Stránky občanského sdružení HondaClub.cz
 
 
EmailChat [0]Diskuze * Strip *
 
TOPlist
DISKUZE K ČLÁNKU

Proč a Kam s vaším miláčkem aneb PK PoKračuje v novém při starém.

Minor, 22.10.2009 13:21, Partneři
Už jsou to dva roky a půl, co jsem psal článek o opraváři Petrovi Krejzovi a jeho dílně v Hrdlořezích...
DISKUZE K ČLÁNKU (příspěvků: 33, poslední: Mark 12.5.2016 1:44)
Přečíst si ho můžete (ale nemusíte, pokud neumíte číst) zde a nyní nastal čas sepsat pokračování, protože změna je život a život je pes a pes je nejlepší přítel člověka. Ergo - tato změna bude asi i vaším nejlepším přítelem, pokud nepočítáme knihy, které jsou také nejlepším přítelem člověka. I když - už jste někdy zkoušeli vzít knihu na vodítko a vyjít s ní na ulici?
Jako správný škarohlíd bych měl urputně tvrdit, že všechny změny jsou k horšímu, ale jsem přesvědčen, že to v tomto případě platit nebude. Mimochodem, víte, jaký je rozdíl mezi optimistou a pesimistou? Ne? Optimista se domnívá, že žijeme v nejlepším ze všech možných světů. Pesimista se obává, že je to pravda.
To je velmi pravdivá moudrost, i když mi skromnost velí přiznat, že ne moje.

Nicméně zpátky k věci, nebo aspoň k onomu Kam z nadpisu článku. Petr Krejza se stěhuje do nových, komfortnějších a lépe vybavených prostor na Praze 10, v oblasti ulice Průmyslové. Dílna se bude otvírat víceméně za provozu (už se v ní pracuje) a pravděpodobně dojde i na nějaké „zahřívací kolo“ pro hondařskou obec. Pokud to vyjde, mohlo by se to spojit s listopadovým „Chodovem“, ale to se (snad) všechno včas dozvíte. Přesná adresa nových prostor je K Hrušovu 1, Praha 10 a otvírací doba bude klasicky od osmi hodin ráno do šesti večer. Čili, pokud jste k PK jezdili do staré dílny, tahle není o moc dál a dostane se vám nejen stejné, ale teď už i lepší a komplexnější péče. A pokud jste tam nejezdili, možná teď zjistíte, že je nejvyšší čas, abyste tu chybu napravili.


S tím pochopitelně poněkud souvisí ono Proč z nadpisu. Jako aktivní hondafrodit řeším skoro každý den řadu dotazů, povídám si s lidmi, sem tam na někoho nadávám, jiného chválím, o někom vyslechnu nějaké zaručené drby, někoho sám zaručeně podrbu (například Likušku) a prostě všeobecně dost dobře vím, co se kde šustne.
Žijeme ve světě, kde všichni rádi na všechno nadáváme, a internet či internetové diskuse jsou zářným příkladem, že máme mezi sebou obrovské a takřka nevyčerpatelné zásoby „odborníků“ formátu Sherlocka Holmese kříženého s Nickem Cartrem, schopných z nedopalku cigarety na refýži v Nuslích dedukovat, jak byla opravena ta která honda v Hrdlořezích. Takže i na PK jsem kromě chvály slyšel občas nějaké stížnosti, že neudělal to či ono, nebo že to neudělal tak, jak podle majitele měl a tak dále. Těžko mohu soudit konkrétní případy, protože neznám všechny souvislosti, ale v některých případech šlo bezesporu o lidi, kterým se prostě nezavděčíte, v jiných o nerealistická očekávání a někdy se jistě i Petrovi něco úplně nepovedlo. Pokud sám vím, občas takzvaně „nestíhal“, ale na druhou stranu, kolik lidí za ním přijelo s akutním problémem, který nemohl počkat a on všeho nechal a začal se jim věnovat? Ano, spousty.

Možná bych tu měl ještě zdůraznit pár věcí, které vypadají samozřejmě, ale podle toho, co slýchám, až tak samozřejmé u všech opravářů nejsou. Takže, malý výčet „samozřejmostí“, když svěříte své auto PK.
  • hondám opravdu rozumí
  • nestane se, že by vám auto místo opravy zničil
  • hledá řešení s ohledem na vůz, ne na prospěch své kapsy
  • nepoužije starý díl s tím, že by vám napočítal nový
  • nevymýšlí si zbytečné opravárenské úkony, které by vám mohl naúčtovat
  • snaží se najít a odstranit příčinu poruchy a ne jen vyměnit nějaký díl, aby auto jelo
A teď ještě pár věcí, které už tak samozřejmé nejsou
  • zabývá se i výkonovými úpravami motorů a aut
  • lze přes něj zakoupit za velmi slušné ceny „performance“ díly
  • jezdí s hondou závody, takže skutečně ví, co funguje a co ne
  • je to fajn chlap, žádný podrazák
  • mluví plynně čínsky, takže pokud vám chybí přátelské poklábosení o kulových čepech v čínštině, máte možnost
Jak je z fotek vidět, změna proběhla i v samotném pracovním prostředí. Pryč je stará dílna „domácího“ typu, tohle je plnohodnotný a bohatě vybavený autoservis, kde vaše auto dostane nejen odbornou péči, ale i návlek na volant a na sedačku. Navléknout to jde dokonce i tak, že vaše auto odjede řádně poladěné a posílené, protože mezi kmenové zaměstnance patří nyní i Dimitar, vtecový čaroděj, který se svými motory pravidelně vyhrává sprinty na srazech sportovních aut. Se stavbou výkonných motorů úzce souvisí i péče o ně. Ani zde nemusíte mít obavy, nová dílna je totiž i značkovým servisem špičkových olejů Midland. Mezi další vítané služby, které souvisejí s přesunem dílny, patří i pneuservis, který bude mít v sezoně otevřeno až do 22 hodin večer, rychloopravy na počkání, možnost dát si na dílně kafe a tak podobně. Do budoucna by měla být k dispozici i vlastní odtahovka, v jednání je dohoda o řešení pojistných událostí a další služby pro motoristy.

Takže, jak vidíte, Petr Krejza sice bude působit v novém, ale pro mě zůstává to podstatné při starém - i nadále je pro mě stálicí na hvězdném nebi hondích opravářů a vím jistě, Proč a Kam budu se svou hondou jezdit i v budoucnu.

Minor



DISKUZE K ČLÁNKU (KLIKNI)


Patrik • 30.9.2010 3:23:12
Ahoj rád bych se taktéž podělil osobně o zkušenostech s PK.. :)
začínal jsem s hondama, po nezdarech s nima jsem přesedlal na opla, jistě pár lidí už jistě ví kdo jsem a co jsem zač :)
mno po dvou letech ježdění mi prasklo těsnění pod hlavou mého nafťáka. s PK jsem se domluvil na opravě auto přivezl a po týdnu odvezl opravený v lepším stavu než když jsem motoricky auto kupoval, startuje na brnkačku, nelítá teplota voda a nehází vodu z expanzky ven. cena byla o malinko větší než po dohodě, ale ještě o třetinu nižší než v jiných servisech co jsem si objížděl a co se "specializovaly" na oply, tudíž mohu doporučit že se mi věnoval na 101 procent, není to jen o známosti a o tom že Petr dělá "jen" hondy... jak bylo psáno výše vše se mění..
servis se přestěhoval kdo chce levný ale hlavně kvalitní servis ví kde jej hledat, a vrací se k němu i po letech.

nevýhody...? proti němu nemám žádný :-), upřímnost férové jednání,nadevše,ale ne každý má moře času aby byl neustále na telefonu a ne v servise. to že se snaží mít své hoby závody a zároven vést servis se prostě někde musí projevit...

Výhody... motory fakt umí :)
jen doufám že mu to vydrží na hodně dlouho takových jako je on je málo šikovných a levných..

Johnymnemonic...

OndraCRX • 23.11.2010 21:05:14
Bez se bodnout uchyle.

Minor • 23.7.2010 11:29:34
Aktuální adresa a telefon:
PK Motorart - Přátelství 681, Uhříněves
tel: 776746663

mashi • 14.12.2009 14:06:36
Ked to tu tak citam, pridam aj ja svoje skusenosti.
Uplne prva navsteva niekedy v roku 2007 bola dosti "zhulena"... Bol tam nejaky divny mladas, vypadal hodne zhulene - nebyt tohoto fora (kde som sa o nich dozvedel), nikdy tam auto nenecham. Vsetko ale spravili podla toho, co som ziadal a dokonca za 1/4 ceny oproti HONDA Chodov... Chodim tam pravidelne uz 2 roky a az na jednu "nehodu", vsetko v naprostej spokojnosti. Ta nehoda sa tykala kupy 14" plechacov a nahodenie pneu (tu by sa asi dalo polemizovat, bo to montoval niekto iny) - plechace boli hodne hrdzave, 2 kola mi stracali tlak, cele to bolo pravdepodobne zle vyvazene - auto kmitalo jak tatramatka.
Na druhu stranu, raz sa mi nejak poondila elektronika a PK chudak pri tom stvrdol 1,5 dna a nakoniec si za to vypytal len nejake drobne...
Vsetkym doporucujem!

ocbpojkv • 18.4.2011 16:19:10
Vikfhu staoizsqvuem, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

bxpidrwfk • 2.4.2012 22:15:25
9ukJku fjiuuxahfdbi, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

nxaazgbrbdq • 2.5.2012 2:15:21
jTTdNx ygpkhqzdwegt, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

iyrpqpbwwrx • 8.7.2012 23:13:41
6ByQpR jwzwkpmctnbj, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

jafebxcqby • 11.10.2012 13:24:42
OF1trz aeatuctoqsqc, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

JardaBar • 9.12.2009 11:00:00
To je vždy problém kohokoli doporučovat, každý z nás má jiná očekávání.

Prcek • 15.11.2009 21:34:35
No neměl jsem čas sem taky napsat svůj názor, ale teď tak činím. Co říct, snad jen to že jediná špatná věc co kdy byla, tak sehnat PK, jak tel., tak osobně, pořád někde lítá, ale kdo si počká ten se dočká. Povídá se cosi negativního, ale když na to koukám z povzdálí, neřekl bych že by se dalo něco vytknout.
Nedávno se stala kamarádovi taková nepřijemná příhoda u PK. No co, stane se, moje uznání mu ale patří, postavil se k věci férově a řeší to, nevykašlal se na něj. Nyní již vypadá, že je vše u konce, úspěšně ro obě strany.
Kdykoliv jsem něco potřeboval, dohonil jsem PK a pak to šlo hladce, nahodil odhadem cenu, která mě občas až dost udivovala, že je tak nízko, ze začátku sem se bál že dostanu nějaký šunt díly z bouraček, ale postupem čase je mi to celkem jedno kde díly bere, protože jsou nové a bez chybičky. Co jsem potřeboval opravit, to se opravilo a cenově fakt spokojenost. Jeho přístup je lidský, snaží se komunikovat, ne jenom, tady to nechte a za týden přijďte. Poví vám co se s tim dá dělat, jak se tomu vyvarovat a tak prostě.
Závěrem - nemám nic proti práci PK, auto mi jezdí a neprotestuje. Rád se k němu zase vrátim, až mi zase něco doslouží a bude třeba oprava, mohu jedině doporučit jeho služby.
Zároveň mu přeju spousty spokojených zákazníků, jako jsem třeba já.

utzvssgs • 17.10.2011 11:27:15
Hlood2 bzwzwwiobazt, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

ariecdsdn • 2.4.2012 17:54:32
T91jEa seutmihzdocp, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

bylcnlz • 11.10.2012 13:24:42
IFuInV joqzwhxwsnpc, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

Mark • 12.5.2016 1:44:58
QP5Dmv odkaz

Zombie • 2.11.2009 11:37:32
Jedno auto již opravené a druhé tam vezu zítra. Veliká spokojenost!

Michalka • 1.11.2009 20:18:56
Tak už tam máme na opravu taky Hondičku...

Minor • 1.11.2009 18:15:31
Tak jsem dnes využil nových služeb u PK, totiž pneuservisu a spokojenost převeliká. Jsou to hoši šikovní:-)

Minor • 27.10.2009 17:23:15
Jo, takovýhle příspěvek už smysl má :-)

Zombie • 27.10.2009 21:41:18
K PK jezdím už opravdu dlouho. A ať jsme tedy otevření: 1) negativa: špatná dostupnost mobilu PK, chtělo by to hotline:-)); slabý dozor nad prací méně zkušených mechaniků (to už je snad minulost, jsou pryč); auto jsem několikrát přebíral opatlané od oleje; Asi největší pochyby jsem nabyl, když mě PK ujišťoval, že klepání levého horního ramene není nebezpečné. Tak jsem vesele jezdil 160 i se ženou a 2,5letou dcerou. Když jsem přijel pro velké rány po čase opět do PK, zjistil, že je vyteklý tlumič, total sjeté destičky a čep v horním rameni by prý už nevydržel žádnou větší díru. Takže se mi kolo mohlo kdykoliv vylomit. Na druhou stranu byla ale oprava udělána rychle, kvalitně a s levnými díly.
Myslím si, že tyto nedostatky byly způsobeny nedostatkem času, místa a schopných mechaniků. Všechno po nich prostě kontrolovat nemůže.
2) pozitiva: velmi milé a férové jednání; rozumné termíny oprav; odveze mě do práce a auto zase přiveze, když potřebuju:-); zavolá, když tuší, že oprava přesáhne rozpočet a navrhne řešení; mírné ceny;...

Dnes jsem k němu do jeho nových prostor přivezl na opravu po ráně na LP kolo Civica a věřím, že je v dobrých rukou.

Přeji PK a jeho týmu, aby se jim dařilo. Nové prostory se se starými nedají vůbec srovnat: pořádek, čistota, vybavení, parkování. Jen doufám, že brzy najde další posilu, protože to vypadá, že práce mají dost, ale bojím se, aby stíhali.

Zkrátka: Jinam bych už auta nedal!

waxwydz • 8.7.2012 23:13:28
1N4AXY wkrjudpakbqr, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

George • 27.10.2009 16:50:21
Co se mých zkušeností s PK motorsportem a Petrem Krejzou osobně týče:
Nejprve negativní stránka věci:
Na konci dubna jsem uvažoval o tom, že si splním životní sen a konečně pořídím CTR. Kousek, který mi padl do oka byl dotažený ze Švýcarska a stál v Loděnici u Berouna v Crash cars. Napadlo mě tedy říct PK, jestli by se na něj se mnou zajel podívat a souhlasil. Nechtěl za to ani korunu, dobře mi poradil a tak do dvou dnů stálo CTR na dvoře u PK. Byli jsme dohodnuti, že čtrnáct dnů pořebuje pracovat na vrchařských speciálech a pak že začne s prací na CTR. O měsíc později se nedělo zhola nic a na opakované dotazy, kdy se na to podívá, kdy alespon rozebere, abych mohl shánět díly mi bylo vždy řečeno: Ted toho mám hodně, ale do konce týdne se na to vrhnu... Konců týdne uběhlo ještě několik, než se na autě začalo konečně pracovat. Téměř obden jsem tak jezdil do PK a sledoval jak tam auto stojí a nic se víceméně neděje. Na začátku července se ale podařilo a auto bylo připravené na dovozní technickou.

Před odjezdem jsem se PK osobně ptal, co že to auto tak klepe a bylo mi sděleno, že to je určitě starým palivem, přecijen auto skoro čtyři měsíce stálo. Detaily typu odlišných odstínů laku jsem za peníze za které bylo auto nalakováno i opraveno neřešil, neb to byla práce externího lakýrníka, kterého PK sehnal. Odjížděl jsem spokojený za vřelého mávání celého týmu PK motor.

Nicméně klepáni pokračovalo i po technické a tak jsem zajel do Hondy kvůli vymazání paměti airbagů, jak mi PK řekl (neměl diagnostiku) a vypuštění "starého paliva".
Výměnu airbagů u PK uskutečnovali mechanici-učni, neměl jsem s tím problém, PK mi slíbil, že na ně dohlédne. Interiér u auta s 35tis km rv 2005 po nich zústal porýpaný všude možně, ale já to prostě neřešil... Vyděsilo mě ale, když mi v Hondě pak řekli, že konektor od předepínače pásů u řidiče nebyl zapojený...

Což byl jen začátek.. Moje rozčarování narosto vrcholu, když si mě mechanik zavolal a sdělil mi, že oba silentbloky motoru jsou utržené a motor sedí na rámu....
Zaplat pámbů že jsem autu hned potom, co jsem ho dostal na značky nenaložil jak je mým dobrým zvykem... :o(

Prostě šlo o to jen se na ně podívat, být pečlivý, zajímat se o problém....

Nic z toho by mě nenapadlo, měl jsem auto přeci u motorářské ikony v Hondařském světě, závodníka do vrchů, kamaráda vtecového čaroděje..
Na mail ve kterém jsem PK psal o problému, který vznikl mi nikdo nikdy neodpověděl, osobně jsem neměl náladu jít se s někým hádat..

A ted pozitiva:
Cena byla prostě snová a díky ní jsem mohl uskutečnit svůj sen. Nikdy nebyl pro PK problém se o čemkoli pobavit, dokonce mi poradil, jak sehnat spoustu dílů. Rozhodně si nemyslím, že by byl PK nečestný člověk, pomáhal mi kdykoli byl nějaký problém. Během třech měsíců strávených skoro obden v dílně u PK se tam vystřídala řada neuvěřitelně spokojených lidí, kterým PK za pár stovek vyměnil kotouč, vyřešil problém elektroniky na motoru výměnou relátka atd... Jednalo se převážně o Hondy před r 2000 (6.G, 5.G atd..) Několik neštastníků si tam taky přišlo postěžovat, nicméně řešení se vždycky našlo ku spokojenosti zákazníka.

Na celou událost už jsem skoro zapomněl, auto ted šlape jako HONDINKY, ale když jsem na H-C dneska viděl článek o PK, nemohl jsem si pomoct.. Berte tedy tento příspěvek jako informaci, že NIKDO není bezchybný, dokonalý a i mechanik typu PK se občas utne a to pořádně....

JardaBar • 9.12.2009 11:03:42
Pěkná story. Dost zvláštní, že to ten mechanik nepoznal.

sqdgcp • 2.5.2012 2:15:19
ZIdNxP tqwstsjghxyt, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

OndraCRX • 26.10.2009 22:52:44
Jestli pokračuje v novém při starém, tak potěš koště. :-\

Minor • 27.10.2009 8:51:51
Pokud máš nějaké špatné zkušenosti, tak se o nich rozepiš, jinak je tvůj příspěvek zcela na nic.

Zombie • 24.10.2009 11:23:01
Tak mám další práci. Švagr machroval s mým modrým Civicem v práci na parkovišti a v 50ti vzal levým kolem obrubník. Takže bouchlá guma, naražený disk no a uvidíme, co všechno je ohnutý.

Mark • 12.5.2016 1:44:57
XrRwnp odkaz

MSX • 22.10.2009 18:38:35
Taky bych zde rád přispěl pár slovy. Předtím bych ale pochvalil Minora za moc hezký článek. No teď k věci. Na jaře r.2009 jsem uvažoval kde dám svého čersvě koupeného a vzbuzeného Bóóbika C5G, 3D VTI po zimním spánku na celkové GO motoru, převodovky, a menších úprav na motoru. Měl jsem pár tipu kde auto nechat opečovávat, ale pak jsem na H-C narazil na Petra Krejzu. Tak jsem se o něm snažil vypátrat nějaké reference. No a bylo rozhodnuto! Sice jsem z druheho konce České republiky, ale protože svou Hondici mám opravdu moc rád, ale fakt hodně:-),tak jsem neváhal, risknul to, a dal auto k němu. Je sice pravda že po prvním předáni po dokončení GO byly nějaké nedokonalosti,... na autě ještě nutno odstranit a doladit při další návštěvě a zajetí motoru. A taky jsem po tom měl docela hodně smíšene pocity. Ale budiš mávl jsem rukou a řek si, "dobře, stane se". Pak byla dost poznat i vytíženost PK v té době a asi i kvůli toho se to tak trochu všechno natáhlo. Ale obrnil jsem se tolerancí, a optimizmem:-) A udělal jsem dobře! A i další jednání, a zbytek práce na autě probíhálo k mé maximální spokojenosti. A já pak z Prahy na sv. moravu odjel opravdu spokojen a z úsměvem na tváři! Je to opravdu ochotný, upřimný,...člověk který ví co dělá. A dělá to opravdu dobře, kvalitně a ze srdce.
Tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat Petru Krejzovi, Dimitarovi a všem z PK Motorsport, co se na autě podílelí k jeho nové kondici.
A určitě můžu doporučit!:-)

uqurud • 17.10.2011 11:27:14
HOxKrY xqcyxzcalstb, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz

Zombie • 22.10.2009 18:17:51
Přeju moc úpěchů! A budu to mít blíž. Nebo to vlastně bude mít blíž on. K jeho VIP službám totiž patří občas i odvoz mé maličkosti do práce, když u něj nechám auto. :-)) Pro začátek tam dám Civíčka na opravu výfuku, přehození na zimní kola, kontrolu na 110.000km vč. výměny převodového oleje. A možná uděláme i rozvody, ať má něco do začátku. :-)

keak • 22.10.2009 16:05:33
Moc pekne napsane...Jinak vsem doporucuji jezdim pouze k Pk a budu nadale..Je to fajnovy a velice schopny clovek vzdy naprosta spokojenost...Timto bych chtel poprat i mnoho uspechu a spokojenych zakazniku!!

zdbfbvfctf • 8.7.2012 23:13:36
JgRUCk vtypbkxwrydb, [url=odkaz, [link=odkaz, odkaz