Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 4G D15B2 po swapu na 4 bod - jiná mapa do ECU?
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
pngi je teď offline  pngi
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 14.9.2023 , 8:42   Citovat  

Ahojte,

asi v roce 2009 jsem na svém Civicu nechával dělat swap na 4bod. Od letošního jara, kdy jsem auto vytáhl po X letech z kopřiv, se ho snažím dát znovu do kupy. Udělal jsem GO motoru, koupil plno dílů atp.

Ale snažím se teď přijít na to, jestli bych výkonu malinko nepomohl jinou mapou v ECU. Původně se ECU měnila se swapem, ale na zkoušku mi tam kdysi ten borec dal "čiplou" jednotku a jelo to mnohem líp (tehdy jsem na koupi ale neměl prachy). Myslím, že teď je v autě PM6.

Poradil by mi někdo, po čem pátrat nebo kdo by jednotku zvládnul přehrát? Nebo si to představuju jak Hurvínek válku? Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122 H+ body: 0 1990 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
1
PříspěvekZaslal: 19.9.2023 , 18:26   Citovat  

Některé verze ecu, tedy i PM-6, se dají čipovat, většinou mají označení X040. Můžeš zkusit i ecu PM-7 pro crx dohc motor, občas někdo říkal, že mu to s ní jede líp. V Praze s tebou dohc ecu můžu vyzkoušet.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13814 H+ body: 91 1990 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
1
PříspěvekZaslal: 26.9.2023 , 11:45   Citovat  

Já to napíšu ještě jinak. Čipovat se dají všechny PM6 a PM7. I ty bez externí paměti, jen je potřeba víc úprav na ECU. Má to pak výhodu,že můžeš přepínat interní a externí paměť.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1463 H+ body: 5 1989 Civic  
pngi je teď offline  pngi
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 21.10.2023 , 11:05   Citovat  

Díky chlapi za odpovědi. Já jsem teď sehnal jinou jednotku (tuším, že PM7 X040 z r.91. Do auta jsem ji dal místo původní, co jsem si všiml je, že mi subjektivně líp padají otáčky a objektivně to krásně drží volnoběh (zastaví se prostě kolem 800rpm a ani se nehne). To s původní nedělá. Jenže na té nové mi zase svítí nějaké chyby (EACV atp.). NAVÍC ta původní má k sobě připájený DENSO barometrický čidlo a taky další dva kabely, který z ECU trčí a jsou k sobě spojený (tady mě napadlo, jestli to není rádoby přepínání paměti? Spojit - odpojit, asi blbost). Poradili byste mi, kdo by tedy tu novou čipnul? Auto mám teď v práci i s ECU, tak pak to třeba v pondělí nafotím.

Díky Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122 H+ body: 0 1990 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2023 , 9:59   Citovat  

Oni D15b2 neměly čidlo atmosférického tlaku kromě US verze.
PM7 jednotky mají jinou mapu(pm6 a pm7 mají mapy 2 předstihu a paliva).
Ty pm7 z dohc verze mají jiné časy předstihu a proto tam ten volnobeh může být jiný.Pokud ho ventil na sani už nedokáže snížit,tak ty otáčky lítají asi k 1500 a padají na volnobeh přesně cyklicky.
Na rychlost padání otáček po ubrani plynu na místě a pak hlavně za jízdy ma vliv nastavení TPS. Ten musí být serizen správně podle manuálu.Je to potřeba zkontrolovat,protože někdo do klapek hrabal,atd...
Program na ECU najdeš na internetu mraky.Jak říkám jde upravovat mapa zapalování, mapa paliva, launch control,rev limit,atd.
Prostuduj si pgmfi.org jestli to ještě funguje.
Nemám čas to vysvětlovat a ani už nemám čas to dělat.
Možná máš nějakou moji jednotku.Delal jsem většinou ty nečipovatelne, protože je mě sympatické, že když se něco treba pokaka,tak prepnes zpět na tovární mapu dané ECU.
Dávám fotku jak vypadali moje.Lisi se většinou jen barvou silikonu Velmi šťastný


20231022_100718.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20231022_100718.jpg, 347.66 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1463 H+ body: 5 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2023 , 19:12   Citovat  

No ještě mě napadlo. Neblika to spíš chybu IMA (senzoruu)? Tuším chyba 11.
To by potom mohla být ECU z D16A9, nebo jednu dobu se na internetu objevovala mapa s označením mugen a ta byla na pár detailů shodná s tou evropskou D16A9 a taky házela kód 11.
Píšeš:nějaké chyby EACV,atd...tak tomu moc nerozumím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1463 H+ body: 5 1989 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 4G D15B2 po swapu na 4 bod - jiná mapa do ECU?
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0978s ][ Dotazy: 58 (0.0193s) ][ GZIP on - Debug on ]