Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
mad_zed: Honda Civic sedan ED3 USDM
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 
Zaslat odpověď



  Strana 4 z 4
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.7.2019 , 11:02   Citovat  

To vůbec nevypadá špatně je to dobrý . Myslím, že u nás jezdí hromada Déček s mnohem víc chycenou klikou (šálou),než máš ty,a ani o tom neví. Vždyť tyhle motory se dají chytit raz dva,jeden ani neví jak se to stalo Se stydím .Ale co je úplně největší paráda, tak to je tvá manželka. Nedokážu si představit, že mě žena pustí bez jakéhokoli problému rozebírat motor večer před spaním pořádnej výtlem .To chce doma obrovskou pochvalu. Jinak za motor teda také gratuluji je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 235 1989 CR-X  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.7.2019 , 12:25   Citovat  

Já jako fakt nevím, proč to tam je škrábnuté.Ten motor fakt vypadá zatím nejlíp z těch,do kterých jsem nahlížel.Čisty,nevybehany,písty nádhera ventily a svíčky stejně opálené,tzn,že žádný nezral extra olej ani nebyl některý bez komprese.Nedokazu říct, proč to na té klice je.Jeste mrknu na reliéf ventil na olejovém čerpadlu,někdy jsou i na něm rýhy.Ze by to jelo bez oleje nevypadá.
Ta je zvyklá.Nejhorsi,že člověk vždycky nasmradne tím karbonem.Decka nejsou doma...radši su v garáži Velmi šťastný
S teroristama sa nevyjednava Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.7.2019 , 12:37   Citovat  

Zak ono úplně bez oleje to jet nemuselo,ale třeba kolegovi se stalo,že při opravdu šílené jízdě, se mu v dlouhé táhlé zatáčce nalil olej na jednu stranu vany a také lehce chytil šály. Máme tady takovou jednu "tajnou"silnici,kde projedou tak 3 auta denně, délka asi 5km,tak si z ní někdy uděláme "závodní okruh" Velmi šťastný .Po téhle zkušenosti si nechal někde dodělat příčky do vany a má klid. Já jezdím na céru s hladinou oleje tak 2 mm nad maximem,a také zatím v pořádku. Hold prostě starší motory D série jsou slavné horším mazáním.Ale pořád máš ten motor v top stavu,za tu cenu bych to ani nečekal. Jinak karbon a olej to je jak calvin clein pro mechaniky pořádnej výtlem pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 235 1989 CR-X  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.7.2019 , 15:08   Citovat  

Jo je to supr cena a za ten stav jsem velice rád.Opravdu v tomto stavu jsem neměl žádné Dcko,které jsem měl kromě d13.Mam doma A6,která mě vyšla na dvojnásobek.To jsem ty d16 většinou viděl po smrti hlavně dvouvačky.
Jo Calvin Klein,ale nevoní mě ty LPGcka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2019 , 20:58   Citovat  

Dlouho jsem nic nepřidal.
Tak,co se týče té Z5.Tak klikovka šla prelestit, přeměřit a je nakonec v pořádku.
Začal jsem pomalu rozebírat hlavu.
Co se týče ED3,tak je to fakt hrozně pohodlné auto.Bez toho tempomatu si to nedovedu plavbu představit.Jen škoda,že nemám originální tachometr.


IMG_20190812_154741.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190812_154741.jpg, 255.24 kB

IMG_20190806_132947.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20190806_132947.jpg, 128.36 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.8.2019 , 22:13   Citovat  

A kam nakonec poputuje?Jinak máš zajímavé udělátko na ventily.Je to lepší než origo kleště?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 235 1989 CR-X  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.8.2019 , 4:20   Citovat  

Joo,to ještě nevím.Mozna, že udělám rošádu Velmi šťastný .
Nevím.Ja vždy dělal s něčím podobným tomuto.Vim,že se to dá koupit.Jenom chytneš svorkou hlavu ke stolu a jedeš.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 15.3.2020 , 11:34   Citovat  

Tak letos už jsem vyrazil na silnice a prvních 100 jarních km máme za sebou.
Nove gumy 185/60 R14,nové silentbloky zadních ramen od Paula z CRX,namontováný zadní stabec 18mm z MB6(nebo co to bylo) od Bikera.Opraveny podsvit rádia od PeteZ, vyměněný olej a Hamp filtr od Davida Weila.Serizene ventile,atd.
Díky chlapi!Auto je díky Vám zase v lepším stavu.I když to venku není vidět.
Je důležité v této době se usmívat aspoň za volantem OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.3.2020 , 11:42   Citovat  

Tak velká gratulace OK Hlavně moc neotvírej okno,ať nechytneš nějaký ty breberky Tak to koukám! Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 235 1989 CR-X  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 26.6.2020 , 13:06   Citovat  

Tak trochu proběhla rošáda Velmi šťastný .
Nevím,co si myslet o rozdílech DOHC a SOHC,tak radši nic psát nebudu.
Víko je oloupané jako celé auto,ale vevnitř bylo tak čisté,že bych z něj mohl jíst a to je pro mě prioritní.Asi jak budu dělat ventily,tak ho přehodím.
Ale jo. Něco o motoru napíšu.DOHC s převodovkou civic a sedanem v US verzi je nepoužitelný.
Odstupňování je takové,že motor spadne do otáček ve kterých ještě netáhne a ještě ten delší stálý ze sedanu 1.5 udělá to,že je dvouvačka o 2-3s v 0-130 pomalejší no.Jeste k tomu ten 1.5 výfuk,který jsem nechtěl měnit protože to je sankei.
No a ten SOHC,co tak dobře jel je teď za trest v shuttlu 4wd.Tam mu spadnul hřebínek Velmi šťastný .
Já mu dám zrychlovat líp, než DOHC.Shuttle má sice podstatně kratší rychlosti,ale je 4wd.
Váhově má shuttle 1155kg s pár litry v nádrži,což je o 50kg víc než má US sedan.

Zrepasoval jsem brzdový válec 7/8" a dal jsem frenkit,tak uvidíme.Sada má označení FK 122062.
Vím,že se na to někdo ptal u CRX ED9.
Jinak na auto nemám čas.


IMG_20200626_131932.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20200626_131932.jpg, 315.61 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.1.2022 , 18:01   Citovat  

Co se týče c4g,tak nastala změna na podvozku.Zjistil jsem při výměně tlumičů, že pravá přední pružina ač držela ještě pohromadě má prasklý poslední závit.Abych operaci dokončil použil jsem pružiny a horní misky z anglana,ale předek byl o 5cm víš než zadek,po objednání pružin eibach to zase spadlo o víc než ty 3cm, bohužel zadek víc jak předek viz.foto.Budu muset pořešit podložkama.
Dnes jsem se byl projít Shuttlem,což je můj věrný daily car a je obdivuhodné,co to na 13" kolech z roku 2014 všecko vyjede.

No a ještě jedna změna.Borec,který už nemá Hondu doma našel klapku z JDM B16A 1generace, to znamená že má bokem MAP senzor jako ostatní OBD0,ale průměr 60mm.Zkousel jsem svařovat hliník elektrodou a po vychytání tohoto způsobu jsem vybrousil sání a dovařil hliník,kam bylo potřeba.
Nechápu proč někteří píšou,že s větší klapkou jsou problémy s dávkování plynu,že tam musí být ta podtlaková brzda jako u b16a1,jinak zakolisaji otáčky...nic takového.Naopak i po měsíci stání v mrazu a obsenci té startovací podtlakové klapky to chytá na první otočení.Lip než denně ježděna d16a6.
Fotku doplním.
Výkon to nepřidalo,plyn se dávkuje pořád stejně,ale ten zvuk Velmi šťastný.Řve to sáním skoro jako 4 klapka s ostrou vačkou a originální hadice z ED9 jde nasadit.Doporučuju.


IMG_20211204_111407~01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20211204_111407~01.jpg, 138.46 kB

IMG_20220123_115552~01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20220123_115552~01.jpg, 205.71 kB

IMG_20220123_115833~01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20220123_115833~01.jpg, 148.45 kB

IMG_20220123_120212~01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20220123_120212~01.jpg, 105 kB

IMG_20211212_111715~01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20211212_111715~01.jpg, 164.57 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
94EJ★1 je teď offline  94EJ★1
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2022 , 9:54   Citovat  

takže zvuk výraznější jo,
oni ty Déčka s tim kroucenym manifoldem mivaji lepší zvuk
v kabině, dal jsem na D16z6 skunk manifold, takže tvar alá
Bseries a zvuk horší/o ničem.... tak teď taky zvažuju větší
klapku na orig manifold protože nejspíš ten zajímavej projev
dělá on a když bych ho ještě zhlučnil, tak se za tim volantem
už poseru radostí HaHaaa akorát problém aby to nebylo chudý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1846 1994 Civic Coupe  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 25.2.2022 , 12:39   Citovat  

Tak já mám výfuk až na Z6 svody(vybroušené na DOHC) a sání originální.Jen to po zvětšení klapky začalo víc řvát sáním.Kdyz jsem projížděl kolem kamaráda,tak myslel že jede motorka,jen jsem viděl,jak se otočil.prý výfuk ani neslyšel.Pár mm a tolik radosti.Nejlepsi je,že na klapku pasuje originální hadice,při ubrání nemá motor tendenci zdechat,jak někdo psal.Plyn se dávkuje pořád stejně,jen když jedeš po městě u chodníků a přidáš,tak se lidi točí.Mam pocit,že to při delším odstavení lépe startuje.Zatim samé pozitiva Velmi šťastný .
Jak sundám plachtu,tak ji vyfotím.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.1.2024 , 13:38   Citovat  

Tak jsem si uvědomil, že jsem dlouho nic nenapsal.
Budu mluvit ne i ED3,ale o EE4.
Měl jsem na jaře nějaké problémy s D16A6, co jsem měl po GO a prve jsem ho měl v ED3, kde jel líp než ta z5 a který jsem dal do shuttla místo toho který trochu pokuřoval.
Jelikož jsem celý den jezdil s nalozenym vozíkem a po celém okrese a ne zrovna moc v klidu, tak jsem po příjezdu domu měl vyvrenou expanzku. Jak jsem později zjistil, tak to nebylo tím že bych to uhnal...(smrad z nemrzky byl citit uz v zimě, když jsem blbnul ve sněhu)
Samozřejmě u úplně prohrateho motoru to nešlo dobře odvzdušníš. Pořád nějaká bublinka jako u vadného těsnění.Obcas to natáhlo zpět z expanzky a občas ne.
Zkusil jsem termost, chladič všechno propláchnout,čidlo ventilátoru,víčka,atd.Nakonec jsem vyměnil těsnění s prebrusem hlavy-nepomohlo. Dohnali mě to udělat GO motoru, který pokuřoval přes stírací kroužky. Prehodil jsem motory a zase. Občas v chladici chybělo a zůstalo to v expanzce. Pořád jsem nekde citil nemrzku, ale nemohl nikde najit únik ani chlaďarskym zrcatkem. Za tepla to zkratka vyschlo a nešlo nikde nic najít.
Musel jsem si udělat ze starého víčka přípravek a už to šlo...našel jsem asi 6 mist, kde to teklo. Natlačil jsem tam 1,2bar a čekal, kde se objeví kapka.Například kohout topení v určité poloze,tenke hadicky vyhřiváni klapky,ale i tlustá u termostatu,atd.
Takže si teď zase spokojeně vrkám. V prosinci jsem byl na stk a vše bez výhrad...příprava byla. Vyměnil jsem všech 8čepu na přední nápravě a manžety na poloose. Vyměnil jsem lambda sondu, protože ta stará byla nějaká zpomalena...to zlepšilo starty i spotřebu.
Všechno to byl materiál ktery jsem měl už rok nachystané na výměnu, ale donutilo mě k tomu návštěva stk.
Samostatná kapitola byla spojka, kterou jsem chtěl vyměnit. Jak víte převodovky na c4g crx a i shuttlu z roku 88 mají na mrkvě jiný počet zubů.tzn 21. Lamela tohoto typu byla už v létě nesehnatelná. Měl jsem dokonce objednanou sportovní 200mm, ale ani ta by nebyla do měsíce. Chtěl jsem stejně co největší průměr. Nezbylo mě nic jiného než objednat z autodoc lamelu na accord/prelude průměru 212mm(měly poslední 3ks).Setrvačnik s tímto průměrem (210 měla i ED3) a zanovni pritlačak jsem měl doma taky. Co jsem nevymenil bylo vysuvne ložisko, protože jsem objednal na CRX a neuvědomil si, že shuttle má všechno jiné. Např. Vnitrni kloub na pravé poloose,prodlužovaci hřídel pro poloose,vanu motoru,atd.
Naštěstí bylo v dobrém stavu a funhuje.
Tolik můj boj se starým jebkama v roce 2023.


20230623_181731.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230623_181731.jpg, 381.41 kB

20230623_182034.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230623_182034.jpg, 395.67 kB

20230623_182242.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230623_182242.jpg, 354.44 kB

20230711_212935.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230711_212935.jpg, 323.28 kB

20230712_180936.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230712_180936.jpg, 297.45 kB

20230719_145927.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230719_145927.jpg, 314.52 kB

20230802_162033.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230802_162033.jpg, 269.56 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.1.2024 , 13:52   Citovat  

Ještě co se týče ED3, tak jsem byl nuceny přejít z HaR pružin na sériové. Na předu mám teď on kyb pružiny a je to mnohem lepší než snížené HaR.Je to vyšší a kupodivu tvrdší.
Jen tak pro zasmání. Když něco sundate a odnesete na půdu,tak si to popište. Na podruhé už jsem si donesl ty pravé pružiny. Tohle bylo vysoké jako dodge ram Velmi šťastný


20230724_160552.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20230724_160552.jpg, 264.46 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1466 1989 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
mad_zed: Honda Civic sedan ED3 USDM
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1732s ][ Dotazy: 93 (0.0405s) ][ GZIP on - Debug on ]