Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[3]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Silponix: zkušenosti cítících se poškozených
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 11:26  Naposledy upravil M@jk dne 9.6.2017 , 15:24, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Vážení a Vážené,

po diskuzi Radka alias 83427 s předsedou klubu Daverem a po diskuzi s dalšími, jsem byl požádán, abych založil toto téma.


Téma, které bohužel není příjemné, vzhledem k jednání výše uvedené firmy ke svým zákazníkům.

tudy Důvodem je přístup, nedodržování domluvených rozpočtů a jejich překračování, změna přístupu v případě reklamace, její poskytnutí/neposkytnutí, nedodržování lhůt a termínů. Obviňování zákazníků z vlastního poškozování věcí, které se jako společný jmenovatel line příběhy většiny cítících se poškozených.

tudy Smyslem je objektivně si říci, nakolik je chování firmy/člena klubu k členům klubu běžné a korektní či naopak neběžné a nekorektní a zda-li o takové členy stojíme!

tudy Smyslem není očernění, kydání lží a nepravd či dělání špatné reklamy, tu si každá firma dělá/tvoří sama, ale zhodnocení jednání, faktů!

tudy Prosím o trpělivost, než jsem účastníci napšíší své příběhy, před vynášením rozsudků. Děkuji.


POVOLENÍ PŘISPÍVAT MAJÍ POUZE MAXIMÁLNĚ CÍTÍCÍ SE POŠKOZENÍ A SVĚDCI, ABY ZDE SESPALI SVŮJ PŘÍBĚH, PRŮBĚH JEDNÁNÍ, DOLOŽILI DOKLADY A DŮKAZY. OSTATNÍ KOMENTÁŘE BUDU MAZAT. NIKOLIV CENZURA, ALE ABYCHOM SE VYHNULI ZBYTEČNÝM PŘÍSPĚVKŮMM, NÁSLEDNÉMU FLAMU A DISKUZE SE VYTRATILA DO NEZNÁMA A BEZE SMYSLU VYŠUMĚLA.

Chápeš! NEHODLÁM A NECHCI TU ŘEŠIT URÁŽKY NA CTI, DOBRÉM JMÉNU ŽÁDNÉHO ÚČASTNÍKA DISKUZE ANI MÉHO ANI SILPONIX - NECHCI TU PAK ŘEŠIT MOŽNÉ PRÁVNÍ DŮSLEDKY
Chápeš! TO, ŽE CHLAPCI JSOU NADŠENÍ PRO HONDY, UMÍ PODVOZKY A JINOU MECHANIKU, JE JASNÝ A NEZPOCHYBNITELNÝ FAKT
Chápeš! TOTO TÉMA JE VÍCEMÉNĚ POSLEDNÍ INSTANCÍ, POKUSIT SE COSI NAPRAVIT, KDYŽ VEŠKERÉ KONVEČNÍ METODY DOPOSUD SELHALY A DOPOSUD NIKDO NIC TAKOVÉHO ZDE NEŘEŠIL, POUZE LONI SE DISKUTOVALO NA FACEBOOKU, KTERÝ NEPOVAŽUJI ZA SOLIDNÍ MÉDIUM

Chápeš! BUDE TU ŘÁDNÁ DISKUZE DLE PRAVIDEL FORA I SLUŠNÉHO CHOVÁNÍ, PŘESNOST, ŽÁDNÉ VULGARITY A KOREKTNOST JE NAPROSTO ŽÁDOUCÍ

PROSÍM, POUZE FAKTA!


Děkuji, za respektování tohoto pravidla.

A v neposlední řadě oceníme, vyjádří~li se i k tomuto druhá strana, pochopitelně!!! Chápeš! Chápeš!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17561 1992 Civic VTEC  
83427 je teď offline  83427
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.6.2017 , 23:39   Citovat  

Tak asi největší sousto budu já. Jak jste si možná už v minulosti všimli v mém showroomu, svěřil jsem na úpravu výše zmíněné "firmě" své auto. První selhání firmy bylo v tom, že mě neupozornili, že blok není zdravý. Jak jsem se totiž dodatečně při reklamaci dozvěděl, při měření ovality válců po rozebrání motoru bylo zjištěno, že jsou hodnoty stanovené výrobcem několikanásobně překročeny. Což ale nebránilo tomu, aby mi o to při stavbě zatajili a vytáhli ze mě přes 100.000 kč. Druhé zásadní selháni vidím v tom, že ačkoliv jsem byl bezpočetkát ujištěn, že na upravenej motor záruku mam, nyní tvrdí opak. Samozřejmě záruka byla braná s výjimkami. Nedělali GO celého motoru, lze tedy pochopit, že nebudou držet záruku na komplet celý motor. Ale tvrdit policii, že jsme se na žádné záruce nedohodli, to je prostě na to snad ne

Takže auto jsem si 25. března 2016 osobně převzal a až na místě jsem byl nemile překvapen, že rozpočet není dohodlých 100.000,- Kč, ale 130.000,- Kč. Ti z vás, kdo se trochu vyznají v občanském zákoníku, konkrétně části zvané smlouva o dílo, už tady uvidí problém. Navýšit si rozpočet o takovou část a nedat o tom zákazníkovi vědět, to neni normální a je to podstatné porušení smlouvy. OK, auto bylo hotový, já ho potřeboval a odstoupit od smlouvy už teď nešlo. Strhli by si náklady a vyhodil bych desítky tisíc do kanálu. Takže jsem tedy přistoupil na variantu, že budu firmě peníze splácet.

Jenže... Auto bylo u nich tak dlouho, že propadla technická. Sice mi naúčtovali novou technickou, ale jaksi jínedokončili, takže jsem musel obratem platit za 600 technickou, abych s autem mohl dál jezdit. Na pravym přednim kole byla z poloviny obvodu prasklá manžeta, kulák byl úplně suchej. Když jsem od silponixu odjížděl, dělalo to kravál jaksvině. Ještě mi předali auto s polopráznym pravym přednim kolem, takže jsem celou cestu co benzínka stavěl a kontroloval tlak v pneu. O tom, že jsem chtěl na autě přehodit tlumiče s pružinama co jsem koupil a na to nebyl za čtvrt roku taky čas. Přitom by to byla práce na hodinu když už měli auto na zvedáku. Já takhle platil extra 5000 abych tam opravil to, co oni neudělali. Proto jsem nesplácel tak, jak by se slušelo. Prostě nebyly prachy, když jsem musel platit ještě věci okolo...

Další fakt je, že když jsem si auto vyzvedával, bylo 11 večer a nic nebylo vidět. Ale druhej den, když jsem jel s autem za denního světla do práce, auto docela slušně hulilo. Myslel jsem si, že je třeba někde nateklej olej a že to časem přestane. Nenapadlo by mě a asi jsem ani nechtěl věřit tomu, že by něco udělali špatně. Asi po tejdnu či dvou jsem jel k rodičům a shodou okolností nějací lidé jeli z mostu z okruhu. Tak jsem se tehdy srazil s jednou posádkou a do prahy jsme jeli v tandemu. Po zastávce na cigáro na jedné benzínce těsně před prahou mi sdělili, že mi auto pěkně hulí a smrdí (jinými slovy spaluje olej). Ale olej zas tak moc neubýval, ale říkal jsem si, že se teprv zajížší, že časem se to nějak srovná. Nesrovnalo. Auto začlo žrát olej čím dál víc až jednoho dne začlo klepat po nastartování a pak už klepalo i během jízdy. To už byl signál, že je něco definitivně špatně a auto mám odstavit. Takže jsme se skontaktovali a že se na to přijede Mezihorák podívat, když je na to ta záruka a oni za svou práci ručej. No takže o víkendu přijel, okouknul svíčky a motor si poslechnul. Podezření na šálu. To si řikam, že nemusí být zas tak hrozný, hlavně že se to odhalilo včas. Tak jsme se dohodli, že si pro auto přijedou a já pojedu s nima, protože chtěj, abych byl u toho, až se motor vyndá a rozebere. Jenomže nejeli a nejeli. Mezihorák dovalil až po měsíci, navíc poté, co jsem už začínal bejt sprostej.

Jestli jste s nima někdy byli dohodlí na nějakym termínu, asi tušíte, že když Mezihorák napsal, že přijede dopoledne, znamená to v 7 večer. Takže den volna jsem si vzal zbytečně. Takže nakonec auto odvezl na plaťáku a že v rámci záruky provede firma diagnostiku. Tím, že se jedná o spodek, na kterém se nic neměnilo, nemělo se jednat čistě o záruční opravu. To píšu předem. Ale taky to neznamená, že vám po víc jak půl roce napíšou smsku, že oprava stála skoro 39 tisíc!!!!!!!!!

Abych ale pokračoval v příběhu, dohodli jsme se, že mi dá vědět a přijel bych na nějaký víkend, až budou auto rozebírat. Jenže místo toho, aby se něco dělo, nedělo se nic. To byl jeden závod, pak dovolená, pak další závod. Moje nepojízdný auto nikoho netrápilo. Vlastně se začlo něco dít až tehdy, když se na facebookové skupině HC hromadily příspěvky o tom, co komu udělali špatně (ty fotky údajně strojně honovanýho bloku a zakázkově vyrobený těsnění pod hlavou tmelem) a já tam svou zápornou zkušenost také přidal. To byl najednou telefonát, že už vyndali motor a rozebíraj ho, aby se teda přišlo na to, co je špatně. Pak se nějakou dobu střídali v tom, co je špatně. Nejdřív mi tvrdili, že hlava je v pořádku, že tou olej do spalovacího prostoru nešel, později to bylo vadný ventilový gufero, který se v rámci přestavby měnily, takže to mi na záruku vyměnili, takže už to olej žrát nebude. Zrovna tak že to nepřestane žrát olej nikdy, dokud se neudělá výbrus a výměna pístů, později, když se sami usvědčili z toho, že mi nedali vědět o těch překročených hodnotách ovality a tak, tak zas že to olej nežere a žrát nebude... Prostě spousta lží, který si vzájemně odporovaly. Každopádně jsme se během týhle doby dohodli na tom, že se vyměněj šály, že se dá zdravá klika z jinýho motoru a tahle se stáčet nebude, protože to vyjde na stejný peníze a do budoucna to dobrý nebude a na tom, že upraví písty a zvětší výřez pro ventily, protože tuhle část při stavbě neudělali (koho by to napadlo, že když jsou ventily v nový hlavě větší než ve starý, tak do výřezu v pístu nemusej zapadnout jak dřív?). Komunikace ustala, když jsme se dohodli, že mi dá Konvalinka vědět, zda je teda nutný dělat ten výbrus a měnit písty, nebo ne. Podle toho bych se rozhodl co dál, ale určitě bych je nenechal měnit, protože dalších dvacet litrů za písty prostě nedam. Ne do motoru, kterej po 4000km odešel. Pak mi napsal Mezihorák, co teda s tim. Tak jsem mu napsal, ať dá motor někam do rohu, že se stavim v lednu až opadne předvánoční frmol v práci osobně a dořešíme další postup. A tak se stalo, že jsem v lednu dorazil a k mému překvapení mi bylo Mezihorákem sděleno, že auto je opravený na záruku. Kliku nechal stočit, ačkoliv jsme se dohodli, že jí vymění, vyměnil ventilový gufero v hlavě a motor sekládal. A že prý pokud doplatím zbývající částku z překročeného rozpočtu o 30.000, tedy cca 22.500Kč, tak si můžu auto odvézt. Jelikož jsem nevěřil tomu, že ho nějak smysluplně opravili a už vůbec jsem nevěřil tomu, že motor najede víc jak 4000km, zkusil jsem navrhnout variantu, že se auto rozprodá na díly. Mezihorák připustil, že by ho možná odemně i odkoupil. Vzal jsem si tedy z auta své osobní věci jako stan, věci na mytí auta atd. a dohodli jsme se s Mezihorákem, že s autem ještě najezdí nějaké kilometry aby se ukázalo, zda pálí a žere olej a on se rozmyslí, zda ho odkoupí (celej ten rozhovor mam mimochodem nahranej na telefonu, což se u soudu bude hodit). Po měsíci mi přišla smska, že s autem najel 1000km, olej nežere a nehulí. Tak jsem mu napsal, že se teda pro auto o víkendu stavím a vyzvednu si ho. Na to mi odpověděl, že tam mam ještě ten dluh 22.500,- z přestavby. Tak jsem napsal, že samozřejmě přijedu i s penězi. Na to mi odvětil, že tento víkend nemůžou kvůli závodu a ať se stavím ten další. 4 Dny před tímto dalším víkendem mi napsal Mezihorák sms zprávu, že auto na záruku opravený neni a že mam u nich fakturu na téměř 39 tisíc za opravu + doplatek 22 a půl, tedy že mi auto vydaj, až zaplatim 60 tisíc. No a tím vlastně všechno začalo. Všechno má svý meze a tu mojí timhle maximálně překročili. za 39 tisíc bych měl H22 a ne provizorně opravenej motor, kterej už jednou odešel. Se stočenou klikou. No prostě nerentabilní oprava. Zkusil jsem tedy napsat na ČOI, aby to prověřila. Jelikož jsem nepřiložil žádné podklady (čekal jsem, že se sami ozvou, co všechno chtějí), obdržel jsem jen takový dopis, kde mi právník radí, co by mohlo být v jejich případě špatně a jak dále postupovat. Kamarád mi dohodil jednoho právníka, ten mi poradil, ať jdu na policii podat trestní oznámení, ať existuje o tomto chování oficiální záznam, což jsem udělal a výsledkem bylo to, že Konvalinka při výpovědi popřel, že bych na auto měl záruku a že se jedná o občansko-právní spor. Takže stav je takový, že firma obdržela předžalobní výzvu a teď čekám, zda se podaří najít nějaké řešení mimosoudně, nebo budou chtít k soudu. Jelikož nemám ani těch 107.500,- Kč, které jsem jim ať už v hotovosti nebo na firemní účet zaplatil, ani auto a ještě mam u nich asi 60.000 dluh, nemám jinou možnost, než to řešit soudní cestou. Snaha o vyřešení z mé strany byla, jenže když vám každý z nich tvrdí něco jiného a pak zjistíte, že dokonce i ten samý člověk je během týdne schopen změnit názor o 100%, pak je nějaká domluva těžká a jinak než oficiální cestou přes soud to nepůjde.

Narozdíl od vás moravských mam otrokovice dost z ruky a nemam moc času a peněz na to, abych neustále jezdil sem a tam. Zabere to jednak celej den a druhak skoro dva litry. A výsledek na nic, když stejně nedodrží dohodu... Pokud s firmou máte jiné zkušenosti, tak vám to přeju. Já bohužel patřím mezi ty, které firma slušně řečeno podělala. Takovéto chování nepovažuju ani za kamarádské, ani za čestné a už vůbec ne za zákonné. Proto hlasuji pro to, aby firma silponix neměla s honda-clubem co dočinění. Pokud se totiž firma s takovýmto jednáním hlási k honda-clubu, těžce mu kazí jméno a komunitě nejen že není ku prospěchu, ale je mu ku škodě. Samozřejmě vím, že nejsem jediný, kdo u silponixu narazil. Proto vzniklo toto téma. Aby se mohli další poškození ozvat a vidělo se, kolik nás je a zda má smysl řešit nějaké kazení pověsti klubu.

Mimochodem z přiložených papírů lze například vyčíst, že oprava jim zabrala o 12 hodin víc, než samotná přestavba. Navíc každá hodina byla o 50Kč dražší. To je asi nějakej záruční příplatek.

Samozřejmě nebudu tady odkrývat svý trumfy, jsou tedy k vidění pouze věci, které chci zveřenit a nijak neovlivní soudní proces. Ale i tak je to pěkné počtení.


0IMG.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  0IMG.pdf
 Velikost:  1.4 MB
 Staženo:  339 krát


0IMG_0002.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  0IMG_0002.pdf
 Velikost:  1.52 MB
 Staženo:  217 krát


IMG_0003.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  IMG_0003.pdf
 Velikost:  883.03 kB
 Staženo:  204 krát


predzalobni+vyzva_R.S.-1.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  predzalobni+vyzva_R.S.-1.pdf
 Velikost:  348.83 kB
 Staženo:  211 krát


Vyrozum ní mídl.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  Vyrozum ní mídl.pdf
 Velikost:  413.37 kB
 Staženo:  207 krát

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2852  
cori je teď offline  cori
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.6.2017 , 20:21   Citovat  

Zdarec. Také bych se rád vyjádřil k dané firmě a zdělil svůj příběh. Vezmu to tedy ve zkratce . Mám C5G sedan esi vínové barvy. Roku 2014 mi fouklo těsnění pod hlavou, tak jsem se rozhodoval co dál. Dlouho bylo mým snem si nechat upravit motor. Rozhodil jsem tedy sítě a po pulročním rozhodování kdy auto stálo padla volba na SILPONIX. Vzhledem k doporučení a skvělým ohlasům. Počáteční domluva byla skvělá, navrhl se projekt ůpravy atmosferickou cestou. Můj požadavek byl najít takový zlatý střed. Výkon, životnost. Takže nešlo o žadnou peklo stavbu počítanou na motohodiny.

Teď tedy k faktům. Stavba proběhla od 10.11. do 15.2.2015, auto jsem si přebíral 20.3. téhož roku. S výsledkem jsem byl velmi spokojen. První zádrhel nastal 5.července 2015, kdy při svižné jízdě v kopcích na základní mapě hondaty(mapa před odlazením) vyletěla teplota vody a nechtěla se dochladit, jenom za jízdy. Najel sem na dochlazení cca 50km klidnou cestou a při zastaveni o5 vyletěla. Opakuji svižnou jízdou! bez vtecu! Po konzultaci jsem dorazil druhý den do zmiňovaného servisu. Zde mi Pan Mezihorák a Pan Konvalinka zdělili, že při těchto výššich teplotach v lětě je třeba mít lepší chladicí kapalinu(motul- používá se do motorek, má vyšší teplotu varu). Prý měli stejný problém u svých závodniček. CHladící kapalina se tedy vyměnila. Proběhla servisni kontrola motoru a vše bylo v pořádku. Na podzim auto už mnoho nenajezdilo, z důvodů kompletní ůpravy podvozku(přechod na polyurethany)

Přes zimu auto nejezdí. A máme rok 2016. Ve čtvrtém měsíci jsem dojel na lazení + celonerez výfuk. 5.4. tedy proběhlo lazení(výsledek s grafem pod příspěvkem). Přičemž během lazení vyletěla teplota ke 106°C ale bylo mi řečeno že vsě je ok, že se to občas stane. Spokojen jsem tedy odjel domů. 10.4.(šest dní po nalazení) jsme jeli do brna na okruh. Kde jsem se osobně s Panem Mezihorákem potkal(testovali jine auto) Přičemž jsme vyjeli na okruh(současně v jiných autech). Jelikož bylo auto čestvě nalazeno nejel jsem na plno. S autem jsem se špíše seznamoval. Pří dojíždce posledního kola jsem minimálně 1/2 kola dochlazoval za jízdy. Při vyjížděni z okruhu mi vyletěla teplota na 102°C. Při čemž jsem neváhal, pustil topení na maximum a vyjel z areálu kdy za jízdy motor začal chladnout. Otočil jsem se z5 do areálu a rovnou jel za Panem Mezihorákem. Otevřeli jsme kapotu a zjistili že přetekla expanzní nádrž chladiče. Při teplotě 96°C mi bylo doporučeno motor vypnout, nechat hodinku vychladnout. Čehož jsem uposlechl. Byl jsem ujištěn, že je motor ok, akorat už nemám jet na okruh.

A zde začal můj problém. Voda k expanzni nádobě začala nebezpečně stoupat nad maximum, při rychlejší jízdě nebo delší trase. Jel jsem tedy do zmíněné ,,firmy,, daný problem řešit. Zde se Pan Mezihorák tvářil, že neví čím to může byt. Ptal jsem se zda to nemůže být fouknuté těsnění pod hlavou. Byl jsem ujištěn, že vzhledem k danému ,,set up,, to není možné. Jediná možnost je větší chladič. Ten jsem tedy na radu zakoupil v dané firmě za 5 700kč + montáž (ůdajně vlastní výroby). Chladič se namontoval a jelo se otestovat s Panem Mezihorákem. Hladina v expanzce stoupla, ale v normě. A bylo mi zděleno že je vše ok. Ovšem při jízdě domů (cca 100 km) problém opět nastal. Kontaktoval jsem tedy ,,firmu,, telefonicky a bylo mi řečeno, že je to určitě fouknuté těsnění.

Začal kolotoč počínaje HONDAY 2016. Kde mi bylo zděleno Panem Mezihorákem, z motoru sis udělal cituji ,,vyhoněnou ku*vu,, , a šetřil na hlavových šteftech. Jako nevím, ale při generálce za 73 000, kdy jsem mu dal volnou ruku. Bych šetřil na položce za 4 000 ?? A to nepočítám výdaje kolem. Domluva byla, po Honday cinknout a domluvit se na dalším postupu. Telefon ohluchl na dva týdny. Po dalších výmluvách jsem na konci července měl dojet, což nevyšlo časově mě. Následně mi bylo telefonicky oznámeno, že je celá situace můj problém a žádná rozborka nebude. Načež jsem se rozhodl sundat hlavu na vlastní náklady.

A nestačil jsem se divit. Místo závodního těsněni pod hlavu vlastní výroby ,,elring,,(mám dva svědky kdy se přiznali) v žalostném stavu. Těsněni profukovalo přes třetí valec. Usazení karbonizace na pístech brutus. Teflonové těsněni pod manifold vlastní výroby nesedělo na sací kanály. Škrtící klapa nevyčištěna, atd. Jednoduše takhle nevypadá vrch motoru po kompletní generálce za 73 000 a ujetí necelych 20 000km. A protože su puntičkář a SILPONIX přestal absolutně komunikovat a vzhledem k tomu co se nalezlo nahoře, byla udělána kompletní rozborka. Nestačil jsem se divit. Přikládám foto pod příspěvkem.

Po další ignoranci z jejich strany, jsem vzal motor a dva své mechaniky do sídla SILPONIX. Kde jsme strávili dvě hodiny, dohadovaním a dokazováním nespravného nebo neodborného poskládání motoru(proste to ojebali) a vyúčtováním daných úkonů. Lhali jak jim to vyšlo, co řekli před pěti minutami je teď jinak atd. Nejvíc mě zabila hláška ,, jsou to staré motory nevhodné na tyhle úpravy,, (wtf? A čím se živitě?) ,, a ,,D motory jsou na ho*no,, (??) Po předvedení důkazů mými mechaniky o jejich pochybení, byl Pan Mezihorák a Pan Konvalinka zatlačeni do koutu z kterého se nedalo vylhat a souhlasili s opravou motoru na vlastní náklady. Dodnes se neomluvili, ba ani nepřipustili své pochybení. Jejich odpověď je ,,ustoupili jsme ti,,. Což beru jako nevyslovnou drzost.

Při předání motoru požadovali proplacení 3D měření ojnic(na půl), které jsme si vyžádali. Což jsem odmítl. Ojnice byly sice OK, jenže motor se rozebíral kvůli jejich chybě a ne moji.

Holý, zkompletovaný motor jsem si odvezl. Nechal nastrojit, namontovat. Při dolévání chladicí kapaliny(poslední věci před startem) se zjistilo protékání vody ze zadní strany bloku u rozvodu. Při demontáži se zjistilo. Špatná těsnící gumička na trubce která je nasazena do vodní pumpy a rozvádí vodu do celého systému(montování SILPONIX). Vůbec nesedela. Vyměněno za spravnou a smontováno. START. Po startu se nám nezdál rozvodový řemen, nehorázné kvičel. Ihned se motor vypl a odkryl rozvoďák. Rozvodový řemen nebyl dostatečně doplý. A v takovém stavu mi byl motor předán.

V současné době motor najel cca 40km a auto je momentálně u karosare. Po ozdrave karoserie, bude provedena dodatečná kontrola.

Jako velký fanda HONDY, člen občanského združení navrhuji a žádám aby firmě SILPONIX bylo odejmuto partnerství s OS a byl dan BAN. Chyby dělá každý, včetně mě. Tohle je, promiňte mi to slovo ,,zhovadilost,, a nemá nic společného se slušnými mravy. Dle mého názoru by tato ,,firma,, neměla byt spojována s OS HondaClub.cz . V jeho vlastním zájmu.

Závěrem bych rad uvedl, ze cílem tohoto vyjádření není poškození něčího jména. Ale upozornění na firmu, která jedna tímto zpusobem

Omlouvam se za dvě sprostá slova v citacích, byly nezbytné nutné!!


IMG_20170608_200343.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20170608_200343.jpg, 3.71 MB

IMG_20170608_200402.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20170608_200402.jpg, 3.76 MB

IMG_20170608_200422.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20170608_200422.jpg, 3.49 MB

IMG_20160825_172134.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160825_172134.jpg, 3.43 MB

IMG_20160825_181744.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160825_181744.jpg, 3.73 MB

IMG_20160831_123231.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160831_123231.jpg, 2.42 MB

IMG_20160831_125157.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160831_125157.jpg, 3.54 MB

IMG_20160831_125238.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160831_125238.jpg, 2.93 MB

IMG_20160908_194513.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160908_194513.jpg, 2.43 MB

IMG_20160908_194832.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160908_194832.jpg, 2.59 MB

IMG_20160908_195117.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160908_195117.jpg, 2.48 MB

IMG_20160719_193811.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160719_193811.jpg, 2.72 MB

IMG_20160719_192431.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160719_192431.jpg, 1.99 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 1994 Civic VTEC  
Major je teď offline  Major
1 háčko
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.6.2017 , 10:45   Citovat  

Ahoj všem, kdo si toto přečtou a vydrží to dočíst až do konce. Svůj projekt jsem na HC vůbec nedával, jelikož jsem nebyl schopen se k tomu dokopat Velmi šťastný Někteří z vás určitě znají Úsměv

Jak to začalo… Na HonDay v roce 2014 jsem se seznámil s panem Konvalinkou a panem Mezihorákem. Zaujala mne auta, která tam tehdy jezdila s jejich značkou Silponix. Velmi mne tam zaujalo jedno červené C5G Esi, které dělali jednomu členovi z klubu. Především motor jak byl udělaný a i motorový prostor prostě krásná práce. Ptal jsem se majitele a SILPONIX, co by takové úpravy a práce vyšly, ale nikdo mi neřekl přesně kolik. Každý projekt je individuální. Na okruhu jim auta jezdila velice pěkně, no prostě mne to zaujalo. Tak jsem se s nimi dal do řeči. Jednání super, dostal jsem na ně vizitky, abych je kontaktoval ohledně toho, co bych si představoval.

V listopadu téhož roku, jsem začal auto postupně rozebírat, na jednotlivé díly. Všechno šlo dolu, veškeré podvozkové díly jsem měl připraveny k odvozu. Začátkem ledna 2015 jsem jel s JakubM do Otrokovic a všechny podvozkové díly dovezli k nim na dílnu. Tam jsme se s Odosem domlouvali a ladili, co a jak se na podvozku bude dělat. Viz přílohy Podvozek část 1-3. Během té doby leden- únor jsem se rozhodoval, u koho nechám dělat motor. Chtěl jsem, aby mi jej stavil Wheelman, bohužel ten v té době neměl vůbec čas. Tak jsem váhal nad dalšími možnostmi a rozhodl se, že nechám motor také udělat u SILPONIX. Napsali jsme si, jestli by bylo možné nechat si u nich udělat i motor. To mi bylo řečeno, že to problém nebude a že ho budu moci přivézt, až si pojedu pro hotové podvozkové díly.

V březnu 2015 byly jednotlivé podvozkové díly hotovy, osazeny z více jak 80% PU silentbloky, pozinkováno, nalakováno. V cca půli března jsem se vydal s DanTem směr Otrokovice pro výše zmíněné díly s naloženým motorem. Když jsme dojeli a přebíral jsem zrepasované podvozkové díly, zpracování pečlivě uděláno, opravdu hezky odvedená práce, sem tam nějaká moucha, ale nic co bych nedodělal. S tím jak byly díly zrepasovány, mne utvrdilo v tom, že u nich nechám udělat i motor. Samozřejmě jsem jim tam nechal peněžitou zálohu ve výši 20.000 Kč na úpravu motoru. První z mnoha. Přikládám přílohy Motor první skládání část 1-3. Nakupovali se nové díly a samozřejmě se nechali i původní kliková hřídel, ojnice a další podobné věci. Motor nebyl žádná olejnička, byl v naprostém pořádku. Odos si ho zkoušel i protočit jen připojena baterka, změřily se tlaky a OK. I po rozebrání motoru na jednotlivé díly, nebylo zjištěno žádné poškození, pouze standardní opotřebení daných součástí. Podvozkové díly se naložily a tradá zpět do Prahy. Během jara jsem začal vše nazpět strojit. Lakovna atd. to sem ale nepatří.

Motor se dál úspěšně skládal, kupovaly se nové díly, odlehčovalo a vyvažovalo, vše probíhalo, jak mělo. Pořídila se i Hondata, byl jsem ujišťován, že na Crome se to nerozběhne. Takže koupě Hondaty, jednotky P28, předělání jednotky, redukce z OBD2 na OBD1 celkem vyšlo na 21 000 Kč. Motor byl v červnu složen a už se jen domlouvalo datum, kdy osadíme motor do auta. Domluvili jsme se tak, že přijeli ke mne z Otrokovic do Prahy, kde se u mne v garáži (dílně) motor osazoval do auta. Vše probíhalo super, dalo se to dohromady, vše se ještě několikrát kontrolovalo, zda je zapojeno tak, jak má být a ok. Takže se blížil první start. Motor se nastartoval na první dobrou, ale první problém. Motor běžel pouze na 3 válce. Takže ihned vypnout a teď co s tím. S možnostmi které jsme měli k dispozici, nebylo možno. Začal se řešit odtah (podval), ale ve 2-3h ráno nebo kolik bylo nereálné, takže se zvolila varianta odtah za lanem. Jeli jsme z Prahy do Otrokovic 300km na laně. Takže neskutečný peklo. Když jsme dorazily do Otrokovic na dílnu, sundala se hlava a zjistilo se, že jsou (tuším přesně si už nevybavuji) jen na jednom válci ohnuté ventily, doteď mám jeden ohnutý ventil u sebe. Odos je vyměnil za ventily, které byly v pořádku, seč použité. Zkontroloval to a vše ostatní bylo jinak Ok. Ještě motor testovali, nějaké jízdy, ladění mapy a další. Vše se jevilo, že je v pořádku. Jak Odos, tak i Mirek usoudily, že funguje vše jak má. Samozřejmě toto mi bylo opraveno zdarma, kde řekli, že pochybili při skládání motoru. Poté jel Odos v druhém autě jako doprovod se mnou až do Prahy pro jistotu. V pořádku se dojelo domů a začalo se pomalinku zajíždět. Chtěli jsme, aby se auto stihlo udělat do HonDay což se i podařilo.

Auto se tedy zúčastnilo HonDay 2015. Cestou na a z HonDay a ani předtím se ve VTEC nejelo, dával jsem na jeho rady jak správně zajíždět. Vše si ještě teprve sedalo. Tam si jej Odos ještě projížděl a kontroloval mapu a hodnoty, zlehka se zkoušel i Vtec, jelikož pár set kilometrů už najeto mělo. Samozřejmě spotřeba paliva byla celkem vysoká 12-13L/100km, mapa nebyla ještě řádně odladěna. Nejspíše byla dost bohatá směs. Provedl jsem i namátkovou kontrolu svíček, SILPONIX mi doporučil Dendo Iridium (IK20 ?) a hle zjistil jsem, že na některých svíčkách chybí vnitřní elektrody. Dal jsem SILPONIX vědět, že problém se svíčkami a doporučeny tedy svíčky NGK BKR6EIX a ty už to vydržely, až ke konci léta. To už začaly s motorem problémy. Motor začal celkem dost brát olej, což je po GO velmi neobvyklé. Zjistilo se to, když za mnou jeli kamarádi a viděli, jak jde za autem šedivý kouř a i že to dost zavání po oleji a palivu. Stalo se na Pražském okruhu, když se dojelo domů, ihned jsem volal Odosovi, že auto bere olej. Domluvily jsme se, že si pro auto přijede a na podvalu jej odveze do Otrokovic na dílnu a provede se rozborka. Tak se do dvou dnů také stalo, pro auto přijel a odvezl. Bylo mi řečeno, že problém byl ve špatně nainstalované nádobce pro odvětrání klikové hřídele. Tím prý olej šel do sání s palivem rovnou do spalovací komory válce. Podezření bylo ještě na gufera ventilů, pro jistotu jsem mu řekl, aby objednal OEM od Hondy, ať máme jistotu. Závadu opravili bezplatně, gufera jsem samozřejmě zaplatil. Auto si tam pak nechali s tím, že jej otestují a rovnou i odladí na motorové brzdě. A tím ty problémy začaly.

A zde v průběhu září 2015 nastal ten okamžik, kdy mi pan Konvalinka zavolal a řekl mi, že má pro mne jednu dobrou a jednu špatnou zprávu. Ta dobrá byla, že to auto jede jak blázen, akceleruje to neskutečně atd. Už si přesně nepamatuji, jelikož ta špatná zpráva to převážila. Ta špatná zpráva, když jsme s tím byly na brzdě, tak při 9000ot./min, prasknul píst na 3 válci. Přesněji odlomila se větší krajní část pístu. Nebylo mnou zaviněno! Takže jsem doufal v to, že když mi dělali komplet celý motor, do šroubku rozebraný, vše změřené, vyvážené, seskládané, že se na to uplatní záruka, která mi byla přislíbena. Bylo mi řečeno, že takhle ten set up bude fungovat, že není třeba tam kupovat, bůh ví jak drahé performance díly. Přeci jen je to atmosféra a ne přeplňovaný motor. Dal jsem na ně, jako na zkušené motoráře, kteří vědí, co a jak dělat a ladit. Seskládat to nejspíše umí, ale za mě co se týče ladění, rozhodně ne! Ptal jsem se, proč se to stalo a bylo mi řečeno, že se tak stalo díky vadnému vstřiku. To mne celkem dost zarazilo, jelikož vstřiky jsme nechali kontrolovat, tedy změřit, zda všechny propouští palivo stejně. Osobně jsem byl u toho, když jsem s Odosem na to měření vezli a byli jsme u toho i přítomni! Ano dva dávali stejně a dva o něco méně, to se však nastavilo v Hondatě, u jednoho se přidávalo 1% navíc a u jednoho 2% navíc. Takže se to přidalo tak, aby dávkování probíhalo stejně. Pořád mi bylo tvrzeno, že ten vstřik je vadný. Manifold, který tam mám je z ITR od Pospy, ten mi poslal, palivovou lištu i vstřiky. Předtím se na tom najelo cca 1500-2000km a nic se nestalo, fungovalo to a při ladění na brzdě prostě jeden vstřik selhal? No prostě nevěděl jsem co si o tom myslet. Doufal jsem, že když mi na ten motor dali záruku, že mi to vezmou jako reklamaci, ale to jsem si bláhově myslel jen já. Nakonec jsem musel shánět nové kované písty. Díky bohu jsem je sehnal od Streetkida za 10 000 Kč Supertech high compression, neskutečná klika, že je prodával. Řekli, ať sháním pouze ty kované písty, aby to vydrželo. Nové se tyto písty daly v té době sehnat okolo 20 000 Kč. Samozřejmě zázrak, že to neodnesla hlava, aspoň neříkali, že by byla poškozena. Samozřejmě to ale odnesl blok, takže co teď. Na skladě měli pro sebe jeden upravený blok se suchými vložkami Darton, takže blok prý výměna kus za kus, ale musel jsem samozřejmě zaplatit ty vložky a veškeré služby s tím spjaté, jak je uvedeno v příloze Ladění + rozborka, Motor druhé skládání část 1-2, Vyvažování klika, setrvák, přítlačák. Takže reklamace, kterou jsem hradil, 50% zaplatím já a SILPONIX 50%. Psychicky jsem na tom díky tomu opravdu nebyl zrovna nejlépe, jelikož to byly celkem dost vysoké výdaje navíc cca 50 000 Kč, když započtu i kované písty.

Takže moje zkušenost s reklamací u této společnosti je negativní. Moje vize co jsem s autem plánoval, bylo udělat z něj auto na okruhy a sem tam na víkendové výlety. Samozřejmě se počítalo s tím, že ten motor nevydrží, bůh ví kolik desítek tisíc kilometrů. To mi bylo řečeno a bral jsem v potaz.

Když byl nějaký menší problém, tak to řešili úplně v pohodě a vstřícně. Ale jak došlo na tento problém, tak přístup špatný. Nechtěl jsem, aby tam auto stálo nějakou strašnou dobu. Auto jsem chtěl mít zpět, i kdyby bylo neodladěné na brzdě. Motor tedy dali dohromady, veškerý nový materiál a díly jsem musel zaplatit a částečně i práci. Chtěl jsem, aby auto zprovoznili a mohl s ním odjet domů a že se uvidí co dál. Začátkem prosince 2015 jsem si pro auto přijel. Dávali jsme si vědět přesně, který den přijedu a v kolik. Když jsem dorazil, tak auto prý nemají ještě odladěné, směs, atd. Takže jsem ještě čekal, než to projedou. Jeli to projet a odladit tak, aby to jezdilo a mohl jsem jet domů. Doplatil jsem jim všechny finanční závazky, které jsem tam měl, zejména za tu “reklamaci“, ladění, vložky, a další jak je uvedeno v příloze. Samozřejmě jsem jim peníze platil ještě v roce 2016 cca 3 měsíce, zejména na účet jsem jim peníze posílal, mohu doložit. Vše jsem jim samozřejmě doplatil, ale nějakou kompenzaci za svíčky Densa, písty PCTX, plus za šrámy na předním nárazníku, které tam vznikly. To jsem už nedostal.

Tím to pro mne tak nějak skončilo, jelikož jsem v to, že umí ladit, přestal věřit. Nechtěl jsem tam znovu jet na ladění z důvodu, že by se zase něco stát a že by to byly zbytečně projeté kilometry. Auto jezdí sem tam nějaký víkend, nebo když je potřeba. Momentálně se řeší věci kolem výfuku, ladění a další motorové díly, které tam mají správně přijít místo těch současných. Investují se opět nemalé sumy do toho, aby to fungovalo tak jak má. To sem, ale nepatří. Na to by bylo třeba založit téma v Showroomu na tento projekt. Možná i tak v blízké době učiním, aby se na to mohl každý podívat, jak celá tahle stavba probíhala.

Tímto příspěvkem rozhodně nechci poškodit ničí jména, ani jinak. Pouze sdělit moji zkušenost s danou firmou.


Vyvažování klika, setrvák, přítlačák.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Vyvažování klika, setrvák, přítlačák.JPG, 1.88 MB

Motor druhé skládání část 2.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Motor druhé skládání část 2.JPG, 1.86 MB

Motor druhé skládání část 1.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Motor druhé skládání část 1.JPG, 1.83 MB

Ladění + rozborka.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Ladění + rozborka.JPG, 1.71 MB

Motor první skládání část 3.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Motor první skládání část 3.JPG, 1.58 MB

Motor první skládání část 2.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Motor první skládání část 2.JPG, 1.76 MB

Motor první skládání část 1.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Motor první skládání část 1.JPG, 1.86 MB

Podvozek část 3.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Podvozek část 3.JPG, 1.58 MB

Podvozek část 2.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Podvozek část 2.JPG, 1.8 MB

Podvozek část 1.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Podvozek část 1.JPG, 4.52 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 226 1996 Civic EK4  
HondaCrxed9 je teď offline  HondaCrxed9
2 háčka
PříspěvekZaslal: 11.6.2017 , 15:49   Citovat  

naštvanej ahoj, taky bych se rád podělil o zkušenosti s touhle firmou.
Vezmu to opravdu ve zkratce s žádným dlouhým příběhem.
1. zkušenost: Chtěl jsem kupovat od zdejšího člena HC-klubu hlavu D16Z6 u které bylo v inzerátu napsáno že hlava je po GO, ventily, retainery a pružinky Super tech a vše bylo děláno před cca 2 lety u silponix. Já jsme ihned napsal panu Konvalinkovy a bylo mi zděleno že on tuto hlavu určitě nedělal a tudíš mi o ní více neřekne. Dotyčnému jsem psal SZ, aby poslal foto hlavy a že budu mít zájem. Z fotek jsem poznal že vše vypadá na seriové díly a tak jsme členovy volal a zdělil mu tuto informaci. On následovně volal do SILPONIX kde ho ujistili že to není pravda, ale je tam vše jak vypsali. Následně jsem já volal do silponix a tam vypadlo z pana Mezihoráka: Nikdy jsme do Dčkových motorů nedělal takovéto performance úpravy, takže to tam určitě není je to běžná GO, ale prosím tě nevolej mu to,aby nebyl dotyčný naštvaný. Já vzápětí zavolal prodávajícímu a toto mu sdělil. On volal do SILPNIX a bylo mu sděleno že: Tuto hlavu nestavěl Mezihorák ale Konvalinka a spletli se a je tam vše jak je v inzerátu uvedeno a tak mi volal dotyčný prodejce zpět a sdělil mi tuto informaci. Já jsme kontaktoval pana Konvalinku a on mi na to řekl: dělali jsme cca 57 motorů tento rok, nemůžu si to pamatovat. Takže jedna lež větší jak druhá. Nakonec jsem poprosil kamaráda kterému stavěl v tu dobu auto Mezihorák, aby se ho na to optal a ten mu na to napsal: Hlava je jen po GO ale neříkej mu to, vím že to chce koupit Ptr ( já). Tímto to skončilo.

2. Zkušenost. Je to od kamaráda Ondry, který se k tomu už nevyjádří, protože po tomhle všem už ztratil chuť cokoli řešit.
Ondra měl od silponixe motor D16Z5 s kterým byl spokojený a koupil ho cca 3 roky zpět ( Byl jsme tam s ním pro něj a doporučil jsme mu silponixe, takže jsem proti němu zasedlí určitě nebyl) . Před rokem se rozhodl že si do něj nechá dát vačky od nich (SILPONIX) a všechny potřebné věci okolo. Ondra odvezl auto do SILPONIX. Auto tam stál asi pul roku. První fáze byla taková ,že silponix dal do původního motoru nové vačky, předtím ještě speciálně upravil hlavu ( Dal měděné podložky pod misky zdvihátek, které se následovně povolily) a dal kovové speciální těsnění pod hlavu. Viz příloha dole, jak vypadá speciální výroba těsnění silponix.
Poté byl pan Mezihorák motor projet a naladit. Najel s ním cca 50km a vše bylo prý OK, auto nechali dochladit a po chvilce se motor zastavil. Pak zjistili, že praskla pružinka na 3 válci a spadl ventil do motoru. Tak udělal na své náklady nový motor, který ale byl v dost špatné stavu, měl velikou ovalitu a malé tlaky. Já Ondrovy poradil, poněvadž jsme s těmito vačkami už měl zkušenosti a testovali jsme je a najeli jsme na nich už pár set km , že bez lepších retainerů a pružinek to nebude dlouho jezdit. A tak ondra jim řekl, ať to tam koupí. Odos to konstatoval tím, že není potřeba dávat retainery, že v životě neviděl praskli retainery a ještě to konstatoval tím že: Petr ten motor neumí poskládat, my na to máme KNOW HOW a víme co a jak a jemu to nejezdí, protože tam musí udělat něco speciálního a to neví). Auto se doskládalo a i přes to, že silponix udělal na své náklady nový motor, byla cena za tuto úpravu 80 tisíc kč. Proběhla zde tedy úprava hlavy ( pouze se vypodložily misky pro zdvihátka měděnými podložkami a vyleštily kanály), dalo speciální těsnění, vačky a stavitelná kola, převaření sání na větší klapku a odladění ( honfdata už byla koupená před tím.
Auto se zdálo být ok a tak si ho Ondra odvezl. Když si auto přivezl domů, domluvili jsme se, že auto vyzkoušíme proti našemu CRX D16Z5 též na stejných vačkách, protože jak už Silponix Ondrovy tvrdil že: cituji ( Petr to auto neumí poskládat, my na to máme KNOW HOW a víme co a jak a jemu to nejezdí, protože tam musí udělat něco speciálního a to neví). Takže jsme zajeli na letiště to porovnat. Ondrovo CRX odbržděno 120KW a 170NM a naše CRX s vačkama, 4klapkou, motor po smrti, kde bral asi litr oleje na 200km v plném zatížení. Naše CRX jelo znatelně lépe. tak cca 4-5aut rozdíl na 400m rozdíl, když nepočítám že ondra měl samosvor a stejné ale nové semislicky. Prostě a jednoduše rozdíl markantní i když měl lepší start to auto jelo hůř, ale i tak by to nebylo nic hrozného kdyby se motor nepřehříval i když měl chladící kapalinu na 120oC a my jezdíme na seriovou a není s tím problém a kdyby toho nebylo více. ... No nic, asi za 14 dní se jeli závody CARWARS v Panenským Týnci, kam si Ondra dovezl auto na podválu, tak jako my a jeli jsme zkusit auta na volné jízdy. Ondra nestihl ujet ani 30m v plné zátěži a motor začal jít na 3. Po hledání závady jsme zjistili, že praskl retainer. Po delší rozborce se zjistilo, že díky použití měděných podložek pod misky, co drží zdvihátka a špatného utahovacího momentu, se skoro všechny misky povolily a možná to byla příčina prasknutí retaineru, když se ventil potkal s pístem , poněvadž vyšroubováním misky se zmenšila ( úplně zmizela) vůle mezi zdvihátkem a vačkou tudíž i mezi pístem a ventilem a potkalo se to. No krom mraku diskuzí co se o tom na FBHC vedlo se k tomu vyjádřil silponix jasně: na motoru se šetřilo a Ondra nechtěl dát titanové retainery. Tohle lze úplně jednoduše vyvrátit, protože vím že Ondra na to neměl omezenou cenu a nijak silponixe neomezoval, tak jako většina lidí, která k nim dávali auto a ba naopak je na to upozorňoval po mé zkušenosti s vačkama.
Nakonec bych chtěl ještě poukázat na fakt, jak vypadá honování bloku u firmy silponix, které naleznete v příloze a to, že se motor upravený furt přehříval a od složení najel pod Ondrovýma rukama asi 50km.
Tímto bych nechtěl nijak pošpinit jméno ,,firmy,, SILPONIX, ale pouze poukázat na jejich kvality a odvedenou práci.


14804828_1330712953636074_20301467_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
14804828_1330712953636074_20301467_n.jpg, 17.42 kB

14826253_1339788479395188_388294823_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
14826253_1339788479395188_388294823_n.jpg, 19.03 kB

14885894_1339788459395190_1243915474_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
14885894_1339788459395190_1243915474_n.jpg, 17.19 kB

15218198_1371208026253233_1466513453_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
15218198_1371208026253233_1466513453_n.jpg, 122.19 kB

15227853_1371207919586577_945174695_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
15227853_1371207919586577_945174695_n.jpg, 85.67 kB

19073961_1647934461913920_1844310002_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
19073961_1647934461913920_1844310002_n.jpg, 165.79 kB

19075195_1647934805247219_1058751164_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
19075195_1647934805247219_1058751164_n.jpg, 77.91 kB

19141639_1647934578580575_1673282122_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
19141639_1647934578580575_1673282122_n.jpg, 102.63 kB

14826253_1339788479395188_388294823_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
14826253_1339788479395188_388294823_n.jpg, 19.03 kB

14826253_1339788479395188_388294823_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
14826253_1339788479395188_388294823_n.jpg, 19.03 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 548 1989 Civic  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.8.2017 , 23:55   Citovat  

Kdyz koukam na ty rozpocty a komponenty v motorech, tak je mi na zvracení. Brousene ojnice jak meli čas, buh vi jestli je vyvazovali. Krizovani na honovani pod spatnym úhlem,nedodrzeni momentů nebo nelepeni dulezitych spojů. A nejvic se divim SPECIALNIMU tesneni ála prebrousene SOHC tesneni z D16Z6 kde se ani neobtezovali odbrosit nýty v dosedaci ploše. Cena za praci a dily absolutne neodpovida. Preji uspesne vymahani soudni cestou vsem poškozeným.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 457  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.9.2017 , 11:46   Citovat  

Zdravím,
nějaký postup a vývoj zde proběhl.

Dalšímu člověku se pokazil motor, a to Mariánovi z Hradce Králové s jeho oranžovým C4G i-VT.

83427 si řeší problém vlastní cestou, Major taktéž. Možná bych požádal o resumé Majora o zjištěních po rozhození motoru, které se objevily, aby dokreslily celý obrázek.

přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17561 1992 Civic VTEC  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.5.2019 , 22:20   Citovat  

M@jk napsal:
Zdravím,
nějaký postup a vývoj zde proběhl.

Dalšímu člověku se pokazil motor, a to Mariánovi z Hradce Králové s jeho oranžovým C4G i-VT.

83427 si řeší problém vlastní cestou, Major taktéž. Možná bych požádal o resumé Majora o zjištěních po rozhození motoru, které se objevily, aby dokreslily celý obrázek.

přátele


Majku, prosím nevěř všemu co slyšíš. Motor se pokazil, protože se v něm dva lidé rejpali a dávali jiné vačky bez přenastavení hlavy. Takže dotčení už raději nic neříkají Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3519 1999 Integra Type-R  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 4.5.2019 , 10:21   Citovat  

Co je to přenastavení hlavy? Nastavení štelovacích rozvodových kol nebo ještě něco jiného? Ptám se v dobrém, protože mě to zajímá, nesnažím se trolit Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13608 1990 Civic VTEC  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
PříspěvekZaslal: 4.5.2019 , 14:46   Citovat  

Lukas asi mysli podlozeni vahadel z duvodu podbrousenych vacek a pak samozrejme nastaveni rozvodu. Jinak nevim co by se melo nastavovat na hlave. Mozna jeste overit prostor na ventily vuci pistum.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 457  
Honzax2 je teď offline  Honzax2
1 háčko
PříspěvekZaslal: 4.5.2019 , 15:24   Citovat  

U mariana nastavovali vacky v silponixu...shodou okolnosti na jejich nastaveni +3sani a +1 vyfuk v priblizne stejny cas umreli dve auta..ale u crx to bylo oduvodneno tim ze dostal hodiny na okruhu a jak couval pres kvalt tak skocil remen... Ale at si kazdy udela svuj obrazek
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2019 , 9:49   Citovat  

Honzax2 napsal:
U mariana nastavovali vacky v silponixu...shodou okolnosti na jejich nastaveni +3sani a +1 vyfuk v priblizne stejny cas umreli dve auta..ale u crx to bylo oduvodneno tim ze dostal hodiny na okruhu a jak couval pres kvalt tak skocil remen... Ale at si kazdy udela svuj obrazek


Velmi šťastný taky jsem dostal hodiny a couval na trojku...krom toho, že to chcíplo a se zablokovanýma kolama jsem letěl ven se nestalo vůbec nic HaHaaa pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3983 1990 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Silponix: zkušenosti cítících se poškozených
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1104s ][ Dotazy: 81 (0.0140s) ][ GZIP on - Debug on ]