BZDIČE - ... za NOVÉ |
Galerie: HondaDnes |
Hodnocení: 2.5 |
|
|
|
Autor: M@jk
Zaslal: 3.1.2010 , 21:13
Zobrazení: 481
|
|
|
Popis: Díky určinovi, že je sehnal a Díky Hometunerovi, že je připravil a naistaloval. Konečně jsem dopřál Civicovi i nám pocit bezepečí. SWAP BRZDIČŮ ze C6G 1.4i bez ABS 51mm pasují na C5G 1.6ESi bez ABS |
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 21:27 |
|
kompletni repas brzd hlavně kompletní výměnu těsncích elementů by zasloužila každá starší hondice, přece jen je to jeden z nejdůležitějších prvků auta a také jde o bezpečnost a jistotu, sem rád že jsi m@jku s prací spokojen |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 21:31 |
|
Kurna mas to pekne ciste a bíla drží. |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 21:35 |
|
To Aqwertzz: děkuji děkuji, jojo ta bílá se ukázala, jak nej volba ... v zimě snáší vše a pak jen stačí si vzít wapku s teplou vodou a šamponem či na jaře houbu a autošampon a bliští se ... vzadu taky bude bílá ... tam přecijen trochu nečistot je, ale budou se dělat lemy, tak je to už jedno ...
To Hometuner: kamaráde, s Tebou vždycky spokojen ... [img]http://www.en.kolobok.us/smiles/artists/just_cuz/JC_handshake.gif[/img] |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 21:41 |
|
o kolik je ten kotouč větší? nebo co je tam za rozdíl?
ed. jo aha, větší průměr pístku asi co |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 21:42 |
|
Vojto4si,
kámo, Tys´to nečetl asi správně, viď? Není tam vůbec žádný rozdíl ... |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 21:48 |
|
a co tam mas za desky a kotouce ted? |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 21:54 |
|
tak proč ta výměna, když tam není žádný rozdíl? |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:02 |
|
Petura: zadna zmena, jen vycisteni, repas a barvickyyyyyy Majk odkoukal trend dnesni doby z Tuning Cupu a ten rika jasne - bile podbehy.. |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:03 |
|
Pánové,
omlouvám se za mystifikaci. V nadpisu jsem upravil popisek - NEMĚNILY SE BRZDY JAKO TAKOVÉ: kotouče a desky, ale BRZDIČE!!!
To gizmi: tyvole, to jsou úplně nové brzdiče ze Civica 6G a moje původní jsou na předešlé fotce ... podběhy jsem čistil na jaře a holt zbyla doma bílá no
To petura: tekoucí původní třmeny ... vyrezlé a netěsnící
To Fast: kotouče ATE či FERODO (od Wayna sám nevěděl, ale nekroutí se, tak asi něco lepšího) a desky Kashyiama ... na mého Cívu stojí asi do 1.500,- celé auto a fakt jsem spokojen ... |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:10 |
|
neni mi jasno nekolik veci...
1. kde se stala chyba ze dve repase a brzdy spatne... na odlitku brzdice se nema co znicit a kdyz se pri oprave brzdice brzdic opiskuje, daji nove gumicky a pistky, tak je vystarano na zbytek zivota auta
2. proc zrovna brzdice z c6g kdyz maji 51mm pistek, kdyz treba brzdice z CRX, nebo civica jako mam ja maji prumer pistku 54mm a jsou na to bez problemu sehnatelne dily aj brzdice by nebyl problem sehnat
3. kdyz uz se resi prumer pistku (venim kolik jsi mel puvodni) menil jsi i hlavni valec ktery je staveny pro urcite velikosti pistku? |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:16 |
|
To Ninja:
1) repasi pístku jsme dělali v rámci možností, jak časových tak finančních, pístky se nové bohužel nekupovaly a vše se brousilo a čistilo. Věděl jsem,že je potřeba nové třmeny, ale ty byly pomalu na cestě. Sady se koupily nové, ale vždy to začalo po nějaké době téci. Nemělo to žádnou závislost na stylu jízdy prostě někdy to teklo kolem těsnění a někdy ne ...
2) proč zrovna ne z CRX a Civica 4G? Protože v tu dobu mi je Určin přinesl a nabídl je a já proměřil a porovnal se stávajícím systémem a > SHODA <. ANO NA VŠE JSOU DÍLY, vím. Díky
3) PŮVODNÍ PÍSTEK: 51mm, ESinu mám bez ABS a mám tzv. "malou" pumpu, SOUČASNÝ PÍSTEK: 51MM. |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:21 |
|
Tak pokud byl pistek poskozeny uz u prvni repase tak je jasny ze nebude vysledek podle predstav a je to zbytecna prace a vyhozeni penez. Pokud se na nej sahne smirkem (a je jedno jak jemnym) tak je nenavratne pistek poskozen a nastane zacatek konce, stejne jako spatne nasazena gumicka ktera nedrzi dobre a vyskoci. V neposledni rade taky zalezi co se pouzije za mazivo pri nasazovani pistku.
A jestli jsi mel pistek 51mm a dal jsi stejne brzdice, rsp se stejnym prumerem pistku tak je vse v pohode a nic nerikam. |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:24 |
|
jen podotýkám že pracovní plocha pistků byla nepoškozená, hladká bez škrábanců jako nová ani nebyl důvod je měnit |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:26 |
|
To Ninja: přesně jak si to popsal, tak to bylo. P pístek se dal původní zpět, nebyl totiž vůbec na ploše poškozen a L se brousil a při druhé repasi se vyměnil za nový, ale i tak to nepomohlo,. Tome ono šlo o to, že Pravá strana brzdila dle STK o 60méně než levá, takže jsme museli alespoň nějakým dočasným řešením vyřešit a rozpohybovat ... a od září 20096 mám ty třmeny doma ... jen jsem se k tomu nemohl dostat.
Ano vše bylo tak já má být, vím i o anomáliích ESi pokud jde o brzdy, tudíž jsem si informace hledal, našel, ověřil a pak teprve instaloval ... |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:27 |
|
muzu se jen zeptat na kolik by tak vysla repase prednich trmenu na C4G???staci je odhadem.diky |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:28 |
|
tak puvodni brzdice tekly dost znacne tak proto si taky majk sehnal ty z c6g ktery mely pisty jak rikam v super stavu, smirglem by me to ani nenapadlo brat |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:31 |
|
Nooo pěkné to máš ale až ti praskne manžeta tak oto horší pohled to bude |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:31 |
|
marty89ul :
ty sada na jedne trmen ktera obsahuje
2 x ta harmonika kulata na cepy plovouciho ulozeni
1 x cepicka na odvzdusnovak
1 x vnitrní tesnící kroužek okolo pístku
1x prachovka na pístek
vejdes se na jeden brzdic do 220,- cca |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:37 |
|
takze za oba cca 500KC a to se takhle koupi jaka cela sada nebo to musim po jednotlivejch dilech?a kde se to da koupit? |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:45 |
|
To mailo:
není třeba, aby praskala. Všechny mám komplet od června od SPIDANU od Hometunera měněné s komplet vyčištěním kamenů a výměnou maziv a jednu měnil Ninja loni. Takže v pohodě.A neboj, i když mi něco vystříklo, vemeš šamponem a wapkou či sprayem na brzdy a je to dole ... |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:49 |
|
my je kupovali v elitu (na slevu tedy) ale na c6g 1,4 opravne sady nemely tak sme museli koupit na c5g ale je to stejny maji v tom katalogu bordel, sada obsahuje vsehcny ty potrebny gumovy kraviny mas vsechny v jedny krabicce na jeden trmen |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:52 |
|
Já jen doplním, že opravné sady vyrábí: autofren, frenkit ajiní. Na celé auto se dají na h-c.cz slevu koupit v autokelly, intercars (tam máme 20% na vše), většinou vyjdou po slevě/bez slevy na 600,-/1.000,- s DPH komplet auto. |
|
|
|
|
Zasláno: 3.1.2010 , 22:55 |
|
ok tak diky za radu kluci |
|
|
|
|
Zasláno: 4.1.2010 , 1:13 |
|
Já měl taky manžetu půl roku starou a jak jsem dojel z HD tak jsem měl celý podběh,tlumič,brzdy, no prostě vše co je v dosahu tak krásně vymalované vazelínou, že jsem měl hned po náladě... Nikdo mi to tehdá nemohl objasnit kde se na manžetě vzala taková trhlina, vypadalo to jak rozseknuté od kamínku, ale představit si to teda nedovedu No to já jen tak že stát se to může i když se o to staráš Ale když to jde umyt tak to máš v cajku |
|
|
|
|
Zasláno: 4.1.2010 , 18:04 |
|
:-)Ahoj,ja jsem už na tech podbezich měl část vazeliny,jde to wapkou a houbou s jarem či samponem. |
|
|
|
BZDIČE - ... za NOVÉ |
Galerie: HondaDnes |
Hodnocení: 2.5 |
|
|
|
Autor: M@jk
Zaslal: 3.1.2010 , 21:13
Zobrazení: 481
|
|
|