|
|
AUTOR: |
|
665+1
Založen: 18.1.2007
Články: 16777204
Komentáře: 12
|
|
Hodnocení: 0.00/5.00 [0]
|
|
|
|
Článek |
Strana 1 z 1 |
|
|
Obecná pravidla pro každého
Respektujte ostatní!
Respektujte ostatní účastníky diskuze včetně nováčků či už senilních seniorů. „Žádný učený z nebe nespadl“ a někde se začít musí, tak proč ne tady a teď? Nekritizujte zbytečně všechno kolem, názory na úpravy aut, tuning či styling jsou individuální a každý má svou vlastní představu.
Chovejte se slušně!
Vyjadřujte se tak, aby vás to, co řeknete a napíšete, neurazilo, pokud by to někdo adresoval vám. Nebudou zde akceptovány žádné vulgarismy, urážky, výhružky, jakékoliv jiné hrubé chování, ani jejich náznaky.
Mluvte k věci!
Odpovídejte pouze tehdy, jste-li přesvědčeni, že máte k tématu co říci. Pokud něco víte a chcete to sdělit ostatním, tak to udělejte a nemluvte pouze o tom, že to víte.
Dodržujte členění!
Příspěvky umísťujte do skupin k tomu určených a jako název tématu uvádějte stručný popis. Vyhýbejte se nicneříkajícím názvům typu Help, Pomoc, Čtěte atd., nezvýrazňujte své příspěvky shluky vykřičníků, velkými písmeny apod. Takové příspěvky budou smazány.
Snažte se psát spisovně
Mějte na paměti, že vše, co tu napíšete, o vás hodně vypovídá. Radši si příspěvek po sobě několikrát přečtěte a případně opravte.
Hledejte! Přečtěte si manuál!
Tady jsou auto manualy: odkaz a moto manualy: odkaz Před zakládáním nového tématu prohlédněte fórum, zda se o stejném tématu nedebatovalo již dříve. Jsou zde i FAQ - často kladené dotazy. Duplicitní témata budou smazána nebo uzamčena.
Uvádějte podrobnosti!
Nestačí jen napsat, že něco nefunguje, ale problém rozveďte, uveďte všechny údaje, které mohou s vaším problémem souviset (model, rok výroby, typ motoru apod.)
Argumentujte!
Neútočte na ostatní za jejich názor, vyvraťte jim dané tvrzení věcnými argumenty a své tvrzení podpořte důkazy, vysvětlením principu funkce nebo vhodně zdokumentovaným měřením.
Přemýšlejte!
Svá tvrzení vkládejte s vědomím, že je může číst jak návštěvník, který ví o podstatě problému mnohem více než vy, tak i začátečník, jehož může ne zcela správná informace uvést v omyl.
Před založením tématu se zamyslete jestli je vhodné na stránky oficiálního občanského sdružení. V případě, že téma shledá některý z moderátorů, či administrátorů jako nevhodné, má právo jej přesunout do uzavřené sekce a tam vhodnost tématu probrat s moderátory, adminy a radou OS. V případě schválení tématu, bude vráceno do příslušné sekce, v případě zamítnutí bude smazáno.
Neničte návaznost diskuze!
Jestliže jste uvedli ve svém příspěvku názor, který jiný návštěvník svými argumenty vyvrátil, neopravujte svůj původní příspěvek, celá diskuse by ztratila smysl; je lépe buď nereagovat vůbec, nebo se k tomu postavit čelem a přiznat chybu.
Zveřejněné informace a data
Veškeré informace a data na tomto webu zveřejněné jsou majetkem OS HC. Vyjímku tvoří odkazy na stránky mimo doménu honda-club.cz (viz níže). OS HC neodpovídá za škody vzniklé špatným pochopením či použitím návodů zde zveřejněných. Zároveň neodpovídá za stoprocentní správnost všech postupů a vyhrazuje si právo na úpravu nebo odstranění příspěvků či jejich částí (fotografie, přílohy, atd.) bez předchozího upozornění. Příspěvky, které porušují nebo by mohly porušovat zákony České republiky, budou moderátory fora (po upozornění uživatelů nebo při kontrole fora moderátory) odstraněny. Mezi tyto příspěvky se řadí i zřejmé urážky a napadení jednotlivých uživatelů a třetích osob (např. známých osobností).
Odkazy mimo doménu honda-club.cz!
Občanské sdružení HondaClub.cz není majitelem a věcně ani právně neodpovídá za obsah stránek mimo doménu honda-club.cz, na které je odkázáno z jakéhokoliv odkazu (URL) uveřejněného na jakékoliv stránce v doméně honda-club.cz. Odkazy vkládejte pouze přes funkci fóra. Čtenáře zajímá, co se pod odkazem skrývá (popis odkazu), nikoli kde se nachází (adresa odkazu).
Návrat nahoru
Administrátoři, moderátoři a vlastník občanské sdružení Honda-club.cz
Respektujte je!
Respektujte jejich rozhodnutí, nekomentujte a nepřekrucujte jejich výroky apod.
Neničte jejich práci!
Snažte se využívat funkcionalitu fóra tak, jak je navržená. Řiďte se zdravým rozumem, neporušujte pravidla a nehledejte v nich mezery.
Nenapadejte je!
Nenapadejte moderátory ani administrátory. Spravují toto forum dobrovolně, s těmi nejlepšími úmysly a ve svém volném čase.
Neničte forum!
Uvědomte si, že forum stojí i padá s lidmi, kteří ho spravují. Když je totálně otrávíte, forum skončí.
Pravidla karet a BAN
Systém karet
Moderátor má právo odstranit, upravit, přesunout nebo ukončit jakékoli téma, kdykoli zjistí, že odporuje pravidlům diskuze OS H-C. O moderátorově rozhodnutí se nediskutuje, to se mlčky a bezvýhradně akceptuje! Pokud bude diskuze, kterou jste vytvořili, například uzamčena, tak to mělo svůj důvod. Místo vytváření identické diskuze přemýšlejte, co jste udělali špatně. Pokud máte náhodou pocit, že některý příspěvek napsal hňup, moula, trouba, tydýt a jantar non plus ultra, nesnažte se mu tuto skutečnost okamžitě sdělit – on vám to stejně neuvěří...
Modrá karta
Pokud najdete diskuzi, která podle vašeho názoru odporuje pravidlům a ještě si jí nestačil všimnout žádný moderátor, můžete na ni upozornit modrou kartou.
Žlutá karta
Porušování pravidel bude trestáno žlutou kartou = výstraha. Žluté karty se udělují například za vulgarismy (včetně obcházení filtru), OT, komentování ceny, zbytečné vyvolávání hádek, diskuze o rozhodnutí moderátora.
Červená karta
Udělení tří žlutých karet = červená karta = BAN. Hrubé porušení pravidel, obcházení BANu novým profilem a zneužití bodovacího systému přínosů vede k okamžitému zablokování přístupu do diskuze = BAN.
BAN
Délka trvání BANu se liší podle toho, za co byl udělen a to následujícím způsobem:
S platností od 6.2.2011 platí tato nová pravidla shodná pro členy i nečleny:
1) Administrátoři a moderátoři mají právo veta a jejich rozhodnutí nelze rozporovat!
- základní a zásadní pravidlo platící vždy a všude. Administrátoři i moderátoři nemají své pozice ze srandy. I když to ani většinou nevidíte, denně provádí zdarma obrovský díl práce pro klub,musejí přečíst (ze statistik jasně vyplývající) množství textů a udělat důležitá rozhodnutí, která nedělají samostatně, ale po poradě s ostatními. Takže zapomeňte na nějaké osobní msty vůči vám. Všichni jsou dostatečně moudří na to, aby se nad vámi nepotřebovali povyšovat. A za to vše si zaslouží post nedotknutelnosti a to poslední, co chceme je, aby trávili denně hodiny obhajobami svých rozhodnutí. Pakliže rozhodnou, jejich rozhodnutí platí a nejsou povinni s vámi o tom již dále jakkoliv debatovat, což na rozdíl od dřívějška ode dneška ani dělat nebudou.
2) Dosavadní pravidla pro udělování karet:
1) Při BANu za 2 žluté karty trvá první BAN 3 měsíce, druhý 6 měsíců, třetí doživotní
2) Za zneužití přínosů mezi "běžnými uživateli" trvá první BAN 1 měsíc, druhý 3 měsíce, třetí doživotní.
3) Za zakládání dalšího diskuzního téma se stížnostmi na zásah moderátora či administrátora trvá první BAN 1 měsíc, druhý 3 měsíce, třetí doživotní.
4) Za zneužití přínosu jako pomsta moderátorovi za jeho rozhodnutí trvá první BAN na 6 měsíců, druhý doživotně.
5) Za vyhrožování fyzickým napadením, zničením auta apod. (platí i pro SZ) je udělen BAN doživotně.
6) BAN na jakoukoliv dobu může být udělen společným rozhodnutím minimálně tří administrátorů, případně rady HC, bez udání důvodu
Pravidla bazaru
V případě nezájmu o danou věc nekomentujte stav
Pouze pokud informace uvedené v inzerátu nejsou pravdivé, stav neodpovídá popisu.
Nekomentujte cenu
Pokud máte zájem o danou věc - kupte ji, pokud ne, zdržte se prosím komentářů, že se za danou cenu neprodá, že je to drahé atd…
Informace
Sekce prodám/koupím slouží pro soukromé inzerenty, pro firmy je zde sekce servis/obchod.
Používejte Soukromé zprávy
Dotazy na cenu, pokud nebyla uvedena v inzerátu, posílejte formou Soukromé zprávy.
Zamčený inzerát
Pokud bylo vaše téma zamčeno, mělo to jistě důvod. Nesnažte se znovu vytvořit stejný inzerát, ale zeptejte se moderátora formou Soukromé zprávy.
Účelnost sekce
Zdržte se zbytečných příspěvků, které se netýkají prodeje/koupě dané věci, komentářů věcí…
Správa sekce
Sekce bazar je spravována admistrátory a moderátory. Člen OS HC je v rámci členských výhod oprávněn ke správě (mazání příspěvků) inzerátu, který založil.
Pravidla tvorby inzerátu
Komerční inzerce
Vkládání komerčních inzerátů za účelem obchodu je zakázáno bez souhlasu OS. Pokud jsi nejste jisti, je-li Váš inzerát komerčního charakteru kontaktujte radu OS (např. formou SZ či emailem). V případě vložení takového inzerátu, bude moderátory vymazán. Pokud by byl takový inzerát vkládán opakovaně, uživatel může být zablokován.
Netolerují se žádné odkazy, reklamy či prodej za účelem obchodu. Inzerování za někoho jiného bude považováno za komerční inzerci. Výhradně pro vlastní soukromou inzerci.
Úplnost inzerátu
Uvádějte co nejvíce informací k věci, fotky, kontakt na vás, odkud jste.
Pokud možno uvádějte i cenu aby pak nebylo několik dalších dotazů ohledně ceny.
Fotky
S fotkou se prodává lépe, fórum podporuje přímou možnost uploadu fotek na ukažto.com zadarmo.
Seskupování inzerátů
Nevytvářejte zbytečně několik inzerátu na jednotlivé věci, ale dejte všechno do jednoho inzerátu, něco jako: „Novákův výprodej…“
Aktualizace inzerátů
Je povoleno a podporováno aktualizovat starší inzeráty, mazat prodané věci nebo uvádět, že je věc již prodána.
Pokud bude zboží prodáno dopište nápis "prodáno-koupeno" do názvu tématu ať je hned patrné, jak je to aktuální. Do takto označeného tématu nepište žádné reakce! Jde o informační zprávu pro moderátory a adminy. Inzerát bude následně archivován.
Posouvání inzerátů
Posouvání inzerátu směrem nahoru pomocí jednoduchých příspěvků (up, ttt – to the top, nahoru, atd…) je dovoleno.
Předmět inzerátů
Inzerovat věci, které se přímo netýkají automobilů, tuningu a věcí okolo, je povoleno, ale všeho s mírou.
Pravidla Garáže, Moje Honda
Auta
Vkládat je možno pouze skutečná vozidla určená pro provoz na pozemních komunikacích. Do sekce Moje Honda není dovoleno vkládat imaginární vozidla, modely aut, plakáty, makety apod. Pro takové věci je určena sekce Album (osobní galerie).
Počet vložených vozidel a fotek
Maximální počet aut pro člena OSHC je 10 vozidel a 200 fotek. Maximální počet aut pro nečlena je 1 vozidlo a 3 fotky.
Značky
Občanské sdružení Honda-club.cz je sdružení majitelů i příznivců automobilů a motocyklů tovární značky Honda. Je proto vhodné, aby byla vložená vozidla této značky.
Modely
Pokud vkládáte vozidlo, jehož model není v seznamu uveden, můžete jej vytvořit. Moderátoři pak takový model schválí a zařadí do databáze. Je zakázáno žádat o autorizaci neexistujícího modelu nebo varianty vozidla, které se nevyrábělo.
Aktuálnost
Udržujte informace o vozidle v aktuálním stavu. Předcházejte zdvojení a pokud si vaše bývalé vozidlo vloží nový majitel, odstraňte jej ze svého profilu.
Pravidla v sekci Album
Veřejná sekce
Je zakázáno vkládat fotografie či obrázky s pornografickou nebo násilnou tématikou. Je povoleno vkládat fotky do příslušných kategorií POUZE s danou tématikou. Kategorie zakladá administrátor na přání, pokud něco chybí, ozvěte se. V této veřejné sekci by se neměly objevovat akce, kterých se zúčastnilo méně než 5 aut. K podobným malým akcím je určena Osobní Galerie.
Osobní sekce
Je zakázáno vkládat fotografie či obrázky s pornografickou nebo násilnou tématikou. Je povoleno vytvářet kategorie a do nich vkládat fotky s nezávadnou tématikou. V této galerii je možno ukládat i fotografie, které sice přímo nesouvisí s honda tématikou, ale přesto podle vás mohou něco nabídnout těm, kteří vaši galerii navštíví. Osobní galerie NENÍ URČENA KE SKLADOVÁNÍ BEZPŘEDMĚTNÝCH FOTOGRAFIÍ, ale k jejich prezentaci. Pokud máte zájem prezentovat kvalitní fotografie, můžete vkládat i témata nesouvisející s hondami, ale měla by se alespoň týkat motorismu.
Hodnocení
Pokud se vám fotografie líbí, je doporučeno ohodnotit ji bodovým systémem, kde 1 bod je špatná fotografie, 5 bodů průměrný snímek, na který se dá dívat, ale ničím nezaujal, a 8 bodů skvělá fotografie, která nemá téměř žádnou chybu. Hodnocení 10 bodů by se mělo udělovat jen u opravdu vyjímečných, technicky i kompozičně skvěle zvládnutých fotografií, které vás nutí se na ně pořád dívat. Ohodnocení 10 bodů by nemělo být používáno často, pro zachování objektivity.
Komentáře
Je zakázáno vkládat vulgární komentáře a napadat ostatní lidi. Pokud máte k fotografii jakoukouliv poznámku, dotaz, připomínku, chcete se zeptat, jak to bylo vyfoceno nebo co je to za auto, využijte položky Komentář. SZ používejte jen pokud se jedná o dotaz, který si nepřejete publikovat veřejnosti. Autor by měl také odpovědět pomocí Komentáře. Čím více bude komentářů, tím více lidí se dozví o původu fotografie i další informace
Pravidla v sekci HondaDnes
Vkládání
Umísťujte pouze fotografie přímo související s Hondou, či klubem. Nesouvisející fotografie budou okamžitě vymazány.
vložení 3 fotografií stejného vozu (věci) za sebou v řadě (byť z jiného úhlu), či více fotografií od stejného uživatele v řadě, bude považováno za tapetování a všechny fotografie následně smazány. Porušení tohoto pravidla může být potrestáno žlutou kartou, v případě opakování BANem uživatele!
diskuze pod fotografií se řídí pravidly fóra.
Inzerce
Sekce HondaDnes není určena pro inzerci, k tomu slouží Bazar.
Pravidla v sekci Kalendář
Vkládání
Vkládat do Kalendáře mohou pouze členové OSHC, událost podléhá schválení moderátory Kalendáře.
Pravidla systému hodnocení přínosů
Přínos
Je možnost ohodnotit přínos ostatních uživatelů pro toto fórum, web či klub. Hodnocení může být buď kladné či záporné a je omezeno na jedno použití denně.
Kladný a záporný přínos
Za kladný přínos se dá považovat například technická pomoc, fér jednání v bazaru, organizace srazu a podobně. Záporný přínos mohou být např. nežádané OT reakce (off topic), nefér jednání v bazaru, případně pokus o podvod na ostatních členech atd.
Použití přínosu
Tento systém nemá nic společného s Vašimi osobními sympatiemi či antipatiemi k danému člověku! Na tento případ hodnocení se bude pohlížet jako zneužití přínosu (viz poslední odstavec).
Zneužití přínosu
Zneužití bodovacího systému přínosů bude trestáno BANem. Za zneužití se považuje například osobní msta (dostal jsem mínus od tebe, dám ti ho taky), rozdávání mínusů (případně plusů) bezdůvodně nebo neoprávněně, apod. Případné zneužití bude posouzeno a vyhodnoceno moderátory případně administrátory.
Pravidla showroomu
Showroom není vázán členstvím
Všichni bez rozdílu členství mohou své projekty nechat přesunout ze stávajících sekcí do Showroomu po domluvě s moderátorem
Jednotný formát nadpisů
Pro zachování přehlednosti Vás prosíme o dodržování jednotného formátu nadpisů. Představení/projekt Vašich vozů pak bude přehledný. Uvádějte jej ve tvaru: Nick: auto - projekt. Příklad: M@jk: Honda Civic ESi EG5 1992.
Technický obsah příspěvků
Showroom je sekcí technickou, proto se snažte omezit popisování svých pocitů a dodržujete technické zaměření příspěvků.
Informace, které by zde měly zaznít, jsou fakta o voze : koupě vozu, popis problémů a jejich řešení, provedené opravy či úpravy na vozidle.
Nezaškodí ani popis významných okamžiků v životě Vašeho vozidla.
Nezaměňovat showroom s garáží
Někteří z Vás mají v garáži sice dost informací, které ovšem pouze přehledem bez možnosti diskuze. Showroom je tím správným místem, kde se můžete více rozepsat, očekáváme rozsáhlejší příspěvky s infromacemi o opravách, úpravách a vývoji, nad kterými se bude diskutovat.
Aktuálnost příspěvků a dokládání fotografiemi
Žádáme vás o aktualizaci Vašich příspěvků a jejich maximální doplňování věcnými fotografiemi
Diskuze
Komentáře k příspěvkům a věcné dotazy uvádějte pouze, když jste si jisti, že jsou k tématu, neodbočujte a neofftopicujte. Diskuze se řídí stejnými pravidly jako celé fórum. Zdržte se tedy jakýchkoliv urážejících a nevhodných komentářů, pište spisovně a nepoužívejte vulgarismy. V případě nedodržení budou nevhodné komenty bez vysvětlování smazány. |
|
Autor |
Komentáře |
|
crxmann
Články: 16777126
Komentáře: 92
|
|
Zaslal: 11.11.2010 , 8:57 Předmět: |
|
11.11.2010 - aktualizována část : Tvorba inzerátu. Poslední změny tučnou kurzívou. |
|
crxmann
Články: 16777126
Komentáře: 92
|
|
Zaslal: 22.1.2011 , 10:01 Předmět: |
|
22.1.2011 - doplněno o body : obecná pravidla
Před založením tématu se zamyslete jestli je vhodné na stránky oficiálního občanského sdružení. V případě, že téma shledá některý z moderátorů, či administrátorů jako nevhodné, má právo jej přesunout do uzavřené sekce a tam vhodnost tématu probrat s moderátory, adminy a radou OS. V případě schválení tématu, bude vráceno do příslušné sekce, v případě zamítnutí bude smazáno.
pravidla HondaDnes:
vložení 3 fotografií stejného vozu (věci) za sebou v řadě (byť z jiného úhlu), či více fotografií od stejného uživatele v řadě, bude považováno za tapetování a všechny fotografie následně smazány. Porušení tohoto pravidla může být potrestáno žlutou kartou, v případě opakování BANem uživatele!
diskuze pod fotografií se řídí pravidly fóra.
Poslední změny kurzívou. |
|
crxmann
Články: 16777126
Komentáře: 92
|
|
Zaslal: 15.2.2011 , 12:03 Předmět: |
|
Stará pravidla :
Členové OS H-C:
1) Při BANu za 3 žluté karty trvá první BAN 2 týdny, druhý 2 měsíce, třetí 4 měsíce, čtvrtý 6 měsíců a při každém dalším se doba trvání prodlužuje o 2 měsíce,
2) Za zneužití přínosů mezi "běžnými uživateli" trvá první BAN 2 týdny, druhý 2 měsíce, třetí 4 měsíce, čtvrtý 6 měsíců, pátý doživotní.
3) Za zneužití přínosu jako pomsta moderátorovi za jeho rozhodnutí trvá první BAN na 2 měsíce, druhý 4 měsíce, třetí 6 měsíců, čtvrtý doživotně.
4) Za vyhrožování fyzickým napadením, zničením auta apod. (platí i pro SZ) trvá první BAN 6 měsíců, druhý doživotně.
Ostatní uživatelé:
1) Při BANu za 3 žluté karty trvá první BAN 1 měsíc, druhý 3 měsíce, třetí 6 měsíce, čtvrtý 9 měsíců a při každém dalším se doba trvání prodlužuje o 3 měsíce,
2) Za zneužití přínosů mezi "běžnými uživateli" trvá první BAN 1 měsíc, druhý 3 měsíce, třetí 6 měsíce, čtvrtý 9 měsíců, pátý doživotní.
3) Za zneužití přínosu jako pomsta moderátorovi za jeho rozhodnutí trvá první BAN na 3 měsíce, druhý 6 měsíců, třetí doživotně.
4) Za vyhrožování fyzickým napadením, zničením auta apod. (platí i pro SZ) je udělen BAN doživotně.
Nová pravidla :
Do té doby však platí tato nová pravidla shodná pro členy i nečleny:
1) Administrátoři a moderátoři mají právo veta a jejich rozhodnutí nelze rozporovat!
- základní a zásadní pravidlo platící vždy a všude. Administrátoři i moderátoři nemají své pozice ze srandy. I když to ani většinou nevidíte, denně provádí zdarma obrovský díl práce pro klub,musejí přečíst (ze statistik jasně vyplývající) množství textů a udělat důležitá rozhodnutí, která nedělají samostatně, ale po poradě s ostatními. Takže zapomeňte na nějaké osobní msty vůči vám. Všichni jsou dostatečně moudří na to, aby se nad vámi nepotřebovali povyšovat. A za to vše si zaslouží post nedotknutelnosti a to poslední, co chceme je, aby trávili denně hodiny obhajobami svých rozhodnutí. Pakliže rozhodnou, jejich rozhodnutí platí a nejsou povinni s vámi o tom již dále jakkoliv debatovat, což na rozdíl od dřívějška ode dneška ani dělat nebudou.
2) Dosavadní pravidla pro udělování karet a BANů se přitvrzují! A to následovně:
1) Při BANu za 2 žluté karty trvá první BAN 3 měsíce, druhý 6 měsíců, třetí doživotní
2) Za zneužití přínosů mezi "běžnými uživateli" trvá první BAN 1 měsíc, druhý 3 měsíce, třetí doživotní.
3) Za zakládání dalšího diskuzního téma se stížnostmi na zásah moderátora či administrátora trvá první BAN 1 měsíc, druhý 3 měsíce, třetí doživotní.
4) Za zneužití přínosu jako pomsta moderátorovi za jeho rozhodnutí trvá první BAN na 6 měsíců, druhý doživotně.
5) Za vyhrožování fyzickým napadením, zničením auta apod. (platí i pro SZ) je udělen BAN doživotně.
|
|
Rating box? ? neni
|
|
AUTOR: |
|
665+1
Založen: 18.1.2007
Články: 16777204
Komentáře: 12
|
|
Hodnocení: 0.00/5.00 [0]
|
|
|
|
|
| Časy uváděny v GMT + 1 hodina |
You cannot post articles in this chapter You cannot edit your articles in this chapter You cannot delete your articles in this chapter You cannot rate articles in this chapter You cannot approve articles in this chapter
You cannot post comments in this chapter You cannot edit your comments in this chapter You cannot delete your comments in this chapter You cannot rate comments in this chapter
|
|
|