Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Dotaz na vyber noveho vozu (part 2)
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
asahi. je teď offline  asahi.
PříspěvekZaslal: 9.7.2024 , 11:15   Citovat  

Zdravim mistni komunitu po 12 letech :)

Pred lety jste mi pomohli vydat se na cesty se znackou Honda, jizdy to byly skvele, ale pomalu nastal cas predat Civica 9g nekomu jinému a podivat se po novem, samozrejme první cesta vedla opet k Honde. Procetl jsem si tady nektera temata, prevazne co se tyce HR-V (Advance),
kterou mam v uzsim vyberu. K ni se dostala i vetsi ZR-V (Elegance, mozna Sport, pokud bych
stahl nejakeho dealera cenove), ale nevim zda se divam spatne, ale nemuzu k ni najit
samostatne vlakno (mozna ještě není zalozene). Jsou tu nejaci majitele ZR-V, kteří by sdelili svoje
dojmy? A zaroven bych se optal obecne na vase názory a doporuceni.

Uziti auta je primarne na vylety a dovolene, vetsinou ve 2 lidech (nekdy + kola/lyze) po CR i v
zahranici (cesty po dalnici kombinovane s okreskama), na cestovani do práce auto nevyuzivam
(mozna se casem zmeni, ale aktualne ne). Obcas nezpevnene cesty, kde to s nizkym Civicem
nebylo uplne idealni (mel jsem obavy, abych nekde nechytl spodkem třeba), proto ted padla
volba spis na crossover nebo mensi suv.

Co me trosku „strasi“ je problém s brzdovym emulatorem o jehož problemu jsem se tady docetl.
Ptal jsem se na problém primo zastoupeni a odpovedi byly spis mlzive a nekonkretni. Pokud se
rozhodnu pro Hondu, je lepsi se pro jistotu zamerovat na kusy pouze z letošního roku?

Co se tyce pro a proti:
HR-V
+ fajn velikost vozu; asi ok spotřeba, byt na dalnici někdo říká, ze dost vysoka, ale prijde mi, ze se
to dost lisi – v tomhle by ZR-V měla byt asi lepsi? Magic seats, v Civicu pouzivam docela často,
fakt super věc, třeba vzrostly fikus bych jinak nemel sanci prevezt
-maly kufr; nedostatecna vykonova rezerva?

ZR-V
+vetsi kufr; dobry vykon
-vetsi velikost vozu, vyssi cena, absence Magic seats, v nekterych recenzích zminovali podivne
vysokou spotřebu na dalnici (a z k 9 litrum)

Zaroven ještě zvazuji Subaru Crosstrek (XV), který je cenove podobny jako ZR-V. Zaradil jsem ho
prave pro obcasne nezpevnene silnice a na zimni lyžovačky. S Civicem jsem uz mel párkrát na
snehu problém se rozjet a jet po sněhem zapadanych silnicich (pendluji občas ve smeru Brno-
Nove Město na Morave) a myslim, ze v tomhle by to byl slusnej rozdil. Interier se mi extra nelibi,
ale nemam s tim problém. Nevim jestli by mi vadila CVT nebo ne (pujdu se teprve projet), ale řekl
bych, ze asi ne, jezdim spis defenzivne, klidne. Co dost zamrzi je maly kufr, mam pocit, ze ještě
mensi nez ma HR-V a asi uplne nejvic me strasi vysoka spotřeba, kterou ma ale zase spousta
ridicu naprosto odlišnou. Někdo jezdi za 6,5 (s tim bych dokazal zit, takovou spotřebu mam u
9g), ale někdo se blizi klidne 10 litrum a to uz je sileny. Ma tu někdo reálnou zkušenost se
spotřebou při mixu 50% dalnice a 50% okresky a jen občas město?

Rozpocet idealne 700-800 tisíc Kc.

Btw ma smysl vyuzit nakupu vozu na protiúčet nebo vykupni ceny dealeru jsou mizerny a mam si
to prodat sam? Kdyby mel někdo zajem, klidne me kontaktujte – jedna se o Civic 9g r. v. 2012 ve
vybave 1.8 Sport s dodatecnym vyhrivanim prednich sedadel. Cerstva STK do 5/26, loni nove
zadni brzdy, letos v unoru nove original Honda predni brzdy, origos nova baterie, rezervni kolo v
podlazce kufru, hever, plasicka kun (prokousana decka deklu), 2x pojistne matice, najeto cca
110K km, servis probihal pouze v autorizovanem servisu. Ještě k tomu pridam zimni kola Autec
Xenos a na nich zimni Continentaly (starsi, ale zakonzervovane) v puvodni cene 20 tisíc a nejake
drobnosti (BT dongle na propojeni mobilu s reprosoustavou auta apod.) Aktualne jsou obute
celorocni Michelin Crossclimate+.

Omlouvam se za obri stenu textu a dekuji vsem, kteří docetli az dokonce. A dekuji za vase
postřehy a názory, davna diskuze mi hodne pomohla a prece jen člověka nenapadne uplne vse…
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 10.7.2024 , 7:23   Citovat  

Jedna zásadní otázka, byl ses už s HRV e:hev projet? Protože tenhle hybridní pohon nesedne každému, řekl bych. Měl jsem na 14 dní půjčený Jazz e:hev a byl jsem z toho pohonu trochu rozpačitý. Třeba dlouhá rovinka vesnicí, v autě ticho jak v EV, prostě paráda. A najednou se otáčky motoru zvýšily, až to bylo trochu nepříjemné a zůstaly tam po nějakou dobu - dobíjel se akumulátor. Tohle řízení spalováku, které nemáš absolutně pod kontrolou, nemusí vyhovovat fakt každému a být tebou, tak si domluvím delší zkušební jízdu.

Co se týká brzdového emulátoru, tak na ten, pokud je mi známo, by se měla vztahovat ta prodloužená záruka Honda Quality. Záruka se vztahuje na komponenty celého hybridu včetně baterie, takže z toho bych asi strach vyloženě neměl.

Co se týká výkupu. Kouknul bych se na sauto a bazos, jaká je +- tržní cena vozu, případně bych se ještě stavil v nějakém slušném autobazaru, co a jak. A s tou představou bych na prodejce vyrukoval. Honda teď dává bonus 20 tisíc, když dáš auto na protiúčet. Navíc kupuješ nové auto, takže bych očekával i nějakou slevu prodejce. Takže je to o licitaci a o tom, zda se představa tvoje a prodejce, protnou. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2014 Civic i-VTEC  
asahi. je teď offline  asahi.
PříspěvekZaslal: 10.7.2024 , 11:22   Citovat  

Na tenhle patek mam domluvenou HR-V a ZR-V a vymyslenou trasu, ktera pokryva dalnici, klikate okresky a trochu stoupani, tak uvidim jak se to bude chovat.

Diky za reakci. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 10.7.2024 , 11:44   Citovat  

Super, tak pak dej vědět co a jak.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2014 Civic i-VTEC  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 10.7.2024 , 12:59   Citovat  

asahi:
1) prodej auta
- Dej sem inzerát do sekce Bazar, tady to nikdo nenajde
- Mrkni na sauto a tipcars a zjistíš, co je normál cena
- Zajeď do áček nebo auto esa a zjistíš, kde je dno - pokud by to "dno" náhodou byla normální cena (i to se může stát, znám takové, ke kamarádovi si dokonce pro auto přijeli), můžeš to tam rovnou nechat
- Pokud se náhoda nestane, dej inzerát na sauto, tipcars, sportovnivozy.cz a bazoš a čekej:-)
- Výkup - nikdy jsem neslyšel, že by se to vyplatilo finančně. Kombinace s akcemi typu "za auto protiúčtem 20k sleva navíc" typicky znamená, že výkupní cena je 100k pod tím, za co lze auto běžně prodat). Je to řešení pro lidi, kteří se neradi zaobírají prodejem a nevadí jim pár desítek tisíc protéct

2) Subaru XV
- Neznám, ale rozptyl spotřeby u dvoulitru je na spritmonitoru 6.4-11, průměr 8.3, u C9G 1.8 MT je to 5.5-10, průměr 7.3. Pokud tedy jezdíš za 6.5, můžeš dle mého počítat u Subaru kolem 7-7.5. Nejhorší spotřeba bude ve městě (objem, automat) a to nejezdíš, takže není důvod bát se průměru 10.
- CVT je hodně o typu auta, motoru a naladění. Např. v Jeepu s 2.4 benzínem to byla katastrofa, C10 s 1.5t v pohodě, Subaru Outback OK. Obecně mi to ale nevyhovuje, CVT bylo kromě vetilovaných sedaček důvodem, proč jezdím Mazdou 6 a ne Outbackem

3) HR-V
- Pokud ti nevadí auto bez motoru, proč ne. Za mě katastrofa, nepoužitelné (zoufale vyjící motor, nejede to, strašný - použitelné možná v Polabí nebo v Holandsku)

4) ZR-V
- Motorově super, tohle se Hondě povedlo, oproti Civiku to ani nejede o moc hůř (v CR-V už je to poznat víc, ale i tam je to v pohodě)
- Kufr za mě marnej, na tu velikost auta nesmysl, zvládl bych to tak jako druhé (máme C10G, který je na tom podobně)
- Nemá 4x4, proto ho mít nebudem (SUV bez 4x4 pro mě nesmysl), pokud ti to nevadí a stačí zvednutý podvozek, tak dle mého dobrá volba

Obecně 4x4 je super (zrovna do NMnM taky v zimě občas jezdíme), ale nakonec jsem si říkal, že to zas tak nutné není (měl jsem permanentní 4x4, teď třetím rokem šestka) a dal přednost jiným prioritám (Outback byl ve výběru právě proto, že jsem si říkal, že to 4x4 je fajn věc, ale nakonec se s tím netahám a i spotřebu mám lepší a třeba zrovna dnes byly ty ventilované sedačky radost).

Každopádně základ je se se vším projet a udělat si vlastní názor, priority máme každý někde jinde Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  
Lukyn91 je teď offline  Lukyn91
PříspěvekZaslal: 10.7.2024 , 14:43   Citovat  

Bydlím ve Žďáře a do NMnM každý den jezdím do práce (auto služební Karotkou 4x4, ale mám doma předchozí HR-V) a za mě při dnešních zimách už do NMnM 4x4 ani není potřeba. Letošní zimu tady byla sněhová kalamita 2x (na mikuláše a dva dny před vánoci), jinak tady sněhová pokrývka ani nebyla. A to když jedu soukromě, tak jedu HR-V a vždycky jsme všude dojeli.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
asahi. je teď offline  asahi.
PříspěvekZaslal: 11.7.2024 , 14:04   Citovat  

Lukyn91: jo, snehu letos moc nebylo a ja se samozrejme trefil zrovna kdyz napadl. Poprve jsme jeli na bezky a kdyz jsme se vratili, tak jsem musel prohazovat "cesticku", abych vubec vyparkoval ze Tri Studni. A podruhe jsem pak jel z NMNM do Brna, koukal jsem se na mapu silnicaru, abych jel tou protazenou, coz nebyla zadna, tak jsem to vzal nejkratsi na dalnici a bylo to teda dost narocny, nektery prudsi kopce jsem mel problem vyjet. Ale jo, jinak to s tou snehovou pokryvkou neni tak hrozny. Ja mam spis smulu, ze se trefime vzdycky do nejakyho silenyho pocasi (loni vyjezd na Jested, kdyz zacal padat led a ja uvizl v puli cesty-dalsi den jsem 40 minut odledovaval auto a dvere u ridice jsem otevrel az hodinu a pul potom dole v Liberci).

skyline: diky za postrehy a rady, s inzeratama to udelam jak pises, jeste jsem auto neprodaval - je neco na co si eventuelne dat bacha na strane zajemcu? nejaky smejdoviny?

HR-V - to jsi me nepotesil, je to fakt takova tragedie, jo? Ja k nemu nejak pocitove vic inklinuju, designove se mi libi vic nez ZR-V a ma nejaky drobnosti, ktery mi u ZR-V chybi, hlavne magic seats. No jsem zvedavy na zitrejsi jizdu. U HR-V bych bral stredni verzi, ta se da sehnat kolem 700 a nebo mit zakladni Elegance kolem 800 u ZR-V, ktere dost veci, ktery ma HR-V, chybi.

Subaru Crosstrek mam domluveny na pristi stredu.

Jeste jsem se dival na Mazdu, designove mi moc nerika, ale sjel jsem video od Vaculika a byl dost nadsenej z CX 30.

Mam trochu obavu ohledne zivotnosti baterii u Hondy, vcera jsem se docetl, ze nova baterie u Hondy Jazz stoji 180 000 Kc, u HR-V a ZR-V to teda bude o dost vic, zaruka je 8 let, vuz bych chtel mit zase obdobne kolem tech 13-15 let. Vydrzi to tak dlouho treba s ubytkem 20% kapacity? Kdyby ta baterie sla do haje, tak se to asi dost zasadne projevi na celym fungovani pohonu, ne?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 11.7.2024 , 15:30   Citovat  

Samozřejmě, že to jede, jen je otázkou, z čeho do toho přesedneš. Měl jsem před tím FR-V 2.0 a CR-V 2.0 FWD (mám stále) a jede to cca do 130 +/- stejně. Pokud má nabitou baterii tak normálně zrychluje i při 130 plus. Že nekecám... Mrk tudy odkaz
Ve městě výrazně živější, plynulá jízda jak s EV. Spotřeba případně zde tudy odkaz s CR-V při stejnym použití cca 8L/100km.
Co jediný mě trápí je hlučnost v dlouhym stoupání na dálnici, kdy to tu baterii nejdřív vybije a pak se jí snaží v tom stejnym kopci zase nabít, jde to do otáček a pak je hlučný nepřiměřeně rychlosti. Při "kickdownu" to samozřejmě řve, ale tam to člověk tak nějak čeká a nevadí mu to. Takže pokud si to půjčíš (případně v Praze můžu posloužit), tak si tohle určitě zkus, mohlo by ti to vadit.
Pak už jsou tam jenom drobnosti jako polotovar nazvaný asistent pro jízdu v koloně (zastaví, ale sám se nerozjede) nebo příčníky, kdy díky uchycení (elegance, advance) jsou i originální dost hlučný... Jo a čtení značek neumí nic jinýho než rychlosti v kolečku, ale třeba už ty asistenty v čase vylepšili a navíc to nebude otázka jen HR-V...
Jinak v rámci třídy výborně naladěnej podvozek, všechno jednoduchý, intuitivní a funkční včetně magic seats. A hlavně je to hezký Úsměv H+
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 62 2022 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 11.7.2024 , 17:16   Citovat  

Řekl bych, že jak se po čase začne snižovat kapacita akumulátoru, tak se začne zvyšovat spotřeba, protože se ujede míň na energii uloženou v akumulátoru. Ale auto bude dál jezdit. Je otázkou, jaká je kritická kapacita akumulátoru, pod kterou už battery management vyhlásí chybu a akumulátor se musí vyměnit.

Je škoda, že u Hondy HRV nejde možnost silnější 2.0, jako to má třeba Toyota CHR.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2014 Civic i-VTEC  
asahi. je teď offline  asahi.
PříspěvekZaslal: 13.7.2024 , 12:29   Citovat  

Tak jsem to byl vcera projet, jak na potvoru den predtim prodali jediny ZR-V, ktery tam meli. Úsměv Ale tak jsem nahradou zkusil Civica se stejnym motorem a jelo to paradne. Porad jsem teda mel tendenci pravou rukou radit a sahat do vzduchoprazdna, ale je ten automat docela fajn, myslim, ze si zvyknu. Zvukovy projev uplne v pohode, zadny rvani. Pak jsem presedl do HR-V a kdyz pominu vyssi posez, na ktery nejsem vubec zvykly, tak ani to nebylo nejak tragicky. Na dalnici jsem se nedostal, ale zkusil jsem krizovatky v prudsim kopci a rychlostni silnice do kopce, kdyz jsem nedal pedal na podlahu, tak zvuk v pohode, jakmile jsem pedal seslapnul, tak uz to ne uplne prijemne rvalo. Ale jezdim klidne, takze by to pro me asi problem nebyl.

Aktualne mam nabidku na HR-V Advance za 695 a na ZR-V Sport za 838, pricemz na AutoJarov maji ZR-V Advance za 852, coz mi prijde hodne dobry, akorat nemam rad kozeny sedadla a nevim jestli by tam byla mozna vymena za latkovy. Asi teda pri tom cenovym rozdilu neni co resit, ozelim magic seats a pujdu do ZR-V bud Sport nebo Advance.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  
asahi. je teď offline  asahi.
PříspěvekZaslal: 16.7.2024 , 18:34   Citovat  

Panove, co si myslite o demo vozu ZR-V, ktere ma najeto pouze 200 km? Toho se asi neni potreba bat nebo jo?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  
asahi. je teď offline  asahi.
PříspěvekZaslal: 25.7.2024 , 15:01   Citovat  

ZR-V Sport objednana. Diky vsem za prispevky. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Dotaz na vyber noveho vozu (part 2)
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1047s ][ Dotazy: 79 (0.0195s) ][ GZIP on - Debug on ]