Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 8G vs 9G vs 10G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 
Zaslat odpověď



  Strana 7 z 7
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 9:20   Citovat  

willothewisps napsal:
A tam začíná a končí můj problém.
Do nového Civicu jsem teď nešel, dost peněz za motor, který - jak píšeš - asi bude pár let v pohodě, ale třeba taky ne.
U 9G Tourer už je ta cena skoro stejná.
Pak jsem došel k Accordu 8G Tourer 2.0, jenže najdi mi hezký kus bez koroze - teď jsem to tady ve vláknu Accordu řešil a raději nevzal. Buď to stojí jako novější Civic nebo je to sušenka Velmi šťastný

Přidal bych do výberu ještě cr-v 3 2,0 a určitě se něco zachovalého časem najde Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4075  
willothewisps je teď offline  willothewisps
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 9:37   Citovat  

Ta mi moc sympatická není, byť vím, že je to super auto.
Zatím bereme asi Mazdu CX-7 v parádním stavu a uvidíme, jestli se časem objeví nějaký atmosférický Honda držák, za který to pak třeba obměníme Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 43  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 9:41   Citovat  

Piškot: Já si myslím, že se Honda měla na tříválce vykašlat a do Civica 10G dát jako základní motor buď atmosféru 1.5 ivtec nebo ještě lépe modernizovat starou 1.8 ivtec. Modernizace by se vyplatila, na spoustě trzích se 1.8 prodává. Pro náročnější by byl 1.5T.

Z koroze strach nemám, podvozek a komplet dutiny jsem dělal před 4 lety. Za rok nebo za dva budu preventivne obnovovat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 741 2014 Civic i-VTEC  
willothewisps je teď offline  willothewisps
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 10:03   Citovat  

anunaki napsal:
Piškot: Já si myslím, že se Honda měla na tříválce vykašlat a do Civica 10G dát jako základní motor buď atmosféru 1.5 ivtec nebo ještě lépe modernizovat starou 1.8 ivtec. Modernizace by se vyplatila, na spoustě trzích se 1.8 prodává. Pro náročnější by byl 1.5T.

Z koroze strach nemám, podvozek a komplet dutiny jsem dělal před 4 lety. Za rok nebo za dva budu preventivne obnovovat.


Můžeš se podívat do toho Accord vlákna, proč mi tam doporučovali to nebrat. Radši jsem na to dal, Outback mi taky ureznul, přestože laici tvrdili, že je to v normě. Tu Mazdu taky nejdřív uvidí servis a shodí plasty, aby se to ohlídalo.

Co se týče atmosfér, 100% je to kvůli emisním nesmyslům. Jinde Honda atmosféry v klidu prodává. Holt EU si vehementně ničí konkurenceschopnost tlakem na downsizing/pseudo-bezemisni elektro.
Ještě že ty Mazdy zvládají Skyactive-X.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 43  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 10:27   Citovat  

Jasně že je to je kvůli emisím. Ale atmo 1.5ivtec je doposud v HRV, tenkrát ho mohli v pohodě dát do Civica (pro nenaročné uživatele) a na celý tříválce se vykašlat. Vyhozený prachy a na renomé jim to taky nepřidalo.
Mazda to se svými atmosférickými skyactivy dokáže plnit. Asi lepší oddíl. Ani nevím, jestli mají GPF filtr, jsou to přímovstřiky, ne?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 741 2014 Civic i-VTEC  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 10:31   Citovat  

anunaki napsal:
Piškot: Já si myslím, že se Honda měla na tříválce vykašlat a do Civica 10G dát jako základní motor buď atmosféru 1.5 ivtec nebo ještě lépe modernizovat starou 1.8 ivtec. Modernizace by se vyplatila, na spoustě trzích se 1.8 prodává. Pro náročnější by byl 1.5T.

Z koroze strach nemám, podvozek a komplet dutiny jsem dělal před 4 lety. Za rok nebo za dva budu preventivne obnovovat.


Modernizace by se nevyplatila, bo by byla jen pro EU. Co jsem kdysi koukal, tak 1.8 v Asii je pro normu EURO 4. Nějaké EURO 6,7,8..22 je vůbec netrápí.

Honda tříválce umí, ale nač by upravovala vlastní konstrukci jen pro EU trh, když se domluvili na bloku od Fordu.

S tou rzí je to přesně, co mám na mysli. Dřív Honda dělala auta, na která jsi cca. 10-15 let nemusel sáhnout, a dnes pro jistotu děláš ochranu spodku sám...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2937 1999 Accord  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 10:36   Citovat  

willothewisps napsal:

Ještě že ty Mazdy zvládají Skyactive-X.


No, zvládají... Smutný
tudy odkaz
tudy odkaz
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2937 1999 Accord  
lukasko je teď offline  lukasko
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 19:25   Citovat  

O mazde cx7 si radsej pohladaj nieco na internete.. mali dosť zavaznych chyb.. prečo ich asi jazdi tak malo .. a skyactivy sú problémové odkedy ich mazda nasadila .. takze ak si sa chcel vyhnúť problémom oil dilution a drahym rozvodom, zrovna skyactive je volba uplne mimo Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 149 1999 Civic  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 20:26   Citovat  

.. osobne by som kupil nove ,auto je tak spolahlive ako sa on staras od nova a to prio jazdenke ovplivnis tazko ,sam mam ufo a max spokojnost ,uz som sa aj skludnil a jazdim do 6L a to robim rakusko pravidelne ,o 9G ani nepremyslam ,to auto je sice v niecom lepsie ,ale nesedi mi ani dizajn interieru a ani exterieru .. mam momentalne 80tkm a pockam nieco cez kilco a predam ho ,mam tiez 2011 vybanu GT a jedine co by som chcel ine je viac nastavenia sedacky a volantu kedze robim dialky a predsa len ma novy civic vacsi rozptyl nastavenia volantu a sedacky ,novy jazz je natom asi tak ako ufo tak som to zavrhol aj ked som sa tesil konecne na hybrid ,tak budem musiet siahnut po 10G alebo po 11G kedze bude hybrid no mam obavy ,ze to bude tak drahe ako dnesna CRV a tu by som radsej .. kupovat stare a davat dokopy je dnes nezmysel a to co usteris na kupe auta das casom do auta tak ci tak a stale mas stare ,menej bezpecne ,menej efektivne a pod .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4863 2003 Accord Aerodeck  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.7.2021 , 21:45   Citovat  

Na nové asi není rozpočet, jinak by se tu neptal na 8 až 10g... to mi hlava nebere
A méně bezpečné? O kolik, když teď se honí hvězdičky hlavně na asistentech?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 24269 2016 Civic i-VTEC  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.7.2021 , 7:56   Citovat  

Tohle je přesně to, o čem mluvím. Auto od Hondy po šesti letech denního provozu...
Bez ztráty kytičky. OK


STK_2107_1.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
STK_2107_1.jpg, 505.98 kB

STK_2107_2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
STK_2107_2.jpg, 716.04 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2937 1999 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.7.2021 , 18:01   Citovat  

Hellborn napsal:
Na nové asi není rozpočet, jinak by se tu neptal na 8 až 10g... to mi hlava nebere
A méně bezpečné? O kolik, když teď se honí hvězdičky hlavně na asistentech?


ked si to najdes tak kazda generacia ma tuhost karoserie o 30,50,70% tuzsiu takze ano bezpecnejsie .. 8G je ako blato oproti 10G co sa tyka tuhosti karoserie a deformacnym zonam ,si vezmi ,ze 8G mala karoseriu navrhnutu v 2005 a ani vtedy nemala full pocet ...

tak beriem ako nove 10G a to kupis uz za 14000eur v pohode .. 9gecka idu po 10 a 8Gecka po 7 tis ,myslim tie akorat zabehnute kusky .. 11G neriesim to bude u nas za 30tis nepredajne a len hatback a len hybrid ..

ja pokukujem po 10G sedane ,alebo accorde s 1.5T je ich na predaj celkom dost a za cca 2Otis eur ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4863 2003 Accord Aerodeck  
lukasko je teď offline  lukasko
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.7.2021 , 20:45   Citovat  

DOHCVTEC napsal:


ja pokukujem po 10G sedane ,alebo accorde s 1.5T je ich na predaj celkom dost a za cca 2Otis eur ..


Byvas na sk? Kde najdem accord 1.5t? Vymenim za moju Civic 1.5t Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 149 1999 Civic  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.7.2021 , 21:25   Citovat  

lukasko napsal:
Byvas na sk? Kde najdem accord 1.5t? Vymenim za moju Civic 1.5t Velmi šťastný

To vypadá, že hledá mimo EU Úsměv
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2937 1999 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 8G vs 9G vs 10G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(102574 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0823s ][ Dotazy: 89 (0.0237s) ][ GZIP on - Debug on ]