Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
servismani pomoc, som bezradny
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 10:14  Naposledy upravil pajo dne 22.12.2011 , 14:02, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

chlapi mam v garazi jeden accord, 2.0 99 (F20B6), auto na volnobeh pocitovo akoby islo na 3 valce ale ide na vsetky 4, ma strasne bohatu zmes (preto zrejme nejde cisto) smrdi a cmudi k nedychani, diagnostika ukazuje kratkodobe aj dlhodobe upravovanie zmesi lambdou az -28-29% (max. tolerancia ecu bez rozsvietenia MIL je +-20%). auto ma lpg, rovnaky problem je na obidve paliva, pri plyne je to este horsie - cize chybu v palivovej sustave vylucujem (napr. tlak paliva, evap atd...) chlapik to uz tak kupil, najazdil s tym vraj 15000km a bol v niekolkych servisoch, nikto to nevie spravit.
evidentne tam niekto skusal vsetko, vratane zhodenia hlavy, vsetko je zadrbane cervenym silikonom, ponicene hlavy srobov, proste paseka.

skontrolovane:
- tlaky - 14-13.9-13.8-14 - podla majitela vobec olej nezral (medzitym som urobil repas hlavy, vycistili spalovaky, zafrezovali sedla, zabrusili a nastavili ventili - najvyssi cas)
- falosny vzduch asi ne, su tam nove tesnenia na sani, vsetko skontrolovane
- skusal som vymenit svieckove kable aj sviecky (sviecky su vsetky zadymene - ale nie mokre)
- zmerany MAP (aj na skusku prehodeny z ineho auta)
- zmerana cievka - vyzera byt ok podla manualu - na vymenu inu nemam, samozrejme skontrolovany palec, ocistene kontakty aj viko
- predzapal ok - 12° btdc podla pistole aj OBD
- diagnostika v podstate ihned po resete hlasi chybu 65 (P0141) co je zahrievanie druhej lambdy - to by ale vplyv nemalo mat
- rozvody skontrolovane, su na ryskach
- ostatne cidla ako teplota vzduch, vody atd. su v norme - podla OBD
- egr vycistene, funkcne
- skontrolovane vedeni podtlakovych hadiciek a milion inych serepeticiek, vr. napojenia lpg aj BA vstrekovacov do lpg ecu atd... preletoval som vsetky spoje, zaizoloval...
- po poodpajani vsetkej elektroniky lpg a v seriovom stave auta sa nic nezmenilo
- zrepasovane LPG vstreky - auto stale ide na plyn zle, v podstate neudrzi volnobeh, skube

dochadza mi fantazia, podla diagnostiky lambda reguluje a zadna kontroluje, ale dlhodoba regulacia prednej ide cca minus 27-29% oproti mape...tzn. ze zmes je bohata... ale jej odpojenie na chod motora nema vplyv, zadna nehlasi bohatu ani chudobnu zmes Tak to koukám!


nic vas nikoho nenapada? Nápad je tu!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
Mija je teď offline  Mija
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 10:48   Citovat  

Ahoj,

chtěl jsem zeptat. Jak ti běží motor po nastartování, když ho ráno nastartuješ? Mám hodně podobný problém. Jenom teď řeším Civica 7G a CR-V kde je tento problém čeká na opravu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 21 H+ body: 0 1998 CR-V  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 11:15   Citovat  

no na figu, ma strasne tvrdy chod, trepe se, dusi, nechce jet
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 11:25   Citovat  

ukap vstřikovače ? jsem se s něčím podobným potkal taky u lpg , benzínový vstřikovače při jízdě na plyn cvakaly pořád na sucho- plynařská ecu odpojila jen čerpadlo v nádrži a oni se nějak vydřeli nebo co a pak z nich pořád ukapával benzín -i když to vlstně na plyn běželo relativně ok , problém byl jen chvíli po přepnutí kdy byl v liště ještě benzín ,jak ho to sežralo tak pak už to jelo v klidu.
tohle by chtělo komplexní kontrolu co je jak zapojený ,jeslti tam někdo něco nevyved v připojení mapu , teplotního čidla a ecu nemá zkreslený hodnoty atp rozjet to bez chyb na benzín a pak zas sprovoznit plyn.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5206 H+ body: 45 1988 Prelude  
Mija je teď offline  Mija
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 11:38   Citovat  

pajo napsal:
no na figu, ma strasne tvrdy chod, trepe se, dusi, nechce jet


Otáčky na studený start jsou v normě. Nebo jako u mě, že naskočí na 750 a po 30 sec. se dostanou na 1500.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 21 H+ body: 0 1998 CR-V  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 11:40   Citovat  

monty napsal:
ukap vstřikovače ? jsem se s něčím podobným potkal taky u lpg , benzínový vstřikovače při jízdě na plyn cvakaly pořád na sucho- plynařská ecu odpojila jen čerpadlo v nádrži a oni se nějak vydřeli nebo co a pak z nich pořád ukapával benzín -i když to vlstně na plyn běželo relativně ok , problém byl jen chvíli po přepnutí kdy byl v liště ještě benzín ,jak ho to sežralo tak pak už to jelo v klidu.
tohle by chtělo komplexní kontrolu co je jak zapojený ,jeslti tam někdo něco nevyved v připojení mapu , teplotního čidla a ecu nemá zkreslený hodnoty atp rozjet to bez chyb na benzín a pak zas sprovoznit plyn.


monty, pozeral som zapojenie, je to tak, ze na seriovy map je pripojeny kabel, ktory berie signal do plynovej ecu... jeden kabel do benz. vstrekov je preruseny, obvod ide cez taky bazmek v ktorom su 4 rele a nejaky rezistor - to bude simulator pro benz. ecu - cez rele prepina signal bud do benz. vstrekov alebo do rezistorov ktore simuluju vstreky aby benzinova ecu nevidela chybu. rele v tom bazmeku su ovladane z lpg ecu. z druheho kabla benz. vstrekov je brany signal do lpg ecu, z nej uz len kable do plynovych vstrekov. takze tam moc nema byt co dobabrane, nicmene som rozmyslal aj nad tym, ze to komplet poodpajam, dam do serioveho stavu a uvidim. Vo vstrekoch by som problem nevidel, fakt sa to chova rovnako na plyn aj benzin, aj ked to necham dlhsie, aj ked to vytacam, ci je to studene alebo teple. Zmes je bohata aj vo vysokych otackach, v ktorych predpokladam by uz "kapajici" vstrekovac nerobil problem. cidla teploty, vzduch aj voda mi na obd diagnostike ukazuju realne hodnoty tak ako su a elektrika k nim je v seriovom stave bez zasahu...

na jednej strane ma jesitnost zenie to vyriesit a byt frajer kouř na druhej strane mam sto chuti to odovzdat s tym ze sorry neviem, a tym padom som tyzden stravil v garazi zadarmo a dosiel o ine ksefty Smutný bo pytat prachy sa je nefer ked som nic vlastne nevyriesil Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 12:04   Citovat  

o tom to je , sice nevyděláš,ale poučíš se .
jo to ukapem nebude.to byl momentální nápad a nikdy nevíš jak se to přesně chová , když u toho nestojíš a neměříš sám.
pokud je něco přibastlenýho k mapu odpojil bych to, na zkoušku, muže to nějakou závadou zkreslovat signál do ecu a problém je na světě. osobně bych opravdu začal vyřazením věcí k plynu a rozchozením na benzín. ideálně si napíchnout ecu kde bys viděl hodnotu na mapu , dýlku vstřiku teploty ,pozici klapky atd ale to asi nemáš možnost
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5206 H+ body: 45 1988 Prelude  
Prelude je teď offline  Prelude
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 12:13   Citovat  

Jaké tam máš svíčky?Originály nebo něco jiného?
Párkrát jsem se setkal i s tím že tam byl hodně starý benzín a na něj to jelo špatně.Pak si to jednotka nemohla upravit i na LPG ale bylo to u opla.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3102 H+ body: 14 1994 Prelude Si  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.12.2011 , 12:21   Citovat  

monty napsal:
o tom to je , sice nevyděláš,ale poučíš se .
jo to ukapem nebude.to byl momentální nápad a nikdy nevíš jak se to přesně chová , když u toho nestojíš a neměříš sám.
pokud je něco přibastlenýho k mapu odpojil bych to, na zkoušku, muže to nějakou závadou zkreslovat signál do ecu a problém je na světě. osobně bych opravdu začal vyřazením věcí k plynu a rozchozením na benzín. ideálně si napíchnout ecu kde bys viděl hodnotu na mapu , dýlku vstřiku teploty ,pozici klapky atd ale to asi nemáš možnost


jo, ved vydelavat sa nesnazim, v podstate to beriem ako skolu a nieco co mi aspon ciastocne zaplati vybavu pro moje hobby, furt treba nejake naradie dokupit Úsměv takze ceny za servis skor symbolicke, vypomoc hondakom...
z mapu som ten kabel uz odpojil, nepomohlo, diagnostiku mam na macu, tuto: tudy odkaz
cize teplotne cidla, TPS, MAP atd. vidim online a tvaria sa v norme, dlzku vstrekov neviem, ani na pc som nevidel ziaden SW ktory by to ukazoval... vies o niecom?
zajtra sa na to vrhnem, skusim este prekostrit motor, vymenit lambdu na skusku z mojho auta a ked ne tak idem vyhadzat lpg...

sviecky samozrejme predpisane NGK, aj vyskusana vymena za ine... to su banalne samozrejmosti Mrk

btw, nasiel som takuto diskusiu, silno mi to pripomina moj problem:
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
Jonaasek je teď offline  Jonaasek
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.12.2011 , 13:08   Citovat  

možná jsem slepý ale nevšiml jsem si tady, že bys zkoušel sundat víčko rozdělovače a pročistit kontakty, možná je trošku přejet smirkem....tohle je taky častá příčina, tebou popisovaných problémů, sám jsem je několikrát řešil...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 849 H+ body: 1 1997 Accord  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.12.2011 , 9:33   Citovat  

aby ste vedeli ako to pokracuje... celu sobotu som maturoval, skusal, testoval, odpajal a zapajal...lambda nic, ukostrenie nic, poodpajanie lpg nic...nakoniec som z bezradnosti pristupil na zhodenie hlavy, pretoze priznaky sa napande podobaju stavu ked nie su na motore ziadne ventilove vole a kedze tie su na tomto motore ok, nic ine ako netesniace ventili to byt asi nemoze... pri rozborke som kukal jak puk a nadaval jak pohan, niekomu by som ruky dolamal, dam krk na to, ze ten kto ho "servisoval" doteraz dava urcite silicon aj manzelke na p... ked ma svoje dni

co namiesto noveho tesnenia? ano, silikon...a hlavne nesetrit!

fotka 6 by xpalo, on Flickr

a pod hlavu? aaaano, silicon Smile

fotka 7 by xpalo, on Flickr

a pod sanie? to ma neprekvapuje:

fotka 10 by xpalo, on Flickr

okolo cidiel, budiz...

fotka 8 by xpalo, on Flickr

ale toto uz je silna kava... silicon pod zvodami!!!

fotka 9 by xpalo, on Flickr
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.12.2011 , 10:59   Citovat  

ten silikon je pekna prasecina Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3026 H+ body: 12 1995 Prelude VTEC  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.12.2011 , 21:09   Citovat  

chlapi pomooooc... hlava zrepasovana a bolo treba, sedla sa museli frezovat a dali sa nove gufera... vsetko som vycistil poskladal a vzhladom k tomu v akom stave bola hlava som myslel ze bude problem vyrieseny... sice sa chod motora zlepsil a neskapina to uz, dokonca od 1500rpm vyssie to ide paradne, nedymi atd... furt je na volnobehu problem, trasie, smrdi az benzinom a pufka do vyfuku, uchlastava sa a po zoslapnuti plynu z volnobehu sa najprv pridusi...
podla diagnostiky je to na volnobehu moc bohate, so zvysujucimi otackami sa to unormalni, niekde okolo 2500-3000rpm je to ok a motor ide v norme... lpg neviem, ten som zo zurivosti vyhadzal, ale po nahodeni novej hlavy to na lpg ani neudrzalo volnobeh...
dnes som s tym dost jazdil a vyskytuju sa tam vselijake chyby, kazdy krat ine, napr. pri jednej jazde mi to vyhodilo P0303 misfire na 3 valci, potom to hadze chybu 1399 (glow plug circuit high side, high input), po resete zase 0304, pri dalsej zasa pomalu reakciu na prednej lambde...sviecky po jazde cierne zacmudene, vsetky rovnako....akoze uz som z toho fakt nestastny, nikoho nic nenapada?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
Petr 78 je teď offline  Petr 78
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.12.2011 , 21:17   Citovat  

A co teplotní čidlo pro ECU, je v pohodě?

Jinak ten silikon je zlo a taky bych za to lámal ruce. To je prasárna největšího kalibru a bohužel dost rozšířená.
Vsadím se, že toho silikonu bude plný sací koš a kdoví kde všude bude usazenej.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6796 H+ body: -1 2006 Civic i-VTEC  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.12.2011 , 21:45   Citovat  

Petr 78 napsal:
A co teplotní čidlo pro ECU, je v pohodě?



cidlo ukazuje na obd regulernu teplotu... a hlavne keby bolo zle, asi by bol problem skor so startovanim pri urcitej teplote ako s chodom na 3 valce Smutný

dolezita vec, problem je stale rovnaky, aj za studena aj za tepla... teplota vobec nema na nic vplyv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
MilanK je teď offline  MilanK
0
PříspěvekZaslal: 18.12.2011 , 22:25   Citovat  

A co regulátor tlaku benzínu nebo ucpané zpětné vedení benzínu. Kdyby byl zaseknutý, nebo ucpané zpětné vedení, tak máš vysoký tlak paliva a tím trvale bohatou směs. Na volnoběh více, a v otáčkách při větším odběru paliva by trochu klesal a tím je lepší chod.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 78 H+ body: 3  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 18.12.2011 , 22:29   Citovat  

Možná hloupost, ale co zkusit jinou (zaručeně dobrou) ECU?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1455 H+ body: 3 2003 Accord Tourer  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 20.12.2011 , 15:49   Citovat  

Milane, logicky mas pravdu, ale tlak paliva nema s chodom na LPG nic spolocne - a ten bol este horsi ako na benal... okrem toho, aj ked je bohata zmes, aj velmi bohata, pokial sa neutapaju sviecky v benzine, motor pojde normalne, akurat bude smrdiet a nebude chciet ist do otacok... tu je problem iny, sviecky su cierne ale suche, motor smrdi ale ide nepravidelne - tvrdo...tzn. ze najskor je problem v zapalovani - resp. jeho casovani

Dopis: ano, toto mi uz par dni vrta hlavou...ale nemam moznost zohnat inu ECU... je divne, ze hadze furt ine chyby, ale ked som odpajal vstrekovace tak to nespoznala...

dnes som dost googlil a tieto priznaky aj chybove kody (hlavne P1399) su dost caste na hondach aj acurach, v zamori riesia od S2K po CRV vsetky auta - obcas niekto napise ze mu pomohla vymena svieckovych kablov, ale inak nic...a ti ludia postupovali rovnako ako ja, od vymeny sviecok kablov, cidiel az po repas hlavy a nic...proste neni konkretne a jasne riesenie
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 20.12.2011 , 15:55   Citovat  

Petr 78 napsal:
A co teplotní čidlo pro ECU, je v pohodě?

Jinak ten silikon je zlo a taky bych za to lámal ruce. To je prasárna největšího kalibru a bohužel dost rozšířená.
Vsadím se, že toho silikonu bude plný sací koš a kdoví kde všude bude usazenej.


Vidíš a mě tu někteří tak rok zpátky tvrdili jak je to normální a doporučené dokonce Hondou pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8970 H+ body: 9 1996 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 20.12.2011 , 16:55   Citovat  

Silikon doporučuje Pamela Anderson, ne Honda Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13742 H+ body: 89 1990 Civic VTEC  
tomas311 je teď offline  tomas311
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 20.12.2011 , 18:09   Citovat  

Na ten silikon pozor, vanu dole a pozri, co je v nej a v sacom kosi. Zrovna mam motor, kde silikonom nesetrili a je KO. A plny saci kos bordelu. Co sa ECU tyka, mam taky tip z pocutia podobneho problemu na inej znacke: Nemohla sa do ECU dostat voda, alebo sa orosit? Pozeral si ju, v akom je stave? Pripadne skontrolovat motorovu elektriku, ci pri montazi LPG, alebo "odbornom servisnom zasahu" niekde nepricvakli kablik...
Mal som podobny problem na rovnakom motore. Vsetko slapalo normalne, iba pri vyradeni do neutralu rychle padli otacky pod volnobeh a motor skapal. Vycistil som klapku, IACV a nastavil ventily (jeden vyfukovy mal 0,80) a pohoda je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 214 H+ body: 0 2006 Civic  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.12.2011 , 11:32   Citovat  

chlapi na silikon teraz kaslite, to budem riesit az bude auto jazdit Úsměv ako som pisal, hlava je zrepasovana (samozrejme aj ventili nastavene), ked bola dole tak sa samozrejme vycistilo sanie, egr a vsetko co treba, vr. vstrekov... motor je v stave ze drzi volnobeh bez kolisania, eacv reaguje ako ma na akekolvek zatazenie, volnobeh za studena aj za tepla v normalnych otackach ako ma byt. problem je ze na volnobeh trha, smrdi a lambda nestiha stahovat zmes (aj za studena aj za tepla). vcera ziadne chyby okrem vyhrievania zadnej lambdy ktora svieti od sameho zaciatku...a na chod motora urcite nema vplyv. skusal som taky extremny pokus - chod na jeden valec odpajanim vstrekov - na kazdy jeden valec ten motor ide - cize mam pocit, ze to trhanie je fakt sposobene len bohatostou. predzapal aj podla pistole aj podla obd je ok

vcera som sa rozhodol, ze zapojim naspat lpg, ze mozno sa mi ho podari rozchodit a budem lahsie vediet identifikovat problem. zistil som ze jeden vstrekovac vobec nejde, takze zhanam ine a uvidim... ak by to na plyn islo normalne, mozem sa zamerat na problem v benzinovej sustave (napr. tlak paliva ktory nemam ako overit), ak ale ne, som opat na zaciatku. teplotne cidla to nebudu, lebo problem je bez ohladu na teplotu a na diagnostike maju cidla ok hodnoty, dtto MAP... napada ma este ze lambda, v tomto modeli je sirokopasmovy LAF, podla diagnostiky sice reguluje, ale moze tam byt dajaky problem - aj ked, logika hovori, ze hned po starte lambda nereguluje, a ono to robi furt, aj ked ju uplne odpojim... takze znova cakam nejake napady Nápad je tu! monty? Tak to valím bulvy

edit... lpg vstreky zrepasovane, ide to na 4 valce aj na lpg, ale moc som si nepomohol, ide to ovela horsie ako na benal, v otackach relativne ok... obcas to pri uvolneni plynu skape, vzdy ale padnu otacky na 100-200rpm a po par sekundach sa to ustali.. na benzine to robi tiez,ale ovela menej, resp. aspon to neskape... natocil som video pri vyfuku ako to blafe, ak niekto chce odkaz je tu: (1,7 mb, MOV - chod na benzin, vstadiu zahrievania, cca 1000-1100 rpm):
tudy odkaz

stale to vyzera na nejaky elektricky problem, casovanie zapalovania alebo ja neviem... CYP/CKP by ECU predsa hlasila nie?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
pajo je teď offline  pajo
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 10.1.2012 , 21:51   Citovat  

ta potvora je znova u mna, chalan potreboval auto tak nabehal asi 1000 km... saga pokracuje nasledovne:
hned ako dosiel, vybral som sviecky, vsetky rovnake, uplne rovnake, skoro az tehlovo cervene, suche, bez zadymenia. diagnostika hlasila 4 chyby: p0301,0303 (nahodne chyby v zapalovani 1 a 3 valec), 1399 pending, a chyba vyhrievania zadnej lambdy...
dnes som vymenil rozvody, boli zle nacasovane vyvazovacie hriadele. ocistil a premeral som senzory na kluke, podla hodnot z manualu ok, ziadne ine anomalie nezistene.
rozobral som vyfuk a zistil ze nejaky blb vybuchal kat Smutný. otazka je, preco ecu nehlasi chybu 0420 resp. inu chybu detekujucu nefunkcny kat? zaroven preco nehlasi bohatu zmes?
auto som nastartoval bez vyfuku... zo zvodov ide tram tram tram tram Úsměv proste nedobre, akoby siel na tri valce. ak zaradim D (automat) a mierne uvolnim brzdu, auto trha presne v tom rytme akoby tam chybal valec... ale palia vsetky styri aj podla sviecok aj ked som skusal po jednom...

uz som vyskusal aj iny rozdelovac z funkcneho auta - komplet aj s kablami, ucpatym vyfukom to nebude Úsměv furt nikto nic?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 752 H+ body: 6 1998 Accord Coupe  
vojt4s je teď offline  vojt4s
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.1.2012 , 22:02   Citovat  

to už komplet zgenerálkované ne? Úsměv)
mě už jenom napadá jestli jsou tam "správné" díly. sácí pavouk i s airboxem a rezonátorem (bez filtru mi b18c4 hodně blblo), výfuková soustava (vykuchaný kat - špatný tlak v soustavě to mi hlava nebere), možná i ten rozdělovač, tohle je fakt hodně divné...
každopádně kamarádovi doporuč, ať příště takové auto nekupuje)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4184 H+ body: 3 1993 Civic  
mimato je teď offline  mimato
0
PříspěvekZaslal: 25.6.2012 , 11:48   Citovat  

Zdravím, pred rokom som kupil accord coupe 2.0 2001 automat F20B7, malo jazdene ako nove, dal som nainstalovat LPG, lebo jazdim dost vela, auto slapalo ako hodinky, ale zhruba po 30tis. kilometroch mi za studena zacalo trhat z autom pri volnobehu, akoby nesiel na vsetky valce, najprv som si to nevšimal a myslel som, že za studena nespravne davkuje plyn. Po dalsích 10tisic kilometrov to uz vykazovalo chyby p0300,p0301,p0302,p0303 a p1399 a pokial sa motor nezahrial tak som plyn radsej vypínal, ale aj na benzíne mi auto za studena pri volnobehu skapalo, medzitym som vymenil hlavne veci ako hlava a palec rozdelovaca, kable, sviecky, ale bezvysledne. bol som uz dohodnuty servis v honde, ked som este dostal typ od manika nastavit ventily, ze určite chyba je vtom, tak som v nedelu vytiahol znameho mechanika nech mi nastaví ventili a bol som s toho upne vedla, že auto zasa pradie ako mačka. Vždy som svojim autam doprial vsetko co treba. Podotykam presiel som viacerymi hondami ako civic 1.5-najezdene 330tisic-nikdy som ventili nenastavoval, vraj sa tam nenastavuju, accord 2,2vtec -120tisic-tiez sa nenastavovali ventili, auta mi služili perfektne a nikdy som nemal žiadne problemy.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1 H+ body: 0  
spectrecz je teď offline  spectrecz
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 18.3.2014 , 12:47   Citovat  

silikon umi spolehlive priotravit lambda sondu...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 174 H+ body: -4 1997 CR-X DelSol  
Vokys je teď offline  Vokys
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.3.2014 , 14:55   Citovat  

odpoved po 2 letech ? proc ne Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 684 H+ body: 0 1991 Civic Varování : 1 
Magnus10 je teď offline  Magnus10
0
PříspěvekZaslal: 23.12.2018 , 10:14   Citovat  

Tak aky je vysledok po 6tich rokoch? Velmi šťastný Ja mam rovnaky problem rovnaky motor ale po zahriati mi ide na lpgcelkom normalne len volnobeh je taky všelijaky zmatenej
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3 H+ body: 0  
Magnus10 je teď offline  Magnus10
0
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 23:41   Citovat  

mimato napsal:
Zdravím, pred rokom som kupil accord coupe 2.0 2001 automat F20B7, malo jazdene ako nove, dal som nainstalovat LPG, lebo jazdim dost vela, auto slapalo ako hodinky, ale zhruba po 30tis. kilometroch mi za studena zacalo trhat z autom pri volnobehu, akoby nesiel na vsetky valce, najprv som si to nevšimal a myslel som, že za studena nespravne davkuje plyn. Po dalsích 10tisic kilometrov to uz vykazovalo chyby p0300,p0301,p0302,p0303 a p1399 a pokial sa motor nezahrial tak som plyn radsej vypínal, ale aj na benzíne mi auto za studena pri volnobehu skapalo, medzitym som vymenil hlavne veci ako hlava a palec rozdelovaca, kable, sviecky, ale bezvysledne. bol som uz dohodnuty servis v honde, ked som este dostal typ od manika nastavit ventily, ze určite chyba je vtom, tak som v nedelu vytiahol znameho mechanika nech mi nastaví ventili a bol som s toho upne vedla, že auto zasa pradie ako mačka. Vždy som svojim autam doprial vsetko co treba. Podotykam presiel som viacerymi hondami ako civic 1.5-najezdene 330tisic-nikdy som ventili nenastavoval, vraj sa tam nenastavuju, accord 2,2vtec -120tisic-tiez sa nenastavovali ventili, auta mi služili perfektne a nikdy som nemal žiadne problemy.


Tato rada bola nad zlato Velmi šťastný Velmi šťastný G4G
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3 H+ body: 0  
JakubDubo je teď offline  JakubDubo
0
PříspěvekZaslal: 9.6.2021 , 20:18   Citovat  

Ahojte, viem že sa toto riešilo ešte v roku 2011 ale podarilo sa nakoniec opraviť ten accord? Mam accord coupe 2.2 a presne rovnaký problém s voľnobehom a pufkanim do výfuku. Taktiež som z toho zúfalý ☹️☹️
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0 1995 Accord Coupe  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
servismani pomoc, som bezradny
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(102574 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1296s ][ Dotazy: 151 (0.0196s) ][ GZIP on - Debug on ]