Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Článek : Jak funguje Lambda sonda a k čemu slouží
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
1
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 2
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2011 , 23:17  Naposledy upravil crxmann dne 11.2.2011 , 23:19, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

tudy celý článek naleznete >> ZDE
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8962 H+ body: 9 1996 Civic  
MilanK je teď offline  MilanK
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2011 , 23:26   Citovat  

Neví někdo jak odskoušet 5ti drátovou lambdu u motoru D15Z3? U ní je trochu jiné zapojení, má 3 signálové vodiče. Osciloskop i multimetr mám.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 78 H+ body: 3  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2011 , 23:37   Citovat  

pro me velice zajimave info: "Velmi důležité upozornění je, že se vodiče lambda sondy nemůžou letovat. Jejich spojení je možné jen přes spojku nebo konektor. Vodiče jsou totiž vystavené teplotě okolo 380°C, ale cín má teplotu tavení 232°C a proto letované spoje nemůžou vydržet teploty jakým jsou vystavené vodiče lambda sondy." sam jsem je totiz kdysi letovat chtel Se stydím Velmi šťastný

jinak poslední dobou docela často slýchám nebo čítám o pojmu "falešný vzduch" většinou to bylo ve spojení se sáním a v tomto článku to je ve spojení s výfukem, možná by mohl někdo znalejší než já napsat článek o tomto pojmu co vše to může způsobit... jak velká by musela být nějaká dírka kama se dostane tento "falešný vzduch"? např. ztratím kovovou sponku, kterou je ztažená gumová hadice od sání k manifoldu, může tam pak docházet k nasátí toho falešnýho vzduchu nebo by to musel být díra např. větší jak 5 mm aby to mělo vliv na chod motoru, nebo na kolísání otáček či co já vím, co to vlastně může způsobit...? to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3022 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
R3S je teď offline  R3S
Moderátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 10.2.2011 , 0:40   Citovat  

Ono k tomu letování : Je to tak jak si tu napsal, většinou je nej vypinovat starej konektor, nacvakat origo piny a pak s ním zase do konektoru
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3367 H+ body: 12 2004 S2000  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.2.2011 , 0:58   Citovat  

salat napsal:
Ono k tomu letování : Je to tak jak si tu napsal, většinou je nej vypinovat starej konektor, nacvakat origo piny a pak s ním zase do konektoru


jj tak jsem to taky nakonec udelal, protoze jsem se tady prvne zeptal, nez jsem sel neco bastlit Velmi šťastný takze to dobre dopadlo, ale uvazoval jsem o tom; to ze maji ty draty tak velkou teplotu jsem do ted nevedel...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3022 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.2.2011 , 8:18   Citovat  

teplota je vysoká pouze blízko vlastní lambdy ,cca 20-15 čísel od ní už taková není a letovat to jde ,věc druhá , že to jde blbě skrz povrchovku těch drátů.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5205 H+ body: 45 1988 Prelude  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2011 , 8:24   Citovat  

No před rokem jsem měnil výfuk na Felicii synovi,koupil výfuk z bouračky i s lambdou,byl jak nový,jen dotyčný,co ho prodával ucvaknul na lambdě konektor.Píšu to proto,že to fakt nešlo spájet cínem (naštěstí).Tak jsem zničil el.čokoládu a vnitřky z čokoládky jsem použil na spojení drátů,pak zaizoloval.Ale co mě na článku zarazilo je životnost lambdy Tak to koukám! 100 až 160 tis.????Já mám najeto skoro 220 000km,tak to abych začal šetřit.Nebo po zkušenostech z bývalých aut se mi podařilo vymontovat lambdu bez poškození závitů ve výfuku jen jednou.Nejhorší na tom je,že na mém CRVčku jsou lambdy 2 a to ještě k tomu jsou našroubované v katalyzátoru!!!!!Při ceně katalizátoru se mi podlamujou nohy Smutný .No ale stk prošlo v pohodě,tak to snad ještě vydrží.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  
optimas je teď offline  optimas
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2011 , 10:31   Citovat  

schweiger napsal:
No před rokem jsem měnil výfuk na Felicii synovi,koupil výfuk z bouračky i s lambdou,byl jak nový,jen dotyčný,co ho prodával ucvaknul na lambdě konektor.Píšu to proto,že to fakt nešlo spájet cínem (naštěstí).Tak jsem zničil el.čokoládu a vnitřky z čokoládky jsem použil na spojení drátů,pak zaizoloval.Ale co mě na článku zarazilo je životnost lambdy Tak to koukám! 100 až 160 tis.????Já mám najeto skoro 220 000km,tak to abych začal šetřit.Nebo po zkušenostech z bývalých aut se mi podařilo vymontovat lambdu bez poškození závitů ve výfuku jen jednou.Nejhorší na tom je,že na mém CRVčku jsou lambdy 2 a to ještě k tomu jsou našroubované v katalyzátoru!!!!!Při ceně katalizátoru se mi podlamujou nohy Smutný .No ale stk prošlo v pohodě,tak to snad ještě vydrží.


Já mám taky v anglánu 2 lambdy jednu na svodech a druhou v katu. A když jsem se díval do EPC kolik stojí nová na ty svody tak asi kolem 2000 kč což by nebylo tak hrozné ,ale když jsem viděl kolik chtějí za tu co je v katu tak mi bylo na blití přes 5000 kč. Třeba za tu na svodech je nějaká náhrada od NGK ,ale jestli existuje i nějaká náhrada do toho katu to opravdu nevím a nebo jestli tam můžu vrazit tu samou co je na svodech to taky nevím. Mám totiž najeto už 160tkm takže abych věděl co shánět a kde to shánět HaHaaa
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2023 H+ body: 3 2000 Civic  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2011 , 10:51   Citovat  

Právě jsem se díval kolik stojí přesně katalizátor.Skoro 14 000!!!!!!,No to asi nepřežiju.Raději na to nemyslet. Bueee
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2011 , 12:24   Citovat  

Zkuste kontaktovat Kubu z intercars ... udělá Vám cenu pokud je budou mít v nabídce. OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8962 H+ body: 9 1996 Civic  
Aliin je teď offline  Aliin
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2011 , 14:34   Citovat  

Zda se mi ze mam neco vyzsi spotrebu paliva muze to byt tedy tou lambdou ? popr. kde ji sezenu ? diky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1970 H+ body: -2 2004 Accord  
optimas je teď offline  optimas
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2011 , 18:59   Citovat  

Aliin napsal:
Zda se mi ze mam neco vyzsi spotrebu paliva muze to byt tedy tou lambdou ? popr. kde ji sezenu ? diky

Když si přečtešcelé tohle tema tak tu odpověď 100% najdeš
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2023 H+ body: 3 2000 Civic  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2011 , 20:32   Citovat  

Aliin napsal:
Zda se mi ze mam neco vyzsi spotrebu paliva muze to byt tedy tou lambdou ? popr. kde ji sezenu ? diky



Nemusí to být lambdou,je celá škála věcí,co zvýší spotřebu,já jsem např.vyměnil čidlo teploty vody a snížila se mi spotřeba skoro o 2 litry.To čidlo je ale jen příklad.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  
Aliin je teď offline  Aliin
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2011 , 13:43   Citovat  

schweiger napsal:
Nemusí to být lambdou,je celá škála věcí,co zvýší spotřebu,já jsem např.vyměnil čidlo teploty vody a snížila se mi spotřeba skoro o 2 litry.To čidlo je ale jen příklad.


JA na to mrknu este... Ecu mi zatim nehlasi chybu lammbdy ani nic podobnyho jen se mi to napadlo ze to muze spojovat vyzsi spotrebu. to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1970 H+ body: -2 2004 Accord  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2011 , 14:31   Citovat  

Aliin napsal:
JA na to mrknu este... Ecu mi zatim nehlasi chybu lammbdy ani nic podobnyho jen se mi to napadlo ze to muze spojovat vyzsi spotrebu. to mi hlava nebere


No mně také nic nehlásila ECU že čidlo je špatné,ono to asi hlásí,když je totálně špatné,ale třeba u toho čidla teploty,tak to asi fungovalo,jen to dávlo špatné informace do ECU.Jinak si to neumím vysvětlit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  
Johanick je teď offline  Johanick
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2011 , 0:02   Citovat  

monty napsal:
teplota je vysoká pouze blízko vlastní lambdy ,cca 20-15 čísel od ní už taková není a letovat to jde ,věc druhá , že to jde blbě skrz povrchovku těch drátů.


ja slysel ale ze to neni dobre letovat pac rapidne vztoupne odpor a na nem vlastne lambda funguje ne? jak je to?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 327 H+ body: 0 1995 Legend  
Newer je teď offline  Newer
Zlobivec [1]
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2011 , 3:14   Citovat  

Johanick napsal:
ja slysel ale ze to neni dobre letovat pac rapidne vztoupne odpor a na nem vlastne lambda funguje ne? jak je to?
rapidne snad ne ...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4903 H+ body: 2  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2011 , 7:08   Citovat  

odos napsal:
nalíl jsem E85 do mé P5G a za studena jsem měl vůbec problém se z autem rozjet. dotkl jsem se plynu a chcípalo to. musel jsem to nechat prohřát, pak už to chvilu jen cukalo v nízkých otáčkách. Honda si asi není schopná v takověm rozmezí v ECU upravit předstih. tak sem dojel na benzinku a doplna dotankova benzín, abych to naředil. ale dokud jsem měl v nádrži tenhle mix, chyběl mi výkon. to už je lepší to LPG, které 3 roky provozuji.

viz tema kdo jezdí na ethanol e 85.není problém v předstihu ale v dávce paliva.
lambda dává napětí , viz článek , odporových je hrozně málo .pájenej spoj (pokud je dobře provedenej) má zanedbatelnej odpor .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5205 H+ body: 45 1988 Prelude  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2011 , 10:27   Citovat  

pročištěno od offtopic o E85, na to je jiný topic.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8962 H+ body: 9 1996 Civic  
RDK je teď offline  RDK
0
PříspěvekZaslal: 17.2.2011 , 18:57   Citovat  

mot napsal:
pro me velice zajimave info: "Velmi důležité upozornění je, že se vodiče lambda sondy nemůžou letovat. Jejich spojení je možné jen přes spojku nebo konektor. Vodiče jsou totiž vystavené teplotě okolo 380°C, ale cín má teplotu tavení 232°C a proto letované spoje nemůžou vydržet teploty jakým jsou vystavené vodiče lambda sondy." sam jsem je totiz kdysi letovat chtel Se stydím Velmi šťastný

jinak poslední dobou docela často slýchám nebo čítám o pojmu "falešný vzduch" většinou to bylo ve spojení se sáním a v tomto článku to je ve spojení s výfukem, možná by mohl někdo znalejší než já napsat článek o tomto pojmu co vše to může způsobit... jak velká by musela být nějaká dírka kama se dostane tento "falešný vzduch"? např. ztratím kovovou sponku, kterou je ztažená gumová hadice od sání k manifoldu, může tam pak docházet k nasátí toho falešnýho vzduchu nebo by to musel být díra např. větší jak 5 mm aby to mělo vliv na chod motoru, nebo na kolísání otáček či co já vím, co to vlastně může způsobit...? to mi hlava nebere


Falešný vzduch se na lambdasondu dostane hlavně přes dírku,která může být od spoje svodů s hlavou až k lambdasondě,která tento vzduch oznámí jako přebytek vzduchu,tudíž,že je málo paliva,tímpádem si ECU přídává směsi,aby tento přebytek vzduchu vyrovnala( větší spotřeba)...falešný vzduch na sání je ten,který se dostane do motoru za váhou vzduchu,měřičem množství nasávaného vzduchu nebo něčím podobným,co měří vzduch nasávaný...a samozřejmě také ovlivňuje složení směsi,která jde do motoru...razantním způsobem to může ovlivnit chod motoru,celkovou spotřebu a výkon,je tudíž dobré tyto řídící díly motoru udržovat tak,aby správně fungovaly a aby byly vhodné podmínky pro jejich funkci....vše jen stručně a všeobecně řečeno...škola na to není špatná věcÚsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 57 H+ body: 0 1991 Prelude  
RDK je teď offline  RDK
0
PříspěvekZaslal: 17.2.2011 , 19:01   Citovat  

schweiger napsal:
Právě jsem se díval kolik stojí přesně katalizátor.Skoro 14 000!!!!!!,No to asi nepřežiju.Raději na to nemyslet. Bueee


Katalizátor je v podstatě univerzální díl,který se jen liší svým tvarem pro určité vozy...jsou koupit katalizátory univerzální,které jsou levnější než originální...většinou všechny katalizátory plní svou funkci stejně,jen zvolit vhodnou velikost.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 57 H+ body: 0 1991 Prelude  
RDK je teď offline  RDK
0
PříspěvekZaslal: 17.2.2011 , 19:07   Citovat  

schweiger napsal:
No před rokem jsem měnil výfuk na Felicii synovi,koupil výfuk z bouračky i s lambdou,byl jak nový,jen dotyčný,co ho prodával ucvaknul na lambdě konektor.Píšu to proto,že to fakt nešlo spájet cínem (naštěstí).Tak jsem zničil el.čokoládu a vnitřky z čokoládky jsem použil na spojení drátů,pak zaizoloval.Ale co mě na článku zarazilo je životnost lambdy Tak to koukám! 100 až 160 tis.????Já mám najeto skoro 220 000km,tak to abych začal šetřit.Nebo po zkušenostech z bývalých aut se mi podařilo vymontovat lambdu bez poškození závitů ve výfuku jen jednou.Nejhorší na tom je,že na mém CRVčku jsou lambdy 2 a to ještě k tomu jsou našroubované v katalyzátoru!!!!!Při ceně katalizátoru se mi podlamujou nohy Smutný .No ale stk prošlo v pohodě,tak to snad ještě vydrží.



Lambda po elektronické stránce nikdy neodejde uplně,jen dává čímdál zkreslenější informace o přebytku vzduchu ve výfukových plynech,tímpádem i směs není dokonale připravena...pokud má Vaše lambda životnost 160 000,tak už je po životnosti a když ji zajedete proměřit,uvidíte,jak rychlou má odezvu a podle pokynů zkoušejícího mechanika uvažujte nad koupí nové lambdy...ušetří to peníze i životní prostředí a spotřeba se zlepšíÚsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 57 H+ body: 0 1991 Prelude  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.2.2011 , 19:20   Citovat  

RDK napsal:
Katalizátor je v podstatě univerzální díl,který se jen liší svým tvarem pro určité vozy...jsou koupit katalizátory univerzální,které jsou levnější než originální...většinou všechny katalizátory plní svou funkci stejně,jen zvolit vhodnou velikost.


Vím,že existujou universalní katalizátory,ale jak pak vyřešit,že lambdy jsou zašroubované v katalizátoru??,S tím jsem se ještě nesetkal,až u mého CRVčka.A univerzální katalizátor je bez vstupů pro lambdu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  
Filda je teď offline  Filda
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.2.2011 , 20:49   Citovat  

Neni nic jednodusiho nez na univerzalnim katalizatoru navarit matici se zavitem na lambdu a problem vyresen.
Stejne budes muset na ten uni kat. navarit priruby.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 792 H+ body: 1 2000 Civic Vti  
RDK je teď offline  RDK
0
PříspěvekZaslal: 18.2.2011 , 1:10   Citovat  

schweiger napsal:
Vím,že existujou universalní katalizátory,ale jak pak vyřešit,že lambdy jsou zašroubované v katalizátoru??,S tím jsem se ještě nesetkal,až u mého CRVčka.A univerzální katalizátor je bez vstupů pro lambdu.

lambda sonda nemá rozměrově přesně určené místo,kde má být namontovaná...takže hlavní lambda sonda by měla být za spojem potrubí ze svodů,před katalizátorem a druhá lambdasonda,pokud je jako kontrolní,tak kdekoliv za katalizátorem,tímpádem se dá výfuková soustava poupravit k instalaci lambdasond
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 57 H+ body: 0 1991 Prelude  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 18.2.2011 , 7:10   Citovat  

Tak to je super,14000 za kat nedám,to si raději vyhraju s univerzálem.Dík za rady.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  
RDK je teď offline  RDK
0
PříspěvekZaslal: 19.2.2011 , 3:12   Citovat  

schweiger napsal:
Tak to je super,14000 za kat nedám,to si raději vyhraju s univerzálem.Dík za rady.


Pokud možno,konstrukci katu nijak nenarušovat...jak píše Filda,lambdy namontovat do vytvořených přírub u katu pomocí šroubového otvoru(díra+navařená matice...dbát,aby lambda byla správně umístěna do prostoru potrubí) a je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 57 H+ body: 0 1991 Prelude  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 19.2.2011 , 8:07   Citovat  

Tak jsem se pořádně díval na výfuk a jednu lambdu mám na prvním dílu výfuku těsně před katalizátorem,tak to je v pohodě,jen ta druhá lambda je přímo v katalizátoru.Nechápu ale proč?proč to taky nenamontovali do druhého dílu výfuku těsně za katalizátorem.Když to tedy posunu asi o 15cm tu lambdu,tak nebude to na něco mít vliv?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  
durmek je teď offline  durmek
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2013 , 10:59   Citovat  

Čo sa udeje ak vytiahnem katalyzátor z aerodecku 1,4 s dvoma lambda sondami.Dočítal som sa(všeobecne o sondách) že tá sonda za katalyzátorom bude odosielať dáta o jeho nefunkčnosti a môže až prepnúť riadenie motora do núdzového režimu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1 H+ body: 0  
schweiger je teď offline  schweiger
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2013 , 19:39   Citovat  

RDK napsal:
Falešný vzduch se na lambdasondu dostane hlavně přes dírku,která může být od spoje svodů s hlavou až k lambdasondě,která tento vzduch oznámí jako přebytek vzduchu,tudíž,že je málo paliva,tímpádem si ECU přídává směsi,aby tento přebytek vzduchu vyrovnala( větší spotřeba)...falešný vzduch na sání je ten,který se dostane do motoru za váhou vzduchu,měřičem množství nasávaného vzduchu nebo něčím podobným,co měří vzduch nasávaný...a samozřejmě také ovlivňuje složení směsi,která jde do motoru...razantním způsobem to může ovlivnit chod motoru,celkovou spotřebu a výkon,je tudíž dobré tyto řídící díly motoru udržovat tak,aby správně fungovaly a aby byly vhodné podmínky pro jejich funkci....vše jen stručně a všeobecně řečeno...škola na to není špatná věcÚsměv


Tak jsem si namontoval střední a zadní díl výfuku a přetěsnil jsem i komplet celý výfuk,tj.i před katalizátorem a světe div se,nějak mi klesla spotřeba,a to dost rapidně.až vyjedu další nádrž,tak napíšu o kolik ale na druhou stranu mám pocit,že mi trochu klesl výkon.To těsnění před katem bylo K.O. tak to asi přisávalo i vzduch a lambda to vyhodnotila jak tu už bylo popsané,že je asi chudá směs.No uvidíme.Dám pak vědět o kolik. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 1 2009 CR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Článek : Jak funguje Lambda sonda a k čemu slouží
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
1
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(99373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1431s ][ Dotazy: 151 (0.0221s) ][ GZIP on - Debug on ]