Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 9G Tourer
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 
Zaslat odpověď



  Strana 130 z 130
gear je teď offline  gear
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.9.2021 , 13:09   Citovat  

renda4 napsal:
https://www.fusion1.cz/katalog/product/716740?&a[26097][]=7&a[26098][]=17&a[26099][]=50&a[26100][]=5x114,3


Díky, ano jsou i lehčí kola, samozřejmě jsou i dražší kola atd...

jde mi spíš o názor na mnou posílané.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2833  
michal.t je teď offline  michal.t
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.9.2021 , 20:11   Citovat  

Hoj, nemáte někdo zkušenost s pocukáváním R18? Přijde mi, že po startu a rozjezdu, když řadím trojku nebo čtyřku, tak malý okamžik potom, co spojka po přeřazení zabere a synchronizují se otáčky, tak že motor na pár desetin vteřiny vynechá a přeruší tah. Cca po půl minutě od startu už to nedělá a nedaří se mi to pak ani uměle navodit.

Nezdá se mi však, že by to souviselo s např. s extrémně podchlazeným motorem při startu - nikdy dřív jsem ani v krutých mrazech nic podobného nepozoroval – a teď to udělá i při odpoledním rozjezdu se sluncem rozpáleným autem.

Nevím, jestli to má spojitost – ale v den, kdy jsem si toho vynechávání poprvé všiml, se mi rozsvítilo varování „start-stop, zkontrolujte systém“. Prostě jiná hláška než pro zimní období klasická „start-stop není možný“ s piktogramem baterky - která se mi však během letošního léta vůbec neobjevila.

Ona ta baterka už je asi zralá na výměnu – sice startuje pěkně, ale přes noc už ani neudrží napětí nad 12,3 V, a to ani po předchozím pobytu na nabíječce. Ale že by dožívající baterka měla způsobovat to vynechávání motoru?

Příští týden s tím zajedu do servisu a zkusíme tam dát novou baterku… nicméně to pocukávání se mi pravděpodobně nepodaří servisákům předvést, a pokud s výměnou baterky náhodou nevymizí… Smutný . Netušíte, v čem by mohl být zakopaný pes?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 18.9.2021 , 11:43   Citovat  

Musela by to být obrovská náhoda, ale podobné symptomy jsem pociťoval i u HR-V MY 2016, když se s námi po třech letech "loučil" akumulátor. Auto normálně startovalo, leč S/S systém se už několik měsíců "nepřihlásil ke slovu".
Z toho, co popisuješ a dle mé zkušenosti bych "slabou" aku určitě nevylučoval.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2351 2019 Civic VT  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.9.2021 , 13:31   Citovat  

Pokud se nepletu, tak hlášení "start stop check system" si mi zobrazilo, když jsem zkušebně vycvaknul konektor ze snímače na akumulátoru a nastartoval. Tohle hlašení se loguje a visí v chybách, jak jsem zjistil po půl roce, když jsem chtěl jet na technickou a připojil diagnostiku.
Bez ohledu na stav akumulátoru po startu motoru běží nějakou dobu alternátor a napětí v systému je kolem 14.5V. Na palubce mám voltmetr a občas to sleduju. Každopádně tenhle stav co popisuješ jsem nezaznamenal (najeto 80tkm).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 735 2014 Civic i-VTEC  
michal.t je teď offline  michal.t
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.9.2021 , 14:07   Citovat  

anunaki, Jopeeeno, dík…
Tímto konektorem to asi spíš nebude, měl jsem odpojenou celou baterku a po opětovném připojení, včetně toho konektoru, se nic nespravilo. Ještě na něho ale ještě jednou mrknu pro jistotu.

Jopeeeno – teda a pozoroval si taky podobné pocukávání motoru? S výměnou aku se to pak samo poléčilo?

Jinak, jaký máte názor na koupi druhé baterky? Brali byste spíš třeba nějakou odpovídající Vartu z obchodu? nebo si připlatit cca 600 Kč za aku, co mi nabízejí v Hondě a dušují se, že vydrží víc, než cokoliv, co bych sehnal v obchodě?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 18.9.2021 , 14:41   Citovat  

Objevovalo se mi jemné cukání, když jsem po přerazení převodového stupně přidal "plyn".
Taky jsem bádal co s tím, dokonce jsem to "reklamoval" na garančce. Nenašli nic. Za čas jsem dobil aku a byl chvíli klid. Pak se to objevilo znovu. No a pak umřel akumulátor.
Vyměnil jsem ho za Exide EFB EL600. Následných 9 měsíců jsem nic takové už nezaznamenal a pak auto prodal.

Nechej udělat zátěžový test akumulátoru, ať můžeš vyloučit problém právě s ním.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2351 2019 Civic VT  
michal.t je teď offline  michal.t
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.9.2021 , 16:36   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Objevovalo se mi jemné cukání, když jsem po přerazení převodového stupně přidal "plyn".
Taky jsem bádal co s tím, dokonce jsem to "reklamoval" na garančce. Nenašli nic. Za čas jsem dobil aku a byl chvíli klid. Pak se to objevilo znovu. No a pak umřel akumulátor.
Vyměnil jsem ho za Exide EFB EL600. Následných 9 měsíců jsem nic takové už nezaznamenal a pak auto prodal.

Nechej udělat zátěžový test akumulátoru, ať můžeš vyloučit problém právě s ním.


Dík za dovysvětlení... tak to mě naplňuje nadějí, že by to mohlo opravdu souviset s tou baterkou.... Má už opravdu odslouženo, stačí rozsvítit světla (bez nastartování) a napětí padá pod 12 V, v tátově autě se pro srovnání pořád drží nad 12,5 V.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118  
michal.t je teď offline  michal.t
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 0:28   Citovat  

Tak jak to nakonec dopadlo - samotná výměna baterky nepomohla, byť ta původní už opravdu dosluhovala. V Hondě mi nábídli úplně tu stejnou jako z továrny, tak je tam.
Vadné byly nakonec 2 ze 3 čidel spojky, proto ta netypická hláška ohledně start-stopu.
Prý to není u C9g ojedinělý případ.
Po výměně těch čidel naštěstí zmizelo i to pocukávání motoru... tak snad zas bude dlouho klid Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118  
trichopter je teď offline  trichopter
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 6:16   Citovat  

Zf´dravým zháňal som cewz známeho aj v honde Deflektory ale vraj v ponuke v origo servise nemaju absolutne.Videl som niečo na Aliexprese za 69 eur, viete kde by sa dali na STourera zohnať ? Vdaka.

Ešte jedna vec ,vmenu rádia najdem a zakliknem AF alternatívna frekvencia,chcem aby rádiu po strate frekvencie našlo novú frekvenciu na tú istú stanicu,Neviete ako to spojazdniť ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 9:12   Citovat  

michal.t napsal:
Tak jak to nakonec dopadlo - samotná výměna baterky nepomohla, byť ta původní už opravdu dosluhovala. V Hondě mi nábídli úplně tu stejnou jako z továrny, tak je tam.
Vadné byly nakonec 2 ze 3 čidel spojky, proto ta netypická hláška ohledně start-stopu.
Prý to není u C9g ojedinělý případ.
Po výměně těch čidel naštěstí zmizelo i to pocukávání motoru... tak snad zas bude dlouho klid Úsměv


Dobře, že se povedlo OK
Mám dotaz. Tu závadu zjistili přes diagnostiku, nebo "věděli" oč jde díky předešlých zkušeností (viz Tvůj text "není to ojedinělý případu u 9G)?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2351 2019 Civic VT  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 10:27  Naposledy upravil anunaki dne 9.10.2021 , 7:41, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

michal.t: Mně spíš není jasné, jak mohly být vadné dva snímače. To je zváštní. Vzhledem k tvému poměrně nízkému nájezdu by to možná mohlo ukazovat i na sérii snímačů s vyrobní vadou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 735 2014 Civic i-VTEC  
michal.t je teď offline  michal.t
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 12:56   Citovat  

Jopeeeno: Z toho co mi k tomu řekli jsem vyrozuměl, že to zjistili spíš přes diagnostiku.
Prý už ta čidla ale dřív taky někomu měnili a nejsem první… kolika lidem, to však nevím.

anunaki: ano, dvě čidla zároveň mě taky překvapila… na druhou stranu, pokud bylo vadné jen jedno delší dobu, možná se to ani nutně nemuselo projevovat nějakou hláškou či jinak.

Ono to bylo stejně takové zvláštní – při první návštěvě servisu mi na počkání vyměnili tu baterku a sdělili, že problém způsobovalo čidlo spojky a že ho zkalibrovali a mělo by to být dobré. Přetrvávájící hláška ohledně start-stopu, že prý zhasne, jakmile najedu několik km a sedne si to.
Hláška však nezmizela a pocukávání taky ne. Napodruhé jsem jim tam auto nechal na dýl a objevili/vyměnili dvě vadná čidla. Prý nedávala vůbec žádný signál (že by od „kalibrace“ před několika dny již zcela zkolabovala?). Teď to vypadá, že je vše v pořádku. VTEC

Jj, nájezd velký nemám, ale řadit (a podřazovat při brzdění motorem) lenivý určitě nejsem… zda jsem tím již stačil ta čidla „opotřebovat“, to však netuším.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 13:14   Citovat  

michal.t: Ta čidla se myslím nedají kalibrovat, spíš mysleli, že přenastavily polohy, kdy vybaví.

Já teda taky dost řadím a podřazuji. Zatím najeto 81tkm a ok. Funkci Start stop mám trvale vypnutou externím modulem.

No tak alespoň vím, na co se zameřit, když to začne pocukávat a hlásit start stop.

Můžu se ze zeptat, na kolik ta diag. a výměna čidel prišla?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 735 2014 Civic i-VTEC  
michal.t je teď offline  michal.t
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 13:47   Citovat  

Jasně... použití diagnostiky 420 Kč, práce s diganostikou 330 Kč, výměna snímačů pedálu spojky 413 Kč, vše bez DPH.
Včetně ceny snímačů a s 10% slevou na práci jsem za to celkově dal 3040 Kč (včetně DPH).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118  
gear je teď offline  gear
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 15:52   Citovat  

anunaki napsal:
michal.t: Ta čidla se myslím nedají kalibrovat, spíš mysleli, že přenastavily polohy, kdy vybaví.

Já teda taky dost řadím a podřazuji. Zatím najeto 81tkm a ok. Funkci Start stop mám trvale vypnutou externím modulem.

No tak alespoň vím, na co se zameřit, když to začne pocukávat a hlásit start stop.

Můžu se ze zeptat, na kolik ta diag. a výměna čidel prišla?


Muzes se trochu rozpovidat o tom trvale vypnutem startstopu??? Manzelka to zapomina vypinat a me z toho sedivej vlasy jeste pred ctyricitkou HaHaaa Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2833  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.10.2021 , 19:27   Citovat  

gear: Mám tam myslím tenhle modul: tudy odkaz

Vycvaknul jsem ten panel, kde je stop start tlačítko, našel spínací kontakty tlačítka a připojil na ně spínací kontakty modulu, napájení 12V jsem přivedl odbočkou s pojistkovým pouzdrem z pojistkové skříňky u řidiče. Po cca. 15-20s od startu se automaticky deaktivuje start stop (sepnou se spínací kontakty modulu).

Funguje to už léta spolehlivě a žádný stop start neřeším. Je to pohodlné.

michal.t: díky za info.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 735 2014 Civic i-VTEC  
mfojtik je teď offline  mfojtik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.10.2021 , 19:15   Citovat  

Zdravím. koupil jsem tourera v lednu přímo v hondě. Byl na zimních discích origo Honda. K tomu jsem dostal letní sadu. Ted řeším rozměry, protože asi budu muset koupit nové zimní pneu. Problém je v tom, že zimní disky jsou 205/55 R16 T. V techničáku mám napsán 2x rozměr 225/45 R17 88V. Jsem z toho dosti zmatený. Mohu jezdit na těch zimních 16kách, ikdyž nejsou v techničáku napsané? Moc se mi nechce věřit, že bych v Hondě koupil auto na rozměrech, na kterých bych neměl jezdit. Jde o to, že jestli to správně nelze, budu muset koupit i nové zimní disky. Jelikož ty co mám jsou 16.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 241 2014 Civic Aerodeck  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2021 , 21:03   Citovat  

mfojtik napsal:
Zdravím. koupil jsem tourera v lednu přímo v hondě. Byl na zimních discích origo Honda. K tomu jsem dostal letní sadu. Ted řeším rozměry, protože asi budu muset koupit nové zimní pneu. Problém je v tom, že zimní disky jsou 205/55 R16 T. V techničáku mám napsán 2x rozměr 225/45 R17 88V. Jsem z toho dosti zmatený. Mohu jezdit na těch zimních 16kách, ikdyž nejsou v techničáku napsané? Moc se mi nechce věřit, že bych v Hondě koupil auto na rozměrech, na kterých bych neměl jezdit. Jde o to, že jestli to správně nelze, budu muset koupit i nové zimní disky. Jelikož ty co mám jsou 16.


Blbě oskenovaný, ale i tak je patrné, že těch 16" v techničáku jsme měli.
Jinak je asi jasný, že ježdění na nezapsaném rozměru je případně problém v okamžiku, když se něco stane...


Tourer_16.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Tourer_16.jpg, 92.72 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2921 1999 Accord  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2021 , 21:07   Citovat  

V "dalších záznamech" bys měl mít 16" a 18".

mfojtik napsal:
Zdravím. koupil jsem tourera v lednu přímo v hondě. Byl na zimních discích origo Honda. K tomu jsem dostal letní sadu. Ted řeším rozměry, protože asi budu muset koupit nové zimní pneu. Problém je v tom, že zimní disky jsou 205/55 R16 T. V techničáku mám napsán 2x rozměr 225/45 R17 88V. Jsem z toho dosti zmatený. Mohu jezdit na těch zimních 16kách, ikdyž nejsou v techničáku napsané? Moc se mi nechce věřit, že bych v Hondě koupil auto na rozměrech, na kterých bych neměl jezdit. Jde o to, že jestli to správně nelze, budu muset koupit i nové zimní disky. Jelikož ty co mám jsou 16.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 735 2014 Civic i-VTEC  
mfojtik je teď offline  mfojtik
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.10.2021 , 21:10   Citovat  

Piskot a Anuaki moc díky. Máte pravdu. Opravdu úplně dole v dalších záznamech jsou i 16ky a 18ky. Tak už jsem v klidu Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 241 2014 Civic Aerodeck  
gear je teď offline  gear
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 10.10.2021 , 22:21   Citovat  

Kdyby to nekoho zajimalo tak R17 225/45 maji s origo diskem 21,5kg-lesteny paprsky s cernym podkladem.

Enkei co jsem koupil jako letni sadu jsem s R17 225/45 na 18,5kg Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2833  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 9G Tourer
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(102573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 2.2400s ][ Dotazy: 117 (2.1643s) ][ GZIP on - Debug on ]