Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Zaslat odpověď



  Strana 9 z 9
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.1.2023 , 23:14   Citovat  

Jak to má e:hev s dobíjením běžné 12V baterky? Nemá taky náhodou tu super vymoženost "inteligentní dobíjení"?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3482 2019 Civic VT  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.1.2023 , 11:16   Citovat  

Konrad napsal:
.... zcela vybitý 12V baterie po 14 dnech stání v garáži.


To snad není pravda. Tak to koukám!

To znamená, že je tam nějaký silný žrout energie.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 345  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 14.1.2023 , 16:55   Citovat  

12V baterie je dobíjena "skrze" trakční. Po uspání auta dojde k odpojení trakční baterie a 12V už je na to sama no a tím žroutem je údájně elektrický ovládání pátých dveří. Proto Honda s velmi velkym zpožděním (než na to přišli) vydala aktualizaci centrálního software pro ovládání auta, proto i to přeprogramování obou klíčků. Víc info zatím nemám, tak nezbejvá věřit, že se tím problém vyřeší. Honda má mít problém s dodávkama čipů mj. údajně právě pro ovládání pátých dveří, tj. možná tu výrobu lepěj, jak to jde. Podle toho anglickýho fóra, tak některý zákazníky dokonce informovali, že jim objednaný auta dodaj bez ele. ovládání pátých dveří...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.1.2023 , 18:01   Citovat  

Konrad: tak to nepotěší... Jen k tomu otevírání 5. dveří - Mazda CX-60 dělá to stejné, dodává teď auta bez toho, ač výbavový stupeň to má mít. Kdo spěchá, má holt smůlu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.1.2023 , 13:06   Citovat  

Tak je hezké, pokud o tom automobilka novomajitele aspoň informuje.

Ford snad u poslední Kugy dodá auto, část výbavy nefunguje, jelikož je tam starší verzi nějaké jednotky a čekaj zda si majitel všimne pořádnej výtlem
Jo, v dnešní době chceš kupovat nové auto Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3482 2019 Civic VT  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 16.1.2023 , 20:34   Citovat  

Auto doma, tak uvidíme.
Nicméně ze servisu mám info, že existuje seznam VIN, že když to auto přijede na pravidelnej servis, tak mu maj mj. přehrát sw...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2023 , 23:33   Citovat  

renda4 napsal:
Chodím kolem dost často a moc se mě líbí a asi nedávno ho majitel přezul na 20-ti palcové kola 225/40/20


Kola pěkná, ale dle mého názoru HR-Včku nesluší. zmatenej
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 750  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2023 , 23:47   Citovat  

Konrad napsal:
Jedno technický video k e:hev v HR-V. Tím netvrdím, že jsem všechno pochopil... Velmi šťastný


Co jsi nepochopil? kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 750  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 7.3.2023 , 17:42   Citovat  

Už si to video nepamatuju... Mrk

Nicméně aktuálně mi vrtá hlavou grafika toku energií, kdy současně svítí "ozubený kolečko" jako přímý spojení spalováku na kola a současně teče proud z baterie. Konkrétně jak to jde dohromady, když spalovák má jeden stálej převod a trakční elektromotor taky, ale jinej. Tj. rychlost se v obou případech mění pouze otáčkama, tak by mě zajímalo, jak se ty dva sejdou... Na "stejný" hřídeli se spalovákem je generátor, tak jestli ten umí fungovat i trakčně???
Opačně, tj. "ozubený kolečko" + dobíjení baterie bych ještě pochopil... Velmi šťastný

Jo a štve mě "asistent pro jízdu v kolonách", kterej se po zastavení neumí sám rozjet. To je snad jen u Hondy a je celkem drzost to takhle nazývat... Pokud tam teda není nějaká finta, kterou neznám...

Jinak dneska jsem byl s CRVéčkem v servisu, tak jsem si projel Civika a jede to hezky. Motor slušně utlumenej a hlavně je cejtit ta rezerva výkonu, kdy jde motor do otáček jenom při plnym plynu. Nicméně celkově je to auto hodně hlučný od podběhů a překvapivě i aerodynamicky. asi nevhodnej sklon čelního okna a ukrutně do toho svištělo zrcátko u spolujezdce, furt jsem si myslel, že je pootevřený okno. Takže HRV si nechávám Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
Duke650 je teď offline  Duke650
PříspěvekZaslal: 5.4.2023 , 18:58   Citovat  

Zdravím. Nedávno jsem pro manželku pořídil Jazz e:Hev Executive 2022, nahrazuje u nás Jazz 2012 IMA
a jsem docela překvapený z akustického projevu benzínového motoru.
U toho IMA byl benzín i zastudena sotva slyšet, vibrace takřka nulové, a i když CVT převodovka nechala motor vytočit na 4000, tak jsem neměl pocit, že se motor trápí.
U e:hev je z toho zastudena poněkud agrotechnický dojem a ani po zahřátí není tak tichý jako stará jednatrojka v IMA.
Chápu, že je to téměř stacionární motor primárně pro pohon generátoru, ale i tak - kultivovanost je cca poloviční proti staroušovi z roku 2012
Auto má najeto 6800 km.
Je to standardní vlastnost této generace nebo mám smůlu na blbý kus?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 2022 Jazz  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 6.4.2023 , 10:55   Citovat  

Obávám se, že je to vlastnost a viníka bych nejspíš hledal ve vysokém kompresním poměru 13,5 vs. 10,8:1 u starší IMA...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.4.2023 , 11:00   Citovat  

Duke650: dovolím si ještě spekulaci - čím novější Honda, tím (s výjimkou nového civiku) větší kravál. Důvodem je snaha šetřit na kdečem, co ušetří váhu. Třeba C10G je výrazně horší než C9G. 11G je zase lepší, nejspíš díky hybridu a tím pádem nižší normované spotřebě nebylo potřeba tohle tak hrotit, desítka je každopádně peklo (mám to dodatečně vytlumené a nejsem sám). Takže je klidně možné, že ač Jazz nikdy nebyl zrovna luxusní kočár, bude i tady hrát roli šetření. Pokud ti to vadí, šel bych do ahifi (můžu doporučit, dělali nám civika) nebo bych nakoupil materiál a pustil se do toho sám (máš-li Brno daleko nebo jsi kutilský typ). Je smutné, že kára za takové peníze je "dodo" (dodělej doma), ale taková je holt doba.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 6.4.2023 , 12:36   Citovat  

Ono u C11g (a CRV) taky uvnitř hodně pomáhá ANC. Co jde ven z pod kapoty jsem nezkoumal...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
Duke650 je teď offline  Duke650
PříspěvekZaslal: 8.4.2023 , 23:44   Citovat  

V Ahifi jsem byl předevčírem, chtěl jsem odhlučnit torpédo + kapotu + přední podběhy.
Nakonec udělali jen kapotu a podběhy, protože torpédo je prý tak malý kousek plastu, že by se na to rozumně nedalo nic nalepit.
Cestou domů - cca hodina po okreskách schválně bez rádia - jsem si zvykal a asi se s tím smířím. On ten interiér je docela tichý a o to víc pak vyniká ten čtyřválec.
Normálně jezdím Superb hybrid, který má přední dveře vytlumené od Ahifi a z fabriky má akustická skla, takže je v něm celkem ticho, a ten Jazz jsem automaticky porovnával s touto laťkou.
Fakt stačí pustit rádio nebo Tidal na nízkou hlasitost a není si na co stěžovat. Ještě přezuju zimní šitové Nexeny na celoročni Hankook a budu vymalováno.
P.S. Jsem v šoku z audia v Jazzu. Hraje to lépe než příplatkový Canton v superbu, nekecám.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 2022 Jazz  
Duke650 je teď offline  Duke650
PříspěvekZaslal: 10.4.2023 , 12:27   Citovat  

Omlouvám se, až teď jsem si uvědomil, že jsem dotaz na Jazz napsal do vlákna o HRV Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 2022 Jazz  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 10.4.2023 , 19:22   Citovat  

Add celoroční HANKOOK, dal jsem je na HRV a v rychlosti 70-80 km/h trochu hučej.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
Duke650 je teď offline  Duke650
PříspěvekZaslal: 10.4.2023 , 20:57   Citovat  

Hankook H750 Kinergy 4S 2 ??
Oficiálně mají 71 dB, premiant třídy Michelin Crossclimate 2 uvádí 69 dB, ale Michelin se nedělá ve variantě, kterou mám zapsanou v TP
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 2022 Jazz  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 12.4.2023 , 12:10   Citovat  

Ano, Hankook H750 Kinergy 4S 2. Ale pozor, nepíšu, že jsou celkově hlučný (i když hlučnější než tichý Primacy4 z prvovýroby jsou), ale že při uvedenym rozpětí rychlosti se k tomu přidá další frekvence, kterou nutně nepotřebuju slyšet... A možná je to jenom vlastnost konkrétního rozměru. Nicméně za tu cenu se to dá asi akceptovat Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 26.6.2023 , 17:28   Citovat  

Už jsem to sem chtěl napsat dříve, ale nějak jsem zapomněl a až opětovné nasazení mě k tomu dohnalo. Originální střešní nosič na HR-V nepatří mezi nejtišší. Popravdě dělá kravál jak ty nejlevnější hranatý příčníky co pamutuju z dob minulých...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 26.6.2023 , 17:35   Citovat  

Jo a než tady někdo šikovnější než já založí vlákno na ZR-V, tak něco málo zde:
tudy odkaz
tudy odkaz
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 31.5.2024 , 9:43   Citovat  

Faceliftované HR-V od Mugenu. Moc se toho nezměnilo. Velmi šťastný

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 750  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 31.5.2024 , 10:30   Citovat  

Tak hlavně ten hybridní pohon založený na atmosférické 1.5 je pro HR-V prostě slabý. Pro Jazze je zcela dostatečný, ale pro HRV rozhodně ne. O dimenzování celého hybridního pohonu svědčí i to, že na HRV nelze instalovat plnohodnotné tažné. Tam měla být 2.0 a bylo by to jiné kafe.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2014 Civic i-VTEC  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 31.5.2024 , 14:14   Citovat  

anunaki napsal:
Tak hlavně ten hybridní pohon založený na atmosférické 1.5 je pro HR-V prostě slabý. Pro Jazze je zcela dostatečný, ale pro HRV rozhodně ne. O dimenzování celého hybridního pohonu svědčí i to, že na HRV nelze instalovat plnohodnotné tažné. Tam měla být 2.0 a bylo by to jiné kafe.


Hele, souhlasím tak z 50 %. Velmi šťastný Těch 50 % je manželka. Na ní je to opravdu málo, jak není úplně jistá při předjíždění, potřebovala by dvoulitr, u ZR a CVC byla spokojená. Těch 50 % co nesouhlasí, jsem já. Za mě je dynamika v pohodě, předjedu na okresce bez problémů cokoli, co jede do kila (a co jede nad kilo, nemám důvod předjíždět VTEC ), na to, že je to auto pro 2 (+2) na ježdění kolem komína, popřípadě na příměstský provoz to zvládá úplně v pohodě i dálničních 140. Jediné, co mi trochu vadí, je celkový projev systému. Že by to chtělo silnější pohon se ukazuje tím, jak často benziňák startuje. Tam, kde ZR-V zvládne i svižnou akceleraci jen na elektromotor, u HR-V se 1.5 co chvíli zapíná a v kombinaci s horším odhlučněním je celkové vyznění hybridu oproti dvoulitru nesrovnatelné.
Na druhou stranu to možná zní trochu "nenažraně", protože oproti toyotímu hybridu 1.8 je 1.5 i-MMD učiněný zázrak kultivovanosti. HaHaaa

Já bych jinak HR-V chtěl, je to nejhezčí auto, co dneska Honda vyrábí, ale kvůli motoru mi to doma neprojde. Bueee
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 750  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 1.6.2024 , 9:15   Citovat  

King: Přitom by to bylo tak jednoduchý. Honda měla nabídnout HRV s dvěmi hybridními motorizacemi - 1.5 a 2.0, jako to má třeba Toyota u Corolly. A každý by si vybral. Takhle si HRV nekoupím, protože právě ten projev hybridní 1.5 se mi u HRV nezamlouvá. A ZRV už je zase o dost větší a ani nemá magic seats. A kdyz Hondu tak s magic seats. Jasně, 97% času mám zadní sedala ve standardní poloze. Ale právě v tom zbytku jsou k nezaplacení. Takže je určitě chci zase.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2014 Civic i-VTEC  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.6.2024 , 16:23   Citovat  

King: na rovinkách v polabí ta 1.5 možná zní použitelně, tady u nás je to prostě otřesnej krám, stejně jako hybrid v CR-V 5G. Auto na ježdění kolem komína bez motoru za 800k je úplně mimo a pořád poslouchat ten utrápenej řev je jen pro masochisty.

A nevím, jak moc špatná je Toyota 1.8, naposled jsem s tím jel hodně dávno a nečekám, že by to dnes stejné. Jel jsem teď s kamarádovou RAV4 a sice to není tak dobré jako nové CR-V, ale je to nebe a dudy ve srovnání s tím starým (ve prospěch Toyoty). Takže bych se nedivil, kdyby i ta 1.8 už byla jiná liga než strašidelná 1.5. z HR-V.

anunaki: předpokládám, že je to zaprvé o ceně a zadruhé a klasické hondí debilitě "aby si ta auta nekonkurovala". HR-V s 2.0 by už stálo v podstatě stejně jako ZR-V.

Osobně ale u těch aut vidím jako hlavní nevýhodu absenci 4x4, protože mi nedává smysl kupovat SUV bez toho. Civic je v tomto případě lepší volba.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 5.6.2024 , 8:45   Citovat  

Ta 1.5 nemá v HRV co dělat, ta je dostatečná pro Jazz. Tam prostě měla být 2.0 a HRV mohlo být úplně někde jinde. Kompaktní corssover s poměrně silným motorem, navíc jako bonus magic seats. Tuhle kombinaci ZRV nesplňuje. Navíc by mohl mít i tažné. Teď možnost tažného není, a řekl bych, že to taky některé zájemce odradí. Dokonce v tech. specifikaci není oficiálně možnost ani držáku na kola, jako to měl předfacelift Jazzu.

Honda se zavázala k elektrifikaci a v EU vsadila všechno na jednu hybridní kartu. A těm, kteří hybrid nechtějí, nedala žádnou jinou možnost. Třeba Toyota stále dává možnost spalováku. Osobně si myslím, že přechod čistě jen a pouze na hybridní modely v EU nebyl pro Hondu šťastným rozhodnutím. Pár let tady mohly být paralelně hybridy a spalováky, tak jako to mají v Japonsku...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2014 Civic i-VTEC  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 5.6.2024 , 19:43   Citovat  

anunaki: prý se to neprodává úplně špatně a pro holky a důchodce do města to stačí, takže bych úplně neřekl, že tam nemá být vůbec, nějaký základ potřeba je. Problém je akorát v tom, že už tam není nic lepšího.

Navíc teda mě vadí i kufr, ten je ještě horší, než má C11G, štve mě, že Honda jde v autech zcela proti tomu, co uměla celá léta ze všech nejlíp a to je využití obestavěného prostoru. Dnes jede vlnu nepraktických imageovek, které ale imageovkami nejsou, protože jim chybí motor. Prostě divný přístup, který jsem zatím nepochopil, takže Honda teď dělá vše proto, abych si u ní nic nekoupil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 19.6.2024 , 14:15   Citovat  

Ad motor: Pohledem pod kapotu se domnívám, že se tam nic většího (větší spalovák + větší elektromotor + větší motorgenerátor) nevejde, viz foto. Civic/ZRV/CRV maj delší kapotu a maj to tam našlapaný, viz foto ZRV. Nicméně primát nejhezčí aktuální Hondy (zdravím Kinga) je vidět i v čistotě motorovýho prostoru a vynikne zejména po otevření kapoty u Toyoty. Já vim, k čemu to je, když to přece nejede... Mrk

Ad kufr: Už nemusím řešit nakládání kočárků, vaniček apod. nepostradatelných věcí pro mrňata, takže touha vozit vzduch už mě přešla. A když už, řeším to rakví (+ cca 400L). Navíc metodika měření kufru je u některých výrobců více než podivná. K tomu u HR-V je v oblasti zadní nápravy neuvěřitelně mrháno prostorem asi z důvodu možnosti pohonu 4x4, kdy je to nejspíš (nevím) v kombinaci s víceprvkem prostorově náročnější a Honda šetří a má jen jedny výlisky. By se tam vešla ještě jedna nádrž... Podobně nevyužitej prostor mělo i FRV...

Ad holky: Ano, já a holky jsme spokojený... Velmi šťastný


objemy_kufrů_ADAC.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
objemy_kufrů_ADAC.jpg, 170.39 kB

IMG_3418.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_3418.jpg, 433.04 kB

IMG_3413.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_3413.jpg, 585.25 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 20.6.2024 , 10:37   Citovat  

Konrad: Jako máš asi pravdu, že by tam silnější hybridní pohon těžko dostali. HRV je pořád ještě kompaktní auto a tohle mi nějak nedošlo. Kufr by mě stačil, pohledově mi přijde větší než papírový údaj. Trochu ale nechápu politiku Hondy ohledně Jazzu, kterého podle mě odstřelila. HRV v Eleganci jsem viděl od cca 640 tisíc a to se už překrývá s Jazzem ve vyšší výbavě nebo Crosstarem. Za stejný (nebo hodně podobný peníze) bych osobně vzal HRV a měl větší a bez debat hezčí kus auta. Samozřejmě Jazz má trumfy v podobně kompaktnosti a lepší spotřebě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2014 Civic i-VTEC  
asahi. je teď offline  asahi.
PříspěvekZaslal: 9.7.2024 , 11:17   Citovat  

Zdravim, vybiram nove auto a HR-V je jeden z kandidatu, nechci tady spamovat tohle vlakno, ale bych bych rad, kdyby se treba nekteri majitele po letech vyjadrili, zda jsou stale spokojeni nebo by dnes volili jinak atd., tak jsem zalozil samostatne tema vyberu vozu, predem diky Úsměv

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V 3G (e:HEV 2021)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1873s ][ Dotazy: 153 (0.0468s) ][ GZIP on - Debug on ]