Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Legend KA9 - Problém s převodovkou, konečná?
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
pixsla je teď offline  pixsla
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 0:02   Citovat  

Čaute lidi, mám problém, legend KA9, motorizace je jasná, nájezd cca 400 tkm (jo, není to málo), no a o co jde, když jsem ji pořizoval - cca 6 měsíců - tak za studena (po ránu, pak celej den klid) po rozjetí na Dcko cca po 300m a puštení plynu (vždy rano jedu na pumpu) se jakoby odpojí automat, jako kdyby tam skočil neutrál, ikdyž tam je drive, musel jsem pokaždé přejít voličem až na přímou jedničku, potom se převodovka opět připojila a mohl jsem dát D, podotýkam, že zpatečka makala vždy, ikdyž zrovna nejelo Dčko, Rko fungovalo, při vráceni na D se nic nedělo, musel jsem opět na 1čku. No, cca po měsíci jsem vyměnil olej v převodovce za original honda ATF (cca 3,3l měnil), od těch dob byl od výpadků klid a dokonce začal fungovat i zámek 4tého stupně. Jenže po cca 5ti měsících a 14tkm se opět začal objevovat stejný problém s výpadky za studena, což je cca 14dní dozadu, ale jinak pořád řadila jak má, no a dnes už začaly rychlosti vypadávat i při běžném řazení - mezi 2jkou a 3jkou, nebo při dojezdech na křižovatky, jak brzdím, cítím jak vypadne kvalt a je to, zvláštní je, že mezi tím převodovka řadí bez problémů a větších škubanců. Přiznám se, že za posledních 14 dní auto dostalo celkem záhul, pořád jsem popojíždel po mestě, rozjezdy, starty a tak dokola, navíc jsem zjistil, že v převodovce byl nadbytek oleje, ten je však čistý a nepáchne. Takže otázka, co s tím? Mám k dispozici stejnou hondu na díly, která je plně funkční, ale výměna převodovky mě celkem děsí, vzhledem k přístupu...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
Petr Vošický je teď offline  Petr Vošický
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 6:24   Citovat  

zdravím,
jestli jinou převodovku máš,neboj se ji vyměnit...je to práce na den. Sundat kat,parohy a diferák, povolit držáky motoru a může ven...medávno jsme ji takhle měnili na KA7 - jo a byly jsme 3 na vyndání a 4 na nasunutí nové - je to hold těžká potvůrka. Při výměně doporučuji i výměnu hydroměniče a komplet vypustit starou náplň oleje včetně důkladného vyprázdnění hydroměniče - nutné!
Mnoho zdaru Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 728 H+ body: 0 1991 Legend  
pixsla je teď offline  pixsla
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 9:09   Citovat  

počkej, takže motor nemusí ven? no tak to je parada, ikdyž i tak to asi bez zvedáku zrovna růžová zahrada nebude.. a ještě jen pro info, nevíš kde se dá sehnat za rozumně olej a filtr do té převodovky? V hondě maj dcl blaznivé ceny..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
Petr Vošický je teď offline  Petr Vošický
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 10:42   Citovat  

napiš zde členovi Rom.(sekce bazar) má o dost lepší ceny než Honda - jinde olej nekupuju Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 728 H+ body: 0 1991 Legend  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 11:02   Citovat  

pixsla napsal:
počkej, takže motor nemusí ven? no tak to je parada, ikdyž i tak to asi bez zvedáku zrovna růžová zahrada nebude.. a ještě jen pro info, nevíš kde se dá sehnat za rozumně olej a filtr do té převodovky? V hondě maj dcl blaznivé ceny..


Motor nutně ven asi nemusí, ale já když jsem dělal na KA9 převodovku, tak jsem vytrhnul celý agregát komplet ven, je to sice trochu víc práce, ale dle mého soudu je to pohodlnější.
Jinak zásadní problémy tam nejsou, až teda na šrouby u spoje výfuku z parohů na svody, tam je trochu blbý přístup a bývají celkem zarezlé Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2668 H+ body: 29 2009 Accord Tourer  
moriett je teď offline  moriett
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 12:12   Citovat  

No já bych nejdřív zkusil jen vyndat tělo hydraulického mechanismu a udělat kompletní rozborku (vyčištění, honování válců, kontrola cívek, vše je to v manuálu), a nový filtr a těsnění vany... V místnosti bez prachu, v čistotě bez smítka, a nepoužívat červený silikon Úsměv A ještě vyčištění dvou cívek co jsou zvrchu na převodovce,mají sítka,drží to na třech šroubech,přístup je hrozný.
Proč vytahovat celou převodovku? Má špatné lamely?
Jinak nějaký materiál:
tudy odkaz
tudy odkaz
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122 H+ body: 1 1992 Legend  
moriett je teď offline  moriett
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 12:18   Citovat  

diagnostiku jsi dělal vyblikáním D4? ...k oleji, já beru Ravenol ATF-Z1, bez problémů, splňuje specifikace.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122 H+ body: 1 1992 Legend  
Petr Vošický je teď offline  Petr Vošický
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 12:30   Citovat  

moriett napsal:
No já bych nejdřív zkusil jen vyndat tělo hydraulického mechanismu a udělat kompletní rozborku (vyčištění, honování válců, kontrola cívek, vše je to v manuálu), a nový filtr a těsnění vany... V místnosti bez prachu, v čistotě bez smítka, a nepoužívat červený silikon Úsměv A ještě vyčištění dvou cívek co jsou zvrchu na převodovce,mají sítka,drží to na třech šroubech,přístup je hrozný.
Proč vytahovat celou převodovku? Má špatné lamely?
Jinak nějaký materiál:
tudy odkaz
tudy odkaz
tudy odkaz

Vyměnit převodovku je jednodušší a rychlejší - 1 den práce ...a pokud ji má, tak i levné a jisté Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 728 H+ body: 0 1991 Legend  
moriett je teď offline  moriett
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2015 , 12:40   Citovat  

Petr Vošický napsal:
Vyměnit převodovku je jednodušší a rychlejší - 1 den práce ...a pokud ji má, tak i levné a jisté Mrk

Když se mají povolit silentbloky, tak se motor musí podložit dole nebo uchytit nahoře za hák?
pixsla: nechal by jsi potom převodovku na prodej nebo díly levně?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122 H+ body: 1 1992 Legend  
pixsla je teď offline  pixsla
0
PříspěvekZaslal: 11.3.2015 , 21:20   Citovat  

Je tedy pravda, ze bych ji nejradeji jeste nehazel přes palubu, protoze ikdyz ma najeto 400tkm, tak prvnich 300tkm najela honda za prvni tri roky, coz znaci jizdy na vetsi vzdalenosti, navic ani neklouze, ani nekope, nereknu, kdyby mlatila ci prokluzovala, tak to neresim a jde ven, jenze toto mi opravdu prijde jako nejaka prkotinka, typu sedla gumicka v hydraulice ci podobna vec, jen jeste doplnim, ze v den, kdy jsem zakladal toto tema, tak jsem odcerpal prebytecny olej a den na to jsem najezdil cca 130km, odpojila jeste dvakrat ve meste pri pribrzdovani a prejeti retarderu, pak dalsi popojizdeni po meste a cesty mezimesto a dalnice ok, dnes do prace a z prace (cca 30km) v klidu, podotykam, ze po meste jezdivam nejcasteji na d3, mimo samozrejme na d4, jeste jeden poznatek, pri stani na brzde a pomalem pousteni brzdy se rozjizdi auto jakoby vynechavane, ne moc, ale neni to uplne hladne, ale je mozne, ze to jde od motoru, obcas mám pocit, ze na volnobeh nejaky valec vynecha, jeste me zajima, jestli nevite, zda je tato prevodovka jeste mechanicka a rizena podtlaky, nebo je uz rizena elektronicky, vsiml jsem si, ze prinejmensim posilovac brzd neurzi podtlak, po delsim stani je pedal tvrdy, tak jestli neni jen nekde vypadly potlak (brzdu neresim, jen jestli nemuze byt souvislost s prevodovkou), jinak diagnostiku jsem jeste nedelal, neni casu nazbyt a ani nevim, kde a jak to tady vyblikat, budu to muset pohledat. Diky Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
Hlavausata je teď offline  Hlavausata
0
PříspěvekZaslal: 21.12.2024 , 14:28   Citovat  

Zdravim, stalo se prosím někomu tohle?
tudy odkaz
Mám stejný problém jako na videu. Ať se zařadí cokoli, jen v tom řahtá...
Díky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Legend KA9 - Problém s převodovkou, konečná?
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104174 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0961s ][ Dotazy: 75 (0.0149s) ][ GZIP on - Debug on ]