Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Článek : Sací potrubí
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 3
crxmann je teď offline  crxmann
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 28.2.2011 , 22:46   Citovat  

tudy celý článek naleznete zde >>

ČÁST 1
ČÁST 2
ČÁST 3
ČÁST 4
ČÁST 5
ČÁST 6
ČÁST 7

   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8952 H+ body: 9 1996 Civic  
Destak je teď offline  Destak
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 28.2.2011 , 22:56   Citovat  

k provedení sání studenýho vzduchu z nárazníku bych doplnil následující:

1) filtr je vystaven většímu množství nečistot a prachových částic protože je blíže k silnici, sportovní filtry mají většinou sníženou filtrační schopnost oproti původním běžným filtrům
2) vdzuch nad silnicí má větší teplotu než vzduchu ve výšce světel, případně kapoty
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1513 H+ body: -1  
bigy je teď offline  bigy
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 28.2.2011 , 23:26   Citovat  

je to dobrý je to dobrý je to dobrý paráda, těšim se na další Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 953 H+ body: 0 2007 Civic Coupe  
mireczek je teď offline  mireczek
2 háčka
Členství:
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 1:01  Naposledy upravil mireczek dne 1.3.2011 , 19:51, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Dovolím si malou poznámku ke sníženým filtračním schopnostem - většinu kvalitních a nejlépe značkových sportovních filtrů (naštěstí Číňané zatím nepadělají také K&N, INJEN..) je třeba čistit a impregnovat olejem - nikoliv motorovým, převodovým, slunečnicovým ani olivovým - ale impregnačním, poté dosáhnete maximální filtrace, tento rituál je třeba opakovat, v případě studeného sání poměrně často - já mám nájezd necelé tři tisíce kilometrů ročně od dubna do října, filtr čistím každý týden - maximálně jednou za 14 dní, chce to nebýt líný (tedy shodit přední nárazník) a také nešetřit - značková čistící sada (používám K&N) stojí pár stovek = žádný technický benzín a žádné mazací oleje ve spreji. Osobně mám INJEN sací potrubí a rovnou jsem k němu koupil i ochranu proti nasátí vlhkosti též značky (za mokrého počasí nejezdím, ale co kdybych jednou nestihl předpověď nebo se Dagmar Honsová sekla a já se nestihl včas vrátit), tedy tato "ochrana" mi spíše pomáhá udržet filtr čistější, než když jsem měl TENZO-R krátké sání v motorovém prostoru. Pravdou zůstává, že minulý rok jsem poprvé jel se studeným sáním a byl jsem velmi mile překvapen, co dokáže s autem udělat dobré a špatné sací potrubí, a že jsem jich již několik vystřídal. Z fyzikálního hlediska je samozřejmě pravda, že blíže k vozovce je vzduch teplejší, ale pokud sací potrubí funguje správně, stáne se vám (jako mě), že sáhnete po letní projížďce na potrubí a bude studené.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 977 H+ body: 0  
species je teď offline  species
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 3:49   Citovat  

no v podstate s tebou souhlasim, taky mam impregnacni sadu K&N... ale impregnovat kazdy tyden? to mi prijde jako nesmysl, ja teda nemam cold-air, mam klasiku kratkou ale cistim to 2x,3x za sezonu cože cože ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 881 H+ body: 1  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 6:54   Citovat  

Hezky clanek, resp. vseobecny uvod do problematiky je to dobrý

Mireczek: mit filtr umisteny tak hloupe ze by pro me dest mel znamenat katastrofu mi prijde k smichu. Cistit bavlneny filtr potreba je a casteji nez menit klasickou papirovou vlozku, ale v zavislosti na podminkach jezdeni az po 10 tkm. Najet 3 tkm rocne a cistit filtr kazdy tyden mmi prijde jako jit na sber boruvek s kulometem Se stydím
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5905 H+ body: 34 2007 Civic Type-R  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 7:40   Citovat  

Bully napsal:
Hezky clanek, resp. vseobecny uvod do problematiky je to dobrý

Mireczek: mit filtr umisteny tak hloupe ze by pro me dest mel znamenat katastrofu mi prijde k smichu. Cistit bavlneny filtr potreba je a casteji nez menit klasickou papirovou vlozku, ale v zavislosti na podminkach jezdeni az po 10 tkm. Najet 3 tkm rocne a cistit filtr kazdy tyden mmi prijde jako jit na sber boruvek s kulometem Se stydím

HaHaaa hezké přirovnání. Jinak je to pravda, i v manuálu u filtru KN je tuším čistit po 15tkm, v případě nadměrného znečišťování 10tkm a dříve.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2361 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
mireczek je teď offline  mireczek
2 háčka
Členství:
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 12:25   Citovat  

Hloupě umístěný filtr znamená těsně pod pravým nosníkem a samozřejmě každý déšť katastrofu neznamená - od toho je "hydro shield", ale každá hluboká louže je riziko nasátí vody. K tomu, aby filtr fungoval správně, je nutné, aby byl naimpregnovaný olejem - olej ale na sebe lepí nečistoty - tedy se stává méně prodyšným a méně funkčním. Pánové, všeobecně je to, co jsem napsal výše, pravda, mě a mé intervaly čištění tedy neřešte, každý ať si vše dělá tak, jak uzná za vhodné a já také už na začátku napsal, že se jedná o můj poznatek. Zrovna u krátkého sání jsem každé čištění z filtru dostal nějaké nečistoty.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 977 H+ body: 0  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 13:34   Citovat  

mireczek napsal:
Hloupě umístěný filtr znamená těsně pod pravým nosníkem a samozřejmě každý déšť katastrofu neznamená - od toho je "hydro shield", ale každá hluboká louže je riziko nasátí vody. K tomu, aby filtr fungoval správně, je nutné, aby byl naimpregnovaný olejem - olej ale na sebe lepí nečistoty - tedy se stává méně prodyšným a méně funkčním. Pánové, všeobecně je to, co jsem napsal výše, pravda, mě a mé intervaly čištění tedy neřešte, každý ať si vše dělá tak, jak uzná za vhodné a já také už na začátku napsal, že se jedná o můj poznatek. Zrovna u krátkého sání jsem každé čištění z filtru dostal nějaké nečistoty.

Ze se tedy jeste vratim k te kadenci cisteni... od dubna do rijna to je cca 28 tydnu, takze 3000km / 28 = cca 100km to znamena ze jsi doporuceny interval vyrobce zkratil 100x. To menis i olej v motoru kazdy tyden? (100x zmenseny doporuceny interval.) Ten bude mit take "nejake" necistoty po 100km provozu...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4975 H+ body: 26 1995 Prelude VTEC  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 14:03   Citovat  

A hlavně pokud se nemýlím, mají bavlněné filtry omezený počet praní, tedy s praním po 10-15tkm vydrží cca 100-150tkm
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2361 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
plisa je teď offline  plisa
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 15:16   Citovat  

PreludeZ napsal:
Ze se tedy jeste vratim k te kadenci cisteni... od dubna do rijna to je cca 28 tydnu, takze 3000km / 28 = cca 100km to znamena ze jsi doporuceny interval vyrobce zkratil 100x. To menis i olej v motoru kazdy tyden? (100x zmenseny doporuceny interval.) Ten bude mit take "nejake" necistoty po 100km provozu...

Velmi šťastný tak to je hodně zajímavá připomínka je to dobrý čistit filtr každý týden mi taky přijde dost přehnaný... řekl bych že optimální bude tak 1-2krát za sezónu, podle toho, jak moc člověk jezdí. zase nadruhou stranu těch 10-15tis km, jak udává výrobce mi přijde celkem dost, to bych ho já osobně měl čistit tak jednou za 4 roky Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402 H+ body: 0 1993 Prelude VTEC  
mireczek je teď offline  mireczek
2 háčka
Členství:
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 19:48   Citovat  

No podívej se, Edo, nechápu, proč mě chytáš za slovo, olej měním vždy na jaře a je mi úplně jedno, jestli má najeto 1000 a nebo 3000 kilometrů, je to moje věc a já to dělám pro svůj dobrý pocit, takže pokud se můj text sem nehodí, tak to jednoduše smaž, když už nejsi natolik laskavý, aby jsi mě poučil, proč filtr nemám čistit často, namísto pár vlídných slov radši sepíšeš statistiku o tom, o kolik jsem zkrátil interval daný výrobcem, nu dobře - udělal jsi ze mě veřejně vola, ale narozdíl od jiných se alespoň o svoje auto poctivě starám. Mimochodem zrovna Species má to mé staré sání a když si ho vyzvedl na poště, tak mi psal a liboval si, že vypadá jako nové.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 977 H+ body: 0  
Bitkar je teď offline  Bitkar
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2011 , 22:18   Citovat  

mi to stejnak neda (a to jsem si rikal, ze sem moc psat uz nebudu)

V navodu od KN pisou, ze vyrazne nedoporucujou caste cisteni, protoze necistoty zachyceny ve filtru napomahaj filtraci. Defakto je ten filtr na to delanej, aby schvalne byl trochu spinavej a cistenej za dlouhou dobu! Nemyslim samozrejme, ze v tom maj bejt listy, zbytky motylu, much apod.
Ale at si kazdy dela co chce.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4871 H+ body: 0 1997 Civic Vti  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2011 , 5:50   Citovat  

Zdravím,
pěkný článek.

K Vaší diskuzi. Zakoupil jsem od NETAMI tzv. CAI - Cold Air Intake proto, že v roce 2008 jsem v autě neměl originál sání a rozdíl v ceně tehdy byl pro mne rozhodující a když už tak už - vzal jsem toto. Na sezonu mám celé potrubí do podběhu, mám origo plastový kryt podběhu a filtr je schovaný za mlhovku, nečistoty lapá, do louží úmyslně nejezdím a vždy se snažím jet tak, aby co nejméně vody šlo na tu stranu. Na zimu kracuji sání na tzv. short ram. Není vůbec nutné sundavat nárazník, stačí auto jemne vyheverovat či si částečně uvolnit podběh a měním, přitom peru filtr, tudíž před zimní a po zimní sezoně.

Při mém ročním nájezdu 15-20tkm to je řekl bych akorát, závody nejezdím, takže to myslím stačí.

přátele

P.S.: to že nejlepší teplota nasávaného vzduchu je s origo sáním, víme asi všichni. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17589 H+ body: 15 1992 Civic VTEC  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2011 , 7:37   Citovat  

mireczek napsal:
No podívej se, Edo, nechápu, proč mě chytáš za slovo, olej měním vždy na jaře a je mi úplně jedno, jestli má najeto 1000 a nebo 3000 kilometrů, je to moje věc a já to dělám pro svůj dobrý pocit, takže pokud se můj text sem nehodí, tak to jednoduše smaž, když už nejsi natolik laskavý, aby jsi mě poučil, proč filtr nemám čistit často, namísto pár vlídných slov radši sepíšeš statistiku o tom, o kolik jsem zkrátil interval daný výrobcem, nu dobře - udělal jsi ze mě veřejně vola, ale narozdíl od jiných se alespoň o svoje auto poctivě starám. Mimochodem zrovna Species má to mé staré sání a když si ho vyzvedl na poště, tak mi psal a liboval si, že vypadá jako nové.

Je mi lito ze muj prispevek beres negativne i kdyz jsem to tak v zadnem pripade nemyslel Tak to valím bulvy samozrejme ze to je tvoje vec, me jen zajimalo jestli jsi ve stejnem pomeru zkratil i ostatni servisni intervaly, tot vse...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4975 H+ body: 26 1995 Prelude VTEC  
Riccardo je teď offline  Riccardo
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2011 , 9:09   Citovat  

Já jsem našel v accordu co jsem koupil od ROMa taky sportovní filtr (v origo sání), vyčistil ho, naimpregnoval, ... no a po 500km jízdy jsem ho vyměnil za normální a jede to tedy líp. Tak nevím, nevím ...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1300 H+ body: 0 1992 Prelude Si  
mireczek je teď offline  mireczek
2 háčka
Členství:
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2011 , 11:08  Naposledy upravil mireczek dne 2.3.2011 , 11:15, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Dobré poledne ve spolek, já bych se rád omluvil Edovi, vzal jsem jeho připomínku bohužel za špatný konec a zbytečně se do něj "obul". No a pokud je pravda, že se nedoporučuje filtr čistit tak často, tak si jdu dát pár facek, ale byl jsem přesvědčený, že filtr má nejlepší filtraci právě s impregnačním olejem a prach ho vysává.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 977 H+ body: 0  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2011 , 11:13   Citovat  

mireczek napsal:
Dobré poledne ve spolek, tak nejdříve bych se rád omluvil Edovi, vzal jsem jeho připomínku bohužel za špatný konec, není-li třeba filtr čistit tak často, já budu jedině rád, neříkám, že mě to až tak baví. Ostatní intervaly mám asi také zbytečně zkrácené, ale já už jiný nebudu.

v pohode, ono se to z tech par radku nekdy spatne pozna jakje to mysleno přátele

olej motoru taky menim 1x za rok bez ohledu na najete km. Interval vymeny oleje je bud km / doba dle toho co prijde driv OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4975 H+ body: 26 1995 Prelude VTEC  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2011 , 12:49   Citovat  

Bitkar napsal:
V navodu od KN pisou, ze vyrazne nedoporucujou caste cisteni, protoze necistoty zachyceny ve filtru napomahaj filtraci. Defakto je ten filtr na to delanej, aby schvalne byl trochu spinavej a cistenej za dlouhou dobu!

Presne to jsem taky cetl, dovolim si citovat:
http://www.knfilters.com/filter_facts.htm napsal:

The dirt particles collected on the surface of a K&N element have little effect on air flow during much of its service life because there are no small holes to clog. Particles are stopped by layers of crisscrossed cotton fibers and held in suspension by the oil. As the filter begins to collect debris, an additional form of filter action begins to take place because air must first pass through the dirt particles trapped on the surface. That means a K&N air filter continues to exhibit high air flow throughout the life of the filter while it is accumulating dirt. At the same time, the air flow for an average paper air filter can decrease dramatically as the paper element gets dirty. So as dirt accumulates, the performance advantages of a K&N air filter can increase!


http://www.knfilters.com/faq.htm#4 napsal:
How often do I need to clean my K&N air filter?

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2673 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
OsekSpider je teď offline  OsekSpider
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2011 , 17:42   Citovat  

pánové nevim co je komu do toho jak často ošětřuje svuj filtr, řikám vám že půlka klubu na tyto základní věci kašle a jenom jezdí, mireczka znám velmi dobře a možná kdyby zdejší členové byly apsoň z 10% puntičkáři jako míra auta by vypadali a hlavně jezdili úplně jinak Chápeš! osobně taky budu dávat CAI s kombinaci trubka aem a filtr kn ale pčedtm nějak musim vymyslet jak udržet vodu dole a vyříznout kroužek do nárazníku pak tam dát kroužek z bassreflexové tuby s tahokovem a punčochou a pro jistotu ještě hydro shield od injen snad to bude stačit
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3453 H+ body: 1 1992 Civic Vti  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2011 , 18:00   Citovat  

OsekSpider napsal:
pánové nevim co je komu do toho jak často ošětřuje svuj filtr, řikám vám že půlka klubu na tyto základní věci kašle a jenom jezdí, mireczka znám velmi dobře a možná kdyby zdejší členové byly apsoň z 10% puntičkáři jako míra auta by vypadali a hlavně jezdili úplně jinak Chápeš! osobně taky budu dávat CAI s kombinaci trubka aem a filtr kn ale pčedtm nějak musim vymyslet jak udržet vodu dole a vyříznout kroužek do nárazníku pak tam dát kroužek z bassreflexové tuby s tahokovem a punčochou a pro jistotu ještě hydro shield od injen snad to bude stačit


Neni snad potreba 100x prehanet (kdyz je to navic kontraproduktivni, nikdo tu neprudil- jenom se tu uvedlo ze cim vic filtr cisti tim vic zkracuje jeho zivotnost). Staci jenom dodrzovat naprosto elementarni veci jako jsou vymeny naplni a filtru v doporucenych servisnich intervalech, nechapu toho kdo to nedela (at ma Porsche nebo Trabanta).

CAI si vezme dostatek vzduchu i v prostoru v narazniku za podbehem, dodelavat k nemu nejaky naporovy privod vzduchu primo zepredu a) nicemu nepomuze, b) riskujes pri kazdem destiku a kaluzi. Hydroshield pomaha castecne na aerosol, ale v zadnem pripade ne na vodu co ti tam chrstne. Navic cim vic nainstalujes zabran proti vode pred filtr, tim min vzduchu ti nasaje a tim ztrati kompletne vyznam.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5905 H+ body: 34 2007 Civic Type-R  
OsekSpider je teď offline  OsekSpider
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2011 , 18:42   Citovat  

Velmi šťastný takl jasně že se to přehánět nemá ale s tím hydro shieldem nevím, chtělo by to vyzkoušet já bych se spíš bál aby to nebylo moc schovaný a vůbec nějakej vzduch tam šel ale to ja zase diskuse na sto let HaHaaa
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3453 H+ body: 1 1992 Civic Vti  
Bully je teď offline  Bully
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2011 , 19:19   Citovat  

OsekSpider napsal:
Velmi šťastný takl jasně že se to přehánět nemá ale s tím hydro shieldem nevím, chtělo by to vyzkoušet já bych se spíš bál aby to nebylo moc schovaný a vůbec nějakej vzduch tam šel ale to ja zase diskuse na sto let HaHaaa

Je to uz z fabriky konstruovano, zmereno a vyzkouseno prave pro tohle misto (pokud mas teda vhodne CAI sani pro svuj vuz, jakykoli bastl bude vzdycky vic loterie nez prinos). Ten prostor za podbehem ma spoustu pruduchu, rozhodne neni vzduchotesny a vakuum tam sanim nevznikne Velmi šťastný Kdyz k filtru privedes tlakem vic vzduchu nez ma mit tak ti vykon neporoste. Podle me prave naopak- sani i vyfuk jsou jedna soustava a enormni uprava jen jedne z techhle soucasti porusi funkci celku.
O funkci hydroshieldu si precti informace u jakehokoli vyrobce nebo prodejce, pokud tam naporovym sanim nasajes vodu co ti tam nekdo jedouci pred tebou cakne z kaluze tak ti zadny hydroshield proste nepomuze. Uvadi se ze je vicemene jenom pro vzdusnou vlhkost, ale podle me zadrzi i nejakou tu kapku. Kazdopadne uz samotny hydroshield snizi mnozstvi nasavaneho vzduchu, jestli i cokoli dalsiho navic muzes asi s uspechem uhodnout.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5905 H+ body: 34 2007 Civic Type-R  
Newer je teď offline  Newer
Zlobivec [1]
0
PříspěvekZaslal: 4.3.2011 , 6:03   Citovat  

jsem teda naprostej lajk
ale muze mi nekdo vysvetlit
jak naporovim sanim zajisti vice nastaho vzduchu? Velmi šťastný

neni to neco jako izobarickej dej?
dalsi veci ktery by se podle me hodily nastudovat jsou rovnice kontinuity, bermuliho rovnice, atd...


nemuzu si pomoct ale ziju v domeni ze zalezina tlaku vzduchu nez na rychlosti proudeni ....
nejake diry do narazniku a podobne veci podle meho nazoru nemaj zadnej vliv az na to ze si pokazite krasnej vzhled vozu...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4902 H+ body: 2  
LK7R je teď offline  LK7R
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2011 , 13:59   Citovat  

Moc pěkné. Ještě bych chtěl dodat k tomu přepočtu teploty nasávaného vzduchu vs výkon, že je zde ve hře ještě jedna veličina a tou je rychlost šíření zvukových vln. Při vyšší teplotě je sice vzduch řidší, ale vzhledem k tomu, že zvukové vlny “na kterých se vzduch do motoru veze“ se s vyšší teplotou šíří rychleji, tak je konečný rozdíl nižší než těch 3%.

A ještě k těm CAI. Měl jsem na autě AEM i Fujita, díky zvukovému placebo efektu se zdá, že to jede líp, ale opak je pravdou.
Lépe to jede jen ve špičce, zbytek výkonového spektra má přinejlepším výkon stejný, ovšem za cenu odezvy na plyn, která je tragická....

Pokud tedy jiné sání než originál, tak pro VTEC motory jedině uzavřené řešení pomocí dobře navrhnuteho airboxu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1733 H+ body: 2 2005 Accord Tourer  
ndex je teď offline  ndex
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2011 , 0:38   Citovat  

takze kdyz mam vyvedene sani do narazniku, tak mi to spis brzdi vykon?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 93 H+ body: 0 1995 Prelude VTEC  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2011 , 8:01   Citovat  

ndex napsal:
takze kdyz mam vyvedene sani do narazniku, tak mi to spis brzdi vykon?
ano, vše co je jinak než origo airbox tak je na škodu výkonu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10080 H+ body: 15 2002 CR-V  
Destak je teď offline  Destak
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2011 , 8:47   Citovat  

Newer napsal:
jsem teda naprostej lajk
ale muze mi nekdo vysvetlit
jak naporovim sanim zajisti vice nastaho vzduchu? Velmi šťastný

neni to neco jako izobarickej dej?
dalsi veci ktery by se podle me hodily nastudovat jsou rovnice kontinuity, bermuliho rovnice, atd...


nemuzu si pomoct ale ziju v domeni ze zalezina tlaku vzduchu nez na rychlosti proudeni ....
nejake diry do narazniku a podobne veci podle meho nazoru nemaj zadnej vliv az na to ze si pokazite krasnej vzhled vozu...


představ si jako když stahneš okýnko a vystrčíš ruku z auta, tak citíš tlak vzduchu tak přesně tak se tlačí vzduch do motoru a na tom funguje náporový sání, u motorek je to výraznější protože mají velký zrychlení Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1513 H+ body: -1  
Dejf je teď offline  Dejf
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2011 , 9:08   Citovat  

sablos napsal:
ano, vše co je jinak než origo airbox tak je na škodu výkonu.


to nemyslíš vážně že Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3998 H+ body: 10 1999 Integra Type-R  
Wena.Honda je teď offline  Wena.Honda
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2011 , 9:53   Citovat  

moc pěknej článek je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1009 H+ body: 2 1997 Civic EK4  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Článek : Sací potrubí
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1520s ][ Dotazy: 151 (0.0206s) ][ GZIP on - Debug on ]