Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Kapky: Honda Integra Type-R | DC2 | SEIKETSU 雪潔 | Vol. 1
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
Vorel je teď offline  Vorel
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.4.2016 , 17:25   Citovat  

Sr za off topic ale není možný že jsem tě potkal ve Slatiňanech Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 401 1994 Civic  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 13.4.2016 , 22:30   Citovat  

Vorel: jj, možný to je - byl jsem ITR navečer trochu projet a přes Slatiňany jsem jel, dodatečně tedy zdravím papa

Díky všem za reakce - vážím si každého názoru přátele Chápu, že ta folie se může a nemusí líbit každému. Pro mě ale folie plní především ochrannou funkci, což je pro mě nejdůležitější - vím, že lak pod folií je v bezchybném stavu a rád bych ho tak i co nejdéle uchoval, proto opět padla volba právě na folii. Vzhled je tady tedy až na druhém místě. Vždycky se pak snažím vybírat takovou barvu folie, aby korespondovala s barvou karoserie a nebylo to jak "každej pes, jiná ves". Pro ITR se vybrala právě tato folie především z toho důvodu, že jsou s ní dobré zkušenosti, co se týče jejich aplikace na lakovaných karoseriích - tzn., že pokud se v budoucnu bude folie měnit, měla by jít dolů opravdu JEN folie a nikoliv i samotný lak. WrapStyle v tomhle směru opravdu umí - pár věcí bych si sice dokázal představit trošku lépe provedených, ale to jsou jen maličkosti. Člověk navíc musí brát taky trochu v úvahu fakt, že některý části ITR nejsou úplně tvarově jednoduchý a musí se počítat i s tím, že folie obecně mají nějaký limit tvarovatelnosti. V čem ale, podle mého názoru, tahle folie vyniká, pokud nepočítám šetrnost k laku samotnému, je její vzhled na slunci, kdy to auto dostává ještě zase úplně jinej šmrnc je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.4.2016 , 21:06   Citovat  

Dnes mi na ITR konečně dorazily nové bačkůrky - Kumho Ecsta XS KU36 v rozměru 215/45 R16. Tento rozměr pneu jsem zvolil především z toho důvodu, že na něm jezdila japonská verze ITR, 98 Spec, a vzhledem k tomu, že v tomhle rozměru není bohužel moc výběr, tak padla volba právě na Kumho KU36. Myslím, že na začátek se jedná o vcelku dobrou volbu za rozumný peníze, koneckonců tuhle pneu na ITR jezdí i Infinity, kterej už má něco naježděno, takže to ani špatná pneumatika bejt nemůže VTEC Pro zajímavost jsem pneumatiku zvážil - výsledkem je hmotnost 9,1kg, což udává i sám výrobce. Současně jsem hodil na váhu i 15" OEM disky z ITR, kde se hmotnost docela výrazně lišila v porovnání s tím, co jsem našel na internetu - 6,2kg vs. 5,5kg (dle údajů na internetu). Na váhu následně pak šly ještě jednou 16" OZ Ultraleggera, páč mě zajímalo, zda disky po nalakování třeba nějaké deko nenabraly, případně neshodily, nicméně tam zůstalo vše při starém, tzn. 6,7kg.

Momentálně ke mně z USA putují objednané sportovní pedály a červené výplně dveří. Příští týden začnu řešit obšití MOMO volantu, loketky a madla ruční brzdy H+


IMGP8245.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8245.jpg, 2.93 MB

IMGP8251.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8251.jpg, 1.75 MB

IMGP8256.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8256.jpg, 1.61 MB

IMGP8260.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8260.jpg, 1.6 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
pospa je teď offline  pospa
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.4.2016 , 22:12   Citovat  

KU36 určitě dobrá volba na okresek. Mrk Akorát co jsem si všimnul od kamarádů tak při agresivnější jízdě docela mizí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 761 2000 Civic Type-R  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.4.2016 , 5:53   Citovat  

Ty jseš stejný blázen jako Nekmar je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4079 2006 FR-V  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.4.2016 , 11:02   Citovat  

KU36 jsou na okrsku i v rychlejším tempu super, rozměr 205/50/15 OK . Akorát pozor na mokré hladké podlahy (parkoviště v nákupních centrech apod.) tam je to horší než na ledě HaHaaa , ale zase na normálním asfaltu v dešti nejsou špatný, až mě trochu překvapily OK
Ale ubývají opravdu rychle to můžu potvrdit, jestli na nich najedu 15 tis, tak budu rád (nesjíždím úplně na plátno Velmi šťastný), ale mám je na autě, kterým jezdím jen málo a pro radost VTEC, na daily auta bych si je nedal Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2668 2009 Accord Tourer  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.4.2016 , 14:43   Citovat  

Stepa: Děkuju - beru jako kompliment přátele

Ještě k pneumatikám - při jejich výběru jsem se rozhodoval v podstatě jen mezi Kumho KU36, Federal SS-595 RS-R a Nankang NS-2R. Všechny pneu jsou za podobný peníze a na všechny jsou víceméně pozitivní reference, ale jak Federal, tak ani Nankang se nedělá v rozměru 215/45 r16, nehledě na to, že i co se týče hmotnosti jsou na tom hůř, takže nebylo de facto co řešit a Kumho byly jasné. O jízdních vlastnostech na mokru vím a jsem s tím smířenej, ale zase s ITR se asi moc v mokru jezdit nebude a když, tak člověk nepojede, jako úplnej "bezmozek" a bude si dávat pozor. To samé platí i o nájezdu - pokud pneu vydrží cca 8-10tkm, tak budu spokojenej a beru to spíš jako takovej "pokus", protože s lepivějšími pneu typu Kumho, Federal či Nankang zatím nemám moc zkušenosti, tak uvidíme Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.5.2016 , 21:58  Naposledy upravil Kapky dne 12.5.2016 , 12:00, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

V uplynulých týdnech se na ITR zase udělalo pár dalších věcí - začněme ale nejdřív tím na co jsem se chystal de facto už od doby, kdy se ITR přivezla ze Slovenska z A-M-A Exhaust Systems. Na Slovensku jsem si bohužel nestihl vše podstatné nafotit a zdokumentovat, takže se ITR vzala k tátovi na dílnu a vše jsem si prolezl aspoň dodatečně tam. Nebylo to však pouze kvůli kontrole a pořízení pár fotek, jak komplet výfuku, tak i nových svodů, ale především kvůli drobnému "napasování" tohoto všeho. Při jízdě jsem si totiž všiml, že se v určitých chvílích (převážně při ubrání plynu a při dojíždění na neutrál, např. na světla) výfuk dole s něčím tluče - ukázalo se, že na vině je středový díl výfuku (konkrétně v zadní části u rezonátoru), který drnčel o krycí plech zespodu auta. Výfuk se tedy shodil dolů a stejně tak i zmíněný krycí plech - ten se očistil a následně se nastříkal zinkovým sprejem. Když se pak vše vracelo zpět na auto, tak se krycí plech lehce přihnul a spasoval tak, aby o výfuk dále již nic netlouklo. Dnes jsem byl ITR opět trošku projet a konečně už je vše tak, jak má být - hurá pifko Co se fotek podvozku týče, tak jsem se snažil vše nafotit, co možná nejlépe, ale přístup pod auto byl na "jámě" docela mizernej, takže pro představu aspoň takhle Mrk

Co se týče dojmů z kombinace A-M-A Exhaust Systems 4-2-1 svodů + sportovní 200cspi KAT + komplet výfuk, tak je to docela mazec Velmi šťastný Podle očekávání je to v této kombinaci jednoznačně hlasitější než OEM setup, ale jak už jsem psal dříve - stále se nejedná o nic nesnesitelného, což je jen a jen dobře. S ITR jezdím již standardně bez silenceru - zkoušel jsem chvíli jezdit i s ním, ale abych řekl pravdu, tak mě to moc nebralo a navíc, proč ho tam dávat, když se nechá pohodlně jezdit i bez něho. Od volnoběhu do 4tis otáček je hluk v interiéru naprosto v pohodě - v tomto rozsahu otáček není problém se v autě normálně bavit se spolujezdcem, poslouchat rádio atd. Největší problém pak vidím v rozsahu 4-5tis otáček, kdy je slyšet dunění a pokud v autě jede někdo, kdo na něco podobného není zvyklej, tak to leze docela na nervy - naštěstí je to opravdu jen po dobu 1tis otáček a jakmile se ručička otáčkoměru přehoupne přes hranici 5tis, tak dunění postupně ustává a nastupuje zcela nový zvukový doprovod a to už je masakr Je to tam. Zvuk se od této hranice "zjemní", je čistší, čitelnější a pak už nezbývá člověku nic jiného, než ITR pořádně přišlápnout krk, aby se dostavilo ono bájné "VTEC kicked in yo" Velmi šťastný To už je ale stará známá písnička a zvuk ITR se v té chvíli nefalšovaně blíží zvuku cirkulárky a takto je to stále a stále dokola - neskutečný! Honda Celkově tedy obrovská spokojenost, co se nové výfukové soustavy týče a když pak má člověk možnost se v tom projet, tak tomu autu odpustí de facto cokoliv Úsměv

Abych se ale vrátil zpět k tématu - když jsme byli s tátou na dílně, tak jsme se při té příležitosti rozhodli pustit do brzd, konkrétně pak do sundání červeného nátěru z brzdičů a ze středů kotoučů. Barva byla na brzdičích natelpaná snad všude, kde to šlo a jak to předchozího majitele napadlo, včetně zaschlých kapek barvy a obrovského nánosu barvy - s odpuštěním, hrozná prasečina. Vědět, že to nejde udělat lépe, tak bych to snad i takhle nechal, ale na svém CTR8G to mám udělané a dotažené, dle mého názoru, až téměř k dokonalosti, proto jsem se rozhodl, že to půjde dolů. Práce to byla šílená a s tátou jsme na tom dělali prakticky celý víkend od rána do večera - naštěstí se ale povedlo a brzdiče jsou konečně jakžtakž očištěné a teprv se uvidí, co se s nimi dál provede a do jaké půjdou barvy pifko


IMGP8407.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8407.jpg, 2.4 MB

IMGP8410.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8410.jpg, 2.2 MB

IMGP8442.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8442.jpg, 1.89 MB

IMGP8421.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8421.jpg, 2.58 MB

IMGP8429.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8429.jpg, 2.63 MB

IMGP8431.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8431.jpg, 2.57 MB

IMGP8418.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8418.jpg, 3.19 MB

IMGP8415.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8415.jpg, 2.43 MB

IMGP8412.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8412.jpg, 2.02 MB

IMGP8444.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8444.jpg, 1.19 MB

IMGP8445.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8445.jpg, 1.86 MB

IMGP8712.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8712.jpg, 2.51 MB

IMGP8717.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8717.jpg, 1.99 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.5.2016 , 23:37  Naposledy upravil DOHCVTEC dne 9.5.2016 , 8:36, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

naco vysel ten vyfuk + kat .. vse tam daly lidi od AMY nebo kat je dokupovanej ? jo a tlumic je pruchozi a plnenj vatou ,nebo jen takova lepsi lestena Bosal verze .. ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4942 2003 Accord Aerodeck  
pospa je teď offline  pospa
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.5.2016 , 22:44   Citovat  

Čistá práce, je vidět že výfuk udělal fakt radost a jsi spokojený. Tak to má být. je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 761 2000 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 9.5.2016 , 0:33  Naposledy upravil M@jk dne 9.5.2016 , 8:26, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Martine,
dnes parádní setkání v Chrudimi. Fotky budou posléze!

Krásný stav, parádně udělaná folie, luxusní zvuk. Mohu říci, že když ITR nejede a TDi Tě hned dojede - viz Tvá historka, tak fakt musím říci, že při té naší společné jízdě do Pardubic - Daržkovic Ti "to vůbec nejede" Velmi šťastný Velmi šťastný Velmi šťastný

Těšilo mne a musím říci, že jsi hodně velký pacient, ale ten správný: "Spokojíš se prostě pouze s tím nejlepším!", tak to má být.

přátele je to dobrý VTEC sopťa sopťa


P1140989.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
P1140989.JPG, 4.25 MB

P1140994.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
P1140994.JPG, 4.45 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17736 1992 Civic VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.5.2016 , 8:20   Citovat  

Výfuk je ve veškerých spojích takhle napevno? Nenamaháš zbytečně blok a svody v něm? Jestli nikde není "kolínko", přijde mi celý výfuk jako velká páka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1187 Zakázán vstup 
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.5.2016 , 8:51   Citovat  

JardaBar napsal:
Výfuk je ve veškerých spojích takhle napevno? Nenamaháš zbytečně blok a svody v něm? Jestli nikde není "kolínko", přijde mi celý výfuk jako velká páka.


tak ma tam pruzinky ,teoreticky by mely stacit,ale zalezi v jakem stavu jsou silenty motoru ,osobne bych dal bud tlumic vibraci motoru ,nebo vlnovec ,uz jsem takhle videl par svodu prasknout ,sice spis 4-1 ,ale i osobne na B18C4 Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4942 2003 Accord Aerodeck  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 9.5.2016 , 11:29   Citovat  

DOHCVTEC: Cenově to vycházelo následovně: 4-2-1 svody: 480€ | 200cspi KAT: 265€ | Střední díl výfuku: 235€ | Koncový díl výfuku: 285€. Vše se dávalo na auto přímo na Slovensku u A-M-A, včetně katalyzátoru se kterým mají v A-M-A, dle jejich slov, pouze kladné zkušenosti a nebyl důvod jim v tomhle nevěřit. Koncový tlumič je plněný tlumicí vatou, viz. i info na webových stránkách A-M-A Exhaust Systems.

pospa: Děkuju - docela razantně to to auto probralo, minimálně po zvukové stránce, takže je vždycky radost, když je možnost to jet někam trošku provětrat VTEC

JardaBar: Pokud si dobře pamatuji, tak takhle napevno je spojen pouze středový s koncovým dílem výfuku - mezi svody a b-pipe jsou, jak už psal DOHCVTEC, pružinky a je tam vůle, aby se mohl výfuk hýbat a nebyla to následně pro svody taková pecka. Věřím, že u A-M-A za tu dobu, co fungují, už nějaké zkušenosti mají, tak vědí, co dělají.

M@jk: Michale, mockrát děkuju za včerejší fajn pokec, pochvalu ITR a v neposlední řadě také za fotky - povedly se OK I mne opět po delší době těšilo, rád jsem Vás s Tomíkem viděl a budu se těšit zase někdy příště přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
JardaBar je teď offline  JardaBar
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.5.2016 , 11:48   Citovat  

Máš pravdu, já si toho spoje prvně nevšiml.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1187 Zakázán vstup 
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.6.2016 , 14:13   Citovat  

Trochu to tady zase oživíme Úsměv Před pár dny mi z USA konečně dorazily pedály na ITR. Původně jsem na ITR zamýšlel koupi pedálů z originálního příslušenství Honda, ale když jsem je v Hondě poptával, tak byly bohužel nedostupné a ani se nevědělo, jestli se ještě vyrábí, případně, zda by je bylo možné ještě někde sehnat Smutný Nakonec jsem tedy zvolil alternativu v podobě pedálů od StrutKing na které byly vesměs pozitivní ohlasy, tak uvidíme, jak to nakonec bude v autě vypadat a především pak, jak se s nimi bude řídit a jaký z nich bude pocit Mrk


IMGP8601.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8601.jpg, 3.74 MB

IMGP8603.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8603.jpg, 2.74 MB

IMGP8607.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8607.jpg, 2.58 MB

IMGP8611.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8611.jpg, 2.89 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.6.2016 , 15:40   Citovat  

Pro porovnání přidávám ještě pár fotek dvojice bronzových disků OZ Ultraleggera - v prvním případě v originálním podání od OZ Racing (tato barva byla přidána do nabídky, tuším, teprve nedávno, konkrétně, pro disky modelového roku 2016), kterými si udělal radost táta na jeho ATS8G. V druhém případě pak "custom" bronzáky, co jsou na mé ITR a které se mi postupem času líbí stále víc a víc šuk Co myslíte, která kombinace vypadá víc k světu? Mrk


IMGP8722.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8722.jpg, 4.13 MB

IMGP8732.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8732.jpg, 2.14 MB

IMGP8736.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMGP8736.jpg, 2.55 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
Keak je teď offline  Keak
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.5.2019 , 8:39   Citovat  

Nevíš jaký je kód barvy té origo oz bronzové?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 755  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.5.2019 , 12:17   Citovat  

Bohužel, v tomhle vůbec neporadím Smutný OZ Racing si kódy svých barev pečlivě hlídají a dostat z nich něco, je bohužel téměř nemožný nesouhlas Před pár lety se mi podařilo trochu odřít Alleggerity na FN2 a i přesto, že jsem skrz kód barvy zkoušel kontaktovat, jak oficiálního dovozce do ČR, tak i přímo OZ Racing v Itálii, tak jsem neuspěl. Jedinou radu, kterou jsem od nich dostal, bylo: "Kupte si nové kolo." naštvanej Lakovna si s tím naštěstí dala docela na čas a trefili odstín tak, že to nikdo nepozná je to dobrý

Podle mě je tedy nejlepší jít, vzít vzorník a zkoušet, dokud se člověk aspoň trochu nepřiblíží originálu, případně zkusit nějakou šikovnou lakovnu, jestli by si s tím nevěděli rady Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
Keak je teď offline  Keak
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.5.2019 , 19:13   Citovat  

Právě že jsem hledal všude možně kde to šlo,ale nikde nic,teď aspoň vím proč Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 755  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.5.2019 , 23:07   Citovat  

Kapky napsal:
...

M@jk: Michale, mockrát děkuju za včerejší fajn pokec, pochvalu ITR a v neposlední řadě také za fotky - povedly se OK I mne opět po delší době těšilo, rád jsem Vás s Tomíkem viděl a budu se těšit zase někdy příště přátele


Ahoj pane,
koukám, že zase si hraješ ... nooo pěkný. Chtělo by to nějaký ten meeting a pokec. Rád vidím, že se to i "po letech" opět hýbe ...

Úsměv H+
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17736 1992 Civic VTEC  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2019 , 14:05   Citovat  

Ahoj Michale,
nooo, bohužel se to moc nehýbe - nemám na ITR moc čas, takže víceméně tak nějak stále vše při starém Bueee pifko
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
pospa je teď offline  pospa
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.9.2020 , 21:04   Citovat  

Čau, někde jsem zahlédl fotky že Integra je úplně hotová, tak snad aspoň ty bez zdravotní újmy. Byl to hezkej kousek.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 761 2000 Civic Type-R  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.6.2023 , 14:45   Citovat  

To Be Continued...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.6.2023 , 7:24   Citovat  

Kapky napsal:
To Be Continued...


Ale nekecej? Hezkééé ... tento víkend jedeme se synem Civic 5Gen Chill and Meet do ATC Konopáč ... tak bychom mohli dát kávu v Chrudimi ... Úsměv po letech ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17736 1992 Civic VTEC  
Kapky je teď offline  Kapky
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.10.2023 , 10:23   Citovat  

Zatím jen malá ochutnávka, než se dostanu k založení samostatného projektu sopťa sopťa


IMG_9452.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_9452.jpeg, 635.61 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502 2010 Civic Type-R  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.11.2023 , 9:22   Citovat  

Kapky napsal:
Zatím jen malá ochutnávka, než se dostanu k založení samostatného projektu sopťa sopťa


Martas,
opět vstupuješ do stejné řeky ... ? Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17736 1992 Civic VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Kapky: Honda Integra Type-R | DC2 | SEIKETSU 雪潔 | Vol. 1
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.2059s ][ Dotazy: 141 (0.0250s) ][ GZIP on - Debug on ]