Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
SRS - diagnostika Accord CE8
Fórum: Interiér a Hi-Fi
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď

Strana 1 z 1
PinkFloyd01 je teď offline  PinkFloyd01
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 7.5.2010 , 16:03   Citovat  

Mám takovej asi hloupej dotaz.

Svítí mi kontrolka SRS (už od doby, co Accorda mám) a chtěl bych zjistit, co to je. Koukal jsem do autodat - 07, 09 a v obou verzích mi to ukázalo, že u kastlíku by měl být 2 pin konektor, u kterého stačí piny spojit a chybové kody jednotka SRS vybliká. Ale jde mi o jednu věc, protože věřím jenom svým očím a zkuštenostem a nejsem mechanik, tak se bojím jedné věci .....

Nemůžou u toho ty airbagy vystřelit?? Úsměv

Jestli s tím máte někdo zkušenosti, tak prosím dejte vědět ..... a nesmějte se mi .... nejsem holt mechanik no Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  

Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Tomášek je teď offline  Tomášek
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.5.2010 , 16:09   Citovat  

Ahoj, mě to u Accorda taky svítí,a je to protože tam bagy sice jsou, ale nejsou naplneny ty bombičky, které ty bagy nafouknou.
Takže mě to nevadí...jestli je nějaký problém i u tebe trochu jiný...tak nevímk..ale nejlepší je to napichnout na kompa a zjistit co je špatněÚsměv

1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 7.5.2010 , 16:20   Citovat  

Já jsem právě četl, jak to napíchnout - že se to dá vyblikat takhle ten chybovej kod a podle toho zjistit, kde je ten problém no. A jinak ten názor s těma patronama, který to nafukujou, tak jsem už taky slyšel ...... takže předpokládám, že to bude ten stejný problém. Mrk