Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Projekt: Attack GTR - český supersport
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Zaslat odpověď



  Strana 8 z 8
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.10.2015 , 21:12   Citovat  

Vzhledem k tomu, že letos jsem musel peníze investovat jiným směrem, na test AttackuGTR nezbylo... Smutný

Nicméně dobrou zprávou je, že ačkoli nás opustili spoluinvestoři, tak se podařilo projekt zachránit a auto vyplatit, nyní je tedy výrazným majoritním vlastníkem TypeR.cz Racing team ve spolupráci s Lutherem alias B-Racing... Mrk To pokládám za velmi pozitivní...

Vzhledem k tomu, že jsme přes zimu na autě pracovali, na jaře jsme jen presentovali auto na RallyShow 2015, rozhodl jsem se alespoň pro jeden test, rovnou ostrý, v rámci sprintového seriálu CarboniaCup v Mostě...
Přeci jen jsem byl zvědav, jak naše "zimní" úpravy budou fungovat v praxi a navíc jsme potřebovali sbírat data, abychom mohli auto ještě kousek přes zimu posunout...

První tři tréningy jsme zaměřili na testování nastavení geometrie, tlaky pneu, aerodynamiky a nastavení nové geometrie zadního křídla, navíc jsme je použili k možnosti vyzkoušení sedačky spolujezdce i dalším...
S výsledky v trénincích jsme byli spokojeni a udělali finální nastavení pro kvalifikaci a závod...
Jak to vypadá z místa spolujezdce se můžete podívat na Tomikově "Selfie" videu ...

Odkaz


V kvalifikaci se mi zdálo, že je auto nastavené správně, ale bohužel díky nepříznivému provozu nebylo možné dosáhnout maxima, přeci jen v kvaldě se ukázalo, jak moc nás oproti konkurenci na slicku použití semislicků Nitto limituje. Je ale problém, že vše je o penězích a já byl rád, že jsme auto na závody vůbec mohli přivést...

Je mi jasné, že v závodě to bude proti autům na slicku těžké, ale zkusím trošku zatopit :twisted:
Nakonec čas není tak špatný jako výsledek a ačkoli mě daleko pomalejší auta díky slickům předjížděla venkem zatáčky HaHaaa mám z auta dobrý pocit. Nasbírali jsme hodně dat, která nám pomůžou udělat další změny v nastaveních během zimy, další velké pozitivum je, že neměli jsme za celý den (přes 170 ostrých km) žádný problém ...

Podle dat z telemetrie bych neskromně řekl, že na slicku s upraveným nastavením budu schopen atakovat hranici 1:45 , pokud zvedneme výkon ze současných testovacích 290HP na finálních 320HP, mohl bych se dostat i pod ni a pokud by auto dostal do rukou někdo, kdo umí opravdu řídit, ne já jako průměrný amatérský závodník, auto by mohlo dýchat na záda i konkurenci na špici... Cool


Pár telemetrických údajů z testování v Mostě, přesně pak ze závodu: (jen připomínám, že to je na Nittech, tedy ne úplně vhodném SemiSlicku) , oficiální časy kol ze závodu tudy odkaz

- Nejlepší čas ... 1:50.22
- Ideální kolo z mezičasů ... 1:49.53
- Nejvyšší rychlost GPS ... 217.13 km / h
- Největší přetížení při brzdění ... - 1.515 G
- Největší přetížení při zrychlení ... + 0.715 G (to není z nuly Úsměv !!! )
- Největší přetížení v levé zatáčce ... + 1.492 G
- Největší přetížení v pravé zatáčce ... - 1.607 G

Některé hodnoty mě trošku překvapily :o


V posledním grafu je pro lepší představu srovnání rychlostí v jednom kole - Civic CTR 7G race časem 1:58 a AttackGTR s časem 1:50
N aněm je vidět, že průjezdy zatáčkami jsou hodně na jistotu a pomalé... Tam se dá opravdu dost zrychlit :twisted:


DSF_0494.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSF_0494.jpg, 353.28 kB

DSF_0405.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSF_0405.jpg, 265.2 kB

DSF_0425.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSF_0425.jpg, 343.46 kB

DSF_0412.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSF_0412.jpg, 269.17 kB

DSF_0493.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSF_0493.jpg, 350.49 kB

DSF_0435.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSF_0435.jpg, 261.49 kB

DSF_0499.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSF_0499.jpg, 223.48 kB

Compare Lap CTR7G  race x AttackGTR.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Compare Lap CTR7G race x AttackGTR.jpg, 406.77 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 2002 Civic Type-R  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.10.2015 , 21:47   Citovat  

Hardcore! Pěkné meziplyny si to hází při podřazování je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9764 1990 Civic  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.10.2015 , 21:53  Naposledy upravil Dany dne 20.10.2015 , 22:05, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

FastCivic napsal:
Hardcore! Pěkné meziplyny si to hází při podřazování je to dobrý


Trošku Tě zklamu, tohle je ryzí syrový manuál Velmi šťastný , tedy žádný posilovač řízení, brzd či elektronický meziplyn, dokonce zatím ani nepoužívám řazení nahoru bez spojky, i když je nastavené, a řadím se spojkou, což si myslím není ani znát... No a to podřazování je pak otázkou koordinace levé nohy na spojce a pravé současně na brzdě a plynu pro ten meziplyn Velmi šťastný , ale jde to lehce, je to jen otázka trošku cviku...

Řízení je trošku fyzicky namáhavější, přetížení na brzdách a v zatáčkách je slušné a opravdu Tě prověří, no a celkově si prostě musíš to řízení zasloužit, není to zdarma a automatické Velmi šťastný , ale ta odměna z pocitu řízení a reakcí auta stojí za to...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 2002 Civic Type-R  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.10.2015 , 22:03   Citovat  

Noo takže tuplovaný hardcore je to dobrý jako má úcta přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9764 1990 Civic  
Tuner#2 je teď offline  Tuner#2
PříspěvekZaslal: 20.10.2015 , 22:11   Citovat  

Paráda, to je fakt hardcore a funguje to fakt nádherně. Tomáše jsem teď svezl v Mostě škodovkou a takhle vyvalený oči teda neměl. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 73  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 26.2.2016 , 9:19   Citovat  

Auto se připravuje na sezónu...

Koncem března by měly proběhnout první testy, 10.4. pak první závod v Mostě v rámci sprintového seriálu CarboniCup...

Pokud by měl někdo zájem, je možno se svést na místě spolujezdce a to jak během testů, tak potom i během tří tréningů 10.4. Pokud bude mít někdo zájem, tak ať se mi zase ozve a dohodneme podrobnosti...

Takto to vypadá na místě spolujezdce HaHaaa
tudy odkaz
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 2002 Civic Type-R  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.2.2016 , 10:13   Citovat  

Výborně! Těším se na průběžné reporty a přeji, ať celou sezónu technika i šofér pracují bez výpadků Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 160  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.6.2016 , 10:23   Citovat  

Nějak jsem zapomněl poslední dobou dohledávat informace o tom, jak to jde s tímto projektem kupředu, až včera....

Jsem náhodou zaregistroval, že má být večer na Sport5 reportáž z CarboniaCupu v Maďarsku. Tak jsem tomu dal šanci a čučel na to. Reportáž nemá smysl více komentovat, než že to byla provedením totálně odfláknutá katastrofa se snímky širokoúhlou kamerou kdesi ze dvou zatáček u trati, takže tam bylo vidět jen jakési malé projíždějící fleky a k tomu všemu nádherné zvuky motorů přeplácli jakousi agresivní uřvanou hudbou zmatenej ... kdyby si aspoň vyžádali nějaké onboardy...

No, ale podstatné bylo spíš to, že jsem tam mezi těmi mizernými snímky zahlédl mě známý čumáček Attacku Mrk Tak jsem čekal, kdy tam Danyho zmíní, ale nic výrazného tam nezaznělo. Tak jsem pátral a vypátral, že byly nějaké problémy a z onboardů tudy odkaz je vidět, že to bylo jakési hodně utrápené Smutný ... slicky nefungovaly, spojka haprovala.
Tak jsem jen chtěl veřejně říct a ostatní se určitě přidají, že stejně dál držím palce ať nepropadáte trudnomyslnosti a dál pokračujete v tomto originálním projektu a nedokonalosti zdárně překonáte Mrk Je vidět, že to není žádná prča a že je pořád co se učit. Na druhou stranu zase to, v čem jste mazáci, tak funguje výtečně... tedy motor Mrk


Mimochodem, na onboardech je vidět, jak na rovinkách Attacka celkem festovně drtí jakási stará Vochcávka Tak to koukám! Šmankote co to je za šílený stroj, co tam má za motor???
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 160  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 29.6.2016 , 12:56   Citovat  

No já bych to nějak nehrotil, není to žádný velký problém, prostě v Maďarsku jen špatný víkend... V podstatě je jediný problém, že nemám čas skoro na nic jiného než na práci, takže jsem se ještě k reportu ani nedostal...
Máme za sebou první závod v dubnu v Mostě, tam se poprvé zkusili slicky, bohužel před tím díky práci nebyl čas na testy, takže to byl takový test a nedostali jsme z auta maximum, takže pak jsme ještě absolvovali jeden test v Mostě, kde jsme vše donastavili a dalším závodem byl Hungaroring...
První tréning ještě dopadl obstojně, jen jsem se potýkal s problémem se spojkou, ta praskla hned na začátku druhého tréningu, došlo k nečekanému bloknutí zadních kol, dokonce jsem díky tomu vycestoval ven a poškodil zadek auta... No a i díky tomu jsem pak musel odjet vše bez spojky, což při podřazení není úplně jednoduché u zadokoly, k tomu problémy se slickami a prostě celkově to dopadlo jako trápení... Ale pak to nějak vysvětlím...
Ta "havárie" je dokonce v tom dokumentu vidět, jen je to tak z dálky, že si toho málo kdo všimne ... tudy odkaz


Jinak tady jsou nějaké "HIGHLIGHTY"
- Most CarboniaCup ... tudy odkaz
- Most test slick a nastavení brzd ... tudy odkaz
- Hungaroring CarboniaCup ... tudy odkaz
- rozlámaná spojková lamela ... tudy odkaz


Teď nás čeká dvoutýdenní volno a zasloužená dovolená, tak doufám že se mi podaří vše sepsat a hodit i sem...
Plus tam zveřejním jednu novinku, ale to si nechám až na později...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 2002 Civic Type-R  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.6.2016 , 14:47   Citovat  

Díky za rychlo-report Mrk

Jojo, já jen že z toho onboardu to fakt vypadalo jako velké trápení, tak mi přišlo na místě tě (vás) nějak podpořit Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 160  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 29.6.2016 , 14:52   Citovat  

Díky za podporu každopádně... Ani to nijak neskrývám a dal jsem na web i videa s problémy...
Pracujeme s tím co je a prostě někdy to nejde tak, jak by si člověk přál... Navíc auto v Mostě jak při Carbonii tak v testu fungovalo opravdu dobře a tím pádem jsme nečekali žádný výrazný problém...
Ale někdy se to tak sejde, ale jsem už velkej a neopupínkuju se z toho...

Jo a ta Octavia má 340HP a motor 2.0 Turbo, takže proto teď je na tom motoricky lépe, my jedeme stále základní mapu 280HP
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 2002 Civic Type-R  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.6.2016 , 16:28   Citovat  

Úsměv ... oukej, takže ještě z toho není vytažené maximum, tak to jsem pak klidný. No že mě by to děsně nakrklo, kdyby mě takto natrhlo zadek cokoli, co má karoserii staré Vochcávky... tak jako že tak. Na druhou stranu, není to auto výrazně těžší?

Ale jo... sám jsem teď zažil jaká marnost to je, když se při ostrém závodu něco vykaká. Rozpadlo se mi uložení spojkového lanka a já musel dojet dva okruhy v Mejtě na dvojku, což se tam samozřejmě v poho dá. Ale mám to natočené a je to fakt k popukání jak to člověka rozhodí a pak už je všechno špatně Velmi šťastný Nějakou dobu mi v tom zápalu boje trvalo, než mozek racionálně usoudil, že prostě bez spojky na běžné převodovce v závodním kalupu prostě řadit nelze, protože není čas na to čekat a ladit otáčky motoru s příslušnou rychlostí auta a chtěného převodu Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 160  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Projekt: Attack GTR - český supersport
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0965s ][ Dotazy: 82 (0.0236s) ][ GZIP on - Debug on ]