Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Projekt: Attack GTR - český supersport
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 8
Luther je teď offline  Luther
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 21:38  Naposledy upravil Luther dne 13.11.2013 , 8:57, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Asi jako každý druhý kluk jsem od dětství snil o vlastním autě, které by bylo krásné a zároveň rychlé. O autě, které si nejde koupit v autosalonu a s každým uplynulým měsícem smutně sledovat, kolik dalších řidičů má podobný vkus jako já. Jelikož stále nejsem spokojený s designovými návrhy vlastního modelu a čas letí neúprosně rychle, rozhodl jsem se, že si svůj sen začnu pomalu plnit. Díky tomu, že společnost B-racing disponuje licencí na prodej kitů K-1 Attack, což zahrnuje i souhlas s prováděním technických a designových úprav, rozhodl jsem se jako základ auta použít Attacka.

Nechci kompromisy, být omezovaný předpisy pro použití auta v silničním provozu a tak byla racingová oblast jasná volba. Vše podřídit jen jedné věci...

Jak už to tak bývá, největší myšlenky vznikají při posezení s kamarády nad orosenou sklenicí. Toho večera jsem své představy vylíčil Danymu z TypeR klubu, kterého nápad ihned zaujal. Díky naší letité spolupráci, Danovým bohatým zkušenostem ze závodního prostředí a naší společné zálibě v motoru K20, bylo rozhodnuto nejen o spolupráci, ale i o výběru pohonného agregátu. Slovo dalo slovo a o pár dní později jsme začali přemýšlet, jak představy proměnit v realitu.

Z hlediska dosažení co největší efektivity jsme si projekt rozdělili podle specializace. Já řeším vše kolem Attacka, Dany vše kolem managementu motoru, převodovky, brzd a telemetrie.

První skicy vznikly na počátku roku 2013, které byly o měsíc později podpořeny výpočty na torzní tuhost. Výsledkem je bezpečnostní uzavřený rám z tenkostěnných trubek, jehož posádková část, zjednodušeně řečeno, odpovídá vyrámování závodního auta. Zadní sekce byla předělána pro přímou akceptaci motoru K20A2 včetně převodovky do rámu. Pro úsporu hmotnosti se eliminovala část nápravnice původně z Hondy Accord a modifikované stabilizační prvky ramen ústí rovněž do rámu. Přední sekce prošla z technického hlediska pouze odlehčením a přípravou pro nové strmější řízení.

Pro možnost extrémního snížení auta (světlá výška 40 mm +) musela projít úpravou přední i zadní náprava. Obě nápravy jsou navíc stavitelné do všech směrů, včetně záklonu.

Na základě loňského testování kabrio verze atmosferické K20A2 a s ohledem na nutnost precizních jízdních vlastností jsme vyvinuli i nové tlumiče - okruhovou verzi s externími nádobkami a možností nastavení výšky podvozku, rychlosti stlačení a roztažení pístnice.

Největší kus práce proběhl na úpravách bodykitu. Výsledkem je uzavřený design, s větším prostorem pro posádkovou část a možností použití dvou racingových skořepin v XL velikosti s ochranou hlavy. Zadní kupé design slouží zároveň jako dochlazování kompresoru náporovým vzduchem přes střešní kapličku a odcházení teplého vzduchu z motorového prostoru. Samozřejmostí jsou pak funkční aerodynamické prvky jako zadní difusor a křídlo, které se starají o přítlak vozu ve vyšších rychlostech. Díky použití speciální technologie při výrobě se podařilo ušetřit 57 % hmotnosti oproti klasickému bodykitu.

V současnosti je auto kompletně rozebrané a provádíme drobné úpravy rámu, jako je přidání kotvících bodů pro rychlou servisní manipulaci na okruhu, úprava zadní sekce pro optimální vedení výfuku, atd. Od začátku prosince se začne skládat finální podoba pojízdného šasi u Dana v servisu ve Slaném, což zde budeme čas od času publikovat. Vzhledem k tomu, že bylo nutné při stavbě vyvinout několik nových řešení, o těch zajímavějších se časem také trošku rozepíšeme.


Chtěl bych poděkovat všem, co se na projektu jakkoli podílejí.

Držte nám palce...



Základní parametry:

Motor: K20A2 s kompresorem + ethanol
Výkon 400+ hp/1000 kg
Převodovka: Bezsynchronní sekvenčně řazená
6 pist brzdy s 332/32 mm kotouči vpředu
4 pist brzdy s 330/30 mm kotouči vzadu

Délka: 4040 mm
Šířka: 1860 mm
Výška: 990 mm
Rozvor: 2440 mm


První představení vozu v létě 2013:


Attack_GTR_01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Attack_GTR_01.jpg, 392.6 kB

Attack_GTR_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Attack_GTR_02.jpg, 412.98 kB

Attack_GTR_03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Attack_GTR_03.jpg, 340.04 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 493 2009 Attack  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 22:01  Naposledy upravil Dany dne 12.11.2013 , 22:37, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Myslím, že to Luther napsal přesně...

Samozřejmě i já jsem měl sen, jednou postavit auto, které bude ultimátní a podle mého, jenže to není levný sen...
Na tom jsem pracoval již několik let a postupně se svému snu přibližoval... Začalo to závoděním na motorkách, pak v rally, no a nakonec jsem se rozhodl si závodní auta upravovat podle svého... Svoje auto jsem přestavěl snad desetkrát Úsměv no a výsledkem pak byla stavba nejdříve okruhového CTR 7G a následně CTR 8G, několik dalších projektů pro běžný provoz, vše hlavně s cílem pochopit co nejvíce souvislostí aby auta byla co nejkompaktnější - co nejlepší. Jenže s jídlem roste chuť...

Kdo se někdy svezl v jiném než "plechovém" autě ví, že jsou auta, která Vás dokážou dostat úplně jinak a úplně celé...
Takže když jsem Lutherovi pomáhal s projektem silničního Attacku s K20A2, tak jsem tomu autu trošku přišel na chuť, jenže pořád to bylo na hony vzdálené tomu, co jsem od auta chtěl já - nekompromisnost...

Jenže, pak jsme se jednou sešli a s údivem zjistili, že vlastně máme podobný sen, jenže třeba mě až tak nezajímá design a jak se ten motor do auta dá, ale jak to bude fungovat Úsměv , no a zjistil jsem, že Luther disponuje nápady a možnostmi, jak vlastně postavit šasí auta, které by mi mohlo vyhovovat, je ochoten diskutovat a protože se mi s ním dobře spolupracuje a ve dvou se to lépe táhne, slovo dalo slovo a projekt začal nabírat konkrétní podobu...

Nejhorší je příprava Úsměv takže během toho, co se Luther mučil s výrobou rámu a nových laminátů, my celou letošní sezónu testovali komponenty, které budou v Attacku GTR použity, největší problém je převodovka, což nakonec vyústilo k výrobě vlastního bezsynchronního kitu převodovky... Na autě se budeme snažit využít naše zkušenosti ze závodního prostředí i silničních aplikací...

Jak psal Luther, nic nevzniká bez bolestně, takže auto se muselo nejdříve kompletně složit, vše vyzkoušet, že to pasuje, aby z toho vyšlo najevo vše, co je třeba ještě na rámu a laminátech předělat, což se děje právě nyní... Pak již bude následovat skládání auta a všichni doufáme, že to bude díky zkušenostem zhruba dle našich odhadů a na jaře se dočkáme prvního testování...

Zatím si myslíme, že máme vše vymyšlené správně, že to bude fungovat a bude v našich silách a schopnostech to naladit, ale jak pravil klasik, vím že nic nevím, jen čas ukáže, jak se nám to nakonec podaří zrealizovat...

Také chci poděkovat všem, co s projektem pomáhají a samozřejmě Lutherovi, bez něj by také nebylo možné projekt realizovat, myslím že práci máme rozdělenou spravedlivě a pokud se to podaří, bude to úspěch společný, no a pokud by se to nepodařilo, tak to se nestane... Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Greynd je teď offline  Greynd
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 22:15   Citovat  

To vypadá jako slušná bestie. Velice povedené, snad to někdy uvidím v chodu Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 40 2014 Attack  
Tomas Civic je teď offline  Tomas Civic
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 22:19   Citovat  

To koukam ze to bude velky peklo.Uz jsem prohlizel na honday
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1014 2000 Civic VTEC  
shaman je teď offline  shaman
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 22:39   Citovat  

tomuhle projektu fandím OK
Už na Hondayi jsem si ho prohlížel a doufám že ho uvidím někde v akci Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1997  
Greynd je teď offline  Greynd
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 22:43   Citovat  

shaman napsal:
tomuhle projektu fandím OK


je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 40 2014 Attack  
maxxi je teď offline  maxxi
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 22:56   Citovat  

Už aby to bylo dostavené :twisted: těším se na testování a držím palce ať to vše dopadne, taky si myslím že tak pěkné auto by si zasloužilo lepší fotky!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 999 2010 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 23:26   Citovat  

maxxi napsal:
Už aby to bylo dostavené :twisted: těším se na testování a držím palce ať to vše dopadne, taky si myslím že tak pěkné auto by si zasloužilo lepší fotky!


Tak sám si viděl, co je na tom práce, ale souhlasím, už aby to bylo Velmi šťastný

Na fotky je čas, zatím to je jen exterier a mě se ty fotky docela líbí...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
maxxi je teď offline  maxxi
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 23:35   Citovat  

Dany napsal:
a mě se ty fotky docela líbí...


Mě taky ,schází tam jen nějaké odrážedlo 90-60-90 pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 999 2010 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.11.2013 , 23:38  Naposledy upravil M@jk dne 13.11.2013 , 11:29, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Chlapci vítejte v Showroomu,
nechť se zadaří a podaří vše, co si umanete.

Děkuji

přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17347 1992 Civic VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 9:53   Citovat  

parada je to dobrý bude to splnovat nejake parametry pro nejakou serii nebo to bude jen pro zabavu na okruhu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2992 1995 Prelude  
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 10:05   Citovat  

Ta střecha je na tom fakt povedená!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8943 1996 Civic  
varuj je teď online  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 10:09   Citovat  

SUPER! Fandim projektu a drzim palce je to dobrý
Viem ake su pocity z jazdy na K1 Attack šuk par krat som ho prehanal na Sk ringu...aj ked s inym motorom...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1446 2006 Accord  
Marfi je teď offline  Marfi
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 10:54   Citovat  

Chudak Reno ten proti tomuhle stavi uspornou verzi;)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4774 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 11:17  Naposledy upravil Dany dne 13.11.2013 , 11:21, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

mot napsal:
parada je to dobrý bude to splnovat nejake parametry pro nejakou serii nebo to bude jen pro zabavu na okruhu?


Auto je postaveno, aby bylo schopné jezdit více méně cokoli. Nicméně kdo se pohybuje v závodním prostředí ví, že rozdíly v pravidlech jednotlivých seriálů je propastný a protínají se občas dost málo, je to opravdová džungle Smutný

Takže základem je bezpečný rám s možností homologace podle přílohy "J" závodních řádů. No a dále jsou pro auto připraveny dva motory dle případných požadavků zákazníků, jak atmosferický dvoulitr K20, tak kompresorem přeplňovaný dvoulitr K20, nicméně oba motory jsou pro skupinu "A" a bylo v nich využito přes deset let zkušeností s úpravami K20 motorů...
Díky chytré konstrukci rámu kolem motoru, kterou Luther udělal, bude možné motor přehodit přibližně za 2-3hodiny, takže ani vytrvalostní závody nejsou mimo záběr...


varuj napsal:
SUPER! Fandim projektu a drzim palce je to dobrý
Viem ake su pocity z jazdy na K1 Attack šuk par krat som ho prehanal na Sk ringu...aj ked s inym motorom...


No a já doufám, že se nám nakonec podaří aplikovat zkušenosti z posledních dvou intenzivních závodních ročníků a správně nastavit jak statickou tak dynamickou geometrii auta. To by pak mělo být tak výrazné, že rozdíl (doufám nejen pocitový) mezi tímto Attakem GTR a "sériovým" K1 Attakem by mohl stejný, jako mezi "plechovým" sportovním autem a sériovým K1 Attakem... Tedy zase jeden Level navíc...

Zatím se základní nastavení připravuje pro obětování trošku mechanické přilnavosti na úkor maximální rychlosti, to bude mít za následek o něco pomalejší průjezd rychlých táhlých zatáček (těch ale u nás právě moc není), ale zase výrazně vyšší maximální rychlost na rovinkách. Tím by auto mělo být schopno poměrně hladce předjíždět a i se defenzivně bránit případnému předjetí. Proto také použití velkých brzd, kotouče 332mm jak vpředu tak vzadu, a poměrně úzských pneu 205 vpředu a 235 vzadu... Převodovku jsem v základu nastavil na maximálku 244Km/h, tak snad to bude na SKringu stačit Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 11:20   Citovat  

Dany napsal:
No a já doufám, že se nám nakonec podaří aplikovat zkušenosti z posledních dvou intenzivních závodních ročníků a správně nastavit jak statickou tak dynamickou geometrii auta. To by pak mělo být tak výrazné, že rozdíl (doufám nejen pocitový) mezi tímto Attakem GTR a "sériovým" K1 Attakem by mohl stejný, jako mezi "plechovým" sportovním autem a sériovým K1 Attakem... Tedy zase jeden Level navíc...

Zatím se základní nastavení připravuje pro obětování trošku mechanické přilnavosti na úkor maximální rychlosti, to bude mít za následek o něco pomalejší průjezd rychlých táhlých zatáček (těch ale u nás právě moc není), ale zase výrazně vyšší maximální rychlost na rovinkách. Tím by auto mělo být schopno poměrně hladce předjíždět a i se defenzivně bránit případnému předjetí. Proto také použití velkých brzd, kotouče 332mm jak vpředu tak vzadu, a poměrně úzských pneu 205 vpředu a 235 vzadu... Převodovku jsem v základu nastavil na maximálku 244Km/h, tak snad to bude na SKringu stačit Velmi šťastný


Dany,
tak to je hodně velká paráda. Ono stačílo to auto jen vidět po plachtou, jak částečně vykukuje a člověk měl respekt.

Jinak parametry jsou fakt obdivuhodné, ta "K20tka" má opravdu potenciál ...

je to dobrý je to dobrý je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17347 1992 Civic VTEC  
syndro je teď offline  syndro
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 11:39   Citovat  

Skvělý projekt nadhera ....držim palce at to běží jak na drátkach la bestia VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 96  
varuj je teď online  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 11:41   Citovat  

Dany napsal:
No a já doufám, že se nám nakonec podaří aplikovat zkušenosti z posledních dvou intenzivních závodních ročníků a správně nastavit jak statickou tak dynamickou geometrii auta. To by pak mělo být tak výrazné, že rozdíl (doufám nejen pocitový) mezi tímto Attakem GTR a "sériovým" K1 Attakem by mohl stejný, jako mezi "plechovým" sportovním autem a sériovým K1 Attakem... Tedy zase jeden Level navíc...

Zatím se základní nastavení připravuje pro obětování trošku mechanické přilnavosti na úkor maximální rychlosti, to bude mít za následek o něco pomalejší průjezd rychlých táhlých zatáček (těch ale u nás právě moc není), ale zase výrazně vyšší maximální rychlost na rovinkách. Tím by auto mělo být schopno poměrně hladce předjíždět a i se defenzivně bránit případnému předjetí. Proto také použití velkých brzd, kotouče 332mm jak vpředu tak vzadu, a poměrně úzských pneu 205 vpředu a 235 vzadu... Převodovku jsem v základu nastavil na maximálku 244Km/h, tak snad to bude na SKringu stačit Velmi šťastný


K1 Attack z Sk ringu mali maximalku 260km/h, ale nemusis sa ich bat, vsetky su totiz v tak dezolatnom stave, ze nejazdia Ble Velmi šťastný Inak rychlost som nikdy nemal moznost sledovat za jazdy, pretoze maju schvalne odpojene budiky, aby to ludi zbytocne netahalo kontrolovat rychlost namiesto sustredenia sa na techniku jazdy... slo o zajazdenie co najrychlejsieho casu...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1446 2006 Accord  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 11:46   Citovat  

varuj napsal:
K1 Attack z Sk ringu mali maximalku 260km/h, ale nemusis sa ich bat, vsetky su totiz v tak dezolatnom stave, ze nejazdia Ble Velmi šťastný Inak rychlost som nikdy nemal moznost sledovat za jazdy, pretoze maju schvalne odpojene budiky, aby to ludi zbytocne netahalo kontrolovat rychlost namiesto sustredenia sa na techniku jazdy... slo o zajazdenie co najrychlejsieho casu...


chapu, jde take o dynamické zrychlení a navíc všechny Attaky trošku poměřují, kdežto já se bavím o rychlosti faktické převodové (tedy jinak dle GPS), tacho to je také přes 260km/h

BTW: myslim si spis, ze ty tach meli odpojene, protoze pocitove to jelo vic nez ve skutecnosti. Muj odhad na Ford motor 2.5 je maximalka lehce nad 220km/h ostatni byl spis marketingovy tah. V kabriu tech 220km/h budes vnimat jako by to tech 250km/h bylo a na to spis sazeli... 260km/h nejede ani seriove GT-R...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 13:50   Citovat  

Tohle je HODNĚ zajímavý počin s opravdu velkým potenciálem. Téma budu určitě sledovat a přeju vám hodně úspěchů při jeho realizaci je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2787 1991 CR-X  
varuj je teď online  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 15:11   Citovat  

Dany napsal:
chapu, jde take o dynamické zrychlení a navíc všechny Attaky trošku poměřují, kdežto já se bavím o rychlosti faktické převodové (tedy jinak dle GPS), tacho to je také přes 260km/h

BTW: myslim si spis, ze ty tach meli odpojene, protoze pocitove to jelo vic nez ve skutecnosti. Muj odhad na Ford motor 2.5 je maximalka lehce nad 220km/h ostatni byl spis marketingovy tah. V kabriu tech 220km/h budes vnimat jako by to tech 250km/h bylo a na to spis sazeli... 260km/h nejede ani seriove GT-R...


Nvm preco to bolo odpojene, aj tak som bol zvedavy len na cas na kolo. Inak motory tam nemaju 2.5, ale 3 litrove 6 valce. Aj tak ani na najdlhsej (cielovej) rovinke som nedosiahol max. rychlost, auto mi stale zrychlovalo az do momentu brzdenia...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1446 2006 Accord  
performance je teď offline  performance
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 19:04   Citovat  

Parádny projekt Dany, teraz si už viem predstaviť o čom si hovoril. Držím palce nech sa darí vo všetkom přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 296 1996 Civic Coupe  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.11.2013 , 21:29   Citovat  

na tohle bude potřeba už pořádné koule Úsměv
Jinak hned jak jsem začal číst prvni slova a videl prvni foto, bylo by super kdyby se o tohle auto zacali zajimat i v Top Gearu Úsměv Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9731 1990 Civic  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.11.2013 , 8:33   Citovat  

Dany napsal:
. 260km/h nejede ani seriove GT-R...


já myslel že sériové GTR jede 318 km/h Cool nechtěl si napsat sériové CTR? Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 939 2011 Accord  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.11.2013 , 8:39   Citovat  

Radek_KA7 napsal:
já myslel že sériové GTR jede 318 km/h Cool nechtěl si napsat sériové CTR? Velmi šťastný


318km/h na Sringu?

Jina to coupe je zajímavější než kabrio...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23553 2016 Civic i-VTEC  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 14.11.2013 , 8:46   Citovat  

Radek_KA7 napsal:
já myslel že sériové GTR jede 318 km/h Cool nechtěl si napsat sériové CTR? Velmi šťastný


Omlouvám se, ale myslel jsem, že to vyplyne z kontextu, když se bavíme o jízdě na SKringu...

Samozřejmě jsem myslel, že ani na SKringu nejede sériové GT-R na cílové rovince 260km/h a nevím která auta tuto rychlost tam vůbec pokoří...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 14.11.2013 , 9:16   Citovat  

Dany napsal:
Omlouvám se, ale myslel jsem, že to vyplyne z kontextu, když se bavíme o jízdě na SKringu...

Samozřejmě jsem myslel, že ani na SKringu nejede sériové GT-R na cílové rovince 260km/h a nevím která auta tuto rychlost tam vůbec pokoří...


Že by cílová rovinka Norrdschleife či ani ta?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17347 1992 Civic VTEC  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 14.11.2013 , 9:33   Citovat  

M@jk napsal:
Že by cílová rovinka Norrdschleife či ani ta?


ale problém byl ten, že když byl na SKringu Varuj, tak mu tvrdili, že ten Attack co s ním jel, tam jede 260km/h

o nic víc nejde, pouze o tuto trať a tento konkrétní případ...

Maximlní rychlost je u závodního auta daná nejvíce zpřevodováním. Samozřejmě pro SPA Francorchamps a třeba Nordschleife budeme muset použít jiné zpřevodování, i když upravené Kaufiho GT-R ve SPA, kde je ta rovinka do velkého kopce ačkoli to v televizi není tak vidět, dosáhne maximálky 245km/h. No a na NS lítají závodní Porsche taky jen rychlostí o něco málo převyšující 260km/h, pokud se to nejede jako celý okruh, pam je pak sice do kopce, ale zase rovinka téměř 2km...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 14.11.2013 , 19:11   Citovat  

Dany napsal:
ale problém byl ten, že když byl na SKringu Varuj, tak mu tvrdili, že ten Attack co s ním jel, tam jede 260km/h

o nic víc nejde, pouze o tuto trať a tento konkrétní případ...

Maximlní rychlost je u závodního auta daná nejvíce zpřevodováním. Samozřejmě pro SPA Francorchamps a třeba Nordschleife budeme muset použít jiné zpřevodování, i když upravené Kaufiho GT-R ve SPA, kde je ta rovinka do velkého kopce ačkoli to v televizi není tak vidět, dosáhne maximálky 245km/h. No a na NS lítají závodní Porsche taky jen rychlostí o něco málo převyšující 260km/h, pokud se to nejede jako celý okruh, pam je pak sice do kopce, ale zase rovinka téměř 2km...


Přesně Dane,
tak jsem to myslel. Pochopil jsem, že šlo o ten SK Ring. A že to je o převodovce, je jasné.

přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17347 1992 Civic VTEC  
Luther je teď offline  Luther
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.12.2013 , 1:05   Citovat  

Základní šasi


frameGTR1.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
frameGTR1.JPG, 866.93 kB

frameGTR2.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
frameGTR2.JPG, 839.57 kB

frameGTR3.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
frameGTR3.JPG, 857.04 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 493 2009 Attack  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Projekt: Attack GTR - český supersport
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1554s ][ Dotazy: 154 (0.0183s) ][ GZIP on - Debug on ]