Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 7g/8g ECU reflash + GRAF/VIDEO
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 9 z 11
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 27.3.2017 , 19:53   Citovat  

Strelec: ďakujem, teraz to tu maju ludia aj na papieri :) aj ked tych grafov je uz mnoho a niekde su rozdiely stock vs reflssh az do 15koni.
Kazdopadne je to tu podlozene teraz uz aj papierovo, okrem vsetkych tychpozitivnych reakcii spokojnych majitelov :)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 881  
rudy5 je teď offline  rudy5
2 háčka
PříspěvekZaslal: 27.3.2017 , 20:20   Citovat  

Střelec napsal:
Důkaz místo slibů, odbržděno Úsměv

Je vidět, že po 13 letech už to nemá plných 190 koníků.

Oranžová = krouťák, červená = výkon.

Tenká čára je původní měření, tlustá reflash.

Jak je vidět, dochází k nárůstu krouťáku od 2500 otáček a zmizel propad kolem 5000 otáček - v grafu je to o cca 1000 otáček posunuté.

Celkový nárůst výkonu je cca 7 koní. Může být vyšší, pokud má někdo motor a vše ostatní ve 100% kondici. Maximální rychlost se zvedla z 228 na 242 km/h.

Evidentně to tedy k něčemu je VTEC OK


Je to asi také oživenie motora na hodnoty aké to má mať od výroby aj ked ani tie si na výkone nedosiahol
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 828  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 27.3.2017 , 20:37   Citovat  

Střelec napsal:
Kat mám původní. LPG jsem do hry zatahovat nechtěl, oboje měření proběhlo na benzín. Až se mi vrátí moje upravená jednotka, tak nechám LPG doladit a pak to zkusím odbrzdit ještě jednou na LPG.


mit ho vykuchanej zase by tam byly trohu jiny hodnoty ,pac ten je prej slusna brzda motoru Úsměv


to rudy: ono je otazka jestli mel vubec novej ten papirovej vykon i na kolech ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4422 2003 Accord Aerodeck  
rudy5 je teď offline  rudy5
2 háčka
PříspěvekZaslal: 27.3.2017 , 20:49   Citovat  

no to je otázka ale väčšinou som sa zaujímal o úpravu naftových motorov a tam bol ten výkon aj po 15 rokoch poväčšine vždy väčší ako hodnota na papieri od výrobcu je možne že u benzíne a u atmosféry to ide po rokoch viac dolu s výkonom možno väčšie opotrebovanie súčiastok v motore väčšie namáhanie .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 828  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 27.3.2017 , 21:14   Citovat  

rudy5 napsal:
no to je otázka ale väčšinou som sa zaujímal o úpravu naftových motorov a tam bol ten výkon aj po 15 rokoch poväčšine vždy väčší ako hodnota na papieri od výrobcu je možne že u benzíne a u atmosféry to ide po rokoch viac dolu s výkonom možno väčšie opotrebovanie súčiastok v motore väčšie namáhanie .


u atmosky to bude jiny ,ted to nevim najit ,ale nekde byl clanek o acure TSX co ma asi milion mil a vykon ji padnul docela o malo od serie ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4422 2003 Accord Aerodeck  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
PříspěvekZaslal: 27.3.2017 , 21:24   Citovat  

To Strelec:Parada,konecne to nekdo zmeril.Pocitove se to zda lepsi nez na papire.Tos proste odjel s jednou ECU,prehodil tu od Marka a zkousel ihned znovu?Kazdopadne zajimavy pocin OK

To bludy5:Dalsi uzitecne komentare k tematu o kterem vis vsechno? Premyslim,co je tu vlastne namozene tudy odkaz

To mildo:Bohuzel v CR zatim nikdo,ale vylet k Markovi stoji zato kdybys planoval cestu na SK.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 1989 Civic  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 27.3.2017 , 21:40   Citovat  

[quote="mildo"]to je skoda.[/quote]

ak o to mas zaujem nie je problem najst riesenie. Aj Strelec je od Prahy a dohodli sme sa.
Mozem ti poslat testovaciu ECU, ty si ju zalozis a posles mi svoju. Ja ti ju reflashnem a poslem naspat a ty zase mne naspat testovaciu.
Vsetko je len o dohode.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 881  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 1:29   Citovat  

rudy5 napsal:
Je to asi také oživenie motora na hodnoty aké to má mať od výroby aj ked ani tie si na výkone nedosiahol


ano, toto bylo první, co mě napadlo a v tomto případě se s tebou nebudu hádat Úsměv Pokud někdo umí poradit, jak vše dostat na default hodnoty, klidně SZ. Mimo GO motoru, to je mi jasné. Za sebe přihodím, že kromě 2 načatých tlumičů výfuku jsem měřil lambdu, která dle korekcí vypadá OK (= -0,8%).

mad_zed napsal:
To Strelec:Parada,konecne to nekdo zmeril.Pocitove se to zda lepsi nez na papire.Tos proste odjel s jednou ECU,prehodil tu od Marka a zkousel ihned znovu?Kazdopadne zajimavy pocin OK


ano, pocitově to opravdu jede lépe, než udávají papírové hodnoty. Samotného mě překvapilo oživění v nižším/středním pásmu, k dosažení stejného efektu stačí o stupeň vyšší kvalt. Když to člověk žene do otáček, tak vyjma toho, co jsem psal předtím, ocení posunutý omezovač, který si během předjíždění ani neuvědomí. Prostě to jede v širokém spektru 2500-7600 otáček. Jak tu někdo psal, motor začíná být rychlejší, než podvozek, což zavání průserem (A to je u Hondy co říct). Na začátek dubna jsem objednán na nová ramena a brzdy Úsměv OK

Postup měření byl takový, že jsem nechal obdrzdit default, pak jsem prohodil jednotku, nechal usadit - volnoběh, zátěž, to vše 2x, pak se teprve přistoupilo k měření, které proběhlo také 2x... Ke všemu jsem dostal výklad.

Nevím, jestli tu můžu dělat reklamu, ale název firmy je v grafu... Doporučím dál - jestli mátě někdo další úpravy ve spojení s K24 reflashem (svody, sání...) těším se na výsledek a třeba to i mě bude motivovat k dalším úpravám, tohle beru jako hodně levný koně OK je to dobrý VTEC Umím si představit 4-2-1 svody a CAI s navýšením na 230 ps, ale je to jiná pohádka Velmi šťastný Teď chci zajistit odpovídající přenos výkonu na asfalt, což mi přijde, že je u předokolky alfa/omega všeho.

Aneb k čemu ti je výkon/krouťák, když stojíš na místě a hrabeš? Velmi šťastný Dále budu muset o kousek upravit vůli spojkového pedálu (viz. Kmóďa) a pokud to už nepůjde, tak jí vyměnit. Do 7000 otáček funguje v pohodě, pak už to chce občas trochu síly.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 2004 Accord Tourer  
rudy5 je teď offline  rudy5
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 9:19   Citovat  

mad_zed napsal:
To Strelec:Parada,konecne to nekdo zmeril.Pocitove se to zda lepsi nez na papire.Tos proste odjel s jednou ECU,prehodil tu od Marka a zkousel ihned znovu?Kazdopadne zajimavy pocin OK

To bludy5:Dalsi uzitecne komentare k tematu o kterem vis vsechno? Premyslim,co je tu vlastne namozene tudy odkaz

To mildo:Bohuzel v CR zatim nikdo,ale vylet k Markovi stoji zato kdybys planoval cestu na SK.


tajtrlo prosím nekomentuj ma milujem ľudí ako si ty čo nemajú na potrebnú údržbu svojho auta a na základný servis len všetko polepia hlavne že máš 2.4 kde nemáš na benzín a robíš sa múdry už som ťa v jednej téme zmietol zo stola kde si mudroval podľa mňa máš dosť poškedny mozog ty a neurážaj tu nikoho nikoho.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 828  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 10:05   Citovat  

To Střelec: Postup měření byl takový, že jsem nechal
obdrzdit default, pak jsem prohodil jednotku,
nechal usadit - volnoběh, zátěž, to vše 2x, pak se
teprve přistoupilo k měření, které proběhlo také
2x... Ke všemu jsem dostal výklad.

To me přesně zajímalo. Možná by to mezi tím chtělo i projet, ale i tak je to OK.Je to dobrý hukot, co?Když to auto valí na místě a stojiš vedle něho Úsměv.
Potřeba mít v dobrem stavu brzdy a podvozek.

To bludy5:Jo to bylo,jaks mlel ty nesmysli o regulátoru nabíjení. Já se k tobě jen dal nevyjadřoval.Tebe urážet nemusím.
Ty ale 7g 2.0 ani 2.4 nemáš a stejně sem des dávat moudra.Proto jsem ti to napsal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 1989 Civic  
scream je teď offline  scream
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 10:25   Citovat  

Pozitiva z grafu vidim ale vidim tam aj pokles krutaku cca do 2500rpm. Je to tak pocitovo aj v reale? Lebo to su otacky pri ktorych radim v meste Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 353  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 10:32   Citovat  

Střelec napsal:
Důkaz místo slibů, odbržděno Úsměv

Je vidět, že po 13 letech už to nemá plných 190 koníků.

Oranžová = krouťák, červená = výkon.

Tenká čára je původní měření, tlustá reflash.

Jak je vidět, dochází k nárůstu krouťáku od 2500 otáček a zmizel propad kolem 5000 otáček - v grafu je to o cca 1000 otáček posunuté.

Celkový nárůst výkonu je cca 7 koní. Může být vyšší, pokud má někdo motor a vše ostatní ve 100% kondici. Maximální rychlost se zvedla z 228 na 242 km/h.

Evidentně to tedy k něčemu je VTEC OK


Přijde mi to nějaký divný. Podle grafu,to do 2500 otáček jede hůř než série? A přitom tvrdíš,že můžeš najednou po městě jezdit na pětku? Beru to tak že po městě je 50 km/h. V téhle rychlosti a otáčkách podle grafu serie tahá lépe. Nerozumím taky tomu "korigovaný výkon" a "výkon motoru"...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3480 2003 Accord  
rudy5 je teď offline  rudy5
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 10:38   Citovat  

mad_zed napsal:
To Střelec: Postup měření byl takový, že jsem nechal
obdrzdit default, pak jsem prohodil jednotku,
nechal usadit - volnoběh, zátěž, to vše 2x, pak se
teprve přistoupilo k měření, které proběhlo také
2x... Ke všemu jsem dostal výklad.

To me přesně zajímalo. Možná by to mezi tím chtělo i projet, ale i tak je to OK.Je to dobrý hukot, co?Když to auto valí na místě a stojiš vedle něho Úsměv.
Potřeba mít v dobrem stavu brzdy a podvozek.

To bludy5:Jo to bylo,jaks mlel ty nesmysli o regulátoru nabíjení. Já se k tobě jen dal nevyjadřoval.Tebe urážet nemusím.
Ty ale 7g 2.0 ani 2.4 nemáš a stejně sem des dávat moudra.Proto jsem ti to napsal.


To neboli nesmysly ale pravdaked sa nerozumieš a nechápeš princípu dobíjania radšej nič nepíš tam ti to aj iný členovia potvrdili máš net tak sa k tomu môžeš dopátrať čo je pravda problém je že si išiel presviedčať o tom čo neni pravda .

To že nemám accord 2.0 alebo 2:4 nič nemení na tom že viem vyčítať hodnoty z grafu či na to treba konkrétne auto ? Velmi šťastný aby som zistil že to ani po úprave nemá hodnotu ako sériový výkon od nova? Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 828  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 13:15   Citovat  

Kmóďa napsal:
Přijde mi to nějaký divný. Podle grafu,to do 2500 otáček jede hůř než série? A přitom tvrdíš,že můžeš najednou po městě jezdit na pětku? Beru to tak že po městě je 50 km/h. V téhle rychlosti a otáčkách podle grafu serie tahá lépe. Nerozumím taky tomu "korigovaný výkon" a "výkon motoru"...


Mě přijde, že je to posunuté o 1000 otáček, protože propad výkonu dřív byl od 5000 a ne od 6000, kdy to naopak chytalo druhý dech. Pocitově to ale už od nějakých 1800 jede lépe.

Není to úplně nejpřesnější no, kdyžtak to můžete někdo zkusit nechat odbrzdit jinde Úsměv

U mě bude ztráta výkonu nejspíše výfukem. Když jedu se staženými okny, tak je slyšet, jako by tam někde zase byla díra. Oba tlumiče už jsou opravované, takže bych se vůbec nedivil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 2004 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 20:22   Citovat  

Vykon motoru se pocita podle ztrat(to je takove divotvorne).Vyrobce motoru meri vykon primo na motoru a v podstate udava nejnizsi hodnoty.Valcova brzda musi dobre spocitat rotujici hmotnosti kol,prevodovky,poloos.Dobre nakalibrovana brzda je zaklad.Meri se v podstate vykon na kolech pri zrychlovani a pak po vyrazeni se pocitaji ztraty(rotujicich hmot a lozisek,atd.),ktere se pomoci bulharskych konstant prepocitavaji na vykon motoru.
To jsem popsal svymi slovy.Kdyz zajedete do toho SOS automobilni Kyjov,tak vam to pan ucitel odborneho vycviku vysvetli podrobne OK

Podivej do sekce:Co jste udelali na vasich Hondach dal jsem tam rez palivovym filtrem accorda.Byl tak ucpany,ze po jeho vymene bylo citit zlepseni(vcetne studenych startu).
Nasledny reflash tomu jeste pomohl.Ztraty vykonu v nizkych otackach jsem si moc nevsimnul.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 20:28   Citovat  

rudy5 napsal:
To neboli nesmysly ale pravdaked sa nerozumieš a nechápeš princípu dobíjania radšej nič nepíš tam ti to aj iný členovia potvrdili máš net tak sa k tomu môžeš dopátrať čo je pravda problém je že si išiel presviedčať o tom čo neni pravda:


Nepochybuju,zes opravil vic alternatoru,mustku a regulatoru nez ja.Hodnoty u Hondy lze vycist i pres HDS,takze kdybych mel chut se s nekym z oboru dohadovat,tak bych mu mohl nastrilet obrazovky HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 1989 Civic  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 20:41   Citovat  

K meraniu sa neviem vyjadrit kedze nepoznam firmu ktora to robila. Viem vsak z tych xy grafov ktore som po reflashi uz videl od ludi z okolitych krajin ze krutiak urcite na serii odspodu lepsi nie je, je to prave naopak :)
Ako som pisal aj vyssie tiez namerany vykon po reflashi vacsinou byva este o cca 5koni vyssi.
Dolezite z toho celeho je najma plocha krivka ktora je po reflashi evidentna. To je to co si vsetci pochvaluju ked si Auto reflashnu. Ziadne prepady, plynuly zatah.
Je to zdokladovane aj videami a porovnaniami. Aj tu v teme je jedno take.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 881  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.3.2017 , 21:47   Citovat  

mad_zed napsal:

Podivej do sekce:Co jste udelali na vasich Hondach dal jsem tam rez palivovym filtrem accorda.Byl tak ucpany,ze po jeho vymene bylo citit zlepseni(vcetne studenych startu).
Nasledny reflash tomu jeste pomohl.Ztraty vykonu v nizkych otackach jsem si moc nevsimnul.


OK Na tom něco může být. Sice jsem ho měnil hned po koupi před cca 60.000 km, ale před pár měsíci se mi bohužel podařilo vyjet nádrž až do dna, k benzině jsem pomalu plachtil z kopce na volnoběh a modlil se Úsměv Takže se mohl ucpat bordelem ze dna nádrže.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 2004 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
PříspěvekZaslal: 29.3.2017 , 19:17   Citovat  

Tohle byl problem minuleho majitele.Jezdil s hladovym okem.Sam vedel,ze s autem neni neco v poradku,protoze objednal palivak,ale spatny.(Diky tomu ho prodaval velmi levne)
Ja to odkladal a zkousel vsechno mozne,ale auto nejelo jak sem cekal.Jestli nekdo znate Luhacovice,tak je nad prehradou kopec Petruvka a bylo problem vytocit 2ku do omezovace.Od 5000 se to skoro nezvedalo.To byla posledni kapka.Cim vic na to clovek slapal,tim hur to jelo.
Diky tomuto a imreflash to tam ted leti uplne jinak.
Prekvapive je,ze nadrz uplne cista a filtr nesel pusou ani profouknout.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 1989 Civic  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 1.4.2017 , 20:29   Citovat  

Střelec: hotovo ;)


Reflash strelec dnes.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Reflash strelec dnes.jpg, 52.2 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 881  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.4.2017 , 10:50   Citovat  

Marek BB napsal:
Střelec: hotovo Mrk


Super OK VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 2004 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
PříspěvekZaslal: 2.4.2017 , 17:03   Citovat  

Žárlím! Já nedostal nálepku:-/
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 1989 Civic  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.4.2017 , 17:45   Citovat  

mad_zed napsal:
Žárlím! Já nedostal nálepku:-/


Stejně na ní nikdo pod rádio z boku koukat nebude Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 2004 Accord Tourer  
LK7R je teď offline  LK7R
Administrátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.4.2017 , 18:05   Citovat  

Měl by někdo v Praze a okolí (případně Žatec a okolí o víkendech) s Tourerem čas mě někdy s reflashem svézt? Přijel bych samozřejmě na smluvené místo. VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1732 2005 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.4.2017 , 8:44   Citovat  

Střelec napsal:
Stejně na ní nikdo pod rádio z boku koukat nebude Velmi šťastný


To byla sranda:-)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 1989 Civic  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.4.2017 , 9:52   Citovat  

LK7R napsal:
Měl by někdo v Praze a okolí (případně Žatec a okolí o víkendech) s Tourerem čas mě někdy s reflashem svézt? Přijel bych samozřejmě na smluvené místo. VTEC


Praha není problém. Můžeš třeba i kolem oběda? Kdyžtak SZ. OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 2004 Accord Tourer  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 9.4.2017 , 18:54   Citovat  

Tak dalsi reflashnuty fesak - type S :)


Accord Hradec.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Accord Hradec.jpg, 58.63 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 881  
Jirgen007 je teď offline  Jirgen007
PříspěvekZaslal: 12.4.2017 , 10:00   Citovat  

Marek BB napsal:
Tak dalsi reflashnuty fesak - type S Úsměv

Tak zatím najeto asi 600km a velká spokojenost. Motor krásně ožívá už od 2000 ot, a pak lineární zátah bez propadů. Zlepšilo se to o víc než jsem vůbec předpokládal. Rád bych pochválil Marka za perfektní jednání a odvedenou práci.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
fera2 je teď offline  fera2
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.4.2017 , 8:13   Citovat  

Když to mám kousek za domem, tak jsem zajel na zkušebnu...kdyby to někoho ze zvědavosti zajímalo, tak tady je výsledek pro 2.0 předface s cca 170 000 km. Mám i měření na plyn, tam je úbytek výkonu větší.


20170413_080154.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170413_080154.jpg, 711.1 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 107 2005 Accord  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.4.2017 , 10:58   Citovat  

fera2 napsal:
Když to mám kousek za domem, tak jsem zajel na zkušebnu...kdyby to někoho ze zvědavosti zajímalo, tak tady je výsledek pro 2.0 předface s cca 170 000 km. Mám i měření na plyn, tam je úbytek výkonu větší.


To je před reflashem, nebo po? Jaký byl úbytek výkonu na LPG ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1622 2004 Accord Tourer  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 7g/8g ECU reflash + GRAF/VIDEO
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1424s ][ Dotazy: 154 (0.0271s) ][ GZIP on - Debug on ]