Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Kn vzduchovy filter - vlozka.
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 6:49   Citovat  

Zdravim chcem sa spytat na vas nazor. U mojej novej hondy Crv 2.0 i-vtec 2014 som vymenil vzduchovy filter za KN filter(filtracna vlozka).Hlavny dovod bol lepsia reakcia plynoveho pedalu. Na nemeckych forach (rozne Auto. znacky) som Sa stretol skor negativnymi nazormi na kn vlozky ze absolutne to nema vyznam skor Sa zvysuje riziko poskodenia vahy vzduchu a znecistenie Motora. Ale boli tam i uzivatelia ktory mali dlhodobe skusenosti z kn vlozkami a chvalia si.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27 H+ body: 0  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 12:04   Citovat  

KN vložky se nemusíš obávat. Znečistit část sání může pouze velká dávka oleje po čištění , ale to je chyba uživatelů . Odezvu plynu zabíjí hlavně el. škrtící klapka.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4031 H+ body: 72  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 13:52   Citovat  

hopit:
Prozatím ve všech autech měl K&N a naprostá spokojenost, taky bych se nebál, je to jen o údržbě OK
Do 10G půjdu ale jinou cestou. AEM Dryflow mi tu vychází líp.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2317 H+ body: 5 2019 Civic VT  
pitbuell je teď offline  pitbuell
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 16:12   Citovat  

Dle testu je kn pusti víc.vzduchu ai více prachu ja použival molitanove vložky+ olej.... ale při správne udržbě asi fakčí vše
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 696 H+ body: 0 2019 Civic  
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 20:57   Citovat  

Jopeeeno napsal:
hopit:
Prozatím ve všech autech měl K&N a naprostá spokojenost, taky bych se nebál, je to jen o údržbě OK
Do 10G půjdu ale jinou cestou. AEM Dryflow mi tu vychází líp.


Mal si kn vlozky Do original sania ci daku sisku? Co je naprosta spokojnost? Vcom si pocitil zmenu? Ak si vybral filter nebadal si za filtrom viac znecistenie sania - prach, masnota...? Ako casto si cistil vlozku kn?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27 H+ body: 0  
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 21:07   Citovat  

Toto ma celkom odradza...
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27 H+ body: 0  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 21:07   Citovat  

Ahoj,

ja mel vlozky asi na trech autech. Preluda 4G 2l, Accord 6g 1.8L a Accord 8g 2.4l. U posledniho Accorda jsem vlozku vytahl a uz ji nechci. Cena orignal filtru me fakt netoci... Udrzba me nezajima, stejnak kontroluji cele sani minimalne 2x do roka a cistim jej, jedno jaky filtr mam. Spotreba me taky moc nazajima, ale vim, ze kdyz jsem to na 2.4ce porovnaval, mel jsem rozdil skoro 1l na 100, coz rozhodne neni malo. Prvotnim duvodem proc jsem vlozku sundaval bylo to, ze byla na mem sani uz strasne hlasita. Mam jinou komoru, upraveny box a pryc rezonator, a uz to pro me bylo prilis. Hlavni veci ale bylo to, ze na vsech trech vlozkach byly mezery tak velke, ze jsem proste ztratil duveru ve filtracni schopnosti. A od te doby se mi vali nekde na pude Velmi šťastný Kdyz sepodivas proti svetlu na tu vlozku, uvidis to sam...

EDIT: hlavne to prosim te nekupuj kvuli nejakemu zlepseni necoho... Vubec to nepocitis, rve to a tak si myslis jak to byl cool kup a jak to jede. Vetsinou to ale jede uplne stejne, nebo hur meetallll Jeslti chces udelat autu dobre, kupuj klasiku a pravidelne ji men. Nic tim nepokazis, prave naopak.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1510 H+ body: 0 2008 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 21:32   Citovat  

Jak jsem psal, zkušenosti s K&N mám v povícero autech, ať už atmo (Civic 1.4iS, 1.6VTI, Suzuki Jimny), nebo přeplňovaných 1.9TDI (2x) a negativa žádná. Vždy jen vložka do OEM boxu. Ano, test, kde K&N ve filtraci "propadl", jsem taky četl.
Podle mého, hodně záleží na tom, jak často uživatel filtr čistí, neboť filtrace z větší části
probíhá tím, že nečistoty ulpívají na onom oleji. Takže to chce vybalancovat udeální termín/kilometráž očisty a impregnace, a také množství oleje na filtru po vyprání. Já čistil zpravidla 2x ročně. Poslední "káenko" jsem měl ve zmiňované Suzuce, necelých 6 let.
U novodobých aut, se složitým řízením emisí, mám obavu s aplikací takovýchto filtrů. Nevím, co udělá olej třeba s MAP/MAF senzory, které jsou u přímovstřiků choulostivější/senzitivnější. Proto spíše uvažuji na AEM Dryflow Ble
Citelný nárůst výkonu jen s K&N vložkou, člověk nepozná. Na to pozor. Chce to k tomu třeba silikonové/hladké hadice v sání, flash ŘJ, aby to člověk pocítil.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2317 H+ body: 5 2019 Civic VT  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 21:51   Citovat  

Reknu to jinak a budu to smerovat primo na dotazujiciho se... K&N vlozka na zaplynovanou K24je proste nesmysl.

Ja osobne si teda myslim, ze je to nesmysl i u nromalniho auta, ale tohle nikomu nebudu nutit. At si kazdy udela obrazek sam. Me to trvalo 20 let HaHaaa a porad je to jen muj nazor a ne vecna pravda.

Jinak jsem si vzpomnel na takovou vec. Jak jsem menil vlozku z K&N na original, atuo se mi u toho zblaznilo a musel jsem ho "rekaliborovat" Vubec to nedavalo ten originalni filtr po tom, co to jezdilo tisice km na K&N. Tam nekde jsem zaregistroval i ten rozdil ve spotrebe btw. Kromne te spotreby a hluku jsem si po prehazovani niceho jineho nevsiml. Jo a taky krom vice zaneseneho sani a mastnoty v nem z origo cistici sady... Ale nebylo to nic hrozneho!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1510 H+ body: 0 2008 Accord  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2020 , 23:58   Citovat  

Já jsem zkusil v CTR 8G originál filtr ,vložky Pipercross a KN. Pipercross filtroval skvěle ,spotřeba šla znatelně dolů , ale časem se molitan začal prověšovat. KN vložka mně přijde jako nejlepší řešení ,minimálně sepnutí vtecu je veselejší VTEC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4031 H+ body: 72  
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 14.12.2020 , 9:03   Citovat  

[quote="krtekm"]Reknu to jinak a budu to smerovat primo na dotazujiciho se... K&N vlozka na zaplynovanou K24je proste nesmysl.

Aku zaplynovanu k24 Myslis..? Ja nemam lpg pisal som ze by som chcel zlepsit reakciu plynoveho pedalu...

Pred par tyzdnami som predal accord 2.4 automat a tiez som tam mal vlozku ale len kratko a tiez som dost citil ked zapne vtec Co s normalnou vlozkou nebolo...

Ako citam Vase prispevky stale to neni jednoznacne ci KN vlozku vlastnit alebo nie...ten Servis dajme tomu raz Do roka to preprat nie je problem... Pisete ze ste ju dlho pouzivali a problem nevznikol.No je to dilema... Ale dik za info
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27 H+ body: 0  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.12.2020 , 9:40   Citovat  

[quote="dudikopf"]
krtekm napsal:
Reknu to jinak a budu to smerovat primo na dotazujiciho se... K&N vlozka na zaplynovanou K24je proste nesmysl.

Aku zaplynovanu k24 Myslis..? Ja nemam lpg pisal som ze by som chcel zlepsit reakciu plynoveho pedalu...

Pred par tyzdnami som predal accord 2.4 automat a tiez som tam mal vlozku ale len kratko a tiez som dost citil ked zapne vtec Co s normalnou vlozkou nebolo...

Ako citam Vase prispevky stale to neni jednoznacne ci KN vlozku vlastnit alebo nie...ten Servis dajme tomu raz Do roka to preprat nie je problem... Pisete ze ste ju dlho pouzivali a problem nevznikol.No je to dilema... Ale dik za info


Aha, nevim proc, ale mam tak nejak v hlave, ze mas K24ku v plynu. Uplne jsem odfiltroval ze to chces do CRVcka Velmi šťastný Promin...

Tam by se to podle me mohlo projevovat stejne, jako ma mem byvalem Acco 6g 1.8... Vzhledem k pro me nedostatecnemu vykonu 100kw vs 5ti stupen vs vaha vs tupy projev pred Vtecem auto jen rvalo, dunelo a nejelo... Obvykle nekde na dalnici, mirne stoupani pred vtec oknem. Samorejmne nevim jak to bude v CRVcku, tam to muze byt uplne jine. Dle meho nazoru zlepsene reakce na plyn nedosahnes. Jestli tam bude nejaka zmena, tak bude nemeritelna.

Ale sto lidi, sto chuti... Stejnak ti to bude vrtat porad v palici, dokud to nevyzkousis a neudelas si o tom obrazek sam Se stydím
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1510 H+ body: 0 2008 Accord  
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 14.12.2020 , 10:35   Citovat  

[quote="krtekm"]Aha, nevim proc, ale mam tak nejak v hlave, ze mas K24ku v plynu. Uplne jsem odfiltroval ze to chces do CRVcka Velmi šťastný Promin...


No asi tym ze k24 v lpg som vlastnil:) No ta crv 2.0 Manual 2WD celkom v pohode ide.Mal som accord automat s Reflash... Ale ked mozem ten 2.0 motor trosku ozivit tak preco nie. Tu vlozku kn mam doma tak to prave testujem... Preto ma zaujimal hlavne dlhodobe skusenosti ci rizika
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27 H+ body: 0  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 15.12.2020 , 13:38   Citovat  

Možná najdeš odpovědi i zde. Pominu-li účinnost fitrace, nějaký koník a desetinu ve zrychlení montáží K&N získáš...
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2317 H+ body: 5 2019 Civic VT  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2021 , 18:22   Citovat  

Tak mám zkušenost s KN filtry na svém C55AMG: je tam opravdu funkční RAM air systém vyvedený z masky a s bavlněnými filtry si nerozuměl. Při sebemenším dešti se filtry namočily a propouštěly asi tolik vzduchu jako zpocený tričko. Auto nejelo.
Tak jsem to vyřešil použitím jednoho papíráku/jednoho KN (airbox vede do jedné škrt. klapky tak je to jedno.
Zjistil jsem zajímavou věc- v airboxu s papírákem (od Bosche) bylo mnohem víc hrubých nečistot, než v boxu s KN.
Závěr:Můj KN má horší propustnost než papírák, čemuž odpovídá i poloviční (!!) výška vložky filtru.
A teď bomba: KN jsem vyhodil a koupil syntetické filtry. Auto jede SKVĚLE (hlavně nad 5000 ot), filtry mají rozměr
papírových, takže podobná filtrační plocha, žádný olej, žádná moknoucí bavlna, cena poloviční proti KN.
Doporučuju zkusit na Hondách:
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 568 H+ body: 16  
dudikopf je teď offline  dudikopf
0
PříspěvekZaslal: 16.3.2021 , 13:28   Citovat  

Divna skusenost...moznoze pretoze mas na tom mercedesi specificky nasavaci system... Praveze kn nema problem ak sa nanho dostane voda, ma urcite vadsiu priepustnost ako standartny filter nevyhodou je udrzba a cena filtru. Zvadsa su dobre skusenosti co sa vyjadruju uzivatelia...zazraky netreba cakat ale urcite zmeny to prinesie. Na accord 2.4i AT mi to citelne zmenilo zvuk vyfuku a po zapnuti vtec auto viac ozilo. Na momentalnej crv 2.0 M zvuk vyfuku,ci motor ozil tazko povedat...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.3.2021 , 21:53   Citovat  

dudikopf napsal:
Divna skusenost...moznoze pretoze mas na tom mercedesi specificky nasavaci system... Praveze kn nema problem ak sa nanho dostane voda, ma urcite vadsiu priepustnost ako standartny filter nevyhodou je udrzba a cena filtru. Zvadsa su dobre skusenosti co sa vyjadruju uzivatelia...zazraky netreba cakat ale urcite zmeny to prinesie. Na accord 2.4i AT mi to citelne zmenilo zvuk vyfuku a po zapnuti vtec auto viac ozilo. Na momentalnej crv 2.0 M zvuk vyfuku,ci motor ozil tazko povedat...


Jo, KN změny jen k horšímu. už jen ty rozměry, že mě to nenapadlo hned!!
Poloviční filtrační plocha nemůže přinést kdovíjakou propustnost. Za sucha odhaduju max. 80%, za mokra tak 50%
Auto nejelo. Je možné že to ošidili jen u C55, nechci to zobecňovat. Má Tvůj filtr KN rozměry papíráku?? (hloubku)
Zkus ten syntetický, to prostě líp fungovat principielně musí.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 568 H+ body: 16  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Kn vzduchovy filter - vlozka.
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(101773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0828s ][ Dotazy: 99 (0.0170s) ][ GZIP on - Debug on ]