|
DMF Performance Parts Ltd. |
|
Komentáře |
|
LK7R -> Programovatelná řídící jednotka s možností datalogingu. www.hondata.com. Koupeno z druhé ruky včetně ECU. |
|
|
CPL Racing Ltd. |
|
Název obchodu : |
CPL Racing Ltd.
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
CPL Racing Ltd. |
Telefon : |
+44 1795 668778 |
Fax : |
+44 1795 668774 |
WWW : |
http://www.cplracing.co.uk |
E-mail : |
guy@cplracing.co.uk |
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
10 Out Of 90 |
|
Komentáře |
|
LK7R -> Tepelně izolační materiál mezi blokem motoru a sáním. Snizuje transfer tepla mezi blokem motoru a sacimi svody. Diky tomu se snizuje teplota nasavane smesi > vykon. |
LK7R -> Samosvorný diferenciál. Napomáhá přenosu síly na zem. Automaticky balancuje rozložení točivého momentu mezi kola na poháněné nápravě. |
LK7R -> · Heavy-duty street & racing system
· Holding capacity 110% over stock
· Heavy-Duty reinforced pressure plate
· Hi-Leverage™ pressure ring design
· Sprung hub/cushioned disc
· Steel backed Segmented Carbon/Kevlar |
LK7R -> Prefilter na konicky filtr - je z latky, ktera ma mensi pory a odpuzuje vodu, presto prilis nebrani proudu vzduchu - dobre jako ochrana pred takzvanym "hydro lock" kdy se filtr nacuca vodou a auto ztrati vykon / chcipne. Specialne vhonde pro suche typy filteru. |
LK7R -> Stredni dil od znacky Spoon (od katalyzatoru k zadnimu boxu). Lesteny nerez, sedi pekne, kopiruje spravne cestu puvodniho stredoveho dilu. Prumer vnejsi 60mm. Lehci cca o 33% nez puvodni dil. |
LK7R -> JDM predni stabilizator je stejny jako Evropsky. Jediny rozdil je ve tvaru, ktery je trochu jiny. Tento stabilizator je potreba pri instalaci svodu, protoze do normalniho stabilizatoru svody narazeji a konci to az prasknutim svodu. |
LK7R -> Vlozky do silentbloku motoru. Omezuji pohyb motoru pri zaberu. Nevyhodou je zvyseny prenos vybraci do prostoru kabiny vozu. Vyhodou je lepsi prenos tociveho momentu na kola a omezeni "wheel hop".
Po instalaci par postrehu:
- pozor na utazeni siletnbloku, je nutne dodrzet manualovych 65Nm, jinak se prenasi prilis mnoho vibraci (mel jsem to utazeny na "krev" a bylo to jak V3ska)
- auto dostane takovej zavodni "feel" pri akceleraci a v zatackach je auto "jednolite" neni cejtit, ze by se v nem neco pohybovalo. Nutno zazit - proste takovej jistej pocit pri ostre jizde.
- diky vlozkam je motor o hodne hlucnejsi (spise vibrace prenasejici se do ramu) nevhodne pro lidi co jezdi delsi vzdalenosti (od 180km/h je celkem klid :D) |
padam -> Quaife ATB LSD - samosvorný diferenciál šnekového typu |
LK7R -> Zasláno výměnou za reklamovanou ClutchMasters FX300. |
|
|
Wheelman |
|
Název obchodu : |
Wheelman
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Wheelman |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 330 |
|
Komentáře |
|
665+1 -> celý spojkový kit - lamela, přítlačný talíř, ložisko |
665+1 -> odlehčený setrvačník |
LK7R -> Cold Air Intake od ne prilis zname znacky Fujita - www.F5air.com. Je to model pro Acura RSX Type S. Zpracovani na slusne urovni. Svary jsou horsi nez napriklad u AEM a i material mi pripada mekkci (mozna to bude tim, ze AEM bylo v barve). Prumer hlavni saci trubky je 76mm a je zakoncena konusem typu K&N. Zvuk je ostry kovovy. Vykonove parametry z realneho provozu zatim nemam, ale predpoklad je stejny jako AEM ci Injen. |
PreludeZ -> integra GSR 94-95
tuned by ALIEN POWER
special thanks to ALIEN + DARK |
LK7R -> Udrzuje teplo od hlinikove trubky od CAI.
Edit: 10.3.2008 - nainstalovano, IAT teplota drasticky klesla (kotrolovano pres Hondata KManager)- doporucuji, pro lidi s CAI naprosta nutnost. |
LK7R -> Vlozka (v S2000 je konus uz v zakladu) do airboxu. |
SpaceMan -> By Wheelman |
mot -> S odlehcenym setrvakem jde ted lip do otacek. |
PyroDC -> Neveril sem jak je jendoduche vymenit tlumice, prace nam zabrala necele tri hodky, a to jeste prehanim. Kazdopadne se z kocarkovyho modu stala vcelku sportovni jizda. |
|
|
Minor's Home Shop |
|
Název obchodu : |
Minor's Home Shop
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Minor's Home Shop |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 330 |
|
Komentáře |
|
Hellborn -> Minor jednou nabízel modrý sportovní volant, tak mě napadlo,že by se Střepíkovi hodil k laku... :-) |
Adamek -> jednou na srazu jsem v CRX zahlédl ten plyš a myslel jsem, že si to ten člověk nechal udělat. Po čase jsem zjistil, že je to u CRX skoro běžné. No líbí se mi to tak proč ne :-) |
Adamek -> no jen malej rozdíl od té z ED7 je, že je celá černá. |
sopta -> Jsem asi jediný, komu odešel modul zapalování 2x s odstupem ani ne rok :-/ Ten druhý už ale funguje bez problémů... |
Marphy -> Kola autu vyloženě sluší...:) |
Hellborn -> Konečně díky Minorkovi a Ninjovi nemusím točit švihadlem. |
marty89ul -> nove kola 14tky od Minora.gumy 185/50 |
PeteZ -> jaro 2012 budou na autě :-) |
|
|
Jura - Most |
|
Název obchodu : |
Jura - Most
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Jura - Most |
Telefon : |
777838628 |
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 30 |
|
Komentáře |
|
TommyVTEC -> Cena motoru byla 35tis i s komponenty, které se měly původně dávat. Cena za instalaci byla předběžně 25tis., ale vzrostla ještě o 10tis. za další komponenty, co jsme museli použít u Jurovo VTéčka... |
TommyVTEC -> Celoprůchozí, nerezové výfukové potrubí bez tlumičů a katalizátoru. |
vaca -> swap |
|
|
EBAY |
|
Název obchodu : |
EBAY
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
EBAY |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
http://www.ebay.com |
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 1880 |
|
Komentáře |
|
2Bera -> taka mala GO cka |
Žemli -> Super věc |
Žemli -> Celkem povedený za tu cenu:-) |
Komanche -> instalace vysokoprutokoveho KN olejoveho filtru |
Komanche -> uprava sani vzduchu - vlozka do orig.filtrboxu Accel Kool Blue, upraveny filtrbox - zmeneny nasavaci otvory |
Komanche -> instalace Neuspeed kabelu ke svickam |
Komanche -> instalace svicek Denso Iridium |
Komanche -> instalace cire optiky na predek... doufal jsem ze to bude lip svitit, ale nic moc rozdil. asi investuju do xenonu... na dalku mam 100W pridavny |
Adamek -> Díky Davidovi_cz který objednal v USA tyto lampy. |
Vlada8 -> VTEC4200/REV10000 |
Ivoss -> Nyní už jsou na autě zpět originál svody, za těch pár oslů navíc mi zvýšená spotřeba nestála... |
|
|
ZEMI |
|
Název obchodu : |
ZEMI
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
ZEMI |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 190 |
|
Komentáře |
|
R3S -> vymena short ram system AEM za CAI |
maryo -> swap by Baarney a spol :-D |
Bitkar -> Celohlinikovy chladic Japparts |
Dopis -> Trocha laminátu na opravu drobných prasklin + lak |
sopta -> Origo sedačky velmi záhy zaměněné za lehčí a lépe tvarované Recaro z CRX 2g VTEC jsem přešel na tyto Recaro z TypeR EP3. Oproti CRX sedačkám je hmotností rozdíl cca 1,5kg, zato mají výrazně lepší boční vedení, hlavně v ramenou a celkově jsou mnohem bytelnější - bezpečnější pro případ bočního nárazu i převrácení. Zatím plná spokojenost. |
Hellborn -> Vojta kdysi pod dohledem dědy rozbil changer a až 4 rádio od Zemiho je OK. |
TOM typ R -> Tak přijel jsem úplně k jiné příležitosti :-D ale maximální spokojenost díky pane ani nevíš jakou taková prkotina udělá radost :-D |
LK7R -> Po několika repasích převodovky byly již závity poškozené a celkově byl obal dost "dobitý". Koupila se jetá převodovka ve špatném stavu a použilo se pár součástí + obal. |
|
|
kámoš.. |
|
Název obchodu : |
kámoš..
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
kámoš.. |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 1220 |
|
Komentáře |
|
monty -> Přestavba řízení směsi+elektroinstalace z dualcarb na PGMFI. |
2Bera -> spojka zevraj do 300koni vpohode a zotrvak light liznuty ...cca o 1,2kila lahsi |
jvkgrifone -> By Bishop. |
Adamek -> no tak když tu svou 1,5ku trápím na těch sprintech, tak proč si na startu trochu nepomoct že? A musím, říci, že 0,5s rozdíl v Mimoni bez sliků a s nimy je znát. EDIT: Sliky se odstěhovaly k ReNovi. Budiš mu pomůžou pod 14s ;) |
2Bera -> zadne ramena z Civic 6G MB3 97' 1.5VTEC
este nenahodene.. |
Petresx -> Vyborny podvozek -tuhostně stavitelny. Jsem spokojen... |
Petresx -> No tohle zabralo hafo času -vyvařovaly se komplet prahy ,lemy podvozek,zad.dveře. |
Adamek -> 5* Alu kola Ronal v rozměru 16 * 7,5" osazeny pneu 215/40 a 195/45 |
vaca -> krasny cerveny celolak |
Adamek -> Přední horní rozpěra Tenzo R Sport material Dural |
Adamek -> Dlouhé studené sání Tenzo R (CAI) |
chosino -> Hraje to celkem dobře,samo že jsou lepší ale tohle stačí. |
mot -> Hraje velmi dobre a jeste lip vypada... |
LK7R -> Diky Jirko.
TODA Stage1 (OEM lamela a prilacak Daikin Clutch). Mekky pedal, progresivni zaber po cele delce. Nezvyk z CM FX300 ... |
|
|
Honda Příbram |
|
Název obchodu : |
Honda Příbram
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Honda Příbram |
Telefon : |
+420318632906 |
Fax : |
+420318627489 |
WWW : |
http://www.hondapribram.cz |
E-mail : |
info@hondapribram.cz |
Otvírací hodiny : |
Otevírací doba :
PO - PÁ 8.30 - 18.00
SO 9.30 - 13.00 |
Hodnocení : |
0 Out Of 320 |
|
Komentáře |
|
LK7R -> Širší profil znatelně ukradl výkon. Velmi dlouho trvá, než se pneumatiky zajedou (cca 3500km než začnou fungovat). Na okruhu výborné vlastnosti, předvídatelná odezva. Po 3x20 min na okruhu přední kola na cca 40% dezénu (50% zmizelo). To je proti Bridgestone Potenza RE040 mnohem horší. Příští pneumatiky budou ve standardním rozměru 205/45 R17 a od Bridgestone... |
LK7R -> Vysmrádlej stromeček pro osvěžení interiéru. |
665+1 -> Vyvoní luxusně auto |
LK7R -> Holka skocila tak pekne, ze z toho byla pekna opravicka za 112 000. Kazdopadne stesti v nestesti bylo, ze to byly jen plechy a zadne rovnani. Pojistovna zaplatila do 5ti dnu ;) takze f pohodeeeee |
LK7R -> Zavit v tycce razeni se po uvolneni sroubu z poloviny vytrhl a nebylo mozne zaradit. Nastesti je to v prevodovce reseno tak, ze pod mistem kam se soub vysroubuje nejsou soukoli ale rovnou prostor ve kterem je olej - tudiz pri zavade nedoslo k zadnemu poskozeni prevodovky. Jen jsem to musel tlacit 2 kilaky do garaze v desti v noci!!! ;-) Oprava relativne trivialni s pomoci servisniho manualu zvladne i cvicena opice. |
LK7R -> Po instalaci nove spojky se vymenilo i lozisko (to co bylo u spojky zacalo zpivat po necelych 3000km...). Tohle OEM zatim drzi v pohode. |
LK7R -> Vymena poskozenych silentbloku. |
LK7R -> Bavlnena vlozka do originalniho boxu pro lepsi pocit ;-) ... a placebo efekt |
TomiQ -> Chytra horakyne nedobrzdila na parkovisti. Jen plasty. Ulomeny uchyt na narazniku a utrzene ocko, a tak to slo cely vymenit. Vse original, autorizovany servis. |
TomiQ -> Posledni snih, o plastovy patnik. Prasknul spoiler, naraznik, mrizka. A tak jsme tam dali vse z modelu 2004 facelift. |
LK7R -> Světlo, nárazník, blatník, lak... Ještě, že je pojištěno...
Panuceni, nepucuj auto kamaradum ;-D |
LK7R -> Skvělá modifikace, silně potlačuje přesun váhy na zadní náprvě (náklon vozidla), to se projevuje především při rychlé změně směru ve vyšších rychlostech. Negativum bych dal jen poněkud ostřejší nástup přetáčivého smyku ve chvíli kdy už to podvozek nezvládá (dá se uspůsobit geometrií podvozku). Velice doporučuji! |
Toshi_R -> auto jsem koupil s neoriginálním nárazníkem, předchozí majitel poslal originál do věčných lovišť při srážce se zajícem. |
Toshi_R -> jen kus plastu, ale nezbytný.. drahota...:-( |
LK7R -> Kontakt PP části auta o stromeček, zimní "rally". |
LK7R -> Setkání třetího druhu s pneumatikou na vozovce. |
LK7R -> Vana do kufru s protiskluzovým dnem. Pasuje přesně, funkci plní. |
|
|
Typer.cz |
|
Název obchodu : |
Typer.cz
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Typer.cz |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
dany@typer.cz |
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 1490 |
|
Komentáře |
|
sopta -> Po dosloužení kombinace tlumičů Tokico + nesmysltně tvrdých pružin Koni jsem rád přesedlal na ten výškově i tuhostně stavitelný set. Pružiny v setu jsou původně pro motorizaci jednovačkových motorů řady "D" - to z důvodu předejití přílišné tvrdosti pružin, ty na C5g s měkou karoserií prostě nefungují... |
LK7R -> Semislick s vysokou vydrzi a tvrdou bocnici, uvidime... Report pozdeji
Po třech letech používání musím uznat, že to jsou vynikající pneumatiky. Velice tvrdé bočnice, přesto velmi komfortní(to mě hodně překvapilo). Dají se hustit na nižší tlak, bez ztráty přesnosti řízení. Tvrdá bočnice je háklivá na nerovnosti ALU disku, pokud je disk odrbaný zevniř, stane se, že pneu uteče. Jednu gumu jsem takto načal ve SPA a následně mi bouchla ve 180km/h na Německé dálnici. Ovšem závodní konstrukce podržela a bez větších problémů se dalo auto ovládat a bezpečně zastavit(bouchla na vnitřní straně po cca 1/5 obvodu).
Výdrž těchto gum je také obdivuhodná. Jeden set 6ti gum mi vydrží dvě sezóny (2x předek, 1x zadek). To pokrývá cca 10-16000km/rok a cca 2-3x Most (cca 2-3h ježdění + 3x NS (cca 30 kol) + 1x SPA (2h ježdění!).
Na vodě je potřeba opatrně. Při prudké průtrži jsou nad 130km/h náchylné na aquaplaning. |
rotker -> Zajeto podle přiloženého návodu, tzn. 20x brzdit na 50% závodního tlaku na pedál po dobu 4s. Rozjel jsem to vždy na cca 170 km/h a 4s brzdil :-) Z brzd se trochu kouřilo, tak jsem je hned začal chladit asi 7 km klidnou jízdou, kdy jsem na brzdu skoro nešlápl. Ještě jsem asi 200 km desky šetřil, brzdný účinek oproti předešlému setupu je velice znatelný :-) |
mot -> přední brzdový kit od XYZ, 6ti pístkový brzdový třmen, dvoudílný kotouč 330x32, destičky Street, |
padam -> Sání BMC CDA modifikace by Hasík |
padam -> Materiál pro motor a převodovku |
rumy -> zatial som spokojny stymto podvozkom |
LK7R -> Vačky Stage2, Tyto vačky jsem po roce používání z motoru vyndal a vrátil původní vačky z DC5. Na Stage2 je potřeba výrazně zvýšit kompresi motoru. 11,5:1 je málo. Chce to alespoň 12-12,5:1 jinak dost zaostávají krouťákem. Nastvení VTEC 5000-5500rpm, LC ~35 az do VTEC HC 45 a stáhnout až na 25-30. Je potřeba k nim koupit i silnější napínák řetězu. U mojí instalace se objevily následující problémy: hnusných chrčivý zvuk při startování (nejspíš důsledek nepoužití lepšího napínáku), Ghost knocks, skočení rozvodů o zub. Proti DC5 vačkám na kompresi 11:1 vs skunk2 na 11,5:1 ztráta krouťáku ve středních otáčkách a cca 7-20 koní navrch v pásmu 7200-8800. |
LK7R -> Výbrusové JDM písty |
LK7R -> Exeedy Stage1 spojkový kit, organika. |
LK7R -> Exeedy odlehčený setrvačník. |
|
|
autodoplnky.cz |
|
Název obchodu : |
autodoplnky.cz
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
autodoplnky.cz |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 400 |
|
Komentáře |
|
R3S -> vymena za origo Shift razeni |
MesiahCZ -> Po menší nehodě na zadní část jsem se rozhodl tam rovnou fláknout jiné lampy. |
Samuraj -> na žárovku H4 |
Samuraj -> Blinkry mají nějakou podivnou malou patici, kterou nemohu sehnat :-(, jsou dělané na dvě zadní světla |
mischa -> zadní tuning světla tmavé |
gembler -> Čiré blinkry osazeny oranžovými žárovkami s chromovou úpravou. |
jany9191 -> Je o 100% líp vidět...:)) |
|
|
Elit |
|
Název obchodu : |
Elit
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Elit |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 590 |
|
Komentáře |
|
R3S -> vymena loziska PP kola, celkem v poho akorat nesel ven kloub viz..forum |
MesiahCZ -> Oprava celého brzdového systému. Výměna prasátek a těsnění + výměna brzdové kapaliny. |
R3S -> cep Nipparts.. musel sem ho o kousek skratit uriznout |
R3S -> montaz manzeta Nipparts, pekne pasovala i vazelina byla u ni |
R3S -> vymena tycek stabilizatoru na zadni naprave ,stare sem normos urezal pac to bylo jednoduzsi nez je rozdelavat |
R3S -> vymena svicek za IFR o poznani lepe jede v kombinaci s 100 oktanaem |
R3S -> nezhasinalo mazani tudis jsem zmeril tlak oleje kterej je pri 3000 ot. 3 bary takze ok ,vymena cidla |
R3S -> montaz predni vyztuhy ,po bouracce ji tam nekdo nedal |
Hrošík -> +100HP nebo ne? |
Samuraj -> Chtěl jsem ATE, ale nikde je neměli skladem a potřeboval jsem to rychle :-( |
Adamek -> Znacka Lemforder |
|
|
nejlevnějšípneu |
|
Komentáře |
|
LK7R -> Tyhle pneu byly jako OE na CTRu a byly genialni ... tak sem je vzal znova. Extremne tvrda bocnice, za sucha a tepla funguji neskutecne. Pri teplotach pod 15C zacinaji klouzat a je potreba je drzet zahrate. |
cyborg -> spokojenost |
Meethos -> Kolečka na léto se musejí obout do nějakých hezkých bačkůrek ;-) |
tomasz -> Zatim zkoušim jen dvě a podle chování kdyžtak dokoupim:) |
Hugy -> pneu co jsem koupil s liťákama nestáli už za moc a také to byli 205/40 takže kostitřas:D |
spyda -> Krasne lepi, na vode jsem zatim opatrnej |
Meethos -> T1R dokončili svůj život, tak jsem je vyměnil za Parady a ty jsou vážně parádní ;-) |
|
|
Autodíly Sládek |
|
Název obchodu : |
Autodíly Sládek
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Autodíly Sládek |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 10 |
|
|
Honda |
|
Název obchodu : |
Honda
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Honda |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 190 |
|
Komentáře |
|
Mick -> Nejlevnějších 15 koní pro D14A5 :) |
Dj RE5PECT -> rozvodovej řetěz vytahanej jak kšandy, tak se to udělalo komplet, oba řetězy a vodící lišty, tak snad bude klid... |
FOX -> Při sjíždění z dálnice se ozval rachot z mot. prostoru ale žádná kontrolka se nerozsvítila, po odvozu auta (350 km) domů jsme zjistili, že se strhla řemenice z osičky na olejovém čerpadle, které se muselo celé vyměnit. |
ManasCBR -> Gufera poloos do převodovky |
Sallen8 -> Predni naprava:
8 51392-ST7-013 POUZDRO, PŘ. RAMENO, DOLNÍ 2x 966Kc
13 51810-SH3-004 POUZDRO, VIDLICE TLUMIČE (YAMASHITA) 2x 966Kc
Zadni naprava:
8 52312-ST7-Z00 OBJÍMKA, KONCOVÉ POUZDRO STABILIZÁTORU, VNITŘNÍ 4x 804Kc
11 52316-ST7-Z00 POUZDRO, KONCOVKA STABILIZÁTORU 2x 228Kc
32 90175-ST7-Z00 ŠROUB, ZAKONČENÍ STABILIZÁTORU 2x 187Kc
6 52303-ST7-Z00 DÍL POJÍTKA, ZAD. STABILIZÁTOR 2x 1513Kc
9 52314-ST7-Z00 POUZDRO, PÁKOVÍ STABILIZÁTORU 2x 966Kc
37 94103-10400 PODLOŽKA, ROVNÁ, 10MM 2x 34Kc
26 90120-SB0-003 ŠROUB, ZÁVĚRNÝ, TLUMIČ, 10X42 2x 270Kc |
Tomáš Kopp -> Cena 6124kč je i s prací a silentama a novou geometrií |
rolda -> koupeny originální gumičky aby byl repas brzd kompletní |
padam -> OEM kotouče a desky, dodávka od www.coxmotorparts.co.uk |
2bep -> Protijedoucí Mondeo se nevešlo do svého pruhu, stálo mě to zrcátko. |
|
|
Xenondepot |
|
Název obchodu : |
Xenondepot
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Xenondepot |
Telefon : |
+1.905.660.0124 |
Fax : |
|
WWW : |
http://www.xenondepot.com/ |
E-mail : |
Info@XenonDepot.com |
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 10 |
|
Komentáře |
|
LK7R -> Xenonové výbojky a balasty od výrobce Phillips. Tento kit má zvlášť měniče napětí i startéry výbojek, ale měniče jsou extrémě tenké a startéry velmi malé, to ulehčuje instalaci. 4300K je bílé světlo, používají ho jako OEM specifikaci značky jako BMW, MB, AUDI.
Pracovaly bezchybně, vyndáno kvůli STK/PČR. |
|
|
DSI Czech, spol. s r.o. |
|
Název obchodu : |
DSI Czech, spol. s r.o.
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
DSI Czech, spol. s r.o. |
Telefon : |
+420-225386130 |
Fax : |
|
WWW : |
http://www.dsi.sk |
E-mail : |
obchod@kenwood.cz |
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 30 |
|
Komentáře |
|
LK7R -> Aktivní Bass tuba. 300W špičkový výkon. 100W středový výkon. Kvalitní výrobek za dobrou cenu. Váha 25Kg. |
LK7R -> Kvalitní reproduktory značky JBL. Čistý přednes a slušný výkon. |
LK7R -> DVD přehrávač s LCD. Ukradeno :( |
|
|
ProHIFI |
|
Název obchodu : |
ProHIFI
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
ProHIFI |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
http://www.prohifi.cz |
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 90 |
|
Komentáře |
|
dukes69 -> super obchod, odhlucneni dveri, kufru a motoroveho prostoru 11x 50x100 plat. |
dukes69 -> super :) |
|
|
Proracing |
|
Název obchodu : |
Proracing
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
Proracing |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
http://www.proracing.cz |
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 70 |
|
Komentáře |
|
SpideX -> Normálně orgasmus... |
|
|
... |
|
Název obchodu : |
...
Klikni pro více detailů
|
Adresa : |
... |
Telefon : |
|
Fax : |
|
WWW : |
|
E-mail : |
|
Otvírací hodiny : |
|
Hodnocení : |
0 Out Of 2990 |
|
Komentáře |
|
B-52 -> Ploché stěrače a nastříkané do zlaté barvy |
CZento -> praci jsem si dělal sám i opravu a nastřik bodyčkem a lakovaní. |
CZento -> volant je od Firmy Jacky autosport. |
CZento -> madlo rucní brzdy je od firmy Jacky autosport. |
CZento -> Lakovane viko do černe metalizy ze vzorniku toyoty a vylestene pismo na viku. |
CZento -> Lakovani opět jako viko do černe metalizy ze vzorniku toyoty |
CZento -> za pomoci Fastcivica se bude brzy předělávat :o) |
vlastič -> sekal bych ruce nenechavcům |
vojt4s -> jednoho dnes se mi zablokovalo zadní kolo :-) po rozebrání se zjistilo, že čelisti brzdí již jen plechy. Následovala výměna |
Hugy -> Původně stála 500Kč a byla na brášinové škoďárně, která už ale bohužel není. Koncovka ležela na půdě tak jsem ji tam dal a hned je to lepší:D- - teď je tam koncák Ulter sport |
|
|