Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
25
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 
Zaslat odpověď



  Strana 158 z 158
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 3.9.2022 , 21:56   Citovat  

s.c.a.r.a.b.e.u.s. napsal:
Jsem z Chomutova. Odkud ty? Pokud nejsi z Brna tak dojet asi nebude problem. Ještě je otázka jakou tam dostaneme nádrž. Je tam jen dojezdovka.


K Jirkovi dohodíš kamenem Velmi šťastný
Žatec
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3739 H+ body: 14 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.10.2022 , 19:02   Citovat  

Tak na předokolce 330 koní to je asi jak s posledním Civicem type-R. Když mi to Mondeo hrábne i na šestku na vlhké dálnici,
říkám si že to je konečně auto které jsem hledal. Do stovky mně předjede i Fabie, protože jsou jen čáry na asfaltu pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.12.2022 , 22:18   Citovat  

Už mám repas spojky, nevydržela to. Stačil přítlačák a lamela z Focusu RS. Zítra montáž downpipe, střeďáku a katu Magna flow ,průměr trubek 76mm. Chci koupit tu mapu Stage 4, ale teď se zimními pneu stejně nepoznám rozdíl, protože na kvalty I-IV bliká protiprokluz a vytočená V. a VI. je už pro zimáky moc...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.3.2023 , 11:30   Citovat  

Svíčky po 50tkm na LPG (70tkm celkem, CR-V 4g, R20A9)


Svíčky 70tkm.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Svíčky 70tkm.jpg, 336.32 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1468 H+ body: 4 2003 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 19.3.2023 , 15:33   Citovat  

Dopis napsal:
Svíčky po 50tkm na LPG (70tkm celkem, CR-V 4g, R20A9)


Krása, to jsou dvě desetinky rozdíl?? A pak že Honda nedělá pro LPG nejlepší motory OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
1 háčko
Členství: Web
0
PříspěvekZaslal: 20.3.2023 , 9:56   Citovat  

Dopis napsal:
Svíčky po 50tkm na LPG (70tkm celkem, CR-V 4g, R20A9)


Mam v K20Z2 Denso IK20TT asi 30kkm. Takze jeste aspon 10kkm daji? (To na obr. jsou podobne Densa, ne?)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.3.2023 , 19:35   Citovat  

Matěj Krupař napsal:
Mam v K20Z2 Denso IK20TT asi 30kkm. Takze jeste aspon 10kkm daji? (To na obr. jsou podobne Densa, ne?)


Jsou to NGK a měnil jsem je spíš preventivně, žádné problémy s chodem motoru jsem nepozoroval. Na K24 jsem jednou měnil až po 90tkm, ale tam už to šlo poznat, že motor nemá tak hladký chod.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1468 H+ body: 4 2003 Accord Tourer  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 26.3.2023 , 22:37   Citovat  

Zdar plyňáci.
Koupil jsem CR-V a prodejce se chlubil že iniciativně vyměnil LPG nádrž, která měla ještě prý asi rok. Hezké, milé, ovšem 47l - 20% bezpečnostní rezerva je nějakých 35l reálný objem a na to moc neujedu..
Pojedu za svým plynařem, který tam při prvním omrknutí uviděl věci na předělání jako vstřiky skoro vodorovně, hadice se dřou o reduktor, který má prý už dost, atd. Chci tam dát tlakový přímaz a uvažuji o výměně nádrže LPG.

Proto se chci zeptat jakou největší nádrž lze do auta dostat?
Jakou máte kdo nádrž vy?

Trochu jsem se už rozhlížel a teoreticky by do prostoru pro rezervu měla pasovat nádrž kolem 70l, ale větší bych se nebránil.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Žádné
1
PříspěvekZaslal: 31.3.2023 , 15:46   Citovat  

CRVček napsal:
Zdar plyňáci.
Koupil jsem CR-V a prodejce se chlubil že iniciativně vyměnil LPG nádrž, která měla ještě prý asi rok. Hezké, milé, ovšem 47l - 20% bezpečnostní rezerva je nějakých 35l reálný objem a na to moc neujedu..
Pojedu za svým plynařem, který tam při prvním omrknutí uviděl věci na předělání jako vstřiky skoro vodorovně, hadice se dřou o reduktor, který má prý už dost, atd. Chci tam dát tlakový přímaz a uvažuji o výměně nádrže LPG.

Proto se chci zeptat jakou největší nádrž lze do auta dostat?
Jakou máte kdo nádrž vy?

Trochu jsem se už rozhlížel a teoreticky by do prostoru pro rezervu měla pasovat nádrž kolem 70l, ale větší bych se nebránil.


Dal jsem tam ø720x230 73L a vleze něco kolem 62-63 L. Podlážka v kufru šla o 2,5 cm nahoru, což se dá přežít. Holt kapsa na rezervu je plytká (nevím, jak u 2WD, ale u 4WD to tak je). Bral jsem tuto.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1468 H+ body: 4 2003 Accord Tourer  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 1.4.2023 , 22:29   Citovat  

Dopis napsal:
Dal jsem tam ø720x230 73L a vleze něco kolem 62-63 L. Podlážka v kufru šla o 2,5 cm nahoru, což se dá přežít. Holt kapsa na rezervu je plytká (nevím, jak u 2WD, ale u 4WD to tak je). Bral jsem tuto.

Děkuji moc za odpověď. Mám čtyřkolku (r.v.2014), tedy asi tu mělčí variantu jak píšete.
Je to pro mě super zpráva. V tomto rozměru, najde-li se nějaký typ s multiventilem na boku a plným středem (vejde-li se) by objem mohl ještě hezky poskočit výše. I kdyby ne, i toto je již použitelné.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 21.4.2023 , 8:52   Citovat  

Ahoj bratři v plynu,
jak si tak jezdím, přijde mi že mezi cca. 3-4000 ot./min. v zátěži někdy tak jako poškubkává, jako by na kratičko vynechával motor.

V Hondě OL mi řekli že všechny Hondy na LPG škubou... že je to vlastnost a kdesi cosi. Nechce se mi tomu věřit, u jiných značek či motorů co prý " všechny škubou a nedá se s tím nic dělat" obvykle příčina a řešení existuje.

Byl jsem s autem u plynaře, ten stávající instalaci dost překuchal. Vyměnil reduktor(původní vypadal jak nějaký repas a prý poddimenzovaný prý jak na Fábii, ne na dvoulitr), opravil zapojení a trochu koukl do nastavení (bude ještě pokračovat, starý FW, bohatost +20 od volnoběhu až do max., atd.).
Jo, a prý jsem měl málo chladící kapaliny a mám to hlídat. Se stydím

A nevím jestli to má souvyslost, ale včera (cca. 500km+ po plynařovi) se mi rozsvítilo "grilované kuře"(motor) a I v kroužku. Nepovedlo se mi zjistit co se autíkovi nelíbí. Mačkám to I na pravo pod volantem a nic. Dá se nějak proklikat k tomu co se děje? Poradíte mi prosím?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 21.4.2023 , 9:09   Citovat  

Pravděpodobně to bude chyba bohatá/chudá směs.Ventilové vůle jsou OK? Všechny Hondy na LPG samozřejmě neškubají, V Hondě OL jsou evidentně znalci zmatenej Ale nemůžeme se prodejcům elektrospotřebičů divit Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4080 H+ body: 75  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
1 háčko
Členství: Web
0
PříspěvekZaslal: 21.4.2023 , 10:56   Citovat  

CRVček napsal:
Ahoj bratři v plynu,
jak si tak jezdím, přijde mi že mezi cca. 3-4000 ot./min. v zátěži někdy tak jako poškubkává, jako by na kratičko vynechával motor. V Hondě OL mi řekli že všechny Hondy na LPG škubou... že je to vlastnost a kdesi cosi. Nechce se mi tomu věřit, u jiných značek či motorů co prý " všechny škubou a nedá se s tím nic dělat" obvykle příčina a řešení existuje.


Škubat určitě nemusí a ani by nemělo.

CRVček napsal:
Byl jsem s autem u plynaře, ten stávající instalaci dost překuchal. Vyměnil reduktor(původní vypadal jak nějaký repas a prý poddimenzovaný prý jak na Fábii, ne na dvoulitr), opravil zapojení a trochu koukl do nastavení (bude ještě pokračovat, starý FW, bohatost +20 od volnoběhu až do max., atd.).
Jo, a prý jsem měl málo chladící kapaliny a mám to hlídat. Se stydím


To udělal plynař dobře. Pořádný reduktor, pořádné vstřiky (taky mají svoji životnost, tak případně repas/nové).

CRVček napsal:
A nevím jestli to má souvyslost, ale včera (cca. 500km+ po plynařovi) se mi rozsvítilo "grilované kuře"(motor) a I v kroužku. Nepovedlo se mi zjistit co se autíkovi nelíbí. Mačkám to I na pravo pod volantem a nic. Dá se nějak proklikat k tomu co se děje? Poradíte mi prosím?


Kup si ELM 327 OBDII bluetooth diagnostiku. Stojí pár korun a vyčteš si chybu, kterou můžeš i smazat. A necháš to pak opravit/seřídit u plynaře. S velkou pravděpodobností to bude bohatá směs (nebo chudá), jak píše Hopit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 24.4.2023 , 5:43   Citovat  

hopit napsal:
Pravděpodobně to bude chyba bohatá/chudá směs.Ventilové vůle jsou OK? Všechny Hondy na LPG samozřejmě neškubají, V Hondě OL jsou evidentně znalci zmatenej Ale nemůžeme se prodejcům elektrospotřebičů divit Velmi šťastný

To mne trošku napadlo, když se plynař zmiňoval o té bohatosti, nejspíš ji stáhl. Třeba byla takto nastavena právě proto že to ten původní neumí, nebo se mu s tím nechtělo dělat = rychlý prachy...
Ventilové vůle jsem chtěl aby mi v OL zkontrolovali, takto jsem se i objednal a po příjezdu mi řekli že na to musí být studený motor a tak to udělat nemohou.. tím mě dojali, poněvadž jsem to tam klidně mohl přivézt ráno a na odpo co jsem byl objednaný by to bylo už studené... Takže jsem se objednal znovu.. na to co našli, prachovky na předních tlumičích, ramínko na nastavování světlometů, výměna kapalin a na mé přání i oleje v převodovce.

Nevím, nevím z toho Olmiku nemám úplně dobrý pocit. Je nějaký slušný Hondař na střední Moravě? Přerov a okolí.

Matěj Krupař napsal:

Tu diagnostiku jsem si objednal. Chyba se sama přestala ukazovat. Snad je v paměti a ta diagnostika ji ukáže. Ještě jsem tak auto neprolézal, takže nevím kde má OBD zásuvku...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 24.4.2023 , 8:16   Citovat  

CRVček napsal:
Tu diagnostiku jsem si objednal. Chyba se sama přestala ukazovat. Snad je v paměti a ta diagnostika ji ukáže. Ještě jsem tak auto neprolézal, takže nevím kde má OBD zásuvku...

CRV mi samozřejmě vůbec neškube, vlastně ani nepoznám jestli jedu na plyn nebo benzín OK Uvidíš co ti ukáže diagnostika, může to být už i "utahaná" lambda sonda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2390 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 24.4.2023 , 19:42   Citovat  

rotker napsal:
CRV mi samozřejmě vůbec neškube, vlastně ani nepoznám jestli jedu na plyn nebo benzín OK Uvidíš co ti ukáže diagnostika, může to být už i "utahaná" lambda sonda

No já si taky myslím že je to hloupost.
Pokud auto škube (dost silné slovo), ve skutečnosti jen jakoby jemně přerušovaně šlo za plynem. Je to jen někdy. Většinou to pozoruji při zrychlování do kopce. Nejde o nějaké lomcování..
Co si myslím já tak mohou být tito "podezřelí":
- svíčky - třeba již nezapalují úplně spolehlivě. Ovšem to by asi cukalo stále...
- cívky - prý se LPG hůře zapaluje, což má prý přetěžovat cívky a ty prý po čase zeslábnou a nedávají tolik kolik je třeba. Pomoci prý má zmenšení odtrhu z 1 na 0,8mm... Pokud tomu tak je, pak než bych měnil cívky, tak bych rád vybral takové, co umí dát o něco víc. Jenže jak jsem se zatím díval, tak je v e-shopech údajů o jejich elektrických parametrech poskromnu, takže o nějakém srovnání mezi sebou a výběru těch nejvýkonnějších asi nemůže být řeč.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.4.2023 , 8:21   Citovat  

CRVček napsal:
No já si taky myslím že je to hloupost.
Pokud auto škube (dost silné slovo), ve skutečnosti jen jakoby jemně přerušovaně šlo za plynem. Je to jen někdy. Většinou to pozoruji při zrychlování do kopce. Nejde o nějaké lomcování..
Co si myslím já tak mohou být tito "podezřelí":
- svíčky - třeba již nezapalují úplně spolehlivě. Ovšem to by asi cukalo stále...
- cívky - prý se LPG hůře zapaluje, což má prý přetěžovat cívky a ty prý po čase zeslábnou a nedávají tolik kolik je třeba. Pomoci prý má zmenšení odtrhu z 1 na 0,8mm... Pokud tomu tak je, pak než bych měnil cívky, tak bych rád vybral takové, co umí dát o něco víc. Jenže jak jsem se zatím díval, tak je v e-shopech údajů o jejich elektrických parametrech poskromnu, takže o nějakém srovnání mezi sebou a výběru těch nejvýkonnějších asi nemůže být řeč.

O tomhle jsem nikdy neslyšel, svíčky jezdím nesklepané, na plyn už mám 80tkm a bez problémů...hledal bych problém jinde
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2390 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 25.4.2023 , 18:46  Naposledy upravil CRVček dne 25.4.2023 , 21:17, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Matěj Krupař napsal:
Kup si ELM 327 OBDII bluetooth diagnostiku. Stojí pár korun a vyčteš si chybu, kterou můžeš i smazat. A necháš to pak opravit/seřídit u plynaře. S velkou pravděpodobností to bude bohatá směs (nebo chudá), jak píše Hopit.

Ta diagnostika mi dorazila a na odkazovaných stránkách je těch softwarů docela požehnaně. 20 jen pro Android.
Kterou appku používáte?

Jo a vyčetla mi chybu P0171- Frieze frame: 30 - System Too Lean Bank 1
Popis: tudy odkaz
Řešení je asi zde: tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 25.4.2023 , 18:59   Citovat  

rotker napsal:
O tomhle jsem nikdy neslyšel, svíčky jezdím nesklepané, na plyn už mám 80tkm a bez problémů...hledal bych problém jinde

Já to mám jen vyčteno, co je na tom pravdy nevím.
V Hondě OL (Trendcar) mi řekli že prý také nevědí, jen mají nějakou napůl pozitivní referenci, že nějaký jejich zákazník prý vyměnil dvě cívky, asi i se svíčkami a prý se mu to dost zlepšilo, ale ne úplně na 100%. Proto mi naskočilo to co jsem psal výše.
Kdybych měl jistotu že to je tím, tak je vyměním a je klid. Ale vyměnit cívky i se svíčkami a nic.. to by zabolelo.
Origo Honda prý stojí 1200 za 1ks a cívky nebudou levnější.
Jaké svíčky a cívky používáte?
Origo Honda, NGK, DENSO, ... a verze LPG, nebo ty jen benzínové?

U Focusu 1 jsem dal tuším NGK-LPG a u FF2 jsem používal origo a v pohodě v obou případech. U FF2 mi teda náhle odešla jedna cívka a tak jsem raději/preventivně vyměnil s cívkou i svíčky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.4.2023 , 20:15   Citovat  

CRVček napsal:
Já to mám jen vyčteno, co je na tom pravdy nevím.
V Hondě OL (Trendcar) mi řekli že prý také nevědí, jen mají nějakou napůl pozitivní referenci, že nějaký jejich zákazník prý vyměnil dvě cívky, asi i se svíčkami a prý se mu to dost zlepšilo, ale ne úplně na 100%. Proto mi naskočilo to co jsem psal výše.
Kdybych měl jistotu že to je tím, tak je vyměním a je klid. Ale vyměnit cívky i se svíčkami a nic.. to by zabolelo.
Origo Honda prý stojí 1200 za 1ks a cívky nebudou levnější.
Jaké svíčky a cívky používáte?
Origo Honda, NGK, DENSO, ... a verze LPG, nebo ty jen benzínové?

U Focusu 1 jsem dal tuším NGK-LPG a u FF2 jsem používal origo a v pohodě v obou případech. U FF2 mi teda náhle odešla jedna cívka a tak jsem raději/preventivně vyměnil s cívkou i svíčky.

používám NGK, což je originál Velmi šťastný iridia, bez přídomku LPG
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2390 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
Matěj Krupař je teď offline  Matěj Krupař
1 háčko
Členství: Web
0
PříspěvekZaslal: 26.4.2023 , 11:25   Citovat  

CRVček napsal:
Ta diagnostika mi dorazila a na odkazovaných stránkách je těch softwarů docela požehnaně. 20 jen pro Android.
Kterou appku používáte?


Car Scanner (free verzi, pro android)

CRVček napsal:
Jo a vyčetla mi chybu P0171- Frieze frame: 30 - System Too Lean Bank 1
Popis: tudy odkaz
Řešení je asi zde: tudy odkaz


Vygoogli si řešení speciálně pro Hondu a pro tvůj motor asi.

Svíčky: pro K20Z2 používám Denso IK20TT a funguje to dobře. Najdi si případně ekvivalent pro svůj motor je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 26.4.2023 , 21:55   Citovat  

CRVček napsal:
No já si taky myslím že je to hloupost.
Pokud auto škube (dost silné slovo), ve skutečnosti jen jakoby jemně přerušovaně šlo za plynem. Je to jen někdy. Většinou to pozoruji při zrychlování do kopce. Nejde o nějaké lomcování..
Co si myslím já tak mohou být tito "podezřelí":
- svíčky - třeba již nezapalují úplně spolehlivě. Ovšem to by asi cukalo stále...
- cívky - prý se LPG hůře zapaluje, což má prý přetěžovat cívky a ty prý po čase zeslábnou a nedávají tolik kolik je třeba. Pomoci prý má zmenšení odtrhu z 1 na 0,8mm... Pokud tomu tak je, pak než bych měnil cívky, tak bych rád vybral takové, co umí dát o něco víc. Jenže jak jsem se zatím díval, tak je v e-shopech údajů o jejich elektrických parametrech poskromnu, takže o nějakém srovnání mezi sebou a výběru těch nejvýkonnějších asi nemůže být řeč.


Na Acco K24 mám najeto přes 300tkm na LPG a měnil jsem dvě cívky. Bylo to v 409 a 425 tkm a souvislost s LPG nějak nevidím, spíš už to bylo stářím. Ale kdyby už, tak snad jedině jako následek rychlejší degradace svíček a jejich parametrů kvůli vyšší teplotě hoření LPG.
Svíčky jsem měnil čtyřikrát - při 145 (po koupi), 233, 348 a 412 tkm a jen při druhé druhé výměně o sobě dávaly vědět, ostatní výměny byly tak nějak preventivně.
Jestli se LPG hůř zapaluje, no budiž, ale souvislost s "přetěžováním" cívek? to mi hlava nebere Jedině opět skrze stav svíček.

Na CRV 4g R20 mám cca 53 tkm na LPG a svíčky jsem měnil v 70 tkm a znovu preventivně.

K té bohatosti + 20, co je tím myšleno? Rozdíl v délce vstřiku B vs. LPG? Pokud ano, tak může být problém třeba ve velikosti trysky vstřiků, v malém reduktoru, kapacitě vstřiků, malý tlak na reduktoru atd. Správně dimenzovat komponenty a potom optimálně nastavit je alfa a omega. Ano, chce to čas a snahu, ale jde to.

Co mi tu chybí, pokud jsem to nepřehlédl, je popis, jak se tvé auto chová na benzín.

Jinak já si LPG ladím sám a obě auta jízda jen na LPG v celém spektru otáček a zátěži. Žádné škubání a podobné věci. To samé přechozí C6g 1,5 eko.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1468 H+ body: 4 2003 Accord Tourer  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 27.4.2023 , 16:18   Citovat  

Dopis napsal:

Jestli se LPG hůř zapaluje, no budiž, ale souvislost s "přetěžováním" cívek? to mi hlava nebere Jedině opět skrze stav svíček.

Jasně. Dle toho co mám zasuto v paměti je údajně směs vzduchu a LPG větší izolant=hůře se zapaluje. Toď k té teorii co jsem napsal je asi vše co si pamatuji.
Realita je aspoň u mne taková že jsem jezdil většinou na origo svíčky bez úprav odtrhu a v pohodě.

Dopis napsal:
K té bohatosti + 20, co je tím myšleno? Rozdíl v délce vstřiku B vs. LPG? Pokud ano, tak může být problém třeba ve velikosti trysky vstřiků, v malém reduktoru, kapacitě vstřiků, malý tlak na reduktoru atd. Správně dimenzovat komponenty a potom optimálně nastavit je alfa a omega. Ano, chce to čas a snahu, ale jde to.

Ano vůči BA. Reduktor mi můj plynař měnil za nový a výkonnější, prý ten starý byl tak na Fábii. Vstřiky myslím nechal jak byly.
Dopis napsal:

Co mi tu chybí, pokud jsem to nepřehlédl, je popis, jak se tvé auto chová na benzín.

Pardon. Ano zpočátku jsem přepínal LPG/BA a chovalo se to shodně. Resp. jsem nepozoroval rozdíl.
Dopis napsal:

Jinak já si LPG ladím sám a obě auta jízda jen na LPG v celém spektru otáček a zátěži. Žádné škubání a podobné věci. To samé přechozí C6g 1,5 eko.

Tak to jsi dobrej. Já bych asi neměl úplně odvahu se v tom rejpat.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 27.2.2024 , 11:54   Citovat  

Zdravím,
Máte někdo doporučení kdo umí servisovat LPG od BRC v okolí Hradce Králové nebo rozumné dojezdové vzdálenosti (cca 1h), kromě Kánského?
Díky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 109 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 29.2.2024 , 19:59   Citovat  

Jakub Světlík napsal:
Zdravím,
Máte někdo doporučení kdo umí servisovat LPG od BRC v okolí Hradce Králové nebo rozumné dojezdové vzdálenosti (cca 1h), kromě Kánského?
Díky

Zkuste LPG Profi / Gasinsight, pana Jiránka, Smiřice směr Jaroměř. Mě pár aut dělal a byl jsem spokojený.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2024 , 10:42   Citovat  

CRVček napsal:
Zkuste LPG Profi / Gasinsight, pana Jiránka, Smiřice směr Jaroměř. Mě pár aut dělal a byl jsem spokojený.


Děkuji za doporučení. Volal jsem, ale pán nedělá BRC. Filtr a tak mi vymění, ale na ladění a větší prcai není zařízen.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 109 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
CRVček je teď offline  CRVček
0
PříspěvekZaslal: 1.3.2024 , 17:27   Citovat  

Jakub Světlík napsal:
Děkuji za doporučení. Volal jsem, ale pán nedělá BRC. Filtr a tak mi vymění, ale na ladění a větší prcai není zařízen.

Aha, tak to nevím. Asi se víc specializoval. Mě jak dával dohromady systémy montované jinde, tak mi i montoval nové. Problém je u něj že je dost zahlcený.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
Jakub Světlík je teď offline  Jakub Světlík
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.3.2024 , 10:27   Citovat  

To je právě problém už delší dobu. Kánský co jediný dělá BRC co vím, tak servisuje jen co montoval on, protože toho má taky moc. Další firma co dělala BRC v Hradci v létě zavřela.
Všichni najednou chtějí LPG
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 109 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 10.7.2024 , 11:01   Citovat  

Ahoj lidi,
kdo by měl zájem, měním dost často "předky" tzn. hlavně řídící jednotku a po dohodě i další komponenty.
Systém Alex Optima už napojuje u nás kdekdo, je tam výborný algoritmus seřízení v celém spektru otáček a zatížení.
Kdo je zdálky, čtyřválec mohu namontovat po dohodě na počkání a doladit přes vzdálenou plochu pomocí Anydesk v podstatě jakýkoliv parametr.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 610 H+ body: 17  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
25
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 156, 157, 158 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.5412s ][ Dotazy: 149 (0.3336s) ][ GZIP on - Debug on ]