mám dotaz ohledně geometrie na 2.2 i-ctdi. Nezdá se mi, že by se mi pneumatiky sjížděly, ale při přímém směru mám volant lehce natočený na stranu. Chtěl bych si pro jistotu nechat udělat geometrii. Má moje auto el. nebo hydraulické řízení a musí se po geometrii udělat reset. Moc tomu nerozumím, ale ptal se mě na to můj mechanik. Jinak bych prý musel na geometrii do Hondy. Dík za odpověď.


myslím že tím myslel ze u koncernu se při geo rovná volant pomoci diagnostiky. aspoň myslím ze mi to takhle říkal kamarád
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 51  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 22.3.2020 , 11:20   Citovat  

Nechcete někdo android autoradio místo originálu? Táta auto nakonec prodal a koupil jiný a autoradio mu doma zbylo
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1322 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.3.2020 , 18:21   Citovat  

Je to tohle radio


IMG-20200322-WA0000.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG-20200322-WA0000.jpg, 161.81 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1322 1993 Legend  
rocky33 je teď offline  rocky33
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.3.2020 , 18:21   Citovat  

michalb napsal:
Ahojte, mám dotaz ohledně geometrie na 2.2 i-ctdi. Nezdá se mi, že by se mi pneumatiky sjížděly, ale při přímém směru mám volant lehce natočený na stranu. Chtěl bych si pro jistotu nechat udělat geometrii. Má moje auto el. nebo hydraulické řízení a musí se po geometrii udělat reset. Moc tomu nerozumím, ale ptal se mě na to můj mechanik. Jinak bych prý musel na geometrii do Hondy. Dík za odpověď.



Ahoj je tam hydraulika , od koupě jsem měl taky volant mírně na stranu ale neřešil jsem to až do té doby než jsem nechal měnit nějaké věci na podvozku za origo díly včetně geometrie v hondě .Celkem jsem tam jel 2x nebo nebyli schopni ho usadit rovně ,jezdili totiž na tu geometrii do jiné firmy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 219 2007 CR-V  
tomyks je teď offline  tomyks
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.5.2020 , 8:02   Citovat  

David.306 napsal:
Je to tohle radio


Zdravim, náhodou to rádio, je ještě k mání?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 1988 Civic  
jojidlo je teď offline  jojidlo
PříspěvekZaslal: 21.5.2020 , 21:38   Citovat  

Nazdar banda. Len možno by som Vás tu chcel upozorniť na problém, ktorý môže vzniknúť na CRV 3g (a možno aj na iných generáciach). Teda minimálne ja som si to náhodne všimol na mojej. Nakoľko som cez zimu jazdil dosť po blate, štrku a všetkom možnom aj nemožnom, rozhodol som sa rozbrať oplastovanie okolo zadných blatníkov a vyčistiť to od všetkého bordelu, nech to tam nehnije. Zostal som však nemilo prekvapený, že za tým krátkym gumeným chráničom, čo je vpredu v blatníku, je gumená zátka, ktorá by mala zabraňovať dostať sa vode do hlavného bočného nosníka celého podvozku, teda prahu. Od výroby by mala byť predpokladám zatretá tmelom a teda by mala byť chránená pred vodou a nečistotami. Zostal som však prekvapený, že pri mojej 2011 CRV a najazdenými 140 000 km bol ten tmel rozsypaný a nádherne to tam všetko hnilo. Takže som to vyčistil, vyfúkal kompresorom, odvetral a zatiahol vrstvou tmelu, čo som doma našiel na použitie do exteriéru, nakoľko to bolo v nedeľu a všetko bolo zavreté. Na jeseň asi kúpim normálny tmel a vytmelím to niečim, čo je na to určené. Čiže len Vás na to upozorňujem, že to môže byť potencionálne miesto na vniknutie vody do nosníka a začiatok korózie Vašich pekáčov Hihi


1.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
1.JPG, 308.75 kB

2.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
2.JPG, 307.18 kB

3.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
3.JPG, 259.09 kB

4.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4.JPG, 261.38 kB

5.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
5.JPG, 290.37 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.5.2020 , 21:57   Citovat  

Řešil jsem podobný problém na prazích auta, které mi poničili v pneuservise od zvedáku. Narovnal jsem pokřivené prahové plechy, odrezil, natřel základní barvu a na to pak nanesl tmel Body 999. Má obdobnou strukturu i vlastnosti, jako ten tmel ve Tvých podbězích. Vyzkoušej, je fakt dobrý OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2059 2019 Civic VT  
marek.82 je teď offline  marek.82
2 háčka
PříspěvekZaslal: 23.5.2020 , 15:59   Citovat  

a proto sem si nechal na novem aute sjet dutiny a spodek voskem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 595  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 23.5.2020 , 16:08   Citovat  

Zdravím bando,

urezly mi na s*ačku příruby mezi středovým a koncovým dílem výfuku. (pružný spoj) ( Honda 2.0 vtec, 2009, RE5) Máte někdo nápad co s tím aniž bych musel měnit obě části výfuku? A pokud to bude nezbytné, tak kde případně hledat středový a koncový díl, aniž by to bylo za 15k? Úsměv Díky moc
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 2009 CR-V  
marek.82 je teď offline  marek.82
2 háčka
PříspěvekZaslal: 23.5.2020 , 18:09   Citovat  

dobry_druh napsal:
Zdravím bando,

urezly mi na s*ačku příruby mezi středovým a koncovým dílem výfuku. (pružný spoj) ( Honda 2.0 vtec, 2009, RE5) Máte někdo nápad co s tím aniž bych musel měnit obě části výfuku? A pokud to bude nezbytné, tak kde případně hledat středový a koncový díl, aniž by to bylo za 15k? Úsměv Díky moc


sice sem to nevidel jak to u tebe vypada ale uz sem to menil u x crv 3.g, budes mit uhnitou prirubu stredniho vyfuku, stredni vyfuk, srouby ( misto tech propojenych "sponou" davam obycejne vyfukove ) , tesneni, vsechno jde objednat v neoriginalu, pokud dobre pamatuju kdyz sem ten vyfuk menil naposled pred cca mesicem tak stal 3050,- pokud se nepletu, takze vymenis stred a zadni zustava origos
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 595  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 23.5.2020 , 20:51   Citovat  

marek.82 napsal:
sice sem to nevidel jak to u tebe vypada ale uz sem to menil u x crv 3.g, budes mit uhnitou prirubu stredniho vyfuku, stredni vyfuk, srouby ( misto tech propojenych "sponou" davam obycejne vyfukove ) , tesneni, vsechno jde objednat v neoriginalu, pokud dobre pamatuju kdyz sem ten vyfuk menil naposled pred cca mesicem tak stal 3050,- pokud se nepletu, takze vymenis stred a zadni zustava origos


Právě, že jsem na to koukal a jsou uhnilý obě strany, jak střed, tak zadní, ten zadní je o to teď v podstatě jen opřenej, ale tím spojem vidíš skrz, takže se obávám, že budu muset vyměnit střed i zadní.. Chtěl jsem objednat J2 Engineering, nerez komplet, ale zjistil jsem dnes, že je to pouze na 2.4L verze, nevíte někdo případně o nerezovým středním a koncovým díle co by seděl na 2.0 vtec (2009)?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 2009 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.5.2020 , 7:45   Citovat  

dobry_druh napsal:
Právě, že jsem na to koukal a jsou uhnilý obě strany, jak střed, tak zadní, ten zadní je o to teď v podstatě jen opřenej, ale tím spojem vidíš skrz, takže se obávám, že budu muset vyměnit střed i zadní.. Chtěl jsem objednat J2 Engineering, nerez komplet, ale zjistil jsem dnes, že je to pouze na 2.4L verze, nevíte někdo případně o nerezovým středním a koncovým díle co by seděl na 2.0 vtec (2009)?

Dobrý dotaz, jelikož tohle je fakt nejslabší místo všech Hond, lítá tam neustále všechen bordel to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2368 2002 Civic Type-R  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 2.6.2020 , 15:17   Citovat  

Ahojte, nevíte o někom v Moravskoslezském kraji, případně v Olomouckém, kdo umí opravit převodovku? Na 2. st. mi to škrtá, ale jen ua studena. Jak se zahřeje, je to OK. Zřejmě synchron. Neřešil bych to, ale začala mi prokluzovat spojka po 180000km, tak by se to všechno udělalo najednou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 60 2007 CR-V  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 5.6.2020 , 1:26   Citovat  

rotker napsal:
Dobrý dotaz, jelikož tohle je fakt nejslabší místo všech Hond, lítá tam neustále všechen bordel to mi hlava nebere


Malý update:

Jelikož to řeším z Francie a nemám moc možnosti to tu bastlit, tak jsem sáhnul po řešení nový středový i koncový díl z druhovýroby, značka VEGAZ, plus těsnění, silentbloky a šrouby, 406,- EUR i s dopravou, je to na cestě, tak pak dám vědět, snad to nebude úplnej šunt..

Každopádně pro ty, co maj možnost trochu bastlit, nebo maj taky jako já uhnitou jen tu přírubu (pružnou spojku) na obou trubkách a zbytek trubek vypadá ještě použitelně, nebo maj hluboko do kapsy, jsem při svém hledání řešení narazil na toto:



Seženete to sopťa sopťa TADY

Třeba to někomu pomůže..

Jinak jsem zaznamenal, že spotřeba šla s tou dírou nahoru tak o 0.7-0.8 L a auto dost zlenivělo.. kuky kuk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 2009 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.6.2020 , 7:16   Citovat  

dobry_druh napsal:
Malý update:

Jelikož to řeším z Francie a nemám moc možnosti to tu bastlit, tak jsem sáhnul po řešení nový středový i koncový díl z druhovýroby, značka VEGAZ, plus těsnění, silentbloky a šrouby, 406,- EUR i s dopravou, je to na cestě, tak pak dám vědět, snad to nebude úplnej šunt..

Každopádně pro ty, co maj možnost trochu bastlit, nebo maj taky jako já uhnitou jen tu přírubu (pružnou spojku) na obou trubkách a zbytek trubek vypadá ještě použitelně, nebo maj hluboko do kapsy, jsem při svém hledání řešení narazil na toto:



Seženete to sopťa sopťa TADY

Třeba to někomu pomůže..

Jinak jsem zaznamenal, že spotřeba šla s tou dírou nahoru tak o 0.7-0.8 L a auto dost zlenivělo.. kuky kuk

Bohužel ta příruba je na CRV1G, CRV3G má předpokládám širší potrubí...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2368 2002 Civic Type-R  
lukas.kovarik je teď offline  lukas.kovarik
PříspěvekZaslal: 8.6.2020 , 21:59   Citovat  

Ahoj, Se stydím jsem nováček s Hondou CR-V 2.2 TDCi 2008, dělá mi psí kusy zrcátko to mi hlava nebere Cca při každém 4 startu mi začne přeskakovat servomotorek v levém zpětném zrcátku, stačí na něj mírně zatlačit směrem dopředu a tím docvakne do krajní polohy a přestane. Dělá to i když se otevírají ze sklopení, i když jsou nechaná v provozní poloze. Pokud někdo víte, jak to odstranit, budu rád. Předem díky za jakékoliv typy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3  
dobry_druh je teď offline  dobry_druh
PříspěvekZaslal: 8.6.2020 , 22:35   Citovat  

Tak už mám nový výfuk, objednáno na autodoc.fr, objednán středový a koncový výfuk, obojí VEGAZ, přišlo mi obojí IMASAF (HO5306 a HO5307), který má eshop uvedený jako, že je vyprodaný a který navíc nabízí asi o 50EUR na díle víc Velmi šťastný Zajímavá taktika prodeje, nicméně, nezlobím se, naopak! Zpracování vypadá velmi dobře, koncová trubka muffleru má dokonce dvojitou trubku a ta vnější je podle všeho z nerezu, to mě velmi mile překvapilo. Montáž mi zabrala asi hodinu, vyměnil jsem rovnou všechny silentbloky, šrouby a matky a samozřejmě těsnění. Velmi mile mě překvapilo, že po montáži nového výfuku auto úplně přestalo vibrovat, zvuk výfuku je perfektní, velmi podobný originálu, nijak píská, nehlučí, ani nerezonuje a to ani ve vysokých otáčkách, kde mi přijde malinko sportovnější než originál a moc se mi to líbí. Motoru se vrátil výkon, velmi dobře reaguje na plyn, táhne už od spodu, konečně zase akceleruje, až mě překvapilo jak dobře Úsměv ..předtím bylo neskutečně líné.. Po výměně jsem resetoval ECU a nechal nastartováno asi 15min. na volnoběh, pak jsem najel cca. 60km po Francouzském venkově, z města do města, na nákup a zpět se spotřebou 8,5L. Předtím byla spotřeba na stejné cestě 9,9L. Rozdíl je tedy 1,4L a konečně si člověk zase jízdu užívá VTEC Doufám, že výfuk nějakej čas v tomhle stavu vydrží. Mám radost. Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 2009 CR-V  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 9.6.2020 , 8:01   Citovat  

Imasaf je kvalita originálu , nic lepšího už tam nedáš ...

koncovka Streamu : tudy odkaz a vnitřek tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 461 2012 Civic i-DTEC  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 12.7.2020 , 15:36   Citovat  

Na autě mám najeto 180000 km. Za studena šla hůře zařadit dvojka, ale jen do zahřátí. Jakoby slyšel někdy i škrknutí. Nyní jsem vyměnil komplet spojku a při této příležitosti rozebrali převodovku a vše je v pořádku, tedy i synchrony. Olej vyměnili. Je sice léto, ale když je ráno chladno, opět jde dvojka za studena ztuha. Můžete mi někdo poradit?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 60 2007 CR-V  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.7.2020 , 23:24   Citovat  

Co tam je za olej? Origo MTF?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4023 2006 FR-V  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 13.7.2020 , 0:41   Citovat  

Před výměnou spojky jsme během 4 let 2x měnil olej mtf-3, ale nic. Teď mi tam dávali Castrol 75w80. Řazení se chová stejně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 60 2007 CR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 3G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 32, 33, 34  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(99373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1660s ][ Dotazy: 153 (0.0632s) ][ GZIP on - Debug on ]