Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Přehřívaní hondy
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď

Strana 1 z 1
Bartek je teď offline  Bartek
0
PříspěvekZaslal: 12.10.2009 , 12:33   Citovat  

Prosím mohl by někdo pomoct s problémem přehřívaní Hondy civic 1996 (D16Y3) made in UK?
Byl jsem u mechanika a nechal skontrovat celý vodní system. Nově ovzdušněné, proplachnutý chladič, termostat propouští a nezasekavá. Pak jsem provedl ostrý jizdy do 6tis a motor normalně držel teplotu. Ujel jsem 200km z plně naloženým a nic se nestalo. Ale dnes po ujetí asi 80km (plně naloženo) normalní jizdou do 3-4tisic jse začalo auto přehřívat a šla teplota až červenýmu. A mělo se problem uchladit na křižovatce. Ale mezi servisem a dneškem jsem ujel 1500-2000km a žadný problém.

1. Mechanik mi tvrdí že těsnění pod hlavou nebo hlava prasklá. Ale voda se vyloženě nestrací a mám za studena dolito až MAX v nadržce. Olej ve vodě není.
2. Zasekává se termostat a musím koupit nový.
3. blbne sahara? zapne se jen když auto stojí z vypnutým motorem.
4.????

Ma někdo nějaký napad jak to vyřešit? Děkuju za jakoukoliv radu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  

Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
gizmi je teď offline  gizmi
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.10.2009 , 12:38   Citovat