Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Za studena dlouze spíná pal. čerpadlo - CRX Del Sol
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 14.12.2020 , 13:51   Citovat  

Ahoj,

poradí někdo. Ráno když otočím klíčkem dlouze čekám cca 1-2 min. než sepne palivové čerpadlo. Pokud je vůz ohřatý a chci nastartovat čerpadlo sepíná ihned. Zkoušel jsem proletovat "main relay" co jsem se dočetl zde na fóru ale je to pořád stejné. Resp. stačí to takto? Viz. obrázek. Má čerpadlo ještě nějaké další relé? Nebo to ovládá pouze tohle. V létě to nedělalo vůbec. S příchodem zimy a deště je to horší a horší. Díky


IMG_20201214_124608.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20201214_124608.jpg, 552.96 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.12.2020 , 14:16   Citovat  

Tohle není moc typické chování pro vadné relé. Rozpoj konektor u relé a pošli elektřinu přímo na čerpadlo, ať víš, jak se bude chovat. Pokud bude i za studena točit hned, je problém opravdu nejspíš v relé.
Najdi si v manuálu, které to jsou dráty, já to z hlavy nevím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13712 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 15.12.2020 , 12:24   Citovat  

Minor napsal:
Tohle není moc typické chování pro vadné relé. Rozpoj konektor u relé a pošli elektřinu přímo na čerpadlo, ať víš, jak se bude chovat. Pokud bude i za studena točit hned, je problém opravdu nejspíš v relé.
Najdi si v manuálu, které to jsou dráty, já to z hlavy nevím.


Díky za radu. No nejsem v elektrice moc zdatný. Můžeš mi to prosím napsat krok po kroku? Díky Se stydím
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 15.12.2020 , 17:55   Citovat  

Nemám bohužel pěkný manuál na targu, tohle je ze civica 5G, předpokládám, že to bude stejné.
Tady je postup, pokud bys tomu nerozuměl, musel bych ti to přeložit. Podle obrázku zjistíš, jestli ti jde elektřina správně na konektor čerpadla.
Pak můžeš zkusit ještě jednu věc, nezávisle na tom předchozím - odpojíš baterii, aby nešel proud do auta - a přivedeš plus a mínus přímo na konektor pumpy a zkusíš, jestli sepne hned nebo ne. Pokud spíná bez potíží, problém bude nejspíš v relátku. POkud jsi z Prahy nebo někde poblíž, myslím, že mám doma jedno z C5G, šlo by to vyzkoušet s ním.


jak zkusit benzínovou pumpu C5G.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
jak zkusit benzínovou pumpu C5G.jpg, 259.54 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13712 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 21.12.2020 , 16:47   Citovat  

Minor napsal:
Nemám bohužel pěkný manuál na targu, tohle je ze civica 5G, předpokládám, že to bude stejné.
Tady je postup, pokud bys tomu nerozuměl, musel bych ti to přeložit. Podle obrázku zjistíš, jestli ti jde elektřina správně na konektor čerpadla.
Pak můžeš zkusit ještě jednu věc, nezávisle na tom předchozím - odpojíš baterii, aby nešel proud do auta - a přivedeš plus a mínus přímo na konektor pumpy a zkusíš, jestli sepne hned nebo ne. Pokud spíná bez potíží, problém bude nejspíš v relátku. POkud jsi z Prahy nebo někde poblíž, myslím, že mám doma jedno z C5G, šlo by to vyzkoušet s ním.


Super děkuji za návod ale raději se ještě zeptám. To propojení v konektoru na main relay chápu, ale mám ještě něco odpojovat přímo na pumpě? Nebo jen propojím relé a zkusím otočit klíček do 2. polohy a čekat jestli sepne pumpa? Díky je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 21.12.2020 , 17:32   Citovat  

No, popis je tento.
Odpojíš konektor u relé, rozpojíš konektor u pumpy.
Propojíš označené kontakty na konektoru relé.
Otočíš klíčkem v zapalování a zjišťuješ, jestli ti jde do konektoru u pumpy elektřina. Na to si můžeš pořídit zkoušečku - například takovouto odkaz - ale stejnou službu ti prokáže žárovka na 12 voltů a dva dráty.
Pokud zjistíš, že tam elektřina jde, můžeš pak konektor u pumpy zase spojit a otočením klíčku při propojeném konektoru relé zkoušet, jestli se ozve čerpadlo nebo ne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13712 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2021 , 16:55   Citovat  

Minor napsal:
No, popis je tento.
Odpojíš konektor u relé, rozpojíš konektor u pumpy.
Propojíš označené kontakty na konektoru relé.
Otočíš klíčkem v zapalování a zjišťuješ, jestli ti jde do konektoru u pumpy elektřina. Na to si můžeš pořídit zkoušečku - například takovouto odkaz - ale stejnou službu ti prokáže žárovka na 12 voltů a dva dráty.
Pokud zjistíš, že tam elektřina jde, můžeš pak konektor u pumpy zase spojit a otočením klíčku při propojeném konektoru relé zkoušet, jestli se ozve čerpadlo nebo ne.


Tak po delší době menší update. Propojil jsem konektory č.5 a 7 dle návodu. Do čerpadla proud jde. Po otočení kličku sepne a je stále zapnuté. Relay jsem zkoušel ještě jednou pořádně propájet ale nešlape. Takže nejspíše odešlo úplně. Nové v Hondě stojí 3000,-. To se mi úplně dávat nechce. Tak zkusím sehnat nějaké jeté někde tady Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2021 , 17:54   Citovat  

Napiš mi, jaké má na sobě označení, myslím, že bych jedno měl mít. Už to označení vidím, v inzerátu Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13712 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2021 , 18:40   Citovat  

Tak bohužel, nemohu ho najít.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13712 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2021 , 18:50   Citovat  

Minor napsal:
Tak bohužel, nemohu ho najít.


Škoda Smutný. Ale moc ti děkuji za užitečné rady. Bez toho bych byl úplně ztracený. Tak snad se podaří někde sehnat. Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2021 , 18:55   Citovat  

Odkud jsi? Ono by šlo asi opravit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13712 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
erveen123 je teď offline  erveen123
0
PříspěvekZaslal: 14.1.2021 , 16:55   Citovat  

Minor napsal:
Odkud jsi? Ono by šlo asi opravit.


Kousek od Plzně. Ano zjistil jsem, že se tam dá vyměnit cívka či čo. Ale do toho já se určitě pouštět nebudu. Dokázal by to nějakej šikovnej elektrikář nebo automechanik?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 28 H+ body: 0  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.1.2021 , 23:43   Citovat  

Není to relé jenom napečené? Také může mít upálené kontakty. Po sundání krytu bude jasné, co je v háji. Té cívce moc nevěřím, ta si myslím bude OK.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4046 H+ body: 30 2006 FR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Za studena dlouze spíná pal. čerpadlo - CRX Del Sol
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(101373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0805s ][ Dotazy: 85 (0.0177s) ][ GZIP on - Debug on ]