Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 
Zaslat odpověď



  Strana 4 z 4
spurek je teď offline  spurek
PříspěvekZaslal: 26.10.2021 , 19:06   Citovat  

Snesitelných 45 000.- je cena za acu Toyoty. Honda si účtuje 3x tolik.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 27.10.2021 , 7:57   Citovat  

spurek napsal:
Snesitelných 45 000.- je cena za acu Toyoty. Honda si účtuje 3x tolik.


Nevím, kolik si účtuje Honda, ale aftermarketové akumulátory se pohybují na Insight i Civic Hybrid také kolem 45 tisíc. Na zjištění této skutečnosti jsem potřeboval asi 4 minuty. to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 661  
Loris Batacchi je teď offline  Loris Batacchi
PříspěvekZaslal: 27.10.2021 , 9:48   Citovat  

King napsal:
Nevím, kolik si účtuje Honda, ale aftermarketové akumulátory se pohybují na Insight i Civic Hybrid také kolem 45 tisíc. Na zjištění této skutečnosti jsem potřeboval asi 4 minuty. to mi hlava nebere

Proč někdo vyrábí aftermarket akumulátory ? Originál přece vydrží 20 let bez problému Nápad je tu!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 2009 Accord Type-S  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 27.10.2021 , 10:33   Citovat  

Loris Batacchi napsal:
Proč někdo vyrábí aftermarket akumulátory ? Originál přece vydrží 20 let bez problému Nápad je tu!


aby to mohlo jezdit i třeba 23 let kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 661  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.11.2021 , 19:38   Citovat  

Na stránkách Hondy ČR je ke stažení návod k obsluze HR-V 2022.
Tak, jak u Jazze e:hev, tak i HR-V bude mít servisní intervaly co 10.000 km/1 rok, při ztížených podmínkách co 5.000 km/½ roku.
Motorový olej, stejný jak u Jazze e:hev, SAE 0W20 ACEA C5, bez alternativ. Zvláštní, že se olejový filtr mění co druhou výměnu oleje.


Screenshot_20211119-170938_Acrobat for Samsung.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20211119-170938_Acrobat for Samsung.jpg, 197.17 kB

Screenshot_20211119-171023_Acrobat for Samsung.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20211119-171023_Acrobat for Samsung.jpg, 189.22 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2356 2019 Civic VT  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 19.11.2021 , 23:29   Citovat  

Jopeeno: Dobře už bylo. Každopádně palec nahoru Hondě za alespoň rozumný servisní intervaly, když už tam je to co tam je... Já jen doufám, že ještě dlouho budu lít starou dobrou 5W-30 A3.Úsměv A jak Civic, spokojenost? Já nedávno vyměnil MTF3 (najeto cca 80tkm) a takhle skvělý řazení jsem nezažil. Jako kdyby to byl jiný olej než jsem tam měl. Nechápu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 741 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 19.11.2021 , 23:54   Citovat  

anunaki:
V podstatě potvrzují názor, že zejména Céčkový olej by v motoru při couračkách do 10 km, což budou asi nejčastější trasy hybridního HR-V, neměl být určitě déle, než 5-6.000 km (nižší TBN). Takže tady ztížené podmínky korespondují z tribologickou realitou, bravo. Mají to ošefované. Nebál bych se toho. Znáš to, kapkový test a víš, na čem jsi.
Civic najel od února jen 3.000 km. V podstatě se z něj stal fun car, díky EPéčku, které je teď daily mula.
Věřím Ti, proč ne? Stejné pocity jsem měl i v HR-V. Olej se postupně vyčerpává, i ten převodový. Však znáš ty marketingové kecy o doživotních náplních... Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2356 2019 Civic VT  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 20.11.2021 , 9:10   Citovat  

Na HRV e:HEV zamrzí mezigeneračně zmenšený kufr (už to není kufr rodinného auta jako byl u předchozí generace) a velké navýšení ceny. Pořád se nemůžu zbavit dojmu, že ten hybridní pohon je složitý a může být potenciálně nespolehlivý. 5 let je člověk v pohodě a s Jazzem e:HEV jezdí za hubičku, ale pak když se něco pokazí, tak to bude za raketu.

K tomu kapkovému testu. Používáš spec. test nebo nějaký laboratorní filtrační papír?

EPčko je co?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 741 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 20.11.2021 , 11:32   Citovat  

anunaki:
No jo, Tobě, jako Toureristovi bude ten kufřík opravdu malý. Mě zarazila hodnota, kterou uvádí Honda vs. faktický pohled. Tak z videí, vypadá ma tu udávanou litráž větší.
Honda není na poli hybridů nováček. Věřím, že jim ta technika vydrží. Ale to u e:hev ukáže až čas.

Ad kapkový test. Nechal jsem se inspirovat na OF a koupil laboratorní filtrační papír. Dá se koupit i v lékárně.

EP, viz fotka


Screenshot_20211120-113056_Gallery.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20211120-113056_Gallery.jpg, 322.19 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2356 2019 Civic VT  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 20.11.2021 , 12:13   Citovat  

Jo, koukal jsem taky na recenze na youtube a ten kufr se zdál trochu větší než podle litrů, ale zase si říkám, že Honda snad není tak blbá, aby udávala menší objem než vyjde podle normovaných cihliček.

Aha, to bude Civic, ale nejsem expert na tyhle starší modely. Co je pod kapotou?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 741 2014 Civic i-VTEC  
spurek je teď offline  spurek
PříspěvekZaslal: 20.11.2021 , 19:57   Citovat  

Zmenšení kufru kvůli akumulátorům zamrzí, ale dá se přežít. Jenže to, že nemůžu vozit rezervu, protože na ní není místo, přímo na..re.
Nevím, jaká výhoda hybridní techniky dokáže v mých očích převálcovat tak zásadní nevýhodu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 20.11.2021 , 21:36   Citovat  

Ad kufr, při podhledu viz. čas 20:30 to vypadá na podivné plýtvání prostorem v zadních partiích.
Pokud tedy ten prázdný prostor není určen pro případnou zástavbu větších phev baterií...???
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11 2014 CR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
4 háčka
PříspěvekZaslal: 21.11.2021 , 12:28   Citovat  

anunaki:
Dívám se na to malinko jinak. Spíše, že tady Honda nelže a udává faktický objem (na rozdíl od konkurence) Úsměv
Ad EP. Poslední Civic s víceprvkem vzadu, na dlouhou dobu. Jezdí to paradně. Pod kapotou základní motor, 1.4 66kW. Do města a na kolemkomínovky stačí.

Ad e:hev. Dle zákulisních info, by do EU měl přijít ještě PHEV. Kdo ví, zda tedy nebude mít HR-V dobíjecího brášku. Místo vzadu by na to bylo. Ale kdo ví, čím nás překvapí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2356 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.11.2021 , 7:39   Citovat  

spurek napsal:
Zmenšení kufru kvůli akumulátorům zamrzí, ale dá se přežít. Jenže to, že nemůžu vozit rezervu, protože na ní není místo, přímo na..re.
A také žádné tažné..
Jo jo, auta se mění, žádné rezervy, žádné tažné, menší kufry, zato povinné měření tlaku v pneu, EGR ventily, filtry pevných částic, AdBlue, atd. A další povinné věci (i když ne tak nepochopitelné), budou přibývat.

Dnes už "normální" nové auto v EU nekoupíš.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 306  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(102574 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0740s ][ Dotazy: 89 (0.0182s) ][ GZIP on - Debug on ]