Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 7g/8g ECU reflash + GRAF/VIDEO
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 
Zaslat odpověď



  Strana 15 z 15
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 24.5.2022 , 21:17   Citovat  

[quote="2bep"]Zdravím co reflash J37A3 a uměli byste podobný výčet úprav jako tento reflash -> :arrow: odkaz ?
Konkrétně mě zajímá vedle reflashe i naladění na 100oktan.[/quote]

Ahoj,

Nemal by byt problem, ale posli mi do spravy pre istotu kod ECU.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 935  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 24.5.2022 , 21:20   Citovat  

Ok, na zacatku cervna servisuju, tak snad nezapomenu mrknout
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3485 2019 Civic VT  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 31.5.2022 , 20:58   Citovat  

Ďalši spokojný Marekov zákazník je to dobrý Ďakujem přátele

Honda Civic 1.8 2015. Marek mi flesher poslal domov, stiahol som do ntb program a v dohodnutom čase prebehol samotný reflash. Za pár minút bolo hotovo.
Nebudem opakovať čo písali všetci predo mnou...v krátkosti - motor výrazne ožil, rýchlejšia reakcia na plyn a ide ochotne do otáčok VTEC Kopce zvláda tiež ľahšie Velmi šťastný

Testovacia jazda - namiesto 15 km som spravil 50 HaHaaa a jazdu som si užil Mrk šuk

Takto by tie motory mali byť vyladené už z výroby... je to dobrá investícia. Určite odporúčam je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1506  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 8.6.2022 , 19:31   Citovat  

Dakujem varuj za pozitivnu recenziu :)

Priznavam ze sem uz nechodim tak casto. Stale je mozne kontaktovat ma aj tu. Ale uz mi bolo par krat naznacene kde este a hlavne rychlejsie sa da somnou spojit tak uvadzam nasledovne moznosti:
Facebook stranka - Reflash SK/CZ
Facebook stranka - 3H Garage
Whatsup: +421919149663
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 935  
LukasEK4VTIAndryseK je teď offline  LukasEK4VTIAndryseK
PříspěvekZaslal: 29.9.2022 , 23:48   Citovat  

koupím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 1989 Civic  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
1 háčko
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 27.1.2023 , 11:09   Citovat  

V půl desáte večer se kradu s laptopem v podpaží ke svému Accordu na potemnělém parkovišti před zavřeným supermarketem. Pípne zpráva s instrukcemi. Laptop na sedačku řidiče, usb klíč, propojit s OBD2, nastartovat motor. Dont touch anything till end! Obrazovka zčerná, vidím jen pohybující se kurzor myši. Motor zhasne, ručička otáčkoměru zůstane viset. Dalších 10 minut čekání je celá věčnost. Pak s úlevou zaslechnu cvakání relátek a otáčkoměr klesne na nulu. Odpojit laptop a hotovo. Dle instrukce zkušebně nastartuji, vše běží. Je hluboká noc, zkušební jízdu odsouvám na další den.

Accord Wagon 2007 se základní benzínovou K20Z2 (2.motor v autě, který má aktuálně najeto 140 kkm) není žádný závoďák. Má svoje kila, obzvlašť s LPG. Co na něm jako řidič oceňuji, je pohodlný podvozek, příjemná práce s volantem, lineární průběh výkonu, přesné řazení. Asfalt při rozjezdech netrhá a já to po něm nechci.

Výsledek REFLASH (Serge Bo):
Asfalt stále netrhá Velmi šťastný Ale! Linearita výkonu v průběhu spektra otáček je tak nějak lineárnější, přesnost řazení tak nějak přesnější a rychlejší (skoro jsem měl pocit, jakoby byla nová spojka), motor se při přeřazování hezky drží a otáčky nepadají, a reakce na povel plynovým pedálem je okamžitější a přívětivější. Při popojíždění po městě s neustálým řazením je výše uvedené zlepšení velmi příjemné!
je to dobrý
Když jsem PŘED reflashem řadil z 3 na 4 třeba ve 4000 otáčkách, tak ta 4 hned pěkně jela. PO reflashi mám pocit, že to samé se děje již při 2500 otáčkách.
je to dobrý
Výše uvedené funguje úplně stejně jak čistě na benzin, tak i na LPG s permanentním přívstřikem cca 7%.
Spotřebu nemám napřesno změřenou před, takže ji nebudu měřit ani po. Deci sem nebo tam je mi s LPG jedno. Nicméně značnou část km najedu na dálnici v poklidném režimu "120 tempomat", kde by se nějaká decka díky reflashi ušetřit mohla, takže za 100 kkm je investice z5 v palivu. Možná Velmi šťastný

P.S.: Výborná komunikace jak s Markem, tak se Sergem přátele
V pondělí Marek posílal flasher z SK, ve středu večer proběhlo výše uvedené dobrodružství na parkovišti a ve čtvrtek jsem odesílal flasher z5 na SK.

Až toho najedu více, dám případně update.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 208 2007 Accord Tourer  
Dino416 je teď offline  Dino416
PříspěvekZaslal: 12.6.2023 , 13:31   Citovat  

Dobrý den, po zhruba 2 letech kladných zkušeností nabízím k prodeji reflashnutou řídící jednotku z Accordu 2003. Vše funguje v naprostém pořádku a výhody zde už všichni dostatečně popsali, asi bez větších debat nejlepší upgrade z pohledu cena/výkon pro jinak neupravené vozy. Prodávám z důvodu dalších úprav a potřeby přechodu na laditelnou jednotku, v mém případě Ktuner. Jednotku s reflashem nabízím za 6000. Po trase Jihlava - Zlín lze minimálně jednou měsíčně domluvit osobní předání.

Případný kontakt - d.i.n.o.11@seznam.cz

Ať se daří.

EDIT: Prodáno.


jednotka.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
jednotka.jpg, 84.65 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
Prey je teď offline  Prey
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 31.1.2024 , 12:09   Citovat  

Včera mi přišla reflashnutá ECU do accorda 2005 7g types s K24A3 a 6MT od Marek BB 3H Garage. Auto znatelně ožilo v celém spektru otáček, ale největší rozdíl je od 4000 výše. To auto má teď úplně jiný charakter, předtím to byl fajn tichý cesťák který sváděl ke klidnější jízdě, nemělo smysl jej vytáčet a byla to nuda. Teď je to auto, které dokáže stále být fajn tichý cesťák, ale byl by hřích nevyužívat otáčky mezi 4-7500rpm VTEC . Ve vyšších otáčkách se změnil k lepšímu i zvuk motoru který má hlubší a decentně hlasitější zvuk. Na dvojku a trojku je výrazně lepší akcelerace.
Sepnutí vtecu posunutého na 4800rpm není skokově znát tak, jako u staré H22, ale motor má lineární nárůst zátahu bez propadů až do omezovače, který je posunutý na 7800 rpm.
Děkuji za vstřícné jednání a trpělivosti při zodpovězení všech dotazů je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 1997 Prelude VTi  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 7g/8g ECU reflash + GRAF/VIDEO
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1156s ][ Dotazy: 65 (0.0474s) ][ GZIP on - Debug on ]