Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
D16Z6 Po výměně katu a lambdy svítí check engine
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2020 , 19:02   Citovat  

Ahoj klubáci Úsměv. Tak jsem dnes na mojí targu nahodil nerez svody a decat od DNA motoring + novou lambdu Bosch.

Po nastartování se rozsvítí kontrolka motoru - předpokládám, že je to tím decatem Úsměv. Jinak novou lambdu jsem dával proto, že jsem tu starou proste nepovolil. Dá se ta chyba na diagnostice vymazat aby kontrolka nesvítíla? Díky Velmi šťastný přátele je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2020 , 19:10   Citovat  

Především si vyblikej, jaká to je chyba. Podle toho pak postupuj dál.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13692 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2020 , 19:57   Citovat  

Minor napsal:
Především si vyblikej, jaká to je chyba. Podle toho pak postupuj dál.


Jo to bych rád. Koukal jsem na návod a to asi nedám Se stydím svody vyměním, ale na elektroniku jsem levej.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2020 , 20:28   Citovat  

A co na tom neumíš? Najít konektor a propojit ho kancelářskou svorkou? Úsměv
Odkud jsi?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13692 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2020 , 22:17   Citovat  

Zahřej auto na provozní teplotu (dal bych tak 10km), pak na cca minutu dvě odpoj baterii a pak nastartuj a nech pár minut na volnoběh. Větráky, světla, rádio vše vypnuto. Pokud se bude znovu rozsvěcet, tak až pak bych vyblikával...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 24148 H+ body: 69 2016 Civic i-VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2020 , 8:25   Citovat  

Hellborn napsal:
Zahřej auto na provozní teplotu (dal bych tak 10km), pak na cca minutu dvě odpoj baterii a pak nastartuj a nech pár minut na volnoběh. Větráky, světla, rádio vše vypnuto. Pokud se bude znovu rozsvěcet, tak až pak bych vyblikával...


Super díky za radu. Vyzkouším OK OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2020 , 8:26   Citovat  

Minor napsal:
A co na tom neumíš? Najít konektor a propojit ho kancelářskou svorkou? Úsměv
Odkud jsi?


Plzeň. Jo to propojím a dál?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2020 , 9:04   Citovat  

dál Ti na palubce začne blikat kontrolka motoru (dlouhé je 10, krátké 1) a spočítáš si číslo chyby.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 24148 H+ body: 69 2016 Civic i-VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 15:03   Citovat  

Hellborn napsal:
dál Ti na palubce začne blikat kontrolka motoru (dlouhé je 10, krátké 1) a spočítáš si číslo chyby.


Takže jsem auto projel cca 20km, poté odpojil baterku, připojil tak jak si napsal, ale kontrolka se po nastartování opět do cca 5 sekund rozsvítí a svítí trvale.

Podařilo se mi vyblikat i číslo chyby. Je to 41 (žádná jiná další chyba). Co jsem našel různě po fórech tak by to měla být lambda sonda? Což je mi divné. Dával jsem novou 4pin od Bosche. Tak to koukám! Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 16:14   Citovat  

Nicméně to opravdu je chyba lambdy. Třeba máš nějak zpřeházené kablíky, ta sonda byla i s konektorem?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13692 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 18:47   Citovat  

Minor napsal:
Nicméně to opravdu je chyba lambdy. Třeba máš nějak zpřeházené kablíky, ta sonda byla i s konektorem?


Ano byla s konektorem. Proste sem jen zacvaknul do původního konektoru.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
1
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 19:09   Citovat  

erveen123 napsal:
Takže jsem auto projel cca 20km, poté odpojil baterku, připojil tak jak si napsal, ale kontrolka se po nastartování opět do cca 5 sekund rozsvítí a svítí trvale.

Podařilo se mi vyblikat i číslo chyby. Je to 41 (žádná jiná další chyba). Co jsem našel různě po fórech tak by to měla být lambda sonda? Což je mi divné. Dával jsem novou 4pin od Bosche. Tak to koukám! Tak to koukám!


Ahoj,
klasická chyba.

Pokud dáš náhradu za OEM NGK/NTK, třeba právě BOSCH, tak jedině bez konektoru a dle měření elektrikáře správně zapojit: předehřev, zem, informace TAM a ZPĚT. Bohužel s konektorem to není ono. Ne vždy ty kabely sedí.

Za mne jedině OEM NGK/NTK, co je prvovýroba a s konektroem se dají koupit kolem 1.000,- +,- řešil jsem nyní i na D15Z8 motor.

Odkud jsi? Že bychom zkusili? Mám též D16Z6 s P28 ECU, prostě originál?

M.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17635 H+ body: 16 1992 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 19:16   Citovat  

Je to vyhřívání lambdasondy.Bud máš konektor špatně zasunutý,nebo je jinak zapojená.To znamená,že piny z lamdasondy k topnému tělísku nesedí na piny vyhřívání z ECU.Tato chyba narozdíl od chyby 1vyskoci okamžitě po nastartování.
Postupovat dle SM a proměřit jestli je to tělísko na správných pinech a má správný odpor.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1388 H+ body: 4 1989 Civic  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 20:15   Citovat  

M@jk napsal:
Ahoj,
klasická chyba.

Pokud dáš náhradu za OEM NGK/NTK, třeba právě BOSCH, tak jedině bez konektoru a dle měření elektrikáře správně zapojit: předehřev, zem, informace TAM a ZPĚT. Bohužel s konektorem to není ono. Ne vždy ty kabely sedí.

Za mne jedině OEM NGK/NTK, co je prvovýroba a s konektroem se dají koupit kolem 1.000,- +,- řešil jsem nyní i na D15Z8 motor.

Odkud jsi? Že bychom zkusili? Mám též D16Z6 s P28 ECU, prostě originál?

M.


Ahhh že jsem nekoupil rovnou NGK a nevyprdnul se na nějaký Bosch. No co se dá dělat. Pro příště budu chytřejší. Bydlím kousek od Plzně takže řeknu okruh kolem Plzně do 50km klidně dojedu a můžem to vyzkoušet.

Našel jsem tuhle: tudy odkaz

Ta by tedy měla šlapat? Honda Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 20:17   Citovat  

mad_zed napsal:
Je to vyhřívání lambdasondy.Bud máš konektor špatně zasunutý,nebo je jinak zapojená.To znamená,že piny z lamdasondy k topnému tělísku nesedí na piny vyhřívání z ECU.Tato chyba narozdíl od chyby 1vyskoci okamžitě po nastartování.
Postupovat dle SM a proměřit jestli je to tělísko na správných pinech a má správný odpor.


Zkusim ještě jednou překontrolovat jestli je dobře zapojená popř resetovat jeste jednou ECU jestli se chytne Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Web
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 20:24   Citovat  

Dá se to zkontrolovat i podle barev kabelu na lambde, že jdou na správné barvy na protikusu - na svazku od motoru. A nemusíš nic měřit
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10036 H+ body: 26 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 20:47   Citovat  

Psals,ze elektrice neholdujes.Kdyby ses na to necitil,co takhle poprosit Romana,jestli by si nenasel chvilku na to mrknout.
Je tam od vas.Zde na foru ma nick Rom.
Dovolim si citovat jeden jeho prispevek:
Tady je má nabídka automobilů a občas i motorek zn. Honda z protiúčtů z Honda dealerství v Německu a Rakousku

Kontaktovat mě můžete hlavně telefonem nebo přes SZ.

O víkendu "nepracuji", neberu telefony neodepisuju na SMSky ani na maily !!!


Jsem ze staré školy a v první řadě reaguji na tel.: 608422101 , pak až na SZ, maily atd.

Tak se zkus poptat OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1388 H+ body: 4 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2020 , 23:03   Citovat  

Nebo třeba Hanz.vfr, hondař, a má v Plzni dílnu - odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13692 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 19.10.2020 , 16:41   Citovat  

Tak jsem jeste zkouknul dnes kabely a nejsem z toho moudrej. Z konektoru co vedou dál mají uplně jiné barvy viz foto. Jinak Bosch konektory viz. foto. Výhřev by měly být dva spodní bílé? Můžete mi vyfotit někdo prosím jak to má originál lambda? Popř ta NGK. Díky


IMG_20201019_160437.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20201019_160437.jpg, 548.61 kB

IMG_20201019_160515.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20201019_160515.jpg, 549.87 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 14 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
D16Z6 Po výměně katu a lambdy svítí check engine
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(99373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0978s ][ Dotazy: 109 (0.0172s) ][ GZIP on - Debug on ]