Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda Civic 7g sedan (nebo Mitsubishi Lancer VII?)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď

Strana 1 z 1
Skalikh je teď offline  Skalikh
PříspěvekZaslal: 4.7.2017 , 14:16   Citovat  

Zdravím,
vybírám nástupce Felicii, protože chci jezdit v něčem relativně bezpečném a spolehlivém. No, jsem student VŠ a i když chodim na brigádu během roku, peněz není zrovna nazbyt, proto vybírám auto kolem 50 tisíc (s určitou rezervou samozřejmě počítám).
Ještě donedávna jsem byl rozhodnutej jít do Lanceru VII (r.v.03-08, ten nejmíň známej Velmi šťastný ), ale nedávno jsem narazil na inzerci na tuhle Hondu Civic 7g v sedanu a tak trochu jsem se zamiloval. (odkaz). Ještě hezčí je ta po faceliftu, ale ta je v ČR skoro nesehnatelná, a když, tak určitě ne za 50k. Samozřejmě jsem si hned pročetl všemožný recenze, zdejší fórum a podobně, ale pořád mi není jasné pár věcí.
Dočetl jsem se že 1,6 VTEC je držák, tenhle má najeto 210 000, já bych s autem jezdil tak do 300k, to by měl vydržet celkem v pohodě ne? Auto má od roku 2005 pořád stejný majitel, takže o něj snad bylo i dobře postaráno.
Opravdu auto netrápí koroze?
Jsou stejné díly na sedan a hatchback 7g? To jsem se pořádně nikde nedočetl, všude se probírá jen hatchback.. Ble
Nějaké další investice s čím počítat po 200 tisíc? Na co mám koukat při koupi? Nikde jsem to pořádně nenašel sepsáno.
Případně kdyby někdo mohl porovnat s tim Lancerem, byl bych vděčný.
Díky moc za odpovědi. Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Žádné