Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[4]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g FL e:HEV (2023)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 
Zaslat odpověď



  Strana 5 z 5
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.10.2025 , 19:19   Citovat  

Chtěl bych se zeptat ohledně pravidelných garančních prohlídek:

- jsou 1x ročně?
- jak se dozvím, že na ní mám jít? Pošle třeba Honda email, nebo se mi něco objeví na displeji, nebo si termín nějak musím zjistit sám?
- kolik ta garančka stojí?

díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.10.2025 , 20:03   Citovat  

Pokud vim, garancka mi vychazela 1x za rok. Rekl si o to palubni pocitac vcetne kodu, co se ma udelat (olej, filtry, brzdy,...) a kolik zbyva dnu. Takze mas cas se objednat. Kdyz jsem tam kdysi jezdil s Civicem, domluvil jsem se vzdy s vedoucim na vlastnim oleji. Jinak filtry a dalsi spotrebak davali oni. Garancka me pak stala treba 1600Kc. Ale jak je to tedka, s tema hybridama, kam se leje jen 0w-20, to netusim. Kazdopadne origos Honda 0W20 type 2 stoji raketu, ale zase je kvalitni.

A co Jazz, jak jsi spokojený? Koukal jsem, že Jazz dost podražil. Cena se už blíží HRV. Moc cenovou politiku Hondy nechápu...


stani-stani napsal:
Chtěl bych se zeptat ohledně pravidelných garančních prohlídek:

- jsou 1x ročně?
- jak se dozvím, že na ní mám jít? Pošle třeba Honda email, nebo se mi něco objeví na displeji, nebo si termín nějak musím zjistit sám?
- kolik ta garančka stojí?

díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 837 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.10.2025 , 6:32   Citovat  

Ahoj a díky.

S Jazzem jsem docela spokojený, v té dnešní automobilové mizérii toho moc na výběr není. Nejvíce se mi líbí nepřímovsřikový atmosférický motor (už se objevily zprávy, že příští generace motorů Honda budou pouze přímovstřiky), nejméně se mě líbí "speed alarm", který nelze nijak trvale vypnout ani ztlumit. Auto má své plusy i mínusy, jako každé, ideální auto neexistuje. Spotřebu při najetých cca 2t km mám na displeji 4,4. Byl bych se dostal níže, i pod ty 4l, kdybych opět nezačal jezdit jako předtím. S opravdu lehnou nohou se dá jezdit pod 4l v pohodě, naposledy jsem si to zkusil na trati dlouhé 12 km, žádná rovinka, normálně i kopce = 2,8l. Problém je, že ostatní řidiči nejezdí s lehkou nohou, tlačí se na tebe a nutí tě jezdit také tak. Nejprve jsem se smál, že má někdo na Spritmonitoru spotřebu 3,7 nebo dokonce 3.5l, ale fakt se to dá. Nejnižší spotřebu ale nedosáhneš ve městě krátkými pojezdy, ale delší trasou (cca 6km a výše), bez zastavování a výrazných zpomalování při rychlosti do 80km.

Teď má Honda nějakou akci, i na Jazz - ale je to více o 30 t. Kč, než jsem kupoval auto v akci na jaře. Všude v Evropě je ale velká akce na ZR-V, třeba tady byla ještě cca před dvěma týdny sleva až 240t (!) Kč, nyní je tam sleva "jen" 187t. Kč. Problém je ale ten, že se jedná sice o nová auta, ale z roku 2024 - tedy auta která až dva roky někde stojí, což u hybridu tedy není dobré.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 13.10.2025 , 11:05   Citovat  

stani-stani: díky za info. To je pěkná spotřeba. Jak moc se liší údaj od skutečného dotankování? ZRV je už moc dlouhá, delší než Tourer a přitom kufr na tu délku malý. Civic už je taky dlouhý. Chtěl bych už něco kompaktnějšího. HRV by bylo svoji délkou ideální. Štve mě ale pořád to tažné. Příští rok by měl být nový Jazz. O těch přímovstřikových motorech jsem teda ještě nečetl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 837 2014 Civic i-VTEC  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 13.10.2025 , 11:06   Citovat  

stani-stani: díky za info. To je pěkná spotřeba. Jak moc se liší údaj od skutečného dotankování? ZRV je už moc dlouhá, delší než Tourer a přitom kufr na tu délku malý. Civic už je taky dlouhý. Chtěl bych už něco kompaktnějšího. HRV by bylo svoji délkou ideální. Štve mě ale pořád to tažné. Příští rok by měl být nový Jazz. O těch přímovstřikových motorech jsem teda ještě nečetl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 837 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.10.2025 , 11:42   Citovat  

Liší se to tak asi o 0,5 litru.
Ano HR-V by bylo dobré (ovšem za menší cenu), ale ne s tímto motorem. Na Jazz je tak-tak, ale pro HR-V už je to málo. Pouze u nás si někteří "lžou do kapsy", ale na zahraničních forech jsou zděšeni z jeho hlučnosti. Samozřejmě, u takového auta s takovýmto motorem můžeš na tažné zapomenout.
Do HR-V by se hodil 2l ze ZR-V. Pak by nebyl problém ani hluk ani tažné. Jediné mínus je přímovstřik.

Ohledně budoucnosti motorů Honda.

Pak už budou dobré jen Toyota motory se svým D-4S (dual injection system).

Lidi to dost podceňují, ale v Evropě, obzvláště u nás, jezdí řidiči převážné krátké trasy, pro které přímovstřik není vhodný, a zimní měsíce to ještě umocňují.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.10.2025 , 13:49   Citovat  

stani-stani: Takže si palubní počítač spotřebu lehce přikrášluje? Známý to tak měl u Jazzu předchozí generace, myslím, že to byla 1.3ivtec. Taky kecala. Četl jsem to diskuzní fórum. Trochu nerozumím tomu, že si při zkušební jízdě ten chlápek stěžoval na jízdní komfort, že to drncalo. Jako právě naladění podvozku je v testech a recenzích vyzdvihováno velice velice kladně. Nevím, nejel jsem v něm. Nemohl mít ten dealer třeba jen přefouknutý pneumatiky? V Jazzu předface jsem pár dní jezdil a výkon mi nějak nechyběl. A to si myslím, že byl celou dobu v Eco módu. Nějak jsem si stím nastavením nehrál. Vzpomínám si, že na mě pořád blikal ten lane asistent. Velmi šťastný Nepřímovstřiků už moc nebude, Toyota má myslím jen tu 1.8.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 837 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.10.2025 , 18:00   Citovat  

Jo, asi jo. Všechny palubní počítače neukazují úplně přesně.
Také jsem o HR-V uvažoval, že si ještě připlatím, je to praktičtější auto než Jazz, hlavně se mě líbila větší světlá výška (můžeš zajet i někam na houby), ale také dražší. Samozřejmě jsem v něm jel a mohu to potvrdit, ten hluk je daleko větší oproti Jazz. A to není dojem jen můj, nebo na anglických forech, ale i na německých, atd.
Ideální by byl HR-V s toyoťáckým 1.8. Velmi šťastný

Ano v současnosti má nepřímovstřik, z těch japonců, myslím, pouze Honda 1.5 a Toyota 1.8. Ale Toyota má ten D-4S, což je docela vymakané a samozřejmě mnohem lepší než DI.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 14.10.2025 , 20:02   Citovat  

Věřím, HRV je těžší, stejný spalovák se nadře víc a je víc slyšet. Toyota Corolla Cross nemusí být špatná volba. A teď předfacelift stojí podobně jako Škoda Karoq 1.5 TSI DSG, což mě překvapilo. Mezi těmito dvěma bych teda neváhal ani vteřinu. HRV Elegance je ale skoro o 100.000Kč levnější než Corolla, takže to holt prostě někde musí být znát.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 837 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.10.2025 , 7:30   Citovat  

Corolla Cross je ale mnohem dražší než HR-V. To možná spíše Mazda CX-30.
Ale jak říkám, dnes je to mizérie, hlavně u nás v Evropě. V Japonsku Jazz lidové vozítko za tomu odpovídající ceny, u nás málem (předražený) luxus. Zajímavé jsou i rozdílné ceny v Evropě, na anglickém foru se divili našim cenám (jsou asi nejnižší), ale třeba ve Skandinávii, jak mi říkal dealer, stojí Jazz na naše 900 t. Kč. O USA a Austrálii ani nemluvím, tam jsou k dostání pořád "normální" auta.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.10.2025 , 13:18   Citovat  

Však to o té Corolle píšu, že je dražší než HRV. Jenže to samé je Mazda CX-30. Když se podíváš na sauto a dáš do filtru automatickou převodovku (aby to bylo srovnatelné s HRV e:hev), tak ceny začínají na 770.000Kč. Takže se pak HRV, které začíná na 650.000Kč, nejeví cenově vůbec špatně. Navíc určitě bude úspornější než CX-30 s 2.5 litrovým motorem, bohužel kvůli EU silně přidušeným. HRV mělo být prostě lépe odhlučněno, když se motor musí víc vytáčet. Nechtěli asi zvyšovat váhu, protože tou by trochu utrpěla spotřeba a dynamika. Měli jít cestou použití kvalitních tlumících materiálů. Bohužel materiál, který velmi dobře tlumí při zachování nízké hmotnosti holt něco stojí. Všechno to je o kompromisu. Včera jsem viděl test Corolly Cross 1.8 a když ukazovali podvozek, tak jsem tam nikde neviděl takovou tu černou tlumící desku podvozku, jako má HRV. Šetřili...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 837 2014 Civic i-VTEC  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.10.2025 , 14:13   Citovat  

Jasně, že je HR-V úspornější, ale za jakou cenu. Atmosférické motory s max. středním obsahem pro takováto auta nejsou vhodná.
Jinak CX-30 je i s 2l motorem. Ale jasně, Mazda je dražší, ale pokud bych se měl rozhodovat mezi Corolla Cros a CX-30, pak bych volil Mazdu.
Jak to píši, je to mizérie. Ideální by byl (za rozumný peníz) HR-V, ale se silnějším motorem, min. 1.8, nebo nejlépe 2.0.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 402  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g FL e:HEV (2023)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(104574 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0986s ][ Dotazy: 79 (0.0270s) ][ GZIP on - Debug on ]